Από την Υπηρεσία Ύδρευσης του Δήμου Πολυγύρου ανακοινώνεται ότι ην Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024, από τις 07:30 έως τις 10:00 θα διακοπεί η υδροδότηση στη Γαλάτιστα, καθώς θα πραγματοποιηθούν εργασίες για την αποκατάσταση βλάβης σε αγωγό ύδρευσης.
Ο Δήμος Πολυγύρου βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού
-
Ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του
κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν
ομπ...
Πριν από 17 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου