Η Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής κα. Αικατερίνη Ζωγράφου υπέγραψε σήμερα, 22/06/26, με τον Δήμαρχο Κασσάνδρας, κ. Ηρακλή Λειβαδιώτη, Προγραμματική Σύμβαση για την κατασκευή ισόπεδου κυκλικού κόμβου στον οικισμό της Χανιώτης, επί της Επαρχιακής Οδού.
Το έργο περιλαμβάνει όλες τις απαιτούμενες εργασίες για την ολοκλήρωσή του, όπως καθαιρέσεις, κρασπεδώσεις, ασφαλτοστρώσεις, κατασκευή δικτύου ομβρίων, ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες, σήμανση και φωτισμό.
Ο κυκλικός κόμβος θα κατασκευαστεί στην κεντρική περιοχή του οικισμού, όπου καταγράφονται.... σημαντικά κυκλοφοριακά προβλήματα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την αποτελεσματικότερη ρύθμιση της κυκλοφορίας προς την παραλιακή και την ανάντη περιοχή της Χανιώτης.
Παράλληλα, προβλέπεται η κατασκευή διαχωριστικής νησίδας, η φύτευση δέντρων και θάμνων, καθώς και συνοδευτικές παρεμβάσεις αναβάθμισης της περιοχής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου