Εξαιτίας της διακοπής ρεύματος που ανακοίνωσε η ΔΕΔΔΗΕ, για αύριο Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2025, από τις 8 το πρωί έως τις 4 το μεσημέρι, θα ανασταλεί η λειτουργία των σχολικών μονάδων, όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό Λύκειο και Παιδικός Σταθμός) της Ορμύλιας.
Ο Δήμος Πολυγύρου βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού
-
Ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του
κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν
ομπ...
Πριν από 1 ημέρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου