Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ θα προστεί του Όρθρου και της Πανηγυρικής Θείας Λειτουργίας στον ως άνω Ιερό Ναό.
Ο Δήμος Πολυγύρου βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού
-
Ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του
κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν
ομπ...
Πριν από 6 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου