"ΟΥΔΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ "

powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ενημερώνει...

Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 4919/Β/08-10-2021)  η απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 66436 με τίτλο «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας, για το διάστημα από τη Δευτέρα, 25 Οκτωβρίου 2021 και ώρα 06:00 έως και τη Δευτέρα, 8 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 06:00». Σύμφωνα με τα νέα μέτρα από 25/10  αναθεωρούνται  προς τα πάνω τα όρια για τους εξυπηρετούμενους πελάτες σε καταστήματα τροφίμων (σούπερ και μίνι μάρκετ, φούρνοι, κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία), φαρμακεία, pet shop, αλλά και καταστήματα λιανικής, των... malls και των εμπορικών χωριών. Μειώνεται στα 2 τ.μ. από 9 τ.μ. η αναλογία επιφάνειας/πελάτη που ίσχυε. 

Επίσης δίνεται η δυνατότητα με την ΚΥΑ για αλλαγή στο πλαίσιο προαιρετικού διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας το οποίο ίσχυε για τα σούπερ μάρκετ και ήταν από τις 7:00 έως τις 21:30 και για τα εμπορικά που ήταν από τις 7:00 έως τις 21:00. Επίσης προβλέπεται η χρήση προστατευτικής μάσκας: α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους, συμπεριλαμβανομένων και των χώρων εργασίας, εξαιρουμένων όσων εργάζονται σε ατομικό χώρο χωρίς την παρουσία οποιουδήποτε άλλου προσώπου, β) σε όλους τους εξωτερικούς χώρους όπου παρατηρείται συνωστισμός, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά σε συγκεκριμένα πρωτόκολλα που προβλέπονται σε ειδικές διατάξεις της παρούσας. Από την υποχρέωση χρήσης μάσκας εξαιρούνται: α) τα άτομα για τα οποία η χρήση μάσκας δεν ενδείκνυται για ιατρικούς λόγους που αποδεικνύονται με τα κατάλληλα έγγραφα, όπως λόγω αναπνευστικών προβλημάτων και β) τα παιδιά ηλικίας κάτω των 4 ετών. Αναλυτικότερα τα νέα μέτρα που ισχύουν στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στο link https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/FEK4919V_24_F15663.10.2021EKTAKTAMETRAAPO25.10EOS08.11.2021.pdf

Ενημερώνουμε ότι τα σήματα για τους ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ λειτουργίας στην ψυχαγωγία, που αφορά αποκλειστικά και μόνο την είσοδο στους εμβολιασμένους και για το 85% της χωρητικότητας, εκδίδονται στο link: https://covidfree.gov.gr

  • Υγειονομικός έλεγχος εργαζομένων: Οι υποχρεώσεις των εργοδοτών και τα πρόστιμα 

Τις υποχρεώσεις των εργοδοτών σχετικά με τον υγειονομικό έλεγχο (PCR, rapid test) των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα, αλλά και τις κυρώσεις σε περίπτωση παραπτώματος, έχει δρομολογήσει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Ειδικότερα, με το ΦΕΚ 4766Β/16.10.2021 απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ.64232, γίνεται αναφορά για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορονοϊό COVID-19 στους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, θεσπίζοντας συγκεκριμένες υποχρεώσεις στους εργοδότες. Αναλυτικότερα στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στο link : https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/FEK4766V_16_F10255.10.2021YPOCHREOTIKARAPIDTESTSTONIDIOTIKOTOMEAGIAFYSIKIPAROUSIA.pdf


  • Κατάσταση Ιατρών & Μικροβιολογικών Εργαστηρίων στη Χαλκιδική που θα διενεργούν Rapid test SARS-CoV-2

Μας έχει αποσταλεί  από τον Ιατρικό Σύλλογο Χαλκιδικής και έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, κατάσταση με τους Ιατρούς και τα Μικροβιολογικά εργαστήρια του νομού μας όπου διενεργούν διαγνωστικό έλεγχο με Rapid test για SARS – CoV 2 . Την κατάσταση θα την βρείτε στο  Link : https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/LISTAIATRONMIKROVIOLOGIKONERGASTIRIONPOUDIENERGOUNRAPIDTESTSTICHALKIDIKI17_F19191.09.2021.pdf


  • Νέα Δράση «Ενίσχυση ανέργων για αυτοαπασχόληση και ίδρυση νέων επιχειρήσεων που θα  δραστηριοποιηθούν στους τομείς προτεραιότητας της RIS3 στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας»

Η Δράση «Ενίσχυση ανέργων για αυτοαπασχόληση και ίδρυση νέων επιχειρήσεων που θα  δραστηριοποιηθούν στους τομείς προτεραιότητας της RIS3 στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (ΕΠ) της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 8: «Προώθηση της βιώσιμης απασχόλησης υψηλής ποιότητας και υποστήριξη της κινητικότητας των εργαζομένων». 

Σκοπός της δράσης είναι η υποστήριξη επιχειρηματικών ιδεών για αυτοαπασχόληση και ίδρυση πολύ μικρών επιχειρήσεων στις περιοχές Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΣΒΑΑ) της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και στις υπόλοιπες περιοχές της Περιφερειακής Ενότητας Κεντρικής Μακεδονίας. Η υποστήριξη της αυτοαπασχόλησης και της επιχειρηματικότητας θα αφορά αποκλειστικά τους τομείς προτεραιότητας της RIS3 στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας:

  • Αγροδιατροφικός Τομέας

  • Τουρισμός

  • Υλικά και Κατασκευές

  • Ένδυση – Κλωστοϋφαντουργία

  • Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών

  • Τεχνολογίες Ενέργειας

  • Τεχνολογίες Περιβάλλοντος

  • Μεταφορές και εφοδιαστική αλυσίδα

Ο Συνολικός Προϋπολογισμός της Δημόσιας Δαπάνης ανέρχεται σε 2.960.000,00€. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν άνεργοι που  επιθυμούν να συστήσουν πολύ μικρές επιχειρήσεις που θα δραστηριοποιηθούν στους παραγωγικούς τομείς προτεραιότητας της RIS3 στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (π.χ. άνεργοι, πρώην ελεύθεροι επαγγελματίες και πρώην ιδιοκτήτες πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων σε παραγωγικούς τομείς της RIS3 για την ΠΚΜ, άνεργοι νέοι επιστήμονες με ειδικότητες που σχετίζονται με τους παραγωγικούς τομείς της RIS3 για την ΠΚΜ) με  αντικείμενα συναφή με τους επιλέξιμους τομείς δραστηριότητας που ορίζονται στην Αναλυτική Πρόσκληση της Δράσης.

Στο πλαίσιο της Δράσης ενισχύονται-επιχορηγούνται σε ποσοστό 100%, επιχειρηματικά σχέδια κατ’ αποκοπή επιχορηγούμενου ποσού ύψους 14.800 €. 

Ως ημερομηνία έναρξης επιλεξιμότητας δαπανών ορίζεται η ημερομηνία έναρξης δραστηριότητας στην αρμόδια Δ.Ο.Υ., αυστηρά υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην παρούσα Πρόσκληση. Ως επιλέξιμες δαπάνες ενδεικτικά, είναι:

  1. ενοίκια επαγγελματικού χώρου,

  2. δαπάνες ενέργειας, σταθερής και κινητής επαγγελματικής τηλεφωνίας, ύδρευσης, θέρμανσης, κλπ,

  3. δαπάνες για αμοιβές τρίτων (νομική, συμβουλευτική, λογιστική υποστήριξη, κλπ.),

  4. δαπάνες προβολής και δικτύωσης (σχεδιασμός και εκτύπωση διαφημιστικών εντύπων, αφισών, διαφημιστικές καταχωρήσεις, έξοδα συμμετοχής σε επαγγελματικές εκθέσεις, εταιρική ιστοσελίδα, κλπ.),

  5. δαπάνες προμήθειας αναλώσιμων υλικών,

  6. αποσβέσεις παγίου εξοπλισμού (ενσώματου και άυλου),

  7. ασφαλιστικές εισφορές δικαιούχου,

  8. μισθολογικό κόστος προσωπικού της επιχείρησης.

Η χρηματοδότηση των εγκεκριμένων επιχειρηματικών σχεδίων θα είναι διάρκειας δώδεκα (12) μηνών από την ημερομηνία έναρξης εργασιών της δικαιούχου επιχείρησης στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. ή από την ημερομηνία έναρξης της επιλεξιμότητας δαπανών για τις επιχειρήσεις που η ημερομηνία έναρξης της επιλεξιμότητας ορίζεται διαφορετική από αυτή της έναρξης εργασιών.

Η αίτηση χρηματοδότησης υποβάλλεται από τους υποψήφιους Δυνητικούς Δικαιούχους υποχρεωτικά ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) (www.ependyseis.gr/mis).

Υποβολή αιτήσεων 

Ημερομηνία Έναρξης : 6-9-2021 και ώρα 13:00

Ημερομηνία Λήξης υποβολής 15-11-2021 και ώρα 15:00

Όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με τη δράση στο Link :

 https://kepa-anem.gr/%CE%B5%CE%BD%CE%AF%CF%83%CF%87%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CF%81%CE%B3%CF%89%CE%BD/


  • 4η τροποποίηση της Δράσης «Επιχορήγηση Υφιστάμενων Επιχειρήσεων Γυμναστηρίων, Παιδότοπων» 

Δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης χρηματοδότησης έως 29/10/2021 για τις επιχειρήσεις που έχουν υποβάλει αίτηση και απορρίφθηκαν, στη Δράση «Επιχορήγηση Υφιστάμενων Επιχειρήσεων Γυμναστηρίων, Παιδότοπων». Δείτε την τροποποίηση στο link https://www.efepae.gr/files4users/files/%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%9F%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%99%20-%20%CE%93%CE%A5%CE%9C%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%97%CE%A1%CE%99%CE%91/%CE%A5%CE%91%204%CE%B7%CF%82%20%CE%A4%CE%A1%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%A0%20%CE%93%CE%A5%CE%9C%CE%9D%CE%91%CE%A3.pdf

  • ΕΣΠΑ: Παράταση υποβολής αιτήσεων για Δράσεις στην εστίαση 

Δημοσιεύθηκε η τέταρτη (4η) τροποποίηση της πρόσκλησης της δράσης «Επιδότηση Κεφαλαίου Κίνησης σε Επιχειρήσεις Εστίασης για Προμήθεια Πρώτων Υλών - Επανεκκίνηση Εστίασης», σύμφωνα με την οποία επιχειρήσεις των οποίων η αίτηση χρηματοδότησης που υποβλήθηκε έως την καταληκτική ημερομηνία και ώρα της δράσης, 30 Ιουλίου 2021 και ώρα 15:00 απορρίπτεται, έχουν τη δυνατότητα μετά την έκδοση της σχετικής απορριπτικής απόφασης να υποβάλουν επόμενη αίτηση χρηματοδότησης. Η αίτηση αυτή μπορεί να υποβληθεί μέχρι και την Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2021 και ώρα 17:00. Το δικαίωμα νέας υποβολής παύει να υφίσταται σε περίπτωση που η επιχείρηση αυτή ενταχθεί στη δράση. Περισσότερες λεπτομέρειες για την 4η τροποποίηση στο link : http://epan2.antagonistikotita.gr/uploads/4h_trop_epanekkinhsh_estiashs.pdf 


  • 2η Τροποποίηση «ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ»: Δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης χρηματοδότησης  


Δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης χρηματοδότησης έως 29 Οκτωβρίου 2021 δίνεται για τις επιχειρήσεις που έχουν υποβάλει αίτηση και απορρίφθηκαν, στη δράση «Επανεκκίνηση Τουρισμού». Πιο συγκεκριμένα, δημοσιεύθηκε η δεύτερη τροποποίηση της πρόσκλησης υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης επενδυτικών σχεδίων στη δράση «Επιδότηση Κεφαλαίου Κίνησης Πληττόμενων από την Πανδημία Τουριστικών Επιχειρήσεων Φιλοξενίας - ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ». Σύμφωνα με αυτή, οι επιχειρήσεις, των οποίων η αίτηση χρηματοδότησης που θα υποβληθεί έως την Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 17:00 έχει απορριφθεί, δύνανται μετά την έκδοση της σχετικής απορριπτικής απόφασης να υποβάλουν νέα αίτηση χρηματοδότησης. Η αίτηση αυτή μπορεί να υποβληθεί μέχρι και την Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2021 και ώρα 17:00.


  • Νέα Παράταση υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης στο Πρόγραμμα του ΕΠΑνΕΚ, ΕΣΠΑ 2014-2020 "Ενίσχυση Επιχειρήσεων Εστίασης  για την Προμήθεια Θερμαντικών Σωμάτων Εξωτερικού Χώρου"

Σας ενημερώνουμε ότι με απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Ιωάννη Τσακίρη στις 22-4-2021 παρατείνεται εκ νέου η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων χρηματοδότησης στη Δράση "Επιχορήγηση των Επιχειρήσεων Εστίασης για την προμήθεια θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου" του ΕΠΑνΕΚ, ΕΣΠΑ 2014-2020. Νέα καταληκτική προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται η 31/12/2021.

  • Γιάννης Τσακίρης: Πού θα διατεθούν τα 26,18 δισ. ευρώ του νέου ΕΣΠΑ 

Στο τέλος του έτους ή το αργότερο στις αρχές του 2022 τοποθετεί την ενεργοποίηση του νέου ΕΣΠΑ 2021-2027 ο αρμόδιος υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιάννης Τσακίρης. Σε συνέντευξή του ο κ. Τσακίρης αποκαλύπτει ότι έχει ήδη αρχίσει η αποστολή για έγκριση των Τομεακών και Περιφερειακών Προγραμμάτων στις αρμόδιες υπηρεσίες της Κομισιόν, με προεξάρχον το ΕΠΑνΕΚ, που αποτελεί το κατ’ εξοχήν πρόγραμμα ενίσχυσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, της ανταγωνιστικότητας και της καινοτομίας. Οι δράσεις θα είναι εμβληματικές και θα εστιάζουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό και στην πράσινη μετάβαση των επιχειρήσεων. Δεν θα είναι κλαδικές, δηλαδή ανά κλάδο επιχειρήσεων, αλλά θεματικές έτσι ώστε όλες οι ΜμΕ που θέλουν αυτού του είδους τις επενδύσεις, να μπορούν να ενταχθούν.  Προαναγγέλλει τη δημιουργία νέων χρηματοδοτικών εργαλείων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα και δηλώνει ότι θα υπάρξουν και άλλες παρεμβάσεις για την απλοποίηση και την επιτάχυνση των διαδικασιών ένταξης επενδυτικών σχεδίων στο ΕΣΠΑ.

  • «Ξεκαθάρισμα λογαριασμών» για όσους πήραν επιστρεπτέα προκαταβολή 

Εντός της εβδομάδας αναμένεται να ξεκαθαρίσει ο “λογαριασμός” των επτά κύκλων της επιστρεπτέας προκαταβολής δηλαδή το ποια ποσά απο τα κρατικά δάνεια θα πρέπει να επιστρέψουν περίπου 700.000 επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες. Τα ποσά αυτά θα αναγράφονται στα ειδοποιητήρια που θα αναρτηθούν στο MyAADE και συγκεκριμένα στον προσωπικό λογαριασμό
οφειλών του φορολογούμενου.  

Περίπου 700.000 επιχειρήσεις και επιτηδευματίες θα μπορούν να εισέλθουν στον προσωπικό τους λογαριασμό κάνοντας χρήση των κωδικών του ΤΑΧΙS και να ενημερωθούν τόσο για το σύνολο του ποσού που πρέπει να αποπληρώσουν αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να το κάνουν. Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), αφού αφαιρέσει τα μη επιστρεπτέα ποσά, θα προσδιορίσει το υπόλοιπο των κρατικών δανείων που πρέπει να γυρίσει στο δημόσιο.

  • «Νέο Εξοικονομώ»: Έρχεται το νέο πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης

Το πρόγραμμα «Νέο Εξοικονομώ» το οποίο αναμένεται να προκηρυχθεί τον Νοέμβριο, θα πάρει τη σκυτάλη από το «Εξοικονομώ – Αυτονομώ», με το οποίο επιδοτήθηκαν ενεργειακές αναβαθμίσεις σε έναν πολύ μεγάλο αριθμό κατοικιών. Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ανάπτυξης ανακοίνωσε ότι πλέον είναι διαθέσιμη προς το κοινό η ιστοσελίδα του «Νέου Εξοικονομώ» (https://exoikonomo2021.gov.gr). Με το νέο πρόγραμμα θα αναβαθμιστούν ενεργειακά έως και 50.000 κατοικίες, κατά 38% αυξημένες συγκριτικά με τον προηγούμενο κύκλο («Εξοικονομώ – Αυτονομώ»).  Σύμφωνα με το ΥΠΕΝ, το «Νέο Εξοικονομώ» έχει σημαντικές διαφορές σε σχέση με τα προηγούμενα προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων. «Είναι πιο δίκαιο και πιο αποδοτικό, δεδομένου ότι καταργείται η χρονική ιεράρχηση των αιτήσεων και δημιουργείται λίστα επιλαχόντων, ενώ για πρώτη φορά θα υπάρχει ξεχωριστός προϋπολογισμός ύψους 100 εκατ. ευρώ για ευάλωτα νοικοκυριά» σημειώνεται στην ανακοίνωση. Ειδική μέριμνα θα ληφθεί για μονογονεϊκές οικογένειες, πολυτέκνους και νοικοκυριά με ΑμεΑ. Ως σημαντικότερο κριτήριο, ορίζεται η εκτιμώμενη ετήσια εξοικονόμηση ενέργειας βάσει του προτεινόμενου κόστους παρεμβάσεωνΗ πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για το «Εξοικονομώ 2021» θα ανοίξει μετά από ανακοίνωση του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Eνέργειας.


  • Διαδικτυακή ημερίδα για την κατοχύρωση των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας- διπλώματα ευρεσιτεχνίας σε χημικές εφαρμογές

Η Ένωση Ελλήνων Χημικών – Περιφερειακό Τμήμα Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, συνδιοργανώνουν διαδικτυακή ημερίδα με θέμα: «Κατοχύρωση δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας- Διπλώματα ευρεσιτεχνίας σε χημικές εφαρμογές», την Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 18:30.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης - το πρόγραμμα της οποίας θα βρείτε εδώ- θα αναπτυχθούν θέματα που σχετίζονται με τη βιομηχανική ιδιοκτησία βιολογικών φαρμάκων, την ευρεσιτεχνία ως εργαλείο παραγωγής υπεραξίας, τις πατέντες, καθώς και νομικά ζητήματα που αναφύονται κατά την καταχώρηση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας σε χημικές εφαρμογές.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν τις εργασίες της ημερίδας, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Zoom, ακολουθώντας τη σύνδεση: Join Zoom Meeting: https://authgr.zoom.us/j/96580049566?pwd=SjduUHJZM0UvYUtqa2t2VEQrSjdGZz09, Meeting ID: 965 8004 9566, Passcode: 813407.

Για περαιτέρω πληροφόρηση μπορείτε να απευθύνεστε στην  Ένωση Ελλήνων Χημικών – Περιφερειακό Τμήμα Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, Αριστοτέλους 6, Θεσσαλονίκη, τηλ: 2310-278077, e-mail: ptkdm@eex.gr


  • Αλλαγή ώρας 2021: Πότε γυρίζουμε τα ρολόγια μας μια ώρα πίσω

Θα γυρίσουμε τελικά τους δείκτες του ρολογιού μας τον Οκτώβριο μία ώρα πίσω, όπως κάνουμε τόσα χρόνια, σηματοδοτώντας την έναρξη του χειμερινού ωραρίου. Την τελευταία Κυριακή του Οκτωβρίου, δηλαδή στις 31 Οκτωβρίου 2021 θα γίνει κανονικά η αλλαγή της ώρας και αυτό γιατί η πανδημία κορωνοϊού έφερε αλλαγές και έβαλε στον «πάγο» τον σχεδιασμό για την χειμερινή ώρα. «Υπενθυμίζουμε ότι, την Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2021, λήγει η εφαρμογή του μέτρου της θερινής ώρας, σύμφωνα με την Οδηγία 2000/84 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της E.E. 19/01/2001, σχετικά με τις διατάξεις για τη θερινή ώρα. Οι δείκτες των ρολογιών πρέπει να μετακινηθούν μία ώρα πίσω, δηλαδή από 04:00 π.μ. σε 03:00 π.μ.», αναφέρει σχετικά ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών.

  • Από 1/11 η «σχολική κάρτα» για τα δημόσια σχολεία μέσω του edupass.gov.gr

Από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο για την υγειονομική θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας των δημόσιων εκπαιδευτικών δομών. Χάρη στο edupass.gov.gr, o Διευθυντής της σχολικής μονάδας θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιβεβαιώνει ότι εντός της σχολικής μονάδας βρίσκονται μόνο πρόσωπα (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί/μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., επισκέπτες), τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις φυσικής παρουσίας στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.

H πλατφόρμα αφορά επί του παρόντος μόνο τις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής. Στην πλατφόρμα ενσωματώνονται όλες οι λειτουργίες του self-testing.gov.gr και η διαδικασία έκδοσης της Σχολικής Κάρτας για COVID-19.

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε ιδιωτικές σχολικές μονάδες θα εξακολουθήσουν να δηλώνουν το αποτέλεσμα των self-test στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr και να εκδίδουν την σχολική κάρτα για COVID-19, ακολουθώντας την ίδια ακριβώς διαδικασία που ακολουθούν μέχρι και σήμερα. Επισημαίνεται ότι το self-test που πρέπει να δηλωθεί στις 28-29/10/2021 από τους γονείς/κηδεμόνες μαθητών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες  θα δηλωθεί -για τελευταία φορά- στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

Υπόχρεοι υποβολής στην πλατφόρμα edupass.gov.gr δήλωσης συμμετοχής με φυσική παρουσία στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία στις δημόσιες σχολικές μονάδες είναι: (α) οι μαθητές/τριες, (β) το εκπαιδευτικό προσωπικό και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), (γ) κάθε άλλο φυσικό πρόσωπο, που συμμετέχει με φυσική παρουσία σε κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται εντός των χώρων της δημόσιας εκπαιδευτικής δομής («επισκέπτες»), όπως για παράδειγμα φοιτητές/τριες που πραγματοποιούν πρακτική άσκηση στη σχολική μονάδα.

  • Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής προστατεύει τα μέλη του

Συμφωνία με εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο των Συμβούλων Επιχειρήσεων υπέγραψε το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, για την παροχή εμπορικών και οικονομικών πληροφοριών στα μέλη του, που σχετίζονται με την συναλλακτική συμπεριφορά (π.χ. ακάλυπτες επιταγές, συναλλαγματικές, διαταγές πληρωμής, κατασχέσεις). Στην ανωτέρω συμφωνία προχώρησε το Επιμελητήριο, στα πλαίσια της συνεχούς ενημέρωσης των μελών του και στην προσπάθειά του να προστατέψει και να προασπίσει τις επιχειρήσεις – μέλη του από κινδύνους εμπορικού ρίσκου.

Τα οικονομικά ενήμερα μέλη του Επιμελητηρίου θα μπορούν εντελώς δωρεάν, συμπληρώνοντας μια φόρμα εντύπου, να ζητάνε πληροφορίες αναγράφοντας την επωνυμία, τη διεύθυνση και το Α.Φ.Μ. του υποψήφιου πελάτη τους. Το συμπληρωμένο  έντυπο θα το μεταβιβάζουν στη συνέχεια στο Επιμελητήριο μέσω fax ή e mail , και το Επιμελητήριο, από τη στιγμή που θα μεταβιβάσει το αίτημά του μέλους του στην εταιρία, θα απαντάει σε αυτά, άμεσα, με fax ή με e mail. Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι πληροφορίες που θα  λαμβάνουν τα μέλη από το Επιμελητήριο, είναι εμπιστευτικές και θα χρησιμοποιούνται μόνο για ενδοεπιχειρησιακή χρήση. Το έντυπο (Εντολή Ζήτησης) είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου στο παρακάτω link : 

https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/entoli_zitisis_meGDPO2020_F3552.pdf .


  • Η επίσημη σελίδα του Επιμελητηρίου στα social media

Σας ενημερώνουμε ότι από εδώ και πέρα το Επιμελητήριο Χαλκιδικής θα βρίσκεται κοντά σας στο Facebook μόνο μέσα από την επίσημη σελίδα του. Για να παρακολουθείτε πιο άμεσα τα νέα και τις ενημερώσεις μας, μπορείτε να κάνετε like. 👍

https://www.facebook.com/halkidikichamber


🆕 Επίσης, θα μας βρείτε πλέον και στις σελίδες μας σε Instagram & LinkedIn.

https://www.instagram.com/halkidikichamber/

https://www.linkedin.com/company/chamber-of-halkidiki/


  • Ενημέρωση για τη λειτουργία των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19

Η διοίκηση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σας ενημερώνει ότι, η εξυπηρέτηση κοινού στο Επιμελητήριο γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά και, κατόπιν συνεννόησης, να αποστείλουν με e-mail τα απαραίτητα έγγραφα για τη διεκπεραίωση της υπόθεσης τους, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των μελών μας.

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

e-mail : gemi@epichal.gr, συναλλαγή για ΑΕ - ΟΕ – ΕΕ – ΕΠΕ – ΙΚΕ – Πιστοποιητικά ΓΕΜΗ – ΥΜΣ 

e-mail : mitroo@epichal.gr, συναλλαγή για Ατομικές Επιχειρήσεις, Πιστοποιητικά Επιμελητηρίου, Συνδρομές

e-mail: info@epichal.gr , για οποιαδήποτε άλλη υπόθεση & συναλλαγή

Τηλ. :2371024200, 2371024300   

Δεν υπάρχουν σχόλια: