"ΟΥΔΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ "

powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2023

Η Αγγέλα Μιχαλούδη υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος, με τον συνδυασμό «ΙΣΧΥΡΟΣ ΔΗΜΟΣ» του Αστερίου Ζωγράφου

Αγαπητοί φίλες και φίλοι,
Ονομάζομαι Αγγέλα Μιχαλούδη, κατάγομαι από τις Καλύβες Πολυγύρου Χαλκιδικής.
Προέρχομαι από πολύτεκνη οικογένεια, με την οποία διατηρούμε οικογενειακή επιχείρηση, τα ''ΜΗΚΥΒΕΡΝΑ'' στην παραλία Καλυβών.
Είμαι παντρεμένη με τον Σπύρο Σαμαρά, που είναι Αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας και υπηρετεί στη Διεύθυνση Αστυνομίας Χαλκιδικής.
Οι σπουδές μου είναι στο... Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, στο Τμήμα Πολιτικών Επιστημών, με απώτερο στόχο μου, τη Μεταπτυχιακή μου εκπαίδευση στη Νομική επιστήμη.
Αρθρογραφώ στην εφημερίδα ''Η ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ''.
Είμαι πρόεδρος του συλλόγου Νεολαίας Καλυβών.
Έχω συμμετάσχει σε εθελοντικές δράσεις με αντικείμενο την παιδική κακοποίηση, την ενδοοικογενειακή βία και σε σημαντικές δράσεις κατά των εξαρτήσεων.
Εργάζομαι στο Millenium Education Center, όπου είχα τη χαρά να γνωρίσω ανθρώπους από όλη τη Χαλκιδική, πολλούς εκ των οποίων από την Ορμύλια, τη Γαλάτιστα και την Όλυνθο.
Επίσης, είχα την τύχη να εργαστώ στο ιατρείο του κ. Τουρναβίτη Αλέξανδρου, ενός επιστήμονα και πάνω απ' όλα ενός ανθρώπου που εκτιμώ βαθύτατα και έτσι είχα την ευκαιρία να γνωρίσω περισσότερο τους ανθρώπους της Γαλάτιστας, του Αγίου Προδρόμου, του Βάβδου και των γύρω χωριών, ώστε να μπορώ να έχω πλήρη εικόνα των ζητημάτων που ανακύπτουν στις περιοχές αυτές.
Παραμένω σταθερή στις απόψεις μου και εμπιστεύομαι τον Δήμαρχο, λόγω των γνώσεων και των εμπειριών του στην τοπική αυτοδιοίκηση επί σειρά ετών.
Ζητώ τη στήριξη σας στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές για το δήμο Πολυγύρου, σε έναν ανανεωμένο συνδυασμό, με ανθρώπους που έχουν όρεξη, γνώσεις και εμπειρία.
Με εκτίμηση,
Μιχαλούδη Αγγέλα

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος 

Δεν υπάρχουν σχόλια: