Από τον Δήμο Πολυγύρου ανακοινώνεται ότι από σήμερα (χθες) μέχρι και την ημέρα των Θεοφανίων, Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2025, δε θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια της δημοτικής συγκοινωνίας.
Ο Δήμος Πολυγύρου βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού
-
Ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του
κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν
ομπ...
Πριν από 12 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου