"ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΓΙΣΕΙ"

powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Μήνυμα του Ευθύμη Καρανάσιου

Ευχαριστώ όλους τους πολίτες της Χαλκιδικής για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν με την ψήφο τους.
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον τόπο αλλά και για μένα προσωπικά να γνωρίζω ότι παρά την απώλεια της ευκαιρίας για την...
επανεκλογή μου υπήρξε εμπιστοσύνη σε ένα πρόσωπο, με όνειρα, ιδέες, οράματα, τα οποία εξακολουθώ να πρεσβεύω και για τα οποία εξακολουθώ να αγωνίζομαι.
Είμαι υπερήφανος για τη διαδρομή μου στο Κοινοβούλιο, όπως και για τη συμβολή μου στην προσπάθεια να προχωρήσει ο τόπος μας ένα βήμα παραπέρα.

Ως ενεργό μέλος της παράταξης της Νέας Δημοκρατίας, συνεχίζω να στέκομαι δίπλα στις ανάγκες της Χαλκιδικιώτικης κοινωνίας και να ανταποκρίνομαι σε κάθε πρόκληση.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ποζερε μόνο λόγια είσαι