Η Επέτειος της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου δίνει το σήμα της συλλογικής δράσης απέναντι σε όλα εκείνα που πλήττουν τον πυρήνα των δημοκρατικών μας αξιών. Η ατομική και συλλογική αξιοπρέπεια παραμένουν επίδικα για τα οποία καλούμαστε σε καθημερινό αγώνα. Οι θεσμοί χρειάζονται δημοκρατική επαγρύπνηση. Η συλλογική δράση απαιτεί δημοκρατική πυξίδα, ενώ καλούμαστε να επιβεβαιώνουμε καθημερινά τα κοινωνικά και δημοκρατικά μας κεκτημένα. Η Επέτειος του Πολυτεχνείου δεν είναι ευκαιρία για ξύλινα λόγια. Ιδιαίτερα φέτος, πρέπει να αποτελέσει σήμα κινδύνου για την οπισθοχώρηση της δημοκρατίας και της ανεκτικότητας.
Συνεδριάζει σήμερα το Δημοτικό Συμβούλιο Πολυγύρου
-
*Α.* Σήμερα *24 Ιουνίου 2026, ημέρα Τετάρτη και ώρα 19:30, *θα
πραγματοποιηθεί με μεικτό τρόπο, διά ζώσης και με τηλεδιάσκεψη, στο
Δημαρχείο (αίθουσα συ...
Πριν από 8 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου