Ο Δήμος Πολυγύρου βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού
-
Ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του
κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν
ομπ...
Πριν από 18 ώρες







3 σχόλια:
ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΛΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
τι μου θυμησες τωρα αετε......
Καθε περσι και καλυτερα αν κρινω απο παλιες φωτογραφιες.
Δημοσίευση σχολίου