Ο Δήμος Πολυγύρου ενημερώνει ότι, η παραλαβή και επεξεργασία των ανακυκλώσιμων υλικών γίνεται κανονικά από σήμερα στο ΚΔΑΥ Θέρμης, αφού αποκαταστάθηκε η βλάβη που παρουσιάστηκε στο σύστημα λειτουργίας του τις προηγούμενες μέρες.
Ο Δήμος Πολυγύρου βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού
-
Ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του
κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν
ομπ...
Πριν από 2 ημέρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου