Από την Υπηρεσία Ύδρευσης του Δήμου Πολυγύρου ανακοινώνεται ότι εξαιτίας βλάβης στον αγωγό ύδρευσης της Γερακινής, η διακοπή υδροδότησης στην περιοχή αναμένεται να διαρκέσει μέχρι τις 13:00.
Ο Δήμος Πολυγύρου βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού
-
Ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του
κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν
ομπ...
Πριν από 2 ημέρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου