Από την Υπηρεσία Ύδρευσης του Δήμου Πολυγύρου ανακοινώνεται ότι μέχρι τις 12 αναμένεται να διαρκέσει η διακοπή υδροδότησης στις Καλύβες, που προκλήθηκε από βλάβη στον αγωγό ύδρευσης.
Ο Δήμος Πολυγύρου βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού
-
Ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του
κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν
ομπ...
Πριν από 6 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου