«Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει»

powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022

Ανακοίνωση της Φένιας Παράσχου για την ανανέωση της θητείας της στην προεδρία της Ν.Ε. της ΟΝΝΕΔ Χαλκιδικής

Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλες και τις ΟΝΝΕΔιτισσες και όλους τους ΟΝΝΕΔιτες για την στήριξή τους, χάρις την οποία ανανεώνω την θητεία μου στην προεδρία της Νομαρχιακής Επιτροπής της ΟΝΝΕΔ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. 
Στήριξη και εμπιστοσύνη που δεν προέκυψε από τη διαδικασία των εκλογών, αλλά από την ομοφωνία να είμαι η μόνη υποψήφια για τη θέση. Μια ομοφωνία που με κάνει να αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή και χαρά, καθώς φανερώνει περίτρανα τη συσπείρωση της νεολαίας μας στο νόμο και την καλή της συνεργασία! Νιώθω πολύ τυχερή που σε αυτό το έργο που αναλαμβάνω είχα και θα έχω άξιους συνεργάτες, στους οποίους μπορώ βασιστώ και είμαι σίγουρη πως μαζί θα κάνουμε την ΟΝΝΕΔ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ακόμα πιο δυνατή! 
Η προηγούμενη τριετία δυστυχώς... συνέπεσε με μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο, που δεν επέτρεψε να υλοποιήσουμε τα σχέδιά μας με τον τρόπο που θέλαμε και μας επέβαλε, στο μεγαλύτερο διάστημα, μια εξ αποστάσεως επαφή. 
Ανανεώνω, λοιπόν, για τα επόμενα τρία χρόνια τη θητεία μου, με πολλά σχέδια και όρεξη.

Ευχαριστώ πολύ, 

Φένια Παράσχου 

Δεν υπάρχουν σχόλια: