"ΟΥΔΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ "

powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023

Η Άννα Καμαριώτου υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος, με τον συνδυασμό «ΙΣΧΥΡΟΣ ΔΗΜΟΣ» του Αστερίου Ζωγράφου

"Επιμένω σ’ έναν άλλο κόσμο.
Τον έχω τόσο ονειρευτεί,
τόσο πολύ έχω σεργιανήσει μέσα του
που πια είναι αδύνατο να μην υπάρχει"!!
Χ. Λάσκαρης
Φίλες κ φίλοι μου,
το ειλικρινές και συνεχές ενδιαφέρον για τον τόπο μου, το υψηλό αίσθημα ευθύνης και...καθήκοντος και, επίσης, το θάρρος της γνώμης μου διασφαλίζουν τις φιλότιμες προσπάθειες που θα κάνω στη διάρκεια της θητείας μου, αν με τιμήσετε εκ νέου με την ψήφο σας!!
Συνεχίζουμε με τον Αστέριο Ζωγράφο και τον Ισχυρό Δήμο!!

Πρωταρχικό μου κίνητρο είναι ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο μας, ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά μας!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια: