Από την Υπηρεσία Ύδρευσης του Δήμου Πολυγύρου ανακοινώνεται ότι μέχρι τις 12:00 αναμένεται να διαρκέσει η διακοπή νερού στο δυτικό τμήμα της Ορμύλιας, που οφείλεται σε βλάβη στον κεντρικό αγωγό ύδρευσης.
Σημαντική ενίσχυση της Πολιτικής Προστασίας στη Χαλκιδική: Σε λειτουργία το
Ανακριτικό Κλιμάκιο Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού στον Πολύγυρο
-
Μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για τη Χαλκιδική αποτελεί η ίδρυση
Ανακριτικού Κλιμακίου Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού (ΑΚΑΕΕ) με έδρα
τον Πολύγυρο,...
Πριν από 12 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου