Επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 2.250,00€ προχθές 20 Ιουνίου 2026, από ανακριτικούς υπαλλήλους της ΔΙ.Π.Υ.Ν. Χαλκιδικής, σε ημεδαπό, για καύση υπολειμμάτων φυτικής βλάστησης σε οικοπεδικό χώρο, κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, σε περιοχή του δήμου Κασσάνδρας Χαλκιδικής.
ΕΦΙΣΤΑΤΑΙ Η ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΙΣΧΥΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΥΣΗΣ ΣΕ ΥΠΑΙΘΡΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΚΛΑΔΙΩΝ, ΞΕΡΩΝ ΧΟΡΤΩΝ, ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΩΝ, ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΥΛΙΚΟΥ. ΟΙ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ, ΜΕ ΕΠΙΒΟΛΗ ΥΨΗΛΩΝ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΦΩΡΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου