Τη Διοίκηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Χαλκιδικής στον Πολύγυρο επισκέφθηκε η Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής, με σκοπό να εκφράσει την έμπρακτη στήριξη και την εκτίμησή της προς το προσωπικό του Πυροσβεστικού Σώματος ενόψει της απαιτητικής θερινής περιόδου.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, η Αντιπεριφερειάρχης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τη Διοίκηση και τους πυροσβέστες, εκφράζοντας την αμέριστη εμπιστοσύνη της στο έργο τους, αναγνωρίζοντας την υψηλή αίσθηση καθήκοντος, τον επαγγελματισμό και την αυταπάρνηση που επιδεικνύουν καθημερινά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου