"ΟΥΔΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ "

powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ενημερώνει...

  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΕΞΩΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΜΙΚΡΟΠΙΣΤΩΣΕΩΝ
Σε δημόσια διαβούλευση αναμένεται να τεθεί το επόμενο διάστημα το σχέδιο νόμου για τις μικροπιστώσεις που προωθεί το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης. Το νομοσχέδιο θα ρυθμίζει το νομικό και θεσμικό πλαίσιο γύρω από το θεσμό των μικροχρηματοδοτήσεων και θα οδηγήσει στη δημιουργία του Ταμείου Μικροπιστώσεων. Πρόκειται για έναν νέο μηχανισμού δανειοδότησης, που θα προσφέρει κεφάλαια μέχρι...
25.000 ευρώ σε ένα «εναλλακτικό» σύστημα με δικαιούχους που δεν έχουν πρόσβαση στην κλασική τραπεζική, όπως άνεργους και μειονεκτούσες ομάδες.

  • ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΤΟΜΩΝ ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ
Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ενημερώνει τις επιχειρήσεις μέλη του ότι είναι σε ισχύ το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ανταλλαγής για νέους επιχειρηματίες (Erasmus for Young Entrepreneurs) .
Το πρόγραμμα «Erasmus Νέοι Επιχειρηματίες», βοηθά φιλόδοξους Ευρωπαίους επιχειρηματίες να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες για να ξεκινήσουν και/ ή να διευθύνουν με επιτυχία μία μικρή επιχείρηση στην Ευρώπη. Νέοι επιχειρηματίες συναντώνται και ανταλλάσσουν γνώσεις και επιχειρηματικές ιδέες με έναν έμπειρο επιχειρηματία, κοντά στον οποίο μένουν και συνεργάζονται για μία περίοδο 1-6 μηνών. Η διαμονή χρηματοδοτείται κατά ένας μέρος από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετάσχουν :
α) εν δυνάμει επιχειρηματίες ή νέοι επιχειρηματίες , ανεξαρτήτου οικονομικής δραστηριότητας, με εμπειρία έως τρία χρόνια.
β) επιχειρήσεις (ιδιοκτήτες – διευθυντές μια μικρής ή μεσαίας επιχείρησης), ως επιχειρηματίας υποδοχής, ανεξαρτήτου οικονομικής δραστηριότητας, με εμπειρία περισσότερη από τρία χρόνια.
Ως νέος επιχειρηματίας, θα επωφεληθεί με τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα από την on-the-job εκπαίδευση σε μια μικρή ή μεσαίου μεγέθους επιχείρηση σε οποιαδήποτε από τις συμμετέχουσες χώρες. Αυτό θα διευκολύνει το επιτυχημένο ξεκίνημα την επιχείρησης του ή την ενίσχυση της νέας επιχείρησής του. Μπορεί επίσης να επωφεληθεί από την είσοδο σε νέες αγορές, διεθνείς συνεργασίες καθώς και από την πιθανή δυνατότητα συνεργασίας με νέους επιχειρηματίες του προγράμματος.
Σαν οικοδεσπότης επιχειρηματίας, συμμετέχοντας στο πρόγραμμα, μπορεί να επωφεληθεί από νέες ιδέες από έναν νέο επιχειρηματία στην δικιά του επιχείρηση. Μπορεί να έχει ειδικές δεξιότητες ή γνώσεις σε έναν τομέα στον οποίο να μην έχει εξειδίκευση, το οποίο θα συμπληρώνει το δικό του. Οι περισσότεροι επιχειρηματίες οικοδεσπότες απήλαυσαν την εμπειρία όπου αποφάσισαν να φιλοξενήσουν εν συνεχεία και άλλους επιχειρηματίες.
Είναι πραγματικά μια win-win συνεργασία σύμφωνα με την οποία και οι δύο πλευρές μπορούν να ανακαλύψουν νέες Ευρωπαϊκές αγορές ή επιχειρηματικούς εταίρους, διαφορετικούς τρόπους για την επιχειρηματική δραστηριότητα. Μακροπρόθεσμα, θα επωφεληθούν από διευρυμένες δυνατότητες δικτύωσης, και, πιθανόν, εάν αποφασίσουν στην συνέχιση της συνεργασίας τους, ενδεχομένως μακροπρόθεσμα επιχειρηματικούς εταίρους (π.χ. κοινές επιχειρήσεις, υπεργολαβία δραστηριοτήτων, προμηθευτής /εργολαβικές σχέσεις).
Η διάρκεια του προγράμματος είναι δύο χρόνια (έως Ιανουάριο 2020) και μέχρι εξαντλήσεως του προϋπολογισμού του.
Περισσότερες πληροφορίες για τον οδηγό του προγράμματος, στο link που ακολουθεί :
https://www.erasmus-entrepreneurs.eu/
Επιπλέον περισσότερες πληροφορίες για τους νέους επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα καθώς και για τη συμπλήρωση της φόρμας συμμετοχής τους επισυνάπτουμε τα παρακάτω link :
Για τους οικοδεσπότες επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα καθώς και για τη συμπλήρωση της φόρμας συμμετοχής, περισσότερες πληροφορίες στο link που επισυνάπτουμε :

  • ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Β’ , Γ΄ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ & ΥΓΙΕΙΝΗΣ & ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΕΦΕΤ)
Η Επιμελητηριακή Αναπτυξιακή Εταιρεία Χαλκιδικής «ΕΠ.ΑΝ.Ε.Χ.» σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Χαλκιδικής προτίθεται να πραγματοποιήσει σεμινάρια Τεχνικού Ασφαλείας Β΄ κατηγορίας επικινδυνότητας (35 ώρες εκπαίδευσης κόστους 100,00€) και Τεχνικού Ασφαλείας Γ΄ κατηγορίας επικινδυνότητας (10 ώρες εκπαίδευσης, κόστους 50,00 €), καθώς και σεμινάρια Υγιεινής & Ασφάλειας Τροφίμων (ΕΦΕΤ) (10 ώρες εκπαίδευσης, κόστους 80,00€).
Για τους Εργοδότες ή για τους εργαζόμενους των οποίων οι επιχειρήσεις δεν είναι εγγεγραμμένες στο μητρώο του Επιμελητηρίου και επιθυμούν να λάβουν μέρος στα σεμινάρια, θα πρέπει να καταβάλλουν αντίστοιχα τα παρακάτω ποσά: Για τον Τεχνικό Ασφαλείας Β΄ κατηγορίας επικινδυνότητας (35 ώρες εκπαίδευσης κόστους 110,00€), για τον τεχνικό Ασφαλείας Γ΄ κατηγορίας επικινδυνότητας (10 ώρες εκπαίδευσης, κόστους 60,00 €) και για σεμινάρια Υγιεινής & Ασφάλειας Τροφίμων (ΕΦΕΤ) (10 ώρες εκπαίδευσης, κόστους 90,00€).
Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν τόσο στον Πολύγυρο, στην αίθουσα του Συνεδριακού Κέντρου του Επιμελητηρίου, όσο και σε οποιαδήποτε περιοχή της Χαλκιδικής, εφόσον συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός ενδιαφερομένων ανά κατηγορία.
Απαραίτητη προϋπόθεση για τα μέλη του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής για τη συμμετοχή τους στα σεμινάρια, είναι η ταμειακή τακτοποίησή τους , όσον αφορά την καταβολή της ετήσιας συνδρομής τους για το τρέχον έτος (2018). Οι αιτήσεις συμμετοχής για τα σεμινάρια Τεχνικού Ασφαλείας Β & Γ κατηγορίας & του ΕΦΕΤ υπάρχουν αναρτημένες στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου: www.epichal.gr. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στα τηλέφωνα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής: 2371024200 – 24300 και στο e-mail: info@epichal.gr, υπεύθυνη κα Τζηρίτη Γεωργία.

  • ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ 7ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΓΡΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ
Το Ελληνο – Αμερικανικό Επιμελητήριο σε συνεργασία με την Επιτροπή Αγροτεχνολογίας του, διοργανώνει το 7ο Συνέδριο Αγροτεχνολογίας με τίτλο :
«Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη & Συμβολαιακή Γεωργία : Πρακτικές που δημιουργούν αξία»

το οποίο θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου στις εγκαταστάσεις του Perrotis College της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής.
Το ετήσιο Συνέδριο Αγροτεχνολογίας διοργανώνεται αδιάλειπτα από το 2012 και έχει σχεδόν καταστεί θεσμός στα δρώμενα της πόλης ως η κορυφαία εκδήλωση του είδους, συνδράμοντας θετικά στην επιτυχημένη πορεία της ελληνικής αγροτικής οικονομίας και του αγρότη – επιχειρηματία μέσω αυτής της στοχευμένης, συνοπτικής και παρεμβατικής εκδήλωσης.
Το φετινό Συνέδριο εστιάζει στη διασφάλιση της βιωσιμότητας της σύγχρονης αγροδιατροφικής επιχείρησης που αποτελεί ζωντανό κύτταρο της ανάπτυξης της υπαίθρου. Η εταιρική φήμη και εικόνα μιας επιχείρησης είναι καθοριστικής σημασίας εργαλεία ώστε να την καταστήσουν ανταγωνιστικότερη, ελκυστικότερη και ανθεκτικότερη σε περιόδους κρίσης. Ως εκ τούτου, αυξάνεται ο αριθμός των επιχειρήσεων που υιοθετούν υπεύθυνες πρακτικές, όσο και ή έκταση των προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Παράλληλα το Συνέδριο εστιάζει στον κρίσιμο τομέα της αλυσίδας γεωργικών εισροών που αφορούν την πρωτογενή παραγωγή. Η ανάγκη για εγγυημένη πρόσβαση σε προϊόντα διασφαλισμένης ποιότητας και ποσότητας σε καθορισμένες τιμές, έχει επαναφέρει δυναμικά στο προσκήνιο τη συμβολαιακή γεωργία. Με την παρουσίαση χαρακτηριστικών εφαρμογών θα αναδειχθούν τα οφέλη, οι προοπτικές και οι προκλήσεις των συμβολαίων παραγωγής.
Όπως και στα προηγούμενα συνέδρια, έτσι και φέτος, αναμένεται να συμμετάσχει σημαντικός αριθμός διακεκριμένων επιχειρηματιών, υψηλόβαθμων στελεχών επιχειρήσεων, εκπροσώπων του πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα, του κλάδου των δικτύων διανομής, αγροτικών συνεταιρισμών και τοπικών φορέων, επιστημόνων και στελεχών της αρμόδιας πολιτικής και διοικητικής ηγεσίας της χώρας.
Περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 2310 286 453, κος Τσαβδάρογλου Νικόλαος .

  • ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ "BLUE LABS" ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΕ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ «ΓΑΛΑΖΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ» ΑΠΟ ΤΟ ΕΒΕΘ
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, προσκαλεί Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΚΜ), που δραστηριοποιούνται σε επιλεγμένους τομείς της Γαλάζιας Ανάπτυξης (αλιεία, υδατοκαλλιέργειες, μεταποίηση - εμπορία ψαριών κ.α.), να συμμετάσχουν σε τρία, ολιγομελή σεμινάρια, μικρής διάρκειας, με τίτλο BLUE LABS (Εργαστήρια Γαλάζιας Καινοτομίας), που θα πραγματοποιηθούν τον προσεχή Νοέμβριο και προσφέρονται δωρεάν.
Πιο συγκεκριμένα, το ΕΒΕΘ θα υλοποιήσει στη Θεσσαλονίκη 3 συνολικά BLUE LABS, διάρκειας 2 - 3 ωρών το καθένα, στις 7, 14 και 21 Νοεμβρίου 2018 και ώρες 17.00 - 20.00, με το ίδιο περιεχόμενο κάθε φορά, στις αίθουσες κατάρτισης του Επιμελητηρίου, Πλατεία Μοριχόβου 1, 3ος όροφος, Λαδάδικα. Στα BLUE LABS προβλέπεται να συμμετάσχουν  συνολικά 20 - 30 εκπρόσωποι επιχειρήσεων (η κάθε επιχείρηση μπορεί να συμμετάσχει με έναν εκπρόσωπο σε ένα σεμινάριο) που δραστηριοποιούνται στους παρακάτω τομείς :
• Αλιεία,
• Υδατοκαλλιέργειες,
• Άλλες συναφείς δραστηριότητες
      Α) Μεταποίηση - εμπορία ψαριών και θαλασσινών,
      Β) Κατασκευή διχτυών - σχοινιών κλπ.
Τα εν λόγω σεμινάρια προγραμματίζονται στο πλαίσιο της υλοποίησης του συγχρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου BLUE_BOOST (Πρόγραμμα ADRION).
Σκοπός των BLUE LABS είναι να παράσχουν στις ΜΜΕ των παραπάνω τομέων κάποια πρώτα εφόδια, για την ανάπτυξη του δυναμικού καινοτομίας τους. Οι  συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή με ιδιαίτερα σύγχρονες τάσεις και τεχνικές, σε σχέση με τα παρακάτω, μεταξύ άλλων, πεδία ενδιαφέροντος:
1. Σκεπτόμενοι ξανά την αγορά πέρα από τα επιχειρηματικά μας σύνορα,
2. Νέος σχεδιασμός και ανάπτυξη προϊόντων / υπηρεσιών.
Επισημαίνεται ότι η συμμετοχή στα BLUE LABS αποτελεί ένα πρώτο βήμα coaching για τις επιχειρήσεις των ως άνω τομέων, προκειμένου να διευκολυνθεί η συμμετοχή τους σε πιλοτικό σχέδιο του έργου BLUE_BOOST, μέσω του οποίου 5 επιχειρήσεις της ΠΚΜ θα λάβουν, κατόπιν σχετικής αξιολόγησης, κουπόνι καινοτομίας ύψους έως 9.000€, για την υλοποίηση ενός επιθυμητού καινοτομικού σχεδίου, σε συνεργασία με παρόχους τεχνογνωσίας (ερευνητικούς φορείς, άλλες εξειδικευμένες ΜΜΕ ή «νέους φορείς καινοτομίας όπως fab labs, co-working spaces, creative hubs κλπ).
Η αναλυτική πρόσκληση και το πλήρες πρόγραμμα των BLUE LABS, καθώς επίσης η σχετική αίτηση συμμετοχής διατίθενται στο δικτυακό τόπο του ΕΒΕΘ www.ebeth.gr (Ενότητα Σημαντικά Θέματα). Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν συμπληρωμένη την αίτηση συμμετοχής στο e-mail emmanouilidis@ebeth.gr , μέχρι την Παρασκευή 02.11.2018. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν με το Τμήμα Μελετών & Έρευνας του ΕΒΕΘ, στα τηλέφωνα 2310 370181 και 180, αρμόδιοι Γ. Εμμανουηλίδης και Αντ. Μπούμπουλας.
  • ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΟ EUROGROUP ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ
Σε έκτακτο Eurogroup που θα πραγματοποιηθεί το Νοέμβριο για την εμβάθυνση της Οικονομικής και Νομισματικής Ένωσης θα ληφθεί, κατά πάσα πιθανότητα, η απόφαση για τον ελληνικό προϋπολογισμό, δήλωσε αξιωματούχος της ευρωζώνης από τις Βρυξέλλες. Παράλληλα, άφησε να εννοηθεί ότι το ζήτημα της μη περικοπής των συντάξεων βρίσκεται υπό συζήτηση σε συνδυασμό με το πακέτο θετικών μέτρων που έχει παρουσιάσει η ελληνική κυβέρνηση.
  • ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΑΝΕΡΓΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Με την απόφαση 55247/1294/23-10-2018 (ΦΕΚ Β' 4800/26-10-2018) αποφασίζεται η κατάρτιση προγράμματος επιχορήγησης επιχειρήσεων για την απασχόληση έξι χιλιάδων (6.000) ανέργων ηλικίας έως 39 ετών, αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε κλάδους έξυπνης εξειδίκευσης (Research and Innovation Strategies for Smart Specialization RIS3) και παραγωγικής δραστηριότητας. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ιδιωτικές επιχειρήσεις και γενικά εργοδότες του ιδιωτικού τομέα που ασκούν τακτική οικονομική δραστηριότητα και δραστηριοποιούνται στο σύνολο της Ελληνικής Επικράτειας, στους τομείς έξυπνης εξειδίκευσης (RIS3) και παραγωγικής δραστηριότητας, όπως ορίζονται στο άρθρο 3. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ιδιωτικές επιχειρήσεις και γενικά εργοδότες του ιδιωτικού τομέα που ασκούν τακτική οικονομική δραστηριότητα και δραστηριοποιούνται στο σύνολο της Ελληνικής Επικράτειας.
Α. Στο πρόγραμμα εντάσσονται οι επιχειρήσεις με κύρια δραστηριότητα στους κάτωθι τομείς:
α. Μεταποίηση-Βιομηχανία: ΣΤΑΚΟΔ:10-34,
β. Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών: ΣΤΑΚΟΔ: 61-63 (Τηλεπικοινωνίας, υπολογιστών, παροχής συμβουλών και συναφείς δραστηριότητες και δραστηριότητες υπηρεσιών πληροφορίας),
γ. Υλικά-Κατασκευές: ΣΤΑΚΟΔ: 41-43 (Κατασκευές) και
δ. Εφοδιαστική αλυσίδα: ΣΤΑΚΟΔ: 49-53 (Μεταφορά και αποθήκευση).
Β. Στο πρόγραμμα εντάσσονται και επιχειρήσεις που θα δημιουργήσουν νέα/ες θέση/εις εργασίας ειδικοτήτων πληροφορικής, με βάση την κατηγοριοποίηση κατά ΣΤΕΠ (επαγγέλματα): 213 (Πληροφορικάριοι).
Τα ανωτέρω θα εξειδικευτούν στη δημόσια πρόσκληση. Ωφελούμενοι του προγράμματος είναι εγγεγραμμένοι άνεργοι στο μητρώο του ΟΑΕΔ, ηλικίας έως 39 ετών, απόφοιτοι ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων πανεπιστημιακού και τεχνολογικού τομέα. Η διάρκεια της επιχορήγησης του προγράμματος ορίζεται στους δεκαπέντε (15) μήνες. Μετά τη λήξη των δεκαπέντε (15) μηνών η επιχείρηση υποχρεούται να διατηρήσει την/τις θέση/εις εργασίας για επιπλέον τρείς (3) μήνες. Οι επιχειρήσεις επιχορηγούνται για κάθε άτομο που υπάγεται στο πρόγραμμα από την ημερομηνία πρόσληψης του. Ως ποσό επιχορήγησης ορίζεται το 50% του μηνιαίου μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους του ωφελούμενου με ανώτατο όριο ως εξής:
α. το ποσό των εξακοσίων (600) ευρώ μηνιαίως για κατόχους πτυχίου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,
β. το ποσό των επτακοσίων (700) ευρώ μηνιαίως για κατόχους μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών και
γ. το ποσό των οκτακοσίων (800) ευρώ μηνιαίως για κατόχους διδακτορικού τίτλου σπουδών.
Μετά τη δημοσίευση της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, οι επιχειρήσεις που διαθέτουν κωδικούς πρόσβασης στο πληροφοριακό σύστημα (ΠΣ) του ΟΑΕΔ και επιθυμούν να υπαχθούν στο πρόγραμμα, εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις, υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση υπαγωγής εντολή κενής θέσης υπεύθυνη δήλωση, η οποία είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Οργανισμού (www.oaed.gr). Απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης είναι η ενδιαφερόμενη επιχείρηση να είναι πιστοποιημένος χρήστης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ (εφόσον έχει παραλάβει κλειδάριθμο από το ΚΠΑ2 της περιοχής της) και διαθέτει κωδικούς πρόσβασης (ονομασία χρήστη και συνθηματικό).
  • ΟΑΕΔ: ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΤΑΙ ΕΩΣ ΤΙΣ 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΝΕΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Παρατείνεται, μέχρι τη Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 23:59, η προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων στο «πρόγραμμα επιχορήγησης εργοδοτών για τη διατήρηση νέων θέσεων εργασίας, με στόχο την ενίσχυση της ρευστότητας και της απασχόλησης την περίοδο της οικονομικής κρίσης», όπως ανακοίνωσε ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ). Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr).
  • ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΙΛΟΤΙΚΑ Η ΝΕΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΣΠΑ 2014-2020
Τέθηκε σε πιλοτική λειτουργία ο νέος επίσημος διαδικτυακός τόπος του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης για τα έργα του ΕΣΠΑ που αφορούν την περίοδο 2014-2020, στη διεύθυνση www.anaptyxi.gov.gr, που είναι ο επίσημος διαδικτυακός τόπος του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης. Η νέα πλατφόρμα παρέχει αναλυτική πληροφόρηση για την πορεία υλοποίησης των έργων του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ 2007-2013) και του Εταιρικού Συμφώνου για το Πλαίσιο Ανάπτυξης (ΕΣΠΑ 2014-2020). Να σημειωθεί ότι το επόμενο ΕΣΠΑ θα έχει αυξημένους πόρους, κατά τουλάχιστον 8%.

  • Ε4 – ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ: ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΩΣ 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Δημοσιεύθηκε η απόφαση οικ.54891/Δ1.18905  με την οποία παρατείνεται για το έτος 2018, η προθεσμία της παρ. 5.15 του άρθρου 5 για την ηλεκτρονική υποβολή του εντύπου της παρ. 2.2 του άρθρου 2 (Ε4: Πίνακας προσωπικού) της αριθμ. οικ. 32143/Δ1.11288/11.6.2018 απόφασης της Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης «Επανακαθορισμός όρων ηλεκτρονικής υποβολής εντύπων αρμοδιότητας Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) και Οργανισμού Απασχολήσεως Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)», έως και την 15η Νοεμβρίου 2018.
  • ΕΦΚΑ: ΠΟΤΕ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ
Οι αχρεωστήτως καταβληθείσες εισφορές των μη μισθωτών από την 1/1/2017 και μετά συμψηφίζονται μέσω της διαδικασίας της ετήσιας εκκαθάρισης των ασφαλιστικών εισφορών, προκειμένου να εξαχθεί το τελικό ετήσιο αποτέλεσμα, το οποίο μπορεί να είναι χρεωστικό, πιστωτικό ή μηδενικό. Σε νέα εγκύκλιό του, που παρέχει οδηγίες για το θέμα αυτό, ο ΕΦΚΑ επισημαίνει ότι σε περίπτωση που υπάρχει πιστωτικό υπόλοιπο από την εκκαθάριση των εισφορών, αυτό το υπόλοιπο μπορεί να παραμείνει στον λογαριασμό του ασφαλισμένου προκειμένου να συμψηφισθεί με εισφορές επόμενων μηνών εφόσον υποβληθεί σχετικό αίτημα από τον ασφαλισμένο μέσα σε ένα δίμηνο από την ολοκλήρωση της διαδικασίας εκκαθάρισης. 
  • ΣΑΡΩΤΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΥΠΟΥ Airbnb
Οι πρώτοι έλεγχοι θα διενεργηθούν αρχές Δεκεμβρίου και όσοι δεν έχουν δηλώσει τα ακίνητα θα βρεθούν αντιμέτωποι με υψηλά πρόστιμα που φθάνουν ακόμα και τα 5.000 ευρώ. Αυστηρές και σε βάθος είναι οι έλεγχοι της εφορίας στους ιδιοκτήτες ακινήτων που μισθώνουν ακίνητα βραχυχρόνιας διαμονής μέσω Airbnb, Booking.com, HomeAway κτλ. Οι πρώτοι έλεγχοι θα διενεργηθούν αρχές Δεκεμβρίου και όσοι δεν έχουν δηλώσει τα ακίνητα θα βρεθούν αντιμέτωποι με υψηλά πρόστιμα που φθάνουν ακόμα και τα 5.000 ευρώ. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα που είναι προσβάσιμη μέσω της ιστοσελίδας της ΑΑΔΕ (www.aade.gr) περιλαμβάνει όλα εκείνα τα στοιχεία-κωδικούς ώστε να είναι εφικτή η καταγραφή της ενοικίασης των εν λόγων ακινήτων και κατ’ επέκταση των εισοδημάτων που αποκτούν οι ιδιοκτήτες τους μέσω της Airbnb. Στη σχετική πλατφόρμα όλοι όσοι ενοικιάζουν ακίνητα μέσω της πλατφόρμας Airbnb καλούνται να δηλώσουν τις κατοικίες που ενοικιάζουν, σε ποιον τις ενοικιάζουν και για πόσο χρονικό διάστημα, χωρίς όμως κάποιον περιορισμό ούτε στον αριθμό των ακινήτων που μπορούν να εκμεταλλεύονται, αλλά ούτε και στο χρονικό διάστημα, όπως συμβαίνει σε αρκετές άλλες αγορές. Κάθε ακίνητο θα λαμβάνει έναν συγκεκριμένο αριθμό, τον οποίο και θα πρέπει να αναγράφει ο ιδιοκτήτης σε κάθε αγγελία που καταχωρίζει στην αντίστοιχη ψηφιακή πλατφόρμα τύπου Airbnb.
Προκειμένου ο διαχειριστής ακινήτου να πραγματοποιεί βραχυχρόνιες μισθώσεις, θα πρέπει:
  • Να εισέλθει με τους προσωπικούς του κωδικούς TAXISnet στο Μητρώο Ακινήτων Βραχυχρόνιας Διαμονής που τηρείται στον ιστότοπο www.aade.gr, ώστε να καταχωρίσει το ακίνητο και να αποκτήσει Αριθμό Μητρώου Ακινήτου (ΑΜΑ). Η καταχώριση πραγματοποιείται ανά εκμισθούμενο «Ακίνητο».
  • Να αναρτά τον Αριθμό Μητρώου Ακινήτου (ΑΜΑ) στις ψηφιακές πλατφόρμες της οικονομίας του διαμοιρασμού, καθώς και σε κάθε μέσο προβολής.
  • Να υποβάλλει τη Δήλωση Βραχυχρόνιας Διαμονής μέχρι τις 20 του επόμενου μήνα από την ημέρα αναχώρησης του μισθωτή από το ακίνητο.
  • Να καταχωρίζει συγκεντρωτική, ανά ακίνητο, «Δήλωση Βραχυχρόνιας Διαμονής» μέχρι την τελευταία ημέρα του τρίτου μήνα από την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής του Μητρώου Ακινήτων Βραχυχρόνιας Διαμονής, όπου θα συμπεριλαμβάνει όλες οι βραχυχρόνιες μισθώσεις που έχουν συναφθεί από την 1η.1.2018 έως και την ημερομηνία έναρξής της εφαρμογής του Μητρώου Ακινήτων Βραχυχρόνιας Διαμονής.
Η φορολόγηση των εισοδημάτων
Τα εισοδήματα από τη βραχυχρόνια εκμίσθωση κατοικιών φορολογούνται κανονικά ως εισόδημα από ακίνητα δηλαδή με την εξής φορολογική κλίμακα:
  • έως 12.000 ευρώ με συντελεστή 15%
  • από 12.001 έως 35.000 ευρώ με συντελεστή 35% και
  • από 35.001 και άνω με συντελεστή 45%
  • ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ” ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΩΝ: 11.443 ΣΕ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΛΛΟΙ 3.962 ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2018
Δεκάδες ακίνητα βγαίνουν κάθε εβδομάδα στο ηλεκτρονικό σφυρί. Σε διάστημα σχεδόν ενός έτους εκποιήθηκαν 11.159 ακίνητα οφειλετών, ενώ μέχρι το τέλος του έτους παίρνουν σειρά ακόμη 3.776 ακίνητα. Τον Νοέμβριο ο εφιάλτης των πλειστηριασμών επιστρέφει και για τους φορολογούμενους που χρωστούν στην εφορία, καθώς θα αρχίσουν πάλι να εκποιούνται κατοικίες, γραφεία, καταστήματα, οικόπεδα και αγροτεμάχια. Τα στοιχεία δείχνουν ότι από την αρχή λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας μέχρι σήμερα έχουν ολοκληρωθεί 11.713 πλειστηριασμοί. Τα ακίνητα βρίσκονται σε πρώτο πλάνο, αν και από το ηλεκτρονικό σφυρί δεν έχουν γλιτώσει ούτε τα κινητά περιουσιακά στοιχεία όσων χρωστούν σε τράπεζες, Δημόσιο ή σε ιδιώτες. Συνολικά μέχρι σήμερα ολοκληρώθηκαν 511 πλειστηριασμοί κινητών περιουσιακών στοιχείων (αυτοκίνητα, μηχανήματα, έπιπλα και ηλεκτρονικά είδη). Σχεδόν 4.000 ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί έχουν αναρτηθεί για να διενεργηθούν μέχρι το τέλος του έτους. Από αυτούς 3.776 αφορούν σε ακίνητα μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται 601 κατοικίες, 12 ξενοδοχειακές μονάδες και 145 καταστήματα, ενώ τη λίστα συμπληρώνουν γραφεία, οικόπεδα, βιομηχανικά και βιοτεχνικά κτίρια, αγροτεμάχια κ.α. Επίσης, έχουν ήδη δρομολογηθεί 1.676 εκποιήσεις για τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2019 με τη λίστα να εμπλουτίζεται καθημερινά. Τον επόμενο μήνα εκποιούνται 29 ακίνητα φορολογουμένων με οφειλές στην εφορία. Μεταξύ αυτών και το τριώροφο νεοκλασικό κτίριο στη Βουκουρεστίου, στο Κολωνάκι που στέγαζε την επιχείρηση του Λάκη Γαβαλά, το οποίο βγαίνει στο σφυρί στις 21 Νοεμβρίου με τιμή εκκίνησης 1.800.000 ευρώ.
  • ΓΣΕΕ: ΜΕ ΜΙΣΘΟ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 1.000 ΕΥΡΩ ΟΙ ΕΦΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Όπως προκύπτει από την τα στοιχεία της ΓΣΕΕ από την Ενδιάμεση Έκθεση 2018 για την ελληνική οικονομία και την απασχόληση, το 72,08% των εργαζόμενων λαμβάνει μισθό κάτω από 1.000 ευρώ τον μήνα ενώ μόλις το 10% πάνω από 1.300 ευρώ. Όπως επισημαίνει η έρευνα, η αύξηση του κατώτατου μισθού, η ενεργοποίηση κλαδικών συμβάσεων, η μη περικοπή των συντάξεων, αλλά και η διατήρηση του αφορολόγητου ορίου τουλάχιστον στα σημερινά επίπεδα, είναι τα όπλα για να διατηρηθεί ο ρυθμός μεγέθυνσης του ΑΕΠ σε θετικά επίπεδα. Είναι χαρακτηριστικό, συνεχίζει, πως η μείωση των ονομαστικών ωριαίων μισθών και ημερομισθίων κατά την περίοδο 2010-2018 φτάνει στο 20%. Την ίδια περίοδο η παραγωγικότητα της εργασίας μειώνεται κατά 6% αποτυπώνοντας έτσι και τις μεσοπρόθεσμες συνέπειες της καταστροφής του παραγωγικού δυναμικού της οικονομίας.

  • ΑΠΟΦΑΣΗ - ΑΝΑΣΑ ΓΙΑ ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ Σ.τ.Ε.
Aπόφαση ανάσα για τις εταιρείες και επιχειρήσεις, που έχουν περιέλθει σε κατάσταση πτώχευσης εξέδωσε το Συμβούλιο της Επικρατείας. Εφεξής, οι σύνδικοι πτώχευσης μπορούν να δικάζουν ανέξοδα στα Διοικητικά Δικαστήρια τις φορολογικές και τελωνειακές υποθέσεις των πτωχευμένων εταιρειών, ενώ παράλληλα μπορεί να ζητήσουν και τη χορήγηση του ευεργετήματος πενίας, προκειμένου να μην καταβληθούν τα προβλεπόμενα παράβολα, κ.λπ. Για να δικαστεί μία έφεση στο Συμβούλιο της Επικρατείας, επί φορολογικής ή τελωνειακής υπόθεσης, που έχει ασκήσει σύνδικος πτώχευσης (μετά από πτώχευση εταιρείας ή επιχείρησης) δεν οφείλει πλέον να καταβάλει το 20% του οφειλόμενου φόρου ή δασμού ή τέλους, όπως προβλέπει η νομοθεσία, προκειμένου να μπορεί να εισαχθεί η υπόθεση προς συζήτηση στο ακροατήριο.

  • ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: ΠΕΝΤΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2015-2018
Ο Συνήγορος του Πολίτη δημοσίευσε χθες έκθεσή του για τις κατασχέσεις που έχουν επιβληθεί από τη φορολογική διοίκηση και τα ασφαλιστικά ταμεία στους φορολογούμενους. Ενδεικτικό αποτελεί ότι το 2015 η ΑΑΔΕ προχώρησε σε περίπου 650.000 κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών, με τον αριθμό αυτόν να διπλασιάζεται το 2016. Το 2017 οι κατασχέσεις υπερέβησαν τα 1,7 εκατομμύρια, και σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία έως τον Μάιο του 2018 οι συντελεσθείσες κατασχέσεις είχαν αγγίξει τα 1,2 εκατομμύρια. Δηλαδή συνολικά από το 2015 μέχρι τον Μάιο του 2018 έχουν γίνει 4.850.000 κατασχέσεις σε τραπεζικούς λογαριασμούς. 

  • ΠΑΡΑΤΑΣΗ 6 ΜΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ
Παράταση 6 μηνών δίνεται από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών και στοιχείων για την περαίωση της υπαγωγής των αυθαιρέτων του ν.4178/2013. Η προθεσμία λήγει στις 3 Νοεμβρίου και θα δοθεί με τροπολογία του άρθρου 99 του ν.4495/2017. Μέχρι την ψήφιση της εν λόγω τροπολογίας, η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή για την υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών

  • ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΤΟ Γ.Ε.ΜΗ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
Όλοι οι υπόχρεοι εγγραφής στο Γ.Ε.ΜΗ. που δεν είναι κεφαλαιουχικές εταιρίες, δηλαδή όλοι εκτός από Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ι.Κ.Ε., και πιο συγκεκριμένα οι Ο.Ε. , Ε.Ε., Συν ΠΕ,. ΑΤΟΜΙΚΕΣ, ΑΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ κλπ, έχουν υποχρέωση καταχώρισης στο Γ.Ε.ΜΗ. του αποδεικτικού υποβολής φορολογικής τους δήλωσης, σύμφωνα με το άρθρο 5 της Υ.Α. 79760/31-12-2014 (ΦΕΚ Β’ 3623). Η καταχώριση πρέπει να γίνει εντός δύο μηνών από την υποβολή της φορολογικής δήλωσης, με ηλεκτρονικό τρόπο από την ιστοσελίδα https://services.businessportal.gr.

ΝΕΕΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις αναβαθμίζει τις ψηφιακές του υπηρεσίες με σύγχρονες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που τις παρέχει δωρεάν σε όλα τα μέλη του, για την αύξηση της εξωστρέφειας και των πωλήσεων των τοπικών επιχειρήσεων. Συνολικά προσφέρονται 4 νέες υπηρεσίες: 1. Ιστοσελίδα προβολής των Τουριστικών Επιχειρήσεων Χαλκιδικής σε Πανελλαδική Τουριστική Πύλη (www.filoxeno.com) που υποστηρίζεται από τα Ελληνικά Επιμελητήρια, αλλά και στην Τοπική Τουριστική Πύλη που ετοιμάζεται. Αφορά καταλύματα ή ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ, επιχειρήσεις διασκέδασης, τουριστικά γραφεία, επιχειρήσεις δραστηριοτήτων, τοπικών προϊόντων κ.ά. Ειδικά στις Επιχειρήσεις Διαμονής προσφέρεται δωρεάν πλήρες και αυτοδιαχειριζόμενο σύγχρονο Σύστημα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (e-booking) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης, αλλά μπορεί να δέχεται και κατευθείαν κρατήσεις από την Τουριστική πύλη. 2. Ηλεκτρονικό Κατάστημα (e-shop) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης με ταυτόχρονη προβολή προϊόντων και στην Πανελλαδική Επιμελητηριακή Αγορά Προϊόντων: www.directmarket.gr . 3. Υπηρεσία Online Συμβούλου με ενημερωμένο περιεχόμενο που συνοδεύεται και από Υπηρεσία Online Συμβουλευτικής, όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να θέτουν ερωτήματα και να λάβουν εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες για φορολογικά, χρηματοδοτικά, εργασιακά και άλλα επιχειρηματικά θέματα δωρεάν. 4. Ιστοσελίδα προβολής της επιχείρησης στον Πανελλήνιο Ηλεκτρονικό Επιχειρηματικό Οδηγό που συμμετέχει και το Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σε δύο γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά και σε έκδοση για mobile, tablet με ταυτόχρονη απεικόνιση των επιχειρήσεων βάση γεωγραφικής θέσης του χρήστη και πολλά ακόμη σύγχρονα χαρακτηριστικά. Όλες οι εφαρμογές είναι πλήρως αυτοδιαχειριζόμενες αποκλειστικά από τις επιχειρήσεις. Για να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας συμπληρώστε απλά την παρακάτω φόρμα: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpv67i80cLDycq21aBSzV3aTMefjOvf3C_RoUbXzVxt2XNkQ/viewform.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, τηλ.: 2371024200 – 24300, e-mail: info@epichal.gr .

  • ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής καινοτομεί και προβάλει όλες τις Τουριστικές Επιχειρήσεις του Νομού στη νέα Τουριστική Πύλη Χαλκιδικής. Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στην ανάδειξη του συνολικού Τουριστικού Προϊόντος του Νομού Χαλκιδικής και τη διεύρυνση της Τουριστικής Σεζόν.
Προβάλλουμε συνολικά όλες οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον τουρισμό στον Νομό μας: Καταλύματα, Ξενοδοχεία, Αγροτουριστικά, Επιχειρήσεις Εστιατόρια, Ταβέρνες, Καφετέριες,  Clubs.  Επιχειρήσεις Ενοικίασης αυτοκινήτων, μηχανών, σκαφών, Τουριστικά Πρακτορεία –Γραφεία και Επιχειρήσεις με Δραστηριότητες όπως ιστιοπλοΐα, πεζοπορία, ιππασία, καταδύσεις κά.. Προβάλλονται επίσης και οι Επιχειρήσεις με Τοπικά ή Παραδοσιακά προϊόντα.
Ο επισκέπτης μέσα από την Τουριστική Πύλη της Χαλκιδικής θα γνωρίσει τις ομορφιές του νομού, τις παραλίες, τα αξιοθέατα, τα μνημεία και μουσεία και μαθαίνει για τις εκδηλώσεις και τα πανηγύρια που διοργανώνονται κάθε χρόνο.
Επισκεφτείτε τη νέα Τουριστική Πύλη της Χαλκιδικής και μέσα από το Portal Επιμελητηρίου Χαλκιδικής κάνοντας click στο Filoxeno-Η Ελληνική Τουριστική Πύλη.

  • ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Η Υπηρεσία Παροχής Νομικών Πληροφοριών λειτουργεί πλέον και στο Επιμελητήριο της Χαλκιδικής και παρέχει νομικές πληροφορίες και συμβουλές στα μέλη του που υποβάλλουν σχετικά αιτήματα. Τα μέλη του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής μπορούν να απευθύνονται για συμβουλές, με επίσκεψη στα γραφεία του επιμελητηρίου Πολυτεχνείου 58 στον πεζόδρομο του Πολυγύρου, ή τηλεφωνικά στο 2371024200 ή να απευθύνουν γραπτά ερωτήματα στέλνοντας το ονοματεπώνυμό τους και τηλέφωνο επικοινωνίας στο e mail :info@epichal.gr (υπ’ όψιν νομικού συμβούλου) ή με φαξ στο 2371021355. Ο Νομικός Σύμβουλος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής θα παρευρίσκεται στα γραφεία του Επιμελητηρίου κάθε Παρασκευή , από τις ώρες 10 πμ – 2 μμ για να παρέχει νομικές πληροφορίες και συμβουλές στα μέλη του Επιμελητηρίου που υποβάλλουν σχετικά αιτήματα. Σημειώνεται πως η υπηρεσία αυτή δεν υποκαθιστά δικηγόρους ούτε διεκπεραιώνει δικηγορικές υποθέσεις αλλά παρέχει γενικές πληροφορίες στα μέλη του Επιμελητηρίου σε σχέση με την ισχύουσα νομοθεσία και δίνει κατευθύνσεις για τους τρόπους επίλυσης τυχόν προβλημάτων τους.

  • ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΚΕΕΕ) ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ
Δύο νέες πρωτοπόρες τεχνολογικά υπηρεσίες  προσφέρει η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων (ΚΕΕΕ) στο σύνολο των Ελληνικών επιχειρήσεων-μελών των Επιμελητηρίων. Πρόκειται για την υπηρεσία εύρεσης επενδυτικών προγραμμάτων (http://investmenttools.uhc.gr/) και την υπηρεσία ηλεκτρονικής (εξ αποστάσεως) εκπαίδευσης (http://elearning.uhc.gr/). Με την πρώτη υπηρεσία, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να ανατρέχουν για να αντλούν όλες τις αναγκαίες πληροφορίες για όλα τα νέα επενδυτικά προγράμματα και προγράμματα απασχόλησης, όπως και όλες τις προϋποθέσεις ένταξής τους σε αυτά. Με την υπηρεσία ηλεκτρονικής (εξ αποστάσεως) ασύγχρονης  εκπαίδευσης οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ηλεκτρονική βιβλιοθήκη, στην οποία έχει αναπτυχθεί μεγάλος αριθμός μαθημάτων ασύγχρονης τηλεκατάρτισης.

  • ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 5ου ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ, ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ – ΠΛΑΙΣΙΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ Π.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ 2018 - 2019

H Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής προκηρύσσει 5ο επαναληπτικό διεθνή ανοικτό μειοδοτικό Ηλεκτρονικό διαγωνισμό, με σφραγισμένες προσφορές , με τη διαδικασία της Συμφωνίας – Πλαισίου, για την προμήθεια υγρών καυσίμων κίνησης για τα οχήματα των Υπηρεσιών της Π.Ε. Χαλκιδικής για τα έτη 2018 – 2019, εκτιμώμενου συνολικού προϋπολογισμού μέχρι διακόσιες χιλιάδες ευρώ (200.000,00 €), συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, ισομοιρασμένου ανάμεσα στα 2 έτη. Κριτήριο κατακύρωσης είναι η χαμηλότερη τιμή, και υπάρχει η δυνατότητα κατακύρωσης είτε για το σύνολο των προκηρυσσόμενων Ομάδων είτε για καθεμία Ομάδα καυσίμων ξεχωριστά, και σε κάθε περίπτωση μόνον για το σύνολο των λίτρων της Ομάδας και του χρόνου της Συμφωνίας – Πλαισίου και των Εκτελεστικών Συμβάσεων. Οι υποψήφιοι ανάδοχοι που επιθυμούν να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό πρέπει να καταθέσουν τις προσφορές τους, μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr, του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., στην Ελληνική γλώσσα, μέχρι την Παρασκευή 16.11.2018 και ώρα 23.00., Η αποσφράγιση των προσφορών και η διεξαγωγή του διαγωνισμού θα γίνει ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα του ΕΣΗΔΗΣ (promitheus.gov.gr), την Πέμπτη, 22/11/2018 ώρα 10.00 από το αρμόδιο, πιστοποιημένο στο σύστημα, συλλογικό όργανο Επιτροπή διενέργειας και αξιολόγησης των αποτελεσμάτων του Διαγωνισμού. Περισσότερες πληροφορίες στο Tμήμα Προμηθειών, κος Νεκτ. Μαυρομουστάκης τηλ. 23713 51483 fax: 23713 51292 e-mail: od10@halkidiki.gov.gr .

Δεν υπάρχουν σχόλια: