"Οι παραλίες ανήκουν σε όλους και οφείλουμε να διαφυλάξουμε τον δημόσιο χαρακτήρα τους. Σεβασμός στον κοινόχρηστο χώρο σημαίνει σεβασμός προς τους συμπολίτες μας, τους επισκέπτες και το φυσικό περιβάλλον. Ως Δήμος θα εφαρμόσουμε τη νομοθεσία με συνέπεια και.... χωρίς εξαιρέσεις, ώστε οι παραλίες μας να παραμείνουν ανοιχτές και προσβάσιμες για όλους", δηλώνει ο Αντιδήμαρχος Πολυγύρου, Βασίλης Φαρδογιάννης.
Ο Δήμος καλεί όσους έχουν τοποθετήσει μόνιμα ομπρέλες, ξαπλώστρες ή άλλο εξοπλισμό στις παραλίες να τις απομακρύνουν έως και την Κυριακή 5 Ιουλίου 2026.
Μετά την παρέλευση της προθεσμίας, οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου θα προχωρήσουν στην απομάκρυνση των αντικειμένων που παραμένουν σε κοινόχρηστους χώρους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου