Η ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε ανακοινώνει ότι αύριο Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2025, από τις 8π.μ. έως τις 4μ.μ., θα πραγματοποιηθεί «διακοπή ρεύματος από τη διασταύρωση Ορμύλιας έως πριν τα Βράσταμα, όλο το χωριό Ορμύλια και το Μοναστήρι Βατοπεδίου».
Ο Δήμος Πολυγύρου βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού
-
Ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του
κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν
ομπ...
Πριν από 1 ημέρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου