Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε με επιτυχία στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού TTR στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας και IFT στο Βελιγράδι της Σερβίας που πραγματοποιήθηκαν και οι δύο από τις 20 έως τις 23 Φεβρουαρίου 2025.
Παρά την μη επίσημη συμμετοχή της χώρας μας, η Βόρεια Ελλάδα εκπροσωπήθηκε δυναμικά και στις δύο εκθέσεις, με πολλούς επαγγελματίες του τουρισμού και εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης.
Και στις δύο εκθέσεις ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε με δικό του περίπτερο προβολής σε συνεργασία με τους....
Τουριστικούς Οργανισμούς Θεσσαλονίκης και Πιερίας κάτω από την ομπρέλα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.Παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες η επισκεψιμότητα της έκθεσης στο Βουκουρέστι ήταν ικανοποιητική. Επικεφαλής της αποστολής της Χαλκιδικής ήταν ο πρόεδρος του ΤΟΧ κ. Γρηγόρης Τάσιος όπου μαζί με τον Διευθυντή του ΤΟΧ κ. Γιώργο Μπρουτζά έδωσαν συνεντεύξεις σε τηλεοπτικά κανάλια της χώρας και πραγματοποίησαν συναντήσεις με τουριστικά γραφεία κυρίως για την προώθηση του προορισμού στα άκρα της τουριστικής σεζόν. Η πρόσφατη ένταξη της Ρουμανίας στη ζώνη Σένγκεν αποτελεί σημαντική εξέλιξη, διευκολύνοντας την οδική πρόσβαση προς την περιοχή, ανοίγοντας νέες προοπτικές για αυξημένες τουριστικές ροές και διανυκτερεύσεις.
Στο Βελιγράδι η προσέλευση του κόσμου ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Η έκθεση, μία από τις σημαντικότερες τουριστικές διοργανώσεις της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, προσέλκυσε πλήθος επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου και ταξιδιωτών, αναδεικνύοντας τις τουριστικές τάσεις της χρονιάς.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν σημαντικές επαφές με τουριστικούς φορείς, ταξιδιωτικά γραφεία και δημοσιογράφους, προβάλλοντας τη Χαλκιδική ως κορυφαίο προορισμό για τις καλοκαιρινές διακοπές των Σέρβων επισκεπτών. Η σταθερή προτίμηση των Σέρβων τουριστών προς τη Χαλκιδική ενισχύεται ακόμη περισσότερο από την εύκολη οδική πρόσβαση, καθιστώντας την περιοχή έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τη σερβική αγορά.
Η Χαλκιδική και για τις δύο χώρες αποτελεί τον κορυφαίο τουριστικό προορισμό διακοπών. Ο ΤΟΧ με συγκεκριμένο πλάνο ενεργειών και στρατηγικό σχεδιασμό προσπαθεί από κάθε αγορά στόχο να κερδίσει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις ιδιαιτερότητες της κάθε χώρας και έχοντας ως στόχο περισσότερους και πιο εύπορους τουρίστες κυρίως για τα άκρα της τουριστικής σεζόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου