«Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει»

powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ενημερώνει...

Ποιες επιχειρήσεις και με τι μέτρα θα λειτουργήσουν οι επιχειρήσεις από 18 Ιανουαρίου 2021

Ξαναζωντάνεψε από Δευτέρα, το λιανεμπόριο σε όλη τη χώρα, ενώ λειτούργησαν και πάλι κομμωτήρια, κουρεία, κέντρα αισθητικής, υπηρεσίες διαιτολογικών μονάδων με εξαίρεση την άσκηση, υπηρεσιών φροντίδας και υγιεινής, καθώς και τα ΚΤΕΟ. Στις «κόκκινες περιοχές» άνοιξαν τα καταστήματα με τη μέθοδο «παράδοση εκτός» (click away). Το σύνολο των εργαζομένων που επανέρχονται στην εργασία είναι περίπου 140.000 και για τους πελάτες η μετακίνηση θα γίνεται με αποστολή SMS στο 13033 με την επιλογή 2 «Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ)», ή με το...

έντυπο-βεβαίωση κίνησης, ή με χειρόγραφη βεβαίωση κίνησης.

Τους κανόνες για τις οικονομικές δραστηριότητες που επανεκκινούν από τη Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2021 γνωστοποίησε το Υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Επιπλέον δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 89Β/16.01.2020 η Απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ.3060/15.1.2021 με τα μέτρα που θα ισχύουν στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από τη Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2021 και ώρα 6:00. Λεπτομέρειες για τη λειτουργία των καταστημάτων καθώς και ο ΚΑΔ των επιχειρήσεων που επαναλειτουργούν στην ηλεκτρονική σελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στο link: https://www.epichal.gr/chalkidiki/articles/article.jsp?context=103&categoryid=7007&articleid=12061

Υπενθυμίζεται σύμφωνα με την κυβερνητική απόφαση για το άνοιγμα των καταστημάτων ,  ότι τόσο τα εμπορικά καταστήματα όσο και τα σούπερ μάρκετ, μπορούν να λειτουργήσουν προαιρετικά την προσεχή Κυριακή 24 Ιανουαρίου, με πρoαιρετικό διευρυμένο ωράριο από τις 07:00 το πρωί έως τις 20.00 το βράδυ, ενώ αίρεται και η απαγόρευση που είχε επιβληθεί στα σούπερ μάρκετ να πωλούν στα ράφια τους συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων. Επιβάλλεται επιπλέον ως υποχρεωτικό, στα καταστήματα τροφίμων και του λιανεμπορίου, η ανάρτηση με έγγραφο ή ψηφιακό τρόπο του μέγιστου αριθμού καταναλωτών που επιτρέπεται να βρίσκονται εντός του καταστήματος.


  • Προκήρυξη Δράσης “Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Εστίασης για την προμήθεια Θερμαντικών Σωμάτων Εξωτερικού Χώρου”

Με απόφαση που υπέγραψε ο υφ. Ανάπτυξης Γιάννης Τσακίρης, Αρ. Πρωτ: 7141 / 1576 /Α3 _30.12.2020 «κλείδωσε» η επιχορήγηση των επιχειρήσεων εστίασης για την προμήθεια θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου, μέσω του ΕΣΠΑ 2014-2020. Η δράση προβλέπει την ενίσχυση όλων των επιχειρήσεων εστίασης για την αγορά μίας θερμαντικής συσκευής ανά 10 τετραγωνικά μέτρα νόμιμα αδειοδοτημένου εξωτερικού χώρου και έως 100 ευρώ εκάστη (χωρίς ΦΠΑ). Το μέγιστο ποσό επιχορήγησης, ανά χώρο εστίασης, δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 5.000 ευρώ. Δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα έχουν οι επιχειρήσεις εστίασης, ανεξαρτήτως της νομικής τους μορφής, που δραστηριοποιούνται σε έναν τουλάχιστον από τους ακόλουθους ΚΑΔ:

• 56.10: Δραστηριότητες υπηρεσιών εστιατορίων και κινητών μονάδων εστίασης (Περιλαμβάνονται και όλοι οι ΚΑΔ της υποκατηγορίας 56.10),

• 56.29.20: Υπηρεσίες καντίνας (Περιλαμβάνονται και όλοι οι ΚΑΔ της υποκατηγορίας 56.29.20),

• 56.30: Δραστηριότητες παροχής ποτών (Περιλαμβάνονται και όλοι οι ΚΑΔ της υποκατηγορίας 56.30).

Επισημαίνεται ότι η ενίσχυση έχει αναδρομική ισχύ, δηλαδή καλύπτεται από τη σχετική πρόσκληση η προμήθεια θερμαντικών σωμάτων που πραγματοποιήθηκε από την 1η Φεβρουαρίου 2020 και πριν από την υποβολή της αίτησης χρηματοδότησης, υπό την προϋπόθεση ότι ο λήπτης της ενίσχυσης διέθετε τουλάχιστον έναν ενεργό επιλέξιμο ΚΑΔ κατά την ημερομηνία αγοράς.

Η δημόσια χρηματοδότηση καλύπτει τις δαπάνες για την αγορά θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου οποιουδήποτε τύπου (π.χ. υγραερίου, ηλεκτρικών, φυσικού αερίου, πάνελ υπερύθρων, αλογόνου κ.ά.), αυτόνομων ή μέρους κινητού εξοπλισμού, τα οποία ήταν καινούργια και αμεταχείριστα κατά την αγορά τους. 

Ως ημερομηνία έναρξης για την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων ορίζεται η 4η Ιανουαρίου 2021 και ώρα 15:00 και λήξης η 4η Μαρτίου 2021 και ώρα 17:00, στον διαδικτυακό τόπο https://heating-devices.mindev.gov.gr. Υπογραμμίζεται ότι, πριν από την υποβολή της αίτησης, ο λήπτης της ενίσχυσης πρέπει να έχει ήδη προχωρήσει στην προμήθεια και την αποπληρωμή των θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου, καθώς και στη σχετική εγγραφή στα λογιστικά βιβλία της επιχείρησης. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση χρηματοδότησης μόνο μία φορά ανά ΑΦΜ. Το ποσό με το οποίο επιχορηγείται η επιχείρηση, στο πλαίσιο της δράσης, είναι ακατάσχετο, αφορολόγητο, δεν υπόκειται σε παρακράτηση και δεν συμψηφίζεται με οποιαδήποτε οφειλή. Η αξιολόγηση των αιτήσεων χρηματοδότησης θα είναι άμεση και το ποσό θα καταβάλλεται στους δικαιούχους σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη νέα δράση του ΕΣΠΑ, τη διαδικασία υποβολής και έγκρισης της αίτησης χρηματοδότησης, καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, μπορείτε να επισκεφθείτε τις παρακάτω σελίδες:

• http://www.antagonistikotita.gr/epanek/prokirixeis.asp?id=72&cs

• https://www.efepae.gr/frontend/articles.php?cid=684&t=Perigrafi-Drasis

• https://www.espa.gr


  • Προδημοσίευση της νέας Δράσης του ΕΠΑνΕΚ: «e-λιανικό» (e – shop)

Η νέα Δράση του ΕΠΑνΕΚ «e-λιανικό» έχει στόχο την επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων για την δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας κορωνοϊού (COVID-19), να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού αυτών, να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους και να διασφαλιστεί η συνέχεια της οικονομικής δραστηριότητας τους.

Επιδοτούνται αιτήσεις μέχρι 5.000 ευρώ για κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ.

Ο προϋπολογισμός της Δράσης είναι 80.000.000 ευρώ.

Η Δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.

Δικαιούχοι της Δράσης  Μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου (ΚΑΔ 47 και Αναλυτικοί αυτού με την εξαίρεση του τομέα της αλιείας και της εμπορίας καπνού και προϊόντων καπνού), διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

  • Υφιστάμενες, οι οποίες έχουν συσταθεί έως και την 30.09.2019

  • Νεοσύστατες, οι οποίες έχουν συσταθεί από 01/10/2019 και μετά, μέχρι τις 07/11/2020.

Η Δράση αναμένεται να προκηρυχθεί εντός του μηνός Ιανουαρίου 2021 και η περίοδος υποβολής θα ανακοινωθεί στην Πρόσκληση και θα έχει διάρκεια τουλάχιστον τριάντα (30) ημέρες.

Ηλεκτρονική Υποβολή

Για τη χρηματοδότηση από την παρούσα Δράση, απαιτείται η υποβολή Αίτησης Χρηματοδότησης σε ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα ανακοινωθεί με τη δημοσίευση της Αναλυτικής Πρόσκλησης της Δράσης, στην οποία θα επισυνάπτονται, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω:

  • Κατάσταση ενεργών δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) της επιχείρησης μέσω της ιστοσελίδας gsis.gr

  • Παραστατικά προμήθειας εξοπλισμού και υπηρεσιών για την δημιουργία ή την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης

  • Αποδεικτικά στοιχεία της δημιουργίας/αναβάθμισης του ηλεκτρονικού καταστήματος (πχ ηλεκτρονική διεύθυνση)

  • Φωτογραφίες του φυσικού καταστήματος με εμφανή τα στοιχεία ταυτοποίησης και χωροθέτησης αυτού.

 Η προδημοσίευση της Δράσης  είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στο link : https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/Prodimosiefsie-lianiko_F23403.pdf

 Για κάθε πρόσθετη πληροφορία σχετικά με τη Δράση μπορείτε να απευθυνθείτε στο:

Γραφείο Πληροφόρησης ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ: Δραγατσανίου 8, πλατεία Κλαυθμώνος, Αθήνα.

Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 10.00 π.μ. έως τις 2.00 μ.μ. (κατόπιν ραντεβού)

Τηλεφωνική ενημέρωση: στο 801 11 36 300 από σταθερό τηλέφωνο με αστική χρέωση από τις 9.00 π.μ έως τις 4.30 μ.μ.

Εmailinfoepan@mou.gr

Ιστοσελίδεςwww.antagonistikotita.gr , www.espa.gr

Σημεία Πληροφόρησης ΕΦΕΠΑΕ & των Περιφερειακών Μονάδων τουςwww.efepae.gr

Για τις Περιφέρειες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας αρμόδιος Εταίρος-Περιφερειακή Μονάδα του ΕΦΕΠΑΕ είναι η ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ (τηλ. 2310-480.000, info@e-kepa.gr, www.kepa-anem.gr, Yπεύθυνος : κ. Δημήτρης Γιαλόγλου). 

Επιπρόσθετα οι επιχειρήσεις της Δυτικής Μακεδονίας, μπορούν να απευθύνονται και στην ΑΝΚΟ (Παράρτημα της ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ, τηλ. 24610-24022, anko@anko.gr, www.anko.gr).

  • Νέα παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων στη Δράση «Εργαλειοθήκη Ανταγωνιστικότητας Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων»

Με απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Γιάννη Τσακίρη, παρατείνεται, για δεύτερη φορά και για δύο ακόμη μήνες, η προθεσμία υποβολής αιτήσεων στη Δράση «Εργαλειοθήκη Ανταγωνιστικότητας Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων», προκειμένου στην παρούσα ιδιαιτέρως απαιτητική συγκυρία περισσότερες μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τη χρηματοδότηση του ΕΠΑνΕΚ, EΣΠΑ 2014-2020.

Η Δράση θα παραμείνει ανοιχτή προς υποβολή αιτήσεων χρηματοδότησης έως την 31η Ιανουαρίου 2021 και ώρα 17:00, αντί την 30η Νοεμβρίου 2020, και μέχρι εξαντλήσεως του διαθέσιμου προϋπολογισμού. Σημειώνεται ότι η διαδικασία της αξιολόγησης των επενδυτικών σχεδίων είναι άμεση και οι αιτήσεις αξιολογούνται με σειρά προτεραιότητας. Στη Δράση συμμετέχουν μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, με επιδότηση των επενδυτικών τους σχεδίων έως 65%, με σκοπό να αναβαθμίσουν και να βελτιώσουν την ανταγωνιστική τους θέση στην εσωτερική και εξωτερική αγορά, επενδύοντας στον εκσυγχρονισμό του παραγωγικού εξοπλισμού τους και στην πιστοποίηση των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών τους. Το επενδυτικό σχέδιο θα κυμαίνεται από 20.000€ έως 200.000€ . Το ύψος της επιδότησης καθορίζεται με βάση τις εξαγωγικές επιδόσεις των επιχειρήσεων. Στις επιδοτούμενες δαπάνες συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, και αρκετές οι οποίες μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων στη σημερινή δύσκολη συγκυρία, όπως είναι η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), οι δαπάνες εξοπλισμού ΤΠΕ & εξειδικευμένου λογισμικού (π.χ. ηλεκτρονικών πληρωμών), η συμμετοχή σε ελληνικά και ξένα e-marketplaces, καθώς και οι δαπάνες e-marketing (π.χ. διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης και κοινωνικά δίκτυα, ανάπτυξη και βελτίωση του περιεχομένου προβολής).

Οι βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα είναι ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν κλείσει τουλάχιστον τρεις (3) διαχειριστικές χρήσεις δωδεκάμηνης διάρκειας, να διαθέτουν τους επιλέξιμους ΚΑΔ της επένδυσης και να έχουν δύο (2) τουλάχιστον ΕΜΕ εξαρτημένης εργασίας πλήρους ή μερικής απασχόλησης σύμφωνα με τους όρους της Αναλυτικής Πρόσκλησης. 

Ο χρόνος υλοποίησης των επενδυτικών σχεδίων είναι μέχρι είκοσι τέσσερις (24) μήνες από την ημερομηνία έκδοσης της Απόφασης Ένταξης, και οι επιχειρήσεις υποβάλλουν την ηλεκτρονική αίτηση χρηματοδότησης που συνοδεύεται και από ηλεκτρονικό φάκελο υποψηφιότητας στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) www.ependyseis.gr/mis  . Περισσότερες πληροφορίες για τον οδηγό του προγράμματος στο link: http://epan2.antagonistikotita.gr/uploads/20200612_3h_trop_proskl_erg_ant.pdf .


  • Παράταση έναρξης ισχύος του Νόμου  "ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΦΕΙΛΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ"

Προς ενημέρωσή σας, η έναρξη εφαρμογής του Νόμου «Ρύθμιση Οφειλών και Παροχή Δεύτερης Ευκαιρίας» (ν.4738/2020) παρατάθηκε ως εξής:

 α. Φυσικά πρόσωπα, νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις, με περιουσία έως 350.000 ευρώ: παρατείνεται για 5 μήνες η διαδικασία εξωδικαστικής ρύθμισης οφειλών και παροχής δεύτερης ευκαιρίας, με έναρξη ισχύος την 1η.6.2021.

β. Μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα με επιχειρηματική δραστηριότητα, με περιουσία άνω των 350.000 ευρώ και κύκλο εργασιών άνω των 700.000 ευρώ: παρατείνεται για 2 μήνες η διαδικασία εξυγίανσης και παροχής δεύτερης ευκαιρίας, με έναρξη ισχύος την 1η.3.2021.

 Για περισσότερες λεπτομέρειες στο ΦΕΚ 256/Ά/23-12-2020 (ν.4764/2020), άρθρα 82 & 83.

  • “Πρόγραμμα  ενίσχυσης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων: χρηματοδοτείτο 50% των τελών κατάθεσης εθνικού σήματος ή σχεδίου και σήματος της ΕΕ ή κοινοτικού σχεδίου, μέχρι 1.500 ευρώ ανά επιχείρηση”


Σας ενημερώνουμε ότι με πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της ΕΕ (EUIPO), με τη συνεργασία των Εθνικών Γραφείων Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας, εφαρμόζει από 11-1-2021 πρόγραμμα ενίσχυσης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων των κρατών-μελών της ΕΕ που θα καλύπτει τη χρηματοδότηση του 50% των τελών κατάθεσης εθνικού σήματος ή σχεδίου, καθώς και σήματος της ΕΕ ή κοινοτικού σχεδίου, μέχρι του ποσού των 1.500 ευρώ ανά επιχείρηση. Πρόκειται για την πρώτη από μια σειρά δράσεων που θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια και σκοπό έχει να θέσει τη διανοητική ιδιοκτησία στην υπηρεσία κυρίως των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ), ώστε αυτές να εφοδιασθούν και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα άυλα περιουσιακά τους δικαιώματα επί εμπορικών σημάτων και σχεδίων με στόχο να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους και παράλληλα να ωφελήσουν την οικονομία και την κοινωνία μας. Για περαιτέρω πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανατρέξουν στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων (http://www.mindev.gov.gr) ή να απευθυνθούν στη Διεύθυνση Σημάτων της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή(αρμόδια κα Ρεβέκκα Πετροπουλέα τηλ. 2103893282, e-mail: rebpetrop@gge.gr).


  • Πρωτογενές έλλειμμα 18,2 δισ. ευρώ το 2020 και λόγω κορωνοϊού


Σχεδόν 15 δισ. ευρώ περισσότερα δαπάνησε το κράτος λόγω Covid το 2020, με αποτέλεσμα, μαζί με την υστέρηση από φόρους, το πρωτογενές έλλειμμα στο δωδεκάμηνο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου 2020 να εκτιναχθεί στα 18,2 δισ. ευρώ!. Ωστόσο, το αισιόδοξο στοιχείο που προκύπτει από τα πρώτα (προσωρινά) στοιχεία για την εκτέλεση του κρατικού Προϋπολογισμού, είναι ότι τον μήνα Δεκέμβριο -παρά την καραντίνα, αλλά με την συνδρομή του click away- πήγαν καλύτερα τα έσοδα απ' όσο προβλεπόταν στην Εισηγητική του Νοεμβρίου.


  • Επεκτείνεται και για τον μήνα Φεβρουάριο η πλήρης αναστολή καταβολής ενοικίου από τις επιχειρήσεις που ήταν κλειστές με κρατική εντολή κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου

Για το λιανεμπόριο, την εστίαση, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, τα γυμναστήρια, τον τουρισμό, τις μεταφορές, τα κομμωτήρια, τα κέντρα αισθητικής, τα βιβλιοπωλεία και τις επιχειρήσεις που ήταν κλειστές με κρατική εντολή κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου, το μέτρο της πλήρους αναστολής καταβολής του ενοικίου, το οποίο εφαρμόζεται για τον μήνα Ιανουάριο, επεκτείνεται και για τον μήνα Φεβρουάριο. Το 80% του μηνιαίου συμφωνημένου μισθώματος, και όχι επί της απώλειας, θα αποζημιωθεί στους ιδιοκτήτες από τον Κρατικό Προϋπολογισμό, έτσι ώστε να μην έχουν περαιτέρω απώλειες. Με αυτό τον τρόπο, επιμερίζεται το κόστος του ενοικίου κατά 80% στο Κράτος και κατά 20% στον εκμισθωτή. Συνεπώς, η επιχείρηση που αξιοποιεί το ακίνητο δεν θα πληρώσει ενοίκιο τον Φεβρουάριο, για δεύτερο συνεχόμενο μήνα. Επιπλέον, για τα νομικά πρόσωπα που εκμισθώνουν ακίνητα στις επιχειρήσεις αυτές, θα αποζημιωθεί στους ιδιοκτήτες το 60% του μηνιαίου μισθώματος για τον μήνα Φεβρουάριο. 

Το μέτρο αφορά όλες τις επιχειρήσεις που ήταν κλειστές με κρατική εντολή μέχρι σήμερα, 15 Ιανουαρίου. Συμπεριλαμβάνονται όλες οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου, ανεξαρτήτως εάν λειτουργούν με υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ’ οίκον, οι επιχειρήσεις της εστίασης, ανεξαρτήτως εάν λειτουργούν με διανομή προϊόντων ή/και παροχή προϊόντων σε πακέτο από το κατάστημα, τα κομμωτήρια και τα κέντρα αισθητικής, οι επιχειρήσεις των κλάδων πολιτισμού και αθλητισμού, τα γυμναστήρια και άλλες επιχειρήσεις που παραμένουν κλειστές με κρατική εντολή. Επιπλέον, εντάσσονται οι επιχειρήσεις του τουρισμού, όπως ξενοδοχεία, καταλύματα και τουριστικά γραφεία, και οι υπηρεσίες μεταφορών, καθώς πλήττονται ιδιαίτερα από την απαγόρευση των μετακινήσεων από νομό σε νομό.  Υπενθυμίζεται ότι, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, από την προσεχή Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου ξεκινά η καταβολή του 50% της απώλειας από τη μείωση του μισθώματος μηνός Νοεμβρίου στους λογαριασμούς των δικαιούχων ιδιοκτητών ακινήτων.

  • Ψηφιακά οι εξαγωγές αγροτικών προϊόντων

Σε λειτουργία τέθηκε το easyagroexpo.gov.gr, που αποτελεί το ψηφιακό «διαβατήριο» για μια σειρά ελληνικών προϊόντων σε κομβικής σημασίας αγορές τρίτων χωρών, όπως οι ΗΠΑ, η Αυστραλία, η Ιαπωνία, ο Καναδάς, με την υπογραφή Κοινής Υπουργικής Απόφασης από τους συναρμόδιους Υπουργούς, Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Σπήλιο Λιβανό και της Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Φωτεινής Αραμπατζή.

 Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλουν πλέον μόνο ηλεκτρονικά, μέσω του gov.gr, τις σχετικές αιτήσεις, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την εξαγωγή προϊόντων όπως τα γαλακτοκομικά, τα αλιεύματα, το μέλι, το κρέας, τα αυγά κ.α.  Η πλατφόρμα περιλαμβάνει 120 διακριτές αιτήσεις για έκδοση πιστοποιητικών εξαγωγών σε τριάντα χώρες, οι οποίες είναι διαθέσιμες στο gov.gr, στην κατηγορία «Γεωργία και κτηνοτροφία» και την υποκατηγορία «Εξαγωγές αγροτικών προϊόντων και ζώντων ζώων». Επιτυγχάνεται, έτσι, ουσιαστικά η ψηφιοποίηση του συνόλου του εξαγωγικού εμπορίου ζώντων ζώων, προϊόντων ζωικής προέλευσης και ζωικών υποπροϊόντων προς τρίτες χώρες. Οι ενδιαφερόμενοι αρχικά ταυτοποιούνται με τους κωδικούς τους στο Taxisnet και αμέσως μετά υποβάλλουν ψηφιακά την αίτηση εξαγωγής, ανά κατηγορία και είδος προϊόντων. Αυτόματα η αίτηση διαβιβάζεται ηλεκτρονικά για έλεγχο από κτηνίατρο της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής (ΔΑΟΚ) της περιοχής, όπου έχουν έδρα οι εγκαταστάσεις της επιχείρησης. Αν η αίτηση εγκριθεί, το τελικό πιστοποιητικό εξαγωγής παραλαμβάνεται από τις κατά τόπον αρμόδιες ΔΑΟΚ, ώστε να φέρει τις υπογραφές και σφραγίδες που ορίζει η σχετική διακρατική συμφωνία.

  • Υποχρέωση υποβολής αποδεικτικού φορολογικής δήλωσης στο Γ.Ε.ΜΗ. από τις μη κεφαλαιουχικές εταιρείες 

Όλοι οι υπόχρεοι εγγραφής στο Γ.Ε.ΜΗ. που δεν είναι κεφαλαιουχικές εταιρίες, δηλαδή όλοι εκτός από Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ι.Κ.Ε., και πιο συγκεκριμένα οι Ο.Ε. , Ε.Ε., Συν ΠΕ,. ΑΤΟΜΙΚΕΣ, ΑΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ κλπ, έχουν υποχρέωση καταχώρισης στο Γ.Ε.ΜΗ. του αποδεικτικού υποβολής φορολογικής τους δήλωσης, σύμφωνα με το άρθρο 5 της Υ.Α. 79760/31-12-2014 (ΦΕΚ Β’ 3623). Η καταχώριση πρέπει να γίνει εντός δύο μηνών από την υποβολή της φορολογικής δήλωσης, με ηλεκτρονικό τρόπο από την ιστοσελίδα https://services.businessportal.gr. 


  • Διοργάνωση διαδικτυακού συνεδρίου ‘Intercultural Communication between China and Europe’’ (21.1.2021)

Αποστέλλουμε, κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από το Γραφείο ΟΕΥ Πεκίνου, πρόσκληση συμμετοχής για το εν θέματι διαδικτυακό συνέδριο, το οποίο θα διεξαχθεί στις 21Ιανουαρίου 2021και ώρα Ελλάδος 11:00-14:00. Το εν λόγω Συνέδριο διοργανώνεται από το Κέντρο Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης της Κίνας, την Ένωση Ευρωπαϊκών Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων (EUROCHAMBRES) και το Κινεζο-Πορτογαλικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο. Στόχος του συνεδρίου είναι η εξέταση των πολιτιστικών ιδιαιτεροτήτων της Κίνας, τόσο σε θέματα επικοινωνίας, όσο και σε επιχειρηματικά θέματα, καθώς και η κατανόηση του κινεζικού τρόπου σκέψης, συμπεριλαμβανομένων των πολύ σημαντικών εννοιών «saveface» και «guanxi».Σημειώνεται ότι η συμμετοχή είναι ελεύθερη και τυχόν ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν ηλεκτρονικά, στον υπερσύνδεσμο  https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_woo44ttAScOKCfImQGheVg  .


  • Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής προστατεύει τα μέλη του

Συμφωνία με εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο των Συμβούλων Επιχειρήσεων υπέγραψε το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, για την παροχή εμπορικών και οικονομικών πληροφοριών στα μέλη του, που σχετίζονται με την συναλλακτική συμπεριφορά (π.χ. ακάλυπτες επιταγές, συναλλαγματικές, διαταγές πληρωμής, κατασχέσεις). Στην ανωτέρω συμφωνία προχώρησε το Επιμελητήριο, στα πλαίσια της συνεχούς ενημέρωσης των μελών του και στην προσπάθειά του να προστατέψει και να προασπίσει τις επιχειρήσεις – μέλη του από κινδύνους εμπορικού ρίσκου.

Τα οικονομικά ενήμερα μέλη του Επιμελητηρίου θα μπορούν εντελώς δωρεάν, συμπληρώνοντας μια φόρμα εντύπου, να ζητάνε πληροφορίες αναγράφοντας την επωνυμία, τη διεύθυνση και το Α.Φ.Μ. του υποψήφιου πελάτη τους. Το συμπληρωμένο  έντυπο θα το μεταβιβάζουν στη συνέχεια στο Επιμελητήριο μέσω fax ή e mail , και το Επιμελητήριο, από τη στιγμή που θα μεταβιβάσει το αίτημά του μέλους του στην εταιρία, θα απαντάει σε αυτά, άμεσα, με fax ή με e mail. Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι πληροφορίες που θα  λαμβάνουν τα μέλη από το Επιμελητήριο, είναι εμπιστευτικές και θα χρησιμοποιούνται μόνο για ενδοεπιχειρησιακή χρήση. Το έντυπο (Εντολή Ζήτησης) είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου στο παρακάτω link : 

https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/entoli_zitisis_meGDPO2020_F3552.pdf .

  • ΝΕΕΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις έχει αναβαθμίσει τις ψηφιακές του υπηρεσίες με σύγχρονες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που τις παρέχει δωρεάν σε όλα τα μέλη του, για την αύξηση της εξωστρέφειας και των πωλήσεων των τοπικών επιχειρήσεων.  Συνολικά προσφέρονται 4 νέες υπηρεσίες:  1. Ιστοσελίδα προβολής των Τουριστικών Επιχειρήσεων Χαλκιδικής σε Πανελλαδική Τουριστική Πύλη (www.filoxeno.com) που υποστηρίζεται από τα Ελληνικά Επιμελητήρια, αλλά και στην Τοπική Τουριστική Πύλη που ετοιμάζεται. Αφορά καταλύματα ή ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ, επιχειρήσεις διασκέδασης, τουριστικά γραφεία, επιχειρήσεις δραστηριοτήτων, τοπικών προϊόντων κ.ά.  Ειδικά στις Επιχειρήσεις Διαμονής προσφέρεται δωρεάν πλήρες και αυτοδιαχειριζόμενο σύγχρονο Σύστημα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (e-booking) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης, αλλά μπορεί να δέχεται και κατευθείαν κρατήσεις από την Τουριστική πύλη. 2. Ηλεκτρονικό Κατάστημα (e-shop) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης με ταυτόχρονη προβολή προϊόντων και στην Πανελλαδική Επιμελητηριακή Αγορά Προϊόντων: www.directmarket.gr . 3. Υπηρεσία Online Συμβούλου με ενημερωμένο περιεχόμενο που συνοδεύεται και από Υπηρεσία Online Συμβουλευτικής, όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να θέτουν ερωτήματα και να λάβουν εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες για φορολογικά, χρηματοδοτικά, εργασιακά και άλλα επιχειρηματικά θέματα δωρεάν.  4. Ιστοσελίδα προβολής της επιχείρησης στον Πανελλήνιο Ηλεκτρονικό Επιχειρηματικό Οδηγό που συμμετέχει και το Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σε δύο γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά και σε έκδοση για mobile, tablet με ταυτόχρονη απεικόνιση των επιχειρήσεων βάση γεωγραφικής θέσης του χρήστη και πολλά ακόμη σύγχρονα χαρακτηριστικά. Όλες οι εφαρμογές είναι πλήρως αυτοδιαχειριζόμενες αποκλειστικά από τις επιχειρήσεις. Για να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας συμπληρώστε απλά την παρακάτω φόρμα: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpv67i80cLDycq21aBSzV3aTMefjOvf3C_RoUbXzVxt2XNkQ/viewform

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, τηλ.: 2371024200 – 24300, e-mail: info@epichal.gr .   


  • Προκήρυξη Ηλεκτρονικού Διεθνή Ανοικτού Διαγωνισμού, για την προμήθεια «ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΠΟΤΩΝ, ΚΑΠΝΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΕΙΔΗ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟΥ», για την κάλυψη των αναγκών του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκιδικής

        Το Γενικό Νοσοκομείο Χαλκιδικής  ΕΠΑΝΑΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ Ανοικτό Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό προμήθεια ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ « ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΠΟΤΩΝ, ΚΑΠΝΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ  - ΕΙΔΗ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟΥ» (CPV :15811000-7)» του Γ.Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, προϋπολογισθείσας δαπάνης 13.669,89 € με ΦΠΑ, χρονικής διάρκειας ενός (1) έτους. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος. Ο συστημικός αριθμός του διαγωνισμού στο ΕΣΗΔΗΣ είναι 104850 . Ημερομηνία καταληκτικής λήξης προσφορών έχει οριστεί η  05.02.2021 ημέρα Παρασκευή και ώρα 14.00 μμ.

 Η Διακήρυξη καταχωρήθηκε στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκιδικής διεύθυνση (URL) :  http://chalkidiki.ismart.gr/enimerosi/promitheies-diagonismoi/, στο «Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ) στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.eprocurement.gov.gr , καθώς και στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης-Πρόγραμμα Διαύγεια http://et.diavgeia.gov.gr   . Για περισσότερες πληροφορίες, στο Γραφείο Προμηθειών του Γ.Ν. Χαλκιδικής, Ιπποκράτους 5 - Πολύγυρος, όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στο τηλέφωνο 2371350363, fax: 2371350410.

  •  Προκήρυξη Ηλεκτρονικού Διεθνή Ανοικτού Διαγωνισμού, για την προμήθεια «Φίλτρων Τεχνητού Νεφρού» (CPV 33181200-4), για την κάλυψη των αναγκών του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκιδικής (Διενέργεια 01-02-2021)

Tο  Γενικό Νοσοκομείο Χαλκιδικής, βάσει των υπ΄αριθμ. 22η/21-12-2020 (θέμα 11ο) ΑΔΑ: 6ΤΡΕ46907Υ-Δ9Σ   Απόφαση  του Διοικητικού  Συμβουλίου  του Γ.Ν. Χαλκιδικής   προκηρύσσει  Ηλεκτρονικό Διεθνή Ανοικτό Διαγωνισμό, για την προμήθεια «Φίλτρων Τεχνητού Νεφρού»  (CPV33181200-4), για την κάλυψη των αναγκών  του Γενικού  Νοσοκομείου  Χαλκιδικής, Συνολικού  Προϋπολογισμού  330.000,00 € συμπεριλαμβανομένου του  Φ.Π.Α., με κριτήριο αξιολόγησης  την πλέον συμφέρουσα από οικονομική  άποψη προσφορά  μόνο βάσει  τιμής.    Ο Διαγωνισμός  θα διενεργηθεί  την Δευτέρα 01-02-2021 και ώρα 11:00 π.μ. στο γραφείο Προμηθειών του Νοσοκομείου  ενώπιον αρμόδιας Επιτροπής.  Ο Διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί  με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού  Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος ύστερα από προθεσμία τουλάχιστον είκοσι δύο (22)  ημερών από την ημερομηνία δημοσίευσης της διακήρυξης στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ).

 Ο  Συστημικός  Αριθμός του  Ηλεκτρονικού  Διαγωνισμού  της  Διακήρυξης  στο  ΕΣΗΔΗΣ  είναι  104228.  Ημερομηνία  έναρξης  υποβολής προσφορών στην ηλεκτρονική πλατφόρμα: Τρίτη  29-12-2020   στις 14:00 μ.μ.  Καταληκτική   Ημερομηνία υποβολής προσφορών στην ηλεκτρονική πλατφόρμα:  Τρίτη  26-01-2021  στις 16:00 μ.μ.  Ο διαγωνισμός εμπίπτει στις διατάξεις του Ν.4412/2016 (Α΄147) «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.  Δικαίωμα συμμετοχής  στο διαγωνισμό έχουν φυσικά ή  νομικά πρόσωπα ή   ενώσεις /κοινοπραξίες αυτών  ή  συνεταιρισμοί  που  δραστηριοποιούνται  στο  αντικείμενο  του  υπό  ανάθεση  έργου.  Οι προσφέροντες οφείλουν με ποινή αποκλεισμού, να καταθέσουν  Εγγύηση Συμμετοχής  στο διαγωνισμό, της οποίας το ποσό θα πρέπει να καλύπτει το 2% της  προϋπολογιζόμενης   δαπάνης για το είδος για το οποίο κατατίθεται η προσφορά, χωρίς Φ.Π.Α.

 Ο χρόνος ισχύος των προσφορών ανέρχεται σε  τριακόσιες εξήντα  (360)  ημέρες  (άρθρο 97, παρ. 4 του Ν. 4412/2016), προθεσμία που αρχίζει από την  επόμενη  της  διενέργειας  του διαγωνισμού. Πληροφορίες από το γραφείο  Προμηθειών του Γ.Ν. Χαλκιδικής, αρμόδιος  υπάλληλος Αυγέρος Αναστάσιος   τηλ.23713-50363,  fax. 23713-50410.  To  πλήρες κείμενο της Διακήρυξης διατίθεται σε ηλεκτρονική μορφή από την ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής (www.hospitalchalkidiki.gr).

  • Ενημέρωση για τη λειτουργία των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19

Η διοίκηση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σας ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το ΦΕΚ Β/5509/28.12.2020, από 28/12/2020 η εξυπηρέτηση κοινού στο Επιμελητήριο γίνεται αυστηρά μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά και, κατόπιν συνεννόησης, να αποστείλουν με e-mail τα απαραίτητα έγγραφα για τη διεκπεραίωση της υπόθεσης τους, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των μελών μας.

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

e-mail : gemi@epichal.gr, συναλλαγή για ΑΕ - ΟΕ – ΕΕ – ΕΠΕ – ΙΚΕ – Πιστοποιητικά ΓΕΜΗ – ΥΜΣ 

e-mail : mitroo@epichal.gr, συναλλαγή για Ατομικές Επιχειρήσεις, Πιστοποιητικά Επιμελητηρίου, Συνδρομές

e-mail: info@epichal.gr , για οποιαδήποτε άλλη υπόθεση & συναλλαγή

Τηλ. :2371024200, 2371024300           

Fax: 2371021355

Θα είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.


*Η απόφαση ισχύει έως και 31/01/2021


  • Το Χαμόγελο του Παιδιού - Λαχειοφόρος Αγορά

Ο Οργανισμός “Χαμόγελο του Παιδιού” συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια δράσης και παρά τις δύσκολες συνθήκες που όλοι βιώνουμε κατάφερε να διοργανώσει μια μεγάλη Λαχειοφόρο Αγορά ώστε να συγκεντρώσει τους απαραίτητους πόρους και να καλύψει τις αναρίθμητες λειτουργικές ανάγκες των 11 Σπιτιών Φροντίδας στα οποία μεγαλώνουν 301 παιδιά! «Το Χαμόγελο του Παιδιού» μπορεί να έχει καταφέρει πολλά, αλλά τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε συμβεί αν δεν είχε καταφέρει να ενώσει τις υγιείς δυνάμεις της κοινωνίας μας!

Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να αποκτήσει τους λαχνούς του μέσω της πλατφόρμας www.25smiles.gr ή να επικοινωνήσει μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες & σημεία διάθεσης στο 11040. Με μόλις 2€ μπορείτε να αποκτήσετε τους λαχνούς σας και να διεκδικήσετε τα ξεχωριστά δώρα που με πολλή αγάπη διέθεσαν στον Οργανισμό μας εντελώς δωρεάν μερικές από τις σημαντικότερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Ένα αυτοκίνητο, έπιπλα, λευκές συσκευές, προϊόντα τεχνολογίας, διακοπές σε υπερπολυτελή ξενοδοχεία και άλλα που θα βρείτε στη διεύθυνση www.25smiles.grμπορεί να γίνουν δικά σας!

Μαζί μπορούμε να προσφέρουμε περισσότερα και πιο φωτεινά παιδικά Χαμόγελα!

Σας ευχαριστούμε που επιλέγετε να είστε δίπλα στα παιδιά που έχουν ανάγκη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: