"ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΓΙΣΕΙ"

powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

Ανακοίνωση υποψηφιότητας δημοτικού συμβούλου Κυριάκου Καραβλαχιώτη

Ανακοίνωση

Στην πρώτη αυτή επίσημη επικοινωνία μας, και με απόλυτο αίσθημα  και συνέπειας,  θα ήθελα να δηλώσω  την υποψηφιότητά μου στις Δημοτικές Εκλογές της 26ης Μαΐου ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό «Ισχυρός Δήμος» και επικεφαλής τον Αστέριο Ζωγράφο.

Σήμερα στα 26 μου, που βρίσκομαι στην  πιο δημιουργική περίοδο της ζωής μου, και μετά την θερμή προτροπή πολλών νέων ανθρώπων, αποφάσισα να συμπράξω και εγώ με τη σειρά μου, στη συνέχεια αυτής της προσπάθειας, στηρίζοντας με την υποψηφιότητά μου το συνδυασμό «Ισχυρός Δήμος». 

Προσωπική μου επιδίωξη η... εικόνα του Δήμου Πολυγύρου να αποκατασταθεί στα μάτια των νέων ανθρώπων, να γίνει άξιος εκτίμησης και σεβασμού, να κερδίσει την αίγλη που του αρμόζει. Εγώ από την πλευρά μου ως νέο άτομο διαθέτω όλη  την απαιτούμενη ενέργεια, αλλά και τις επιστημονικές γνώσεις,  προκειμένου να εργαστώ σκληρά και αδιάκοπα για την επίτευξη των στόχων σας. 

Σας καλώ λοιπόν να αγκαλιάσετε και να εμπιστευτείτε την προσπάθειά μου αυτή δίνοντάς μου την ευκαιρία να αναλάβω ενεργό ρόλο στην πολιτική, κοινωνική και πολιτιστική ζωή του τόπου μας.  

Μαζί  θα προτείνουμε ιδέες, θα σχεδιάσουμε δράσεις, θα διεκδικήσουμε ένα καλύτερο σήμερα για τον Δήμο Πολυγύρου. Εμείς οι ίδιοι μπορούμε και οφείλουμε να αλλάξουμε τον τόπο μας και ό,τι δεν μας αρέσει σε αυτόν. Νέες και νέοι είναι η ώρα της δικής μας γενιάς. 

Ο καθένας από εμάς ξεχωριστά αλλά και όλοι μαζί  θα κρίνουμε το εκλογικό αποτέλεσμα των εκλογών της 26ης Μαΐου με έναν μόνο τρόπο, πηγαίνοντας στην κάλπη να ψηφίσουμε.

Για έναν Δήμο που οι νέοι θα έχουν  βήμα.

Κυριάκος Καραβλαχιώτης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Δήμου Πολυγύρου


Δεν υπάρχουν σχόλια: