«Το Πάσχα είναι γιορτή αγάπης και ελπίδας. Με πράξεις μικρές αλλά ουσιαστικές, στεκόμαστε δίπλα σε κάθε συμπολίτη μας που δοκιμάζεται. Ο Δήμος Πολυγύρου εύχεται σε όλους Καλό Πάσχα, με υγεία, αγάπη και αλληλεγγύη», δηλώνει ο Αντιδήμαρχος Διοικητικής Μέριμνας και Πρόνοιας, Αθανάσιος Τσίγκας.
Απαγόρευση Κυκλοφορίας σε περιοχές του Δήμου Αριστοτέλη της Π.Ε. Χαλκιδικής
-
Με απόφαση της Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Χαλκιδικής Αικατερίνης Ζωγράφου,
απαγορεύεται η κυκλοφορία πεζών και τροχοφόρων κάθε είδους, λόγω υψηλού
κινδύνου δα...
Πριν από 8 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου