Από την Υπηρεσία Ύδρευσης του Δήμου Πολυγύρου ανακοινώνεται διακοπή νερού, για δύο περίπου ώρες, 9.30 -11.30, στο βόρειο τμήμα του Πολυγύρου, από το Νοσοκομείο έως τις Εργατικές Κατοικίες, περιοχή Λούκι και Αγίου Χριστοφόρου, λόγω βλάβης.
Ο Δήμος Πολυγύρου βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού
-
Ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του
κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν
ομπ...
Πριν από 1 ημέρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου