Ο Δήμαρχος Μ. Καρράς, αφού ευχαρίστησε για την πρόσκληση...
εξήρε για ακόμη μία φορά την προσφορά της ομάδας. «Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους. Σας ευχαριστούμε για την προσφορά σας που είναι σταθερή και διαρκής τόσο στο Δήμο μας όσο και σε κάθε πολίτη του τόπου μας. Τιμάτε τη λέξη εθελοντής και αξίζει κι εμείς να βρισκόμαστε δίπλα σας» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο Δήμος Πολυγύρου βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού
-
Ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του
κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν
ομπ...
Πριν από 2 ημέρες




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου