Λόγω του παγετού που υπάρχει στο οδικό δίκτυο, με νεότερη απόφαση, ανακοινώνεται από τον Δήμο Πολυγύρου, ότι οι σχολικές μονάδες, όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων σε Πολύγυρο, Βραστά, Ταξιάρχη και σε όλα τα χωριά της Δημοτικής Ενοτητας Ζερβοχωρίων δεν θα λειτουργήσουν, σήμερα Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2026.
Ο Δήμος Πολυγύρου βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού
-
Ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του
κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν
ομπ...
Πριν από 2 ημέρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου