Από την Υπηρεσία Ύδρευσης του Δήμου Πολυγύρου ανακοινώνεται ότι εξαιτίας βλάβης στον κεντρικό αγωγό ύδρευσης στην Ορμύλια, θα διακοπεί η υδροδότηση σε όλο το χωριό μέχρι τις 13:00.
Απόφαση Απαγόρευσης Κυκλοφορίας σε περιοχές των Δήμων Κασσάνδρας, Σιθωνίας
και Αριστοτέλη της Π.Ε. Χαλκιδικής
-
Με απόφαση της Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Χαλκιδικής Αικατερίνης Ζωγράφου,
απαγορεύεται η κυκλοφορία πεζών και τροχοφόρων κάθε είδους, λόγω υψηλού
κινδύνου δα...
Πριν από 43 δευτερόλεπτα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου