Διοργάνωση τηλεημερίδας με θέμα ««Ρύθμιση Οφειλών και Παροχή Δεύτερης Ευκαιρίας» με ομιλητή τον Ειδικό Γραμματέα Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, του Υπουργείου Οικονομικών, κ. Φώτη Κουρμούση
Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Λογιστών Φοροτεχνικών Ν. Χαλκιδικής (υπό την αιγίδα της Π.Ο.Φ.Ε.Ε.) και τον Δικηγορικό Σύλλογο Χαλκιδικής, διοργανώνουν ενημερωτική τηλεδιάσκεψη με κεντρικό Ομιλητή τον Ειδικό Γραμματέα Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, του Υπουργείου Οικονομικών, κ. Φώτη Κουρμούση.
Ο Ειδικός Γραμματέας Διαχείρισης...
Ιδιωτικού Χρέους, του Υπουργείου Οικονομικών, και τα στελέχη της ΕΓΔΙΧ, θα παρουσιάσουν τους βασικούς άξονες και τις καινοτομίες του ν. 4738/2020 «Ρύθμιση Οφειλών και Παροχή Δεύτερης Ευκαιρίας» και θα απαντήσουν σε ερωτήσεις για τα ακόλουθα:• Τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών σε έως 240 δόσεις
• Τη διαδικασία πτώχευσης – απαλλαγής οφειλών φυσικών & νομικών προσώπων και παροχής 2ης ευκαιρίας
• Την πρόνοια για τα ευάλωτα νοικοκυριά και την προστασία της 1ης κατοικίας
• Το ρόλο των επιστημονικών κλάδων
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να δηλώσουν το e-mail τους, στο οποίο θα τους αποσταλεί το link μέσω του οποίου θα λάβουν μέρος στην ενημερωτική τηλεδιάσκεψη, συμπληρώνοντας τα στοιχεία τους στην ειδική φόρμα στο παρακάτω link : https://forms.gle/zRfadF39cdYEeGpD6
-
Νέες ημερομηνίες διεξαγωγής για την FOODEXPO & OENOTELIA 2021 από 12/6/2021 έως 15/6/2021
Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ενημερώνει τα μέλη του ότι η διεξαγωγή της Διεθνούς Έκθεσης FOODEXPO & OENOTELIA 2021 θα πραγματοποιηθεί σε νέες ημερομηνίες και συγκεκριμένα 12/6/2021 έως 15/6/2021. Για τον ίδιο λόγο, μεταφέρεται και η παράλληλη διοργάνωση της Digital FOODEXPO & OENOTELIA 2021 για τις νέες ημερομηνίες 12/6/2021 έως 15/6/2021.
Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, συμμερίζεται και στηρίζει την απόφαση αυτή και ενημερώνει τα μέλη του ότι παρατείνει την ημερομηνία δηλώσεων συμμετοχής έως την Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021.
Το Δ.Σ. του Επιμελητηρίου επιδοτεί τις επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν στην έκθεση με το Επιμελητήριο, με έκπτωση 50% έως 10,5 τ.μ. ενοικίαση περιπτέρου και έκπτωση 50% για τη συμμετοχή στην ψηφιακή έκθεση.
Η ψηφιακή έκθεση θα πραγματοποιηθεί σε κάθε περίπτωση ακόμα και αν τελικά οι συνθήκες δεν επιτρέψουν τη διεξαγωγή της φυσικής έκθεσης.
Κάθε επιχείρηση μπορεί να συμμετάσχει στην ψηφιακή έκθεση, χωρίς να είναι απαραίτητη και η συμμετοχή της στη φυσική έκθεση.
Όσες επιχειρήσεις ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στην FOOD EXPO 2021, θα πρέπει να αποστείλουν δήλωση συμμετοχής, αυστηρά το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 10/03/2021 στο Επιμελητήριο Χαλκιδικής.
Περισσότερες πληροφορίες και η δήλωση συμμετοχής, στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής www.epichal.gr.
https://www.epichal.gr/chalkidiki/articles/article.jsp?context=103&categoryid=6998&articleid=12301
-
Δημοσιεύτηκε η Νέα Δράση ΕΠΑνΕΚ: «e-λιανικό - Επιχορήγηση υφιστάμενων ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου, για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος»
Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ανακοινώνει την προκήρυξη της Δράσης του ΕΠΑνΕΚ (ΕΣΠΑ 2014-2020) «e-λιανικό - Επιχορήγηση υφιστάμενων ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου, για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος» προϋπολογισμού 80 εκατ. ευρώ.
Η Δράση στοχεύει στην επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου, για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού (COVID-19), να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας, καθώς και ο ψηφιακός μετασχηματισμός τους και να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους.
Επιδοτούνται αιτήσεις μέχρι 5.000 ευρώ σε κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς και αιτήσεις μέχρι 1.500 ευρώ για την αναβάθμιση του e-shop, εφόσον η επιχείρηση το διέθετε ήδη πριν τις 18/3/2020.
Η Δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.
-
Δικαιούχοι της Δράσης είναι μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου (ΚΑΔ 47 «Λιανεμπόριο» και αναλυτικοί αυτού) και διατηρούν φυσικό κατάστημα σε διακριτό της οικίας τους χώρο, είτε ως δραστηριότητα με τα μεγαλύτερα έσοδα.
Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:
-
Υφιστάμενες που έχουν συσταθεί και έχουν αποκτήσει επιλέξιμο ΚΑΔ έως και την 30/09/2019
-
Νεοσύστατες που έχουν συσταθεί και έχουν αποκτήσει επιλέξιμο ΚΑΔ από 1/10/2019 μέχρι την ημερομηνία προκήρυξης της Δράσης.
Ημερομηνία Έναρξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: 22/02/2021 και ώρα 13:00
Ημερομηνία Λήξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: 24/03/2021 και ώρα 15:00
Λαμβάνοντας υπόψη το Υπουργείο την διαβούλευση που προηγήθηκε στην Δράση:
• Εφαρμόζεται πλέον συγκριτική αξιολόγηση, έτσι ώστε να αποφευχθούν προβλήματα/λάθη στην υποβολή των αιτήσεων για χάρη της γρήγορης υποβολής.
• Εξειδικεύεται η στόχευση της πρόσκλησης στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται κυρίως στο Λιανικό εμπόριο διαφόρων ειδών (ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΔ ή ΚΑΔ με τα μεγαλύτερα έσοδα).
• Δίνεται βαρύτητα στις επιχειρήσεις που πλήττονται περισσότερο, έτσι ώστε επιχειρήσεις με μεγάλη μείωση του κύκλου εργασιών τους να προηγούνται στην σχετική λίστα κατάταξης
• Δίνεται προτεραιότητα στις επιχειρήσεις που διατηρούν φυσικό κατάστημα καθώς αυτές επηρεάζονται πιο πολύ από τους περιορισμούς στην κυκλοφορία των πολιτών/καταναλωτών
• Επιτρέπεται η υλοποίηση ηλεκτρονικού καταστήματος υπό μορφή «φιλοξενίας» σε μεγάλους και ασφαλείς δικτυακούς τόπους
• Δεν απαιτείται πλέον η εκ των προτέρων υλοποίηση του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς στις επιχειρήσεις θα δοθεί χρόνος έξι (6) μηνών αφού ενταχθούν, για να υλοποιήσουν το έργο τους.
Ηλεκτρονική Υποβολή
Η Αίτηση Χρηματοδότησης θα υποβληθεί ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα του Πληροφοριακού Συστήματος Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) www.ependyseis.gr/mis
Για κάθε πρόσθετη πληροφορία σχετικά με τη Δράση μπορείτε να απευθυνθείτε στο:
Γραφείο Πληροφόρησης ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ: Δραγατσανίου 8, πλατεία Κλαυθμώνος, Αθήνα.
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 10.00 π.μ. έως τις 2.00 μ.μ. (κατόπιν ραντεβού)
Τηλεφωνική ενημέρωση: στο 801 11 36 300 από σταθερό τηλέφωνο με αστική χρέωση από τις 9.00 π.μ έως τις 4.30 μ.μ.
Εmail: infoepan@mou.gr
Ιστοσελίδες: www.antagonistikotita.gr, www.espa.gr
Σημεία Πληροφόρησης ΕΦΕΠΑΕ & των Περιφερειακών Μονάδων τους: www.efepae.gr
Η πρόσκληση είναι αναρτημένη στο παρακάτω link: http://epan2.antagonistikotita.gr/uploads/20210212_034%CE%9A%CE%95_e-%CE%9B%CE%99%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%9F_%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%A6%CE%91%CE%A3%CE%97%20%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3.pdf
-
Λειτουργία Υποστηρικτικής Πλατφόρμας για τους Δυνητικούς Δικαιούχους της Δράσης “e-λιανικό”
Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ/ΙΠΤΗΛ), ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας OPENSHOPS.GR, με σκοπό την ΔΩΡΕΑΝ παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών υποστήριξης προς τους δυνητικούς δικαιούχους της δράσης “e-λιανικό” και πιο συγκεκριμένα:1) Την ενημέρωση των δυνητικών δικαιούχων σχετικά με τη δράση “e-λιανικό”.2) Την υποβοήθηση της υποβολής της αίτησης συμμετοχής των δυνητικών δικαιούχων της δράσης “e-λιανικό”.3) Την συμβουλευτική προς τους τελικούς δικαιούχους σε όλα τα διοικητικά / τυπικά ζητήματα που αφορούν στην υλοποίηση της δράσης “e-λιανικό”, καθώς και σε τεχνικά ζητήματα, σχετικά με τον ορθό σχεδιασμό, υλοποίηση και αποτελεσματική λειτουργία του e-shop τους.4) Οποιαδήποτε άλλη ενέργεια θα απαιτηθεί κατά τη φάση υλοποίησης της δράσης .Το ΕΚΕΤΑ/ΙΠΤΗΛ, υπό την εποπτεία και την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, αναλαμβάνει την υποστήριξη των δυνητικών δικαιούχων της δράσης “e-λιανικό”, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση γι’ αυτούς. Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, μπορείτε να επισκεφθείτε τον ιστότοπο OPENSHOPS.GR (https://openshops.gr/).
-
Παράταση υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης στο Πρόγραμμα του ΕΠΑνΕΚ ΕΣΠΑ 2014 - 2020 “Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Εστίασης για την προμήθεια Θερμαντικών Σωμάτων Εξωτερικού Χώρου”
Σας ενημερώνουμε ότι με απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Ιωάννη Τσακίρη, παρατείνεται η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων χρηματοδότησης στη Δράση "Επιχορήγηση των Επιχειρήσεων Εστίασης για την προμήθεια θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου" του ΕΠΑνΕΚ, ΕΣΠΑ 2014-2020.
Νέα καταληκτική προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται η 28/4/2021.
Υπενθυμίζεται ότι :
-
Η Δράση προβλέπει την ενίσχυση όλων των επιχειρήσεων εστίασης (ακόμη και για επιχειρήσεις παροχής καταλυμάτων (ξενοδοχεία και παρόμοια καταλύματα) που διαθέτουν εξωτερικό χώρο παροχής υπηρεσιών εστίασης)ανεξαρτήτως της νομικής τους μορφής, που δραστηριοποιούνται για την αγορά μίας θερμαντικής συσκευής ανά 10 τετραγωνικά μέτρα νόμιμα αδειοδοτημένου εξωτερικού χώρου και έως 100 ευρώ εκάστη (χωρίς ΦΠΑ). Το μέγιστο ποσό επιχορήγησης, ανά χώρο εστίασης, δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 5.000 ευρώ.
-
Η ενίσχυση έχει αναδρομική ισχύ, δηλαδή καλύπτεται από τη σχετική πρόσκληση η προμήθεια θερμαντικών σωμάτων που πραγματοποιήθηκε από την 1η Φεβρουαρίου 2020 και πριν από την υποβολή της αίτησης χρηματοδότησης, υπό την προϋπόθεση ότι ο λήπτης της ενίσχυσης διέθετε τουλάχιστον έναν ενεργό επιλέξιμο ΚΑΔ κατά την ημερομηνία αγοράς.
-
Η δημόσια χρηματοδότηση 100% καλύπτει τις δαπάνες για την αγορά θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου οποιουδήποτε τύπου (π.χ. υγραερίου, ηλεκτρικών, φυσικού αερίου, πάνελ υπερύθρων, αλογόνου κ.ά.), αυτόνομων ή μέρους κινητού εξοπλισμού, τα οποία ήταν καινούργια και αμεταχείριστα κατά την αγορά τους.
-
Ο προϋπολογισμός της δράσης ανέρχεται σε 60 εκατ. ευρώ (50 εκ. ευρώ για μικρές, πολύ μικρές και μεσαίες και 10 εκ. ευρώ για μεγάλες) και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και Εθνικούς Πόρου στο πλαίσιο του ΕΠΑνΕΚ, ΕΣΠΑ 2014-2020 ενώ θα υλοποιηθεί μέσω του Ενδιάμεσου Φορέα Επιχειρησιακών Προγραμμάτων Ανταγωνιστικότητας & Επιχειρηματικότητας (ΕΦΕΠΑΕ).
-
Ως ημερομηνία έναρξης για την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων έχει ορισθεί η 4η Ιανουαρίου 2021 και ώρα 15:00 και λήξης η 28η Απριλίου 2021 και ώρα 17:00, στον διαδικτυακό τόπο https://heating-devices.mindev.gov.gr. Ήδη έχει ξεκινήσει η υποβολή αιτήσεων χρηματοδότησης από τις επιχειρήσεις εστίασης.
-
Πριν από την υποβολή της αίτησης, ο λήπτης της ενίσχυσης πρέπει να έχει ήδη προχωρήσει στην προμήθεια και την αποπληρωμή των θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου, καθώς και στη σχετική εγγραφή στα λογιστικά βιβλία της επιχείρησης. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση χρηματοδότησης μόνο μία φορά ανά ΑΦΜ.
-
Το ποσό με το οποίο επιχορηγείται η επιχείρηση, στο πλαίσιο της δράσης, είναι ακατάσχετο, αφορολόγητο, δεν υπόκειται σε παρακράτηση και δεν συμψηφίζεται με οποιαδήποτε οφειλή.
-
Η αξιολόγηση των αιτήσεων χρηματοδότησης θα είναι άμεση και το ποσό ενίσχυσης θα καταβάλλεται στους δικαιούχους σε σύντομο χρονικό διάστημα.
-
Το συνολικό ποσό της δημόσιας χρηματοδότησης, που μπορεί να λάβει η κάθε επιχείρηση (σε επίπεδο «ενιαίας επιχείρησης») από τη συγκεκριμένη δράση, αθροιζόμενο μαζί με κάθε άλλη άμεση ενίσχυση που θα έχει λάβει την τελευταία τριετία (υπολογιζόμενη σε κυλιόμενη βάση), δεν δύναται να ξεπερνάει τις 200.000 ευρώ (κανονισμός de minimis).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Δράση τη διαδικασία υποβολής και έγκρισης της αίτησης χρηματοδότησης, καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, μπορείτε να επισκεφθείτε τις παρακάτω σελίδες:
-
http://www.antagonistikotita.gr/epanek/prokirixeis.asp?id=72&cs
-
https://www.efepae.gr/frontend/articles.php?cid=684&t=Perigrafi-Drasis
-
https://www.kepa-anem.gr (ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ, αρμόδιος Εταίρος-Περιφερειακή Μονάδα ΕΦΕΠΑΕ για τις Περιφέρειες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας.
Επίσης η ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ προχώρησε στη δημιουργία video με την παρουσίαση των βασικών σημείων της Δράσης στην παρακάτω διεύθυνση :
Επισημαίνεται ότι για τις Περιφέρειες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας οι ενδιαφερόμενοι για πληροφορίες και διευκρινίσεις επί της Αναλυτικής Πρόσκλησης και της υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης μπορούν να απευθύνονται :
α) στην ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ/EΦΕΠΑΕ (τηλ 2310-480.000, www.kepa-anem.gr, e-mail: thesssoma@e-kepa.gr ,info@e-kepa.gr).
β) στην ΑΝΚΟ (Παράρτημα της ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ/ΕΦΕΠΑΕ στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας), τηλ. 24610/24022 , anko@anko.gr, για τις επιχειρήσεις της Δυτικής Μακεδονίας και
γ) στα κατά τόπους Εμποροβιομηχανικά Επιμελητήρια της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας.
Επίσης οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστέλλουν ηλεκτρονικά το ερώτημά τους μέσω της ιστοσελίδας www.kepa-anem.gr (πεδίο Στείλε το ερώτημά σου στη διεύθυνση : https://kepa-anem.gr/steile-to-erotima-sou/ ).
-
ΟΑΕΔ : Νέο πρόγραμμα απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας στο ψηφιακό μάρκετινγκ για 5.000 ανέργους έως 29 ετών
Από τη Δευτέρα 8 Μαρτίου και ώρα 11:00, ξεκινούν οι ηλεκτρονικές αιτήσεις ανέργων για το νέο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ που θα δώσει τη δυνατότητα σε 5.000 νέους ανέργους να αποκτήσουν πολύτιμη επαγγελματική εμπειρία στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων των ανέργων θα λήξει στις 16 Μαρτίου. Η επαγγελματική εμπειρία θα διαρκεί 6 ώρες την ημέρα, 5 ημέρες την εβδομάδα για 6 μήνες και ο ΟΑΕΔ θα καταβάλλει στους ασκούμενους 550 ευρώ μηνιαία καθαρή αποζημίωση (25 ευρώ ημερησίως για 22 ημέρες εργασιακής εμπειρίας). Η δράση απευθύνεται σε εγγεγραμμένους ανέργους ηλικίας έως 29 ετών που έχουν ολοκληρώσει πρόγραμμα κατάρτισης στο ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) τουλάχιστον 50 ωρών και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κλάδους (κύριους ή δευτερεύοντες) οικονομικής δραστηριότητας με συνάφεια στο ψηφιακό μάρκετινγκ ή διαθέτουν τμήματα μάρκετινγκ.
Στο επόμενο διάστημα θα ανακοινωθεί η ημερομηνία έναρξης υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων των επιχειρήσεων. Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν εντάσσονται στο πρόγραμμα, ανάλογα με το προσωπικό τους, ως εξής:
Επιχειρήσεις με Προσωπικό έως |
Ανώτατος Αριθμός Ωφελουμένων |
3 άτομα |
2 |
4-9 άτομα |
3 |
10-19 άτομα |
4 |
20-30 άτομα |
6 |
31-50 άτομα |
10 |
άνω των 50 ατόμων |
25% του απασχολούμενου προσωπικού |
Ο πρώτος κύκλος αφορά στην προκήρυξη 5.000 θέσεων και, σε περίπτωση που δεν καλυφτούν όλες οι θέσεις, ο επόμενος κύκλος για τις υπολειπόμενες θέσεις θα προκηρυχτεί 3 μήνες μετά την ημερομηνία λήξης υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής των ανέργων και των επιχειρήσεων του πρώτου κύκλου. Απαραίτητη προϋπόθεση για την ένταξη εργοδότη στο πρόγραμμα είναι να μην έχει προβεί σε μείωση του προσωπικού του κατά τη διάρκεια ενός μήνα πριν από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης.
Το πρόγραμμα, του οποίου ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 16.500.000 €, συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» με χρηματοδότηση από την Πρωτοβουλία για την Απασχόληση των Νέων (ΠΑΝ). Για τη Δημόσια Πρόσκληση και για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα http://www.oaed.gr/-/programma-apokteses-epangelmatikes-empeirias-sto-psephiako-marketin-nk-gia-5-000-anergous-eos-29-eton
-
Τα νέα μέτρα που ισχύουν στην επικράτεια από 4η έως 16 Μαρτίου 2021
Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 895/Β/06-03-2021) η απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 14453 με τίτλο "Αντικατάσταση της υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.οικ.13805/3.3.2021 κοινής υπουργικής απόφασης «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω δια-σποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από την Πέμπτη,4 Μαρτίου 2021 και ώρα 6:00 έως και την Τρίτη, 16 Μαρτίου 2021 και ώρα 6:00» (Β’ 843).” Αναλυτικότερα το ΦΕΚ στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, στο παρακάτω link: https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/FEK895V_06_F24116.03.2021EKTAKTAMETRAAPO04.06EOS16.03.2021.pdf
-
Σε ισχύ από 1η Μαρτίου η Διαδικασία Εξυγίανσης Υπερχρεωμένων Επιχειρήσεων
Υπουργείο Οικονομικών –Δελτίο Τύπου (04/03/2021):Τέθηκε σε ισχύ από την 1η Μαρτίου, η διαδικασία εξυγίανσης των επιχειρήσεων οι οποίες αντιμετωπίζουν προβλήματα υπερχρέωσης, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών, στο πλαίσιο εφαρμογής του ν. 4738/2020 για τη ρύθμιση οφειλών και παροχής 2ης ευκαιρίας. Με την εν λόγω διαδικασία, οι επιχειρήσεις, καθώς και τα φυσικά πρόσωπα που ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα (δηλαδή ελεύθεροι επαγγελματίες –επιτηδευματίες), έχουν την δυνατότητα, ακολουθώντας συγκεκριμένα βήματα, να ρυθμίσουν τις οφειλές τους και να συνεχίσουν την επιχειρηματική δραστηριότητα τους. Λεπτομέρειες για το δελτίο τύπου στην ιστοσελίδα του Υπουργείου, στο link : https://www.minfin.gr/web/guest/deltia-typou/-/asset_publisher/4kjvD0lBldee/content/enarxe-diadikasias-exygianses-epicheireseon-symphona-me-ton-nomo-rythmise-opheilon-kai-paroche-2es-eukairias-n-4738-2020-?inheritRedirect=false&redirect=https%3A%2F%2Fwww.minfin.gr%2Fweb%2Fguest%2Fdeltia-typou%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_4kjvD0lBldee%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1
-
ΟΟΣΑ: Προβλέπει ανάπτυξη 5,6% το 2021 & 4% το 2022 για την παγκόσμια οικονομία
Σημαντική βελτίωση των προοπτικών της παγκόσμιας οικονομίας βλέπει ο ΟΟΣΑ (Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης) λόγω της σταδιακής υλοποίησης των εμβολιασμών, της πρόσθετης δημοσιονομικής στήριξης, κυρίως στις ΗΠΑ, και της καλύτερης αντίδρασης των οικονομιών στα μέτρα για τον περιορισμό του κορονοϊού. Στην ενδιάμεση έκθεσή του για τις προοπτικές της παγκόσμιας οικονομίας, ο ΟΟΣΑ προβλέπει ότι το παγκόσμιο ΑΕΠ θα αυξηθεί 5,6% φέτος και 4% το 2022. Οι προβλέψεις αυτές είναι σημαντικά υψηλότερες - κατά 1,4 ποσοστιαίες μονάδες για φέτος και κατά 0,3 ποσοστιαίες μονάδες για το 2022 - σε σχέση με αυτές που είχε κάνει ο Οργανισμός τον Δεκέμβριο.
-
ΚΟΜΙΣΙΟΝ: Έγκριση Ελληνικού προγράμματος 60 εκατ. ευρώ για τη στήριξη πολύ μικρών, μικρών & μεσαίων επιχειρήσεων που επλήγησαν από τον κορονοϊό
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε ελληνικό πρόγραμμα 60 εκατομμυρίων ευρώ, για τη στήριξη πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, που επλήγησαν από το ξέσπασμα του κορονoϊού. Το μέτρο εγκρίθηκε βάσει του προσωρινού πλαισίου για τις κρατικές ενισχύσεις. Το πρόγραμμα θα είναι ανοιχτό σε πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, εγγεγραμμένες στο Εθνικό Μητρώο Εκκίνησης «Elevate Greece», οι οποίες έχουν ξεκινήσει τη δραστηριότητά τους έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020 και των οποίων η δραστηριότητα εμπίπτει σε θεματικούς τομείς συμβατούς με τη Στρατηγική Έρευνας & Καινοτομίας για Έξυπνη Ειδίκευση (RIS3) της Ελλάδας. Το μέτρο είναι ανοιχτό σε όλους τους τομείς εκτός από τους τομείς της χρηματοδότησης, της πρωτογενούς γεωργίας, της αλιείας και της υδατοκαλλιέργειας. Η δημόσια υποστήριξη θα λάβει τη μορφή άμεσων επιχορηγήσεων.
-
ΕΛ.ΣΤΑΤ.: Στα 8,2% η ύφεση το 2020
Καλύτερα από τις εκτιμήσεις τόσο της κυβέρνησης όσο και των θεσμών κινήθηκε η ελληνική οικονομία το 2020. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το 2020 η ύφεση διαμορφώθηκε στο 8,2% και το δ΄ τρίμηνο στο 7,9% με το ΑΕΠ το 2020 να υποχωρεί στα 168,5 δισ. ευρώ από 183,6 δισ. ευρώ το 2019. Παράλληλα, η ΕΛΣΤΑΤ προχώρησε σε αναθεώρηση των προβλέψεων της και για τα υπόλοιπα τρίμηνο του 2020. Έτσι το γ΄τριμηνο η ύφεση ήταν στο 10,5% (προηγούμενη πρόβλεψη -11,7%), το β΄τρίμηνο -13,8% (από πρόβλεψη για ύφεση 14,2%) και το α΄τρίμηνο η ανάκαμψη ήταν στο 0,1% (προηγούμενη εκτίμηση για ανάπτυξη 0,4%).
-
EUROSTAT: Διπλάσια η ύφεση στην Ελλάδα σε σχέση με τον μέσο όρο της Ευρωζώνης
Παρά το γεγονός ότι τα στοιχεία για την ύφεση στην Ελλάδα ήταν καλύτερα από το αναμενόμενο, καθώς κυμάνθηκε στο 8,2% από την αρχική πρόβλεψη για 10,5%, η χώρα μας εξακολουθεί να παρουσιάζει τη δεύτερη μεγαλύτερη ύφεση στην ευρωζώνη το τέταρτο τρίμηνο του 2020 συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019. Αναλυτικά, τη μεγαλύτερη μείωση στο ΑΕΠ δ’ τριμήνου σε ετήσια βάση κατέγραψε η Ισπανία με -9,1% και ακολούθησαν η Ελλάδα με 7,9% και η Κροατία με -7,1%. Συνολικά η οικονομία της ΕΕ συρρικνώθηκε 4,6% και της Ευρωζώνης 4,9%. Άρα η Ελλάδα έχει σχεδόν διπλάσιο ποσοστό ύφεσης από τον μέσο όρο της ΕΕ.
-
Αυξήθηκαν κατά 151 εκατ. Ευρώ οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου προς ιδιώτες τον Ιανουάριο του 2021
Αύξηση κατά 151 εκατ. ευρώ κατέγραψαν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του Δημοσίου προς ιδιώτες τον Ιανουάριο του 2021, σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2020. Σύμφωνα με τα στοιχεία Γενικής Κυβέρνησης, τον πρώτο μήνα του τρέχοντος έτους οι ληξιπρόθεσμες οφειλές ανήλθαν συνολικά σε 1,35 δισ. ευρώ, έναντι 1,2 δισ. ευρώ στο τέλος Δεκεμβρίου 2020. Το ίδιο διάστημα, μειωμένες κατά 59 εκατ. ευρώ ήταν οι εκκρεμείς επιστροφές φόρων, καθώς από 636 εκατ. ευρώ τον Δεκέμβριο, μειώθηκαν σε 577 εκατ. ευρώ τον Ιανουάριο του 2021.
-
Πόθεν έσχες: Παράταση υποβολής καταστάσεων υπόχρεων έτους 2021
Λόγω των δυσχερειών που η πανδημία του COVID-19 έχει επιφέρει, η προθεσμία υποβολής καταστάσεων υπόχρεων έτους 2021, παρατείνεται έως την Παρασκευή 12 Μαρτίου 2021. Δεν θα υπάρξει καμία άλλη παράταση για την υποβολή καταστάσεων έτους 2021.
-
Γεωργιάδης: Στις 22 ή 29 Μαρτίου το άνοιγμα του λιανεμπορίου με SMS, όχι με click away
Την πεποίθηση ότι στις 22 ή -το αργότερο- μία εβδομάδα αργότερα, στις 29 Μαρτίου, θα ανοίξει πλήρως το λιανεμπόριο με τη χρήση του SMS εξέφρασε ο Αδωνις Γεωργιάδης. Ο υπουργός Ανάπτυξης σημείωσε ότι όταν είναι σε θέση να ανοίξει το λιανικό εμπόριο, αυτό θα γίνει μέσω χρήσης SMS και όχι με τη μέθοδο click away. Ο κ. Γεωργιάδης υπογράμμισε ότι με την αποστολή του SMS ο πολίτης θα έχει μέχρι τρεις ώρες στη διάθεσή του προκειμένου να κάνει τις αγορές που χρειάζεται. Παράλληλα, ο Άδωνις Γεωργιάδης εκτίμησε ότι τα μέσα Απριλίου θεωρείται πιθανή ημερομηνία για άνοιγμα της εστίασης σε εξωτερικούς χώρους. Όπως είπε, όμως, «όλα θα εξαρτηθούν από την πορεία των εμβολιασμών». Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς, η σταδιακή άρση των μέτρων θα πραγματοποιηθεί σε τουλάχιστον τρία στάδια. Αρχικά θα ανοίξει το λιανεμπόριο, στη συνέχεια θα επιστρέψουν οι μαθητές γυμνασίου και λυκείου στις τάξεις και στα μέσα Απριλίου αναμένεται να επαναλειτουργήσει και η εστίαση. Ωστόσο όλα θα κριθούν από την πορεία των κρουσμάτων και το επιδημιολογικό φορτίο. Στην περίπτωση που οι ειδικοί δουν θετικά σημάδια και η πίεση στο σύστημα υγείας αρχίσει να χαλαρώνει, τότε θα τεθεί σε εφαρμογή και το σχέδιο για τη σταδιακή άρση των μέτρων.
-
ΘΕΟΧΑΡΗΣ : Ανοίγει ο Τουρισμός στις 14 Μαΐου
Το σχέδιο της ελληνικής κυβέρνησης για το ασφαλές άνοιγμα του τουρισμού το 2021 παρουσίασε ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, σε Συνέντευξη Τύπου η οποία δόθηκε στο πλαίσιο της διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης ΙΤΒ Berlin. Ο κ. Θεοχάρης προσδιόρισε ως ημερομηνία για την επίσημη έναρξη της τουριστικής περιόδου 2021 στην Ελλάδα την 14η Μαΐου. Παράλληλα, αποκάλυψε το κεντρικό σύνθημα της νέας προωθητικής εκστρατείας για τον Ελληνικό Τουρισμό, το «All you want is Greece» («Το μόνο που θέλεις, είναι η Ελλάδα»). Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του, ο κ. Θεοχάρης αναφέρθηκε επιγραμματικά στα βασικά υγειονομικά πρωτόκολλα τα οποία θα εφαρμοστούν στις πύλες εισόδου επισκεπτών. Συγκεκριμένα, στη χώρα θα επιτρέπεται η είσοδος σε ταξιδιώτες οι οποίοι είτε θα έχουν εμβολιαστεί είτε θα διαθέτουν ανοσία λόγω ανάρρωσης είτε θα έχουν βρεθεί αρνητικοί στον COVID-19 σε πρόσφατο τεστ. Επιπλέον, όπως είπε ο Υπουργός, «όλοι οι τουρίστες ενδέχεται να υποβληθούν σε τυχαία τεστ, κατά τον ίδιο τρόπο με πέρσι. Ωστόσο, μια σημαντική διαφορά σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά είναι τα ‘rapid tests’, χάρη στα οποία η καραντίνα για τα θετικά κρούσματα θα ξεκινά, πλέον, χωρίς την 24ωρη αναμονή όπως το 2020». Και παράλληλα, υπογράμμισε πως «ό,τι ισχύει για τους Έλληνες πολίτες, θα ισχύει και για τους τουρίστες, χωρίς καμία διαφορά ή εξαίρεση, όπως π.χ. η υποχρεωτική χρήση της μάσκας σε δημόσιους χώρους». Επισήμανε ότι όλες οι ημερομηνίες σχετικά με το άνοιγμα του τουρισμού είναι ενδεικτικές και ενδέχεται να τροποποιηθούν, αναλόγως των εξελίξεων.
-
ΑΑΔΕ-Υποχρεωτικά ηλεκτρονικά θα γίνονται οι Δηλώσεις Φόρου Μεταβίβασης από 1 Ιουνίου 2021
Ο δρόμος για τις ηλεκτρονικές μεταβιβάσεις ακινήτων ανοίγει με απόφαση της ΑΑΔΕ, με την οποία μπαίνει τέλος στην ταλαιπωρία των φορολογουμένων, αφού η όλη διαδικασία θα γίνεται από το γραφείο του συμβολαιογράφου. Σύμφωνα με την απόφαση που υπογράφεται από τον διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργο Πιτσιλή, το νέο σύστημα θα λειτουργήσει πιλοτικά μέχρι την 1η Ιουνίου 2021 μόνο για τις αγοραπωλησίες ακινήτων και τις δηλώσεις φόρου μεταβίβασης ακινήτων. Μετά την ημερομηνία αυτή η διαδικασία θα είναι υποχρεωτική. Επίσης, μέχρι τις 31 Μαΐου 2021 η διαδικασία υποβολής της δήλωσης ΦΜΑ θα πραγματοποιείται είτε με τη νέα ηλεκτρονική διαδικασία είτε σύμφωνα με την ισχύουσα σήμερα διαδικασία. Η σχετική απόφαση δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 839/Β/03.03.2021 και είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, στο link : https://www.aade.gr/sites/default/files/2021-03/a1031_2021fek.pdf
-
Υποχρέωση υποβολής αποδεικτικού φορολογικής δήλωσης στο Γ.Ε.ΜΗ. από τις μη κεφαλαιουχικές εταιρείες
Όλοι οι υπόχρεοι εγγραφής στο Γ.Ε.ΜΗ. που δεν είναι κεφαλαιουχικές εταιρίες, δηλαδή όλοι εκτός από Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ι.Κ.Ε., και πιο συγκεκριμένα οι Ο.Ε. , Ε.Ε., Συν ΠΕ,. ΑΤΟΜΙΚΕΣ, ΑΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ κλπ, έχουν υποχρέωση καταχώρισης στο Γ.Ε.ΜΗ. του αποδεικτικού υποβολής φορολογικής τους δήλωσης, σύμφωνα με το άρθρο 5 της Υ.Α. 79760/31-12-2014 (ΦΕΚ Β’ 3623). Η καταχώριση πρέπει να γίνει εντός δύο μηνών από την υποβολή της φορολογικής δήλωσης, με ηλεκτρονικό τρόπο από την ιστοσελίδα https://services.businessportal.gr.
-
Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής προστατεύει τα μέλη του
Συμφωνία με εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο των Συμβούλων Επιχειρήσεων υπέγραψε το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, για την παροχή εμπορικών και οικονομικών πληροφοριών στα μέλη του, που σχετίζονται με την συναλλακτική συμπεριφορά (π.χ. ακάλυπτες επιταγές, συναλλαγματικές, διαταγές πληρωμής, κατασχέσεις). Στην ανωτέρω συμφωνία προχώρησε το Επιμελητήριο, στα πλαίσια της συνεχούς ενημέρωσης των μελών του και στην προσπάθειά του να προστατέψει και να προασπίσει τις επιχειρήσεις – μέλη του από κινδύνους εμπορικού ρίσκου.
Τα οικονομικά ενήμερα μέλη του Επιμελητηρίου θα μπορούν εντελώς δωρεάν, συμπληρώνοντας μια φόρμα εντύπου, να ζητάνε πληροφορίες αναγράφοντας την επωνυμία, τη διεύθυνση και το Α.Φ.Μ. του υποψήφιου πελάτη τους. Το συμπληρωμένο έντυπο θα το μεταβιβάζουν στη συνέχεια στο Επιμελητήριο μέσω fax ή e mail , και το Επιμελητήριο, από τη στιγμή που θα μεταβιβάσει το αίτημά του μέλους του στην εταιρία, θα απαντάει σε αυτά, άμεσα, με fax ή με e mail. Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι πληροφορίες που θα λαμβάνουν τα μέλη από το Επιμελητήριο, είναι εμπιστευτικές και θα χρησιμοποιούνται μόνο για ενδοεπιχειρησιακή χρήση. Το έντυπο (Εντολή Ζήτησης) είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου στο παρακάτω link :
https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/entoli_zitisis_meGDPO2020_F3552.pdf .
-
ΝΕΕΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ
Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις έχει αναβαθμίσει τις ψηφιακές του υπηρεσίες με σύγχρονες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που τις παρέχει δωρεάν σε όλα τα μέλη του, για την αύξηση της εξωστρέφειας και των πωλήσεων των τοπικών επιχειρήσεων. Συνολικά προσφέρονται 4 νέες υπηρεσίες: 1. Ιστοσελίδα προβολής των Τουριστικών Επιχειρήσεων Χαλκιδικής σε Πανελλαδική Τουριστική Πύλη (www.filoxeno.com) που υποστηρίζεται από τα Ελληνικά Επιμελητήρια, αλλά και στην Τοπική Τουριστική Πύλη που ετοιμάζεται. Αφορά καταλύματα ή ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ, επιχειρήσεις διασκέδασης, τουριστικά γραφεία, επιχειρήσεις δραστηριοτήτων, τοπικών προϊόντων κ.ά. Ειδικά στις Επιχειρήσεις Διαμονής προσφέρεται δωρεάν πλήρες και αυτοδιαχειριζόμενο σύγχρονο Σύστημα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (e-booking) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης, αλλά μπορεί να δέχεται και κατευθείαν κρατήσεις από την Τουριστική πύλη. 2. Ηλεκτρονικό Κατάστημα (e-shop) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης με ταυτόχρονη προβολή προϊόντων και στην Πανελλαδική Επιμελητηριακή Αγορά Προϊόντων: www.directmarket.gr . 3. Υπηρεσία Online Συμβούλου με ενημερωμένο περιεχόμενο που συνοδεύεται και από Υπηρεσία Online Συμβουλευτικής, όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να θέτουν ερωτήματα και να λάβουν εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες για φορολογικά, χρηματοδοτικά, εργασιακά και άλλα επιχειρηματικά θέματα δωρεάν. 4. Ιστοσελίδα προβολής της επιχείρησης στον Πανελλήνιο Ηλεκτρονικό Επιχειρηματικό Οδηγό που συμμετέχει και το Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σε δύο γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά και σε έκδοση για mobile, tablet με ταυτόχρονη απεικόνιση των επιχειρήσεων βάση γεωγραφικής θέσης του χρήστη και πολλά ακόμη σύγχρονα χαρακτηριστικά. Όλες οι εφαρμογές είναι πλήρως αυτοδιαχειριζόμενες αποκλειστικά από τις επιχειρήσεις. Για να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας συμπληρώστε απλά την παρακάτω φόρμα: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpv67i80cLDycq21aBSzV3aTMefjOvf3C_RoUbXzVxt2XNkQ/viewform.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, τηλ.: 2371024200 – 24300, e-mail: info@epichal.gr .
-
Ενημέρωση σχετικά με τη δυνατότητα χρήσης των υπηρεσιών του δικτύου Solvit από επιχειρήσεις και πολίτες που έχουν διασυνοριακή δραστηριότητα εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, ενημερώνει τις επιχειρήσεις – μέλη του, καθώς και τους πολίτες, που έχουν διασυνοριακή δραστηριότητα, εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, για τη δυνατότητα που έχουν να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες του δικτύου Solvit, προκειμένου να επιλύσουν προβλήματα που απορρέουν σε περιπτώσεις παραβίασης της ενωσιακής νομοθεσίας από δημόσιες αρχές άλλου κράτους – μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν έχουν εκκινήσει σχετικές νομικές διαδικασίες σε ευρωπαϊκό ή εθνικό επίπεδο.
Το
Solvit αποτελεί ένα ευέλικτο και αποτελεσματικό
εργαλείο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που
έχει, ως σκοπό την εξεύρεση γρήγορων
και ανεπίσημων λύσεων σε προβλήματα,
τα οποία αντιμετωπίζουν πολίτες και
επιχειρήσεις όταν τα δικαιώματά τους,
τα οποία απορρέουν από το δίκαιο της
ΕΕ, πιθανόν να παραβιάζονται από δημόσιες
αρχές άλλου κράτους μέλους της
ΕΕ.
Συγκεκριμένα, το Solvit λειτουργεί
με τη μορφή ενός δικτύου εθνικών κέντρων
Solvit, τα οποία υπάρχουν σε όλες τις χώρες
της ΕΕ, καθώς και στην Ισλανδία, το
Λιχτενστάιν και τη Νορβηγία.
Το
Ελληνικό Κέντρο Solvit
εδρεύει στο Υπουργείο Οικονομικών,
Διεύθυνση ΕΕ και Διεθνών Σχέσεων, επί
της οδού Νίκης 5-7, Σύνταγμα, Τ.Κ. 105 63,
(τηλ. επικοινωνίας: 210-3332793, 210-3332797,
210-3332824, 210-3332129, ηλεκτρ. δ/νση:
solvit.greece@mnec.gr).
Στη
διαχείριση κάθε υπόθεσης εμπλέκονται
δύο (2) κέντρα Solvit, το τοπικό κέντρο (Home
Centre - HC),
δηλαδή το κέντρο της χώρας με την οποία
ο αιτών έχει στενότερους δεσμούς (π.χ.
λόγω υπηκοότητας, κατοικίας ή έδρας)
και το επικεφαλής κέντρο (Lead
Centre - LC),
το οποίο καθορίζεται βάσει της χώρας
όπου ανέκυψε το πρόβλημα.
Κάθε ενδιαφερόμενος, ο οποίος επιθυμεί την υποβολή της υπόθεσής του στο Solvit, δύναται να χρησιμοποιήσει τη σχετική ηλεκτρονική φόρμα υποβολής προβλήματος, που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο: https://ec.europa.eu/eu-rights/enquiry-complaint-form/home?languageCode=el&origin=solvit-web («Υποβολή Υπόθεσης στο Solvit»).
Περαιτέρω, με τον Κανονισμό 2019/515 ο οποίος τέθηκε σε ισχύ την 19η Απριλίου 2020, το πεδίο του δικτύου Solvit διευρύνθηκε επιπλέον, καθώς μέσω του Solvit, διεξάγεται η προβλεπόμενη στο άρθρο 8, του εν λόγω Κανονισμού, διαδικασία επίλυσης των σχετικών διαφορών.
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το Solvit, τα προβλήματα που δύνανται να επιλυθούν μέσω αυτού, αλλά και τη διαδικασία που ακολουθεί μετά την υποβολή μίας υπόθεσης στη βάση Solvit παρακαλούμε, όπως συμβουλευτείτε την επίσημη ιστοσελίδα: https://ec.europa.eu/solvit/index_el.htm
-
Ενημέρωση για τη λειτουργία των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19
Η διοίκηση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σας ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το ΦΕΚ 895/Β/06.03.2021, η εξυπηρέτηση κοινού στο Επιμελητήριο γίνεται αυστηρά μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά και, κατόπιν συνεννόησης, να αποστείλουν με e-mail τα απαραίτητα έγγραφα για τη διεκπεραίωση της υπόθεσης τους, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των μελών μας.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
e-mail : gemi@epichal.gr, συναλλαγή για ΑΕ - ΟΕ – ΕΕ – ΕΠΕ – ΙΚΕ – Πιστοποιητικά ΓΕΜΗ – ΥΜΣ
e-mail : mitroo@epichal.gr, συναλλαγή για Ατομικές Επιχειρήσεις, Πιστοποιητικά Επιμελητηρίου, Συνδρομές
e-mail: info@epichal.gr , για οποιαδήποτε άλλη υπόθεση & συναλλαγή
Τηλ. :2371024200, 2371024300
Fax: 2371021355
Θα είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
*Η απόφαση ισχύει έως και 16/03/2021
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου