Η Δημοτική Επιτροπή Ισότητας (ΔΕΠΙΣ) του Δήμου Πολυγύρου διοργανώνει ημερίδα με θέμα “Ενδοοικογενειακή Βία-Κακοποίηση Γυναικών και Παιδιών”, την Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2025, στις 11:00 π.μ., στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε.Χ. «Πνοή», τον Δικηγορικό Σύλλογο και το τμήμα Ενδοοικογενειακής Βίας της Αστυνομίας και το Κέντρο Κοινότητας.
Ο Δήμος Πολυγύρου βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού
-
Ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του
κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν
ομπ...
Πριν από 2 ημέρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου