Για ακόμη μια φορά θα δούμε στην τηλεόραση δακρύβρεχτα ρεπορτάζ για τον Μολώχ της ασφάλτου, τους περισσότερους από 30 νεκρούς και 500 τραυματίες της πασχαλινής εξόδου, πόσο απρόσεκτοι ήταν, πως τα επικίνδυνα προσπεράσματα τους κόστισαν, πόσο ήπιαν και άλλα τέτοια.
Για όλα τα δυστυχήματα φταίει ο ανθρώπινος παράγοντας, έτσι αποφαίνονται οι ειδικοί των ρεπορτάζ.
Μήπως, όμως, πρέπει να δούμε και την τεράστια ευθύνη της πολιτείας και συνακόλουθα των εθνικών κατασκευαστών που έχουν αναλάβει εργολαβία την κατασκευή νέων δρόμων;
Άθλιες εθνικές οδοί, οδόστρωμα σε κακή κατάσταση, έργα σε όλο το εθνικό δίκτυο, η χώρα ένα απέραντο εργοτάξιο, αλλά αυτό δεν συμβαίνει για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για τριάντα και πλέον χρόνια τα έργα δεν έχουν τελειωμό κι όμως οι δρόμοι είναι άθλιοι.
Μια βόλτα από την Αθήνα μέχρι την Πάτρα αρκεί για να καταλάβει κανείς ποια είναι η σύγχρονη Ελλάδα και τι φταίει για τους εκατοντάδες νεκρούς (εκτός φυσικά από την ανθρώπινη ανοησία).
Την ίδια στιγμή οι εθνικοί εργολάβοι εισπράττουν κανονικά τα υπέρογκα διόδια για έργα που… θα κάνουν κάποια στιγμή στο μέλλον. Και απαντάνε μάλιστα «έτσι λέει η σύμβαση, τι να κάνουμε».
Μα να αλλάξει η σύμβαση κύριοι της κυβέρνησης. Ο κ. Ρέππας και ο κ. Μαγκριώτης (ο οποίος προς τιμήν του είχε ανοίξει διάλογο με το antinews.gr για θέματα συμβάσεων και διοδίων) δεν είχαν πει προεκλογικά ότι θα αλλάξουν τα πάντα;
Δεν είχαν υποσχεθεί ότι θα μειώσουν τα διόδια και ότι είναι ντροπή να πληρώνουν οι Έλληνες για έργα που δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί;
Και τέλος। Δεν υπάρχει καμιά ευθύνη για τους θανάτους εκατοντάδων πολιτών στους δρόμους επειδή οι δρόμοι είναι διαχρονικά άθλιοι; Κράτος και νταβατζήδες δεν θα πληρώσουν ποτέ για το διαρκές έγκλημα;
www.antinews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου