Σας ενημερώνουμε ότι δημιουργήθηκε blog για τα διαδικτυακά κατηχητικά σχολεία του Πολυγύρου.
Το 1ο διαδικτυακό μάθημα θα προβληθεί αύριο Σάββατο 4 Απριλίου στις 4:00 μ.μ.
https://kanesypolygyrou. blogspot.com/
Το 1ο διαδικτυακό μάθημα θα προβληθεί αύριο Σάββατο 4 Απριλίου στις 4:00 μ.μ.
https://kanesypolygyrou.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου