"ΟΥΔΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ "

powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα 28 Αυγούστου 2023

Χρήστος Βορδός: "Ας ξανασυστηθούμε με τους παλιούς και ας γνωριστούμε με τους νέους φίλους"...

Αγαπητοί μου φίλοι,
Όπως μάλλον γνωρίζετε, είμαι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Χαλκιδικής με τον συνδυασμό «Αλληλεγγύη» του Απόστολου Τζιτζικώστα.
Ας ξανασυστηθούμε λοιπόν με τους παλιούς και ας γνωριστούμε με τους νέους φίλους.
Προέρχομαι από μια αγροτική οικογένεια και δηλώνω... περήφανος συνεχιστής της καλλιέργειας βρώσιμης πράσινης ελιάς.
Μαζί με τη σύζυγό μου, ο Θεός μας ευλόγησε να αποκτήσουμε 3 παιδιά, κατανοώ λοιπόν πλήρως τις αγωνίες και τις ανησυχίες ενός γονιού και θα παλέψω για το μέλλον των παιδιών μας!
Είμαι απόφοιτος της σχολής Νομικών και Οικονομικών Επιστημών και πιο συγκεκριμένα του τμήματος Οικονομικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Τεχνολογικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης στον κλάδο της λογιστικής.
Από το 1991 είμαι Εφοριακός υπάλληλος στη Δ.Ο.Υ Πολυγύρου, ένα επάγγελμα που μου έδωσε σαφή εικόνα των προβλημάτων και των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι πολίτες και περισσότερο οι επιχειρήσεις της Χαλκιδικής.
Το 2003 όταν γεννήθηκε η μικρότερη κόρη μου ασχολήθηκα ενεργά με τον αγώνα των Τρίτεκνων οικογενειών της Χαλκιδικής, δημιουργώντας, μαζί με ορισμένους φίλους, έναν από τους πρώτους Συλλόγους Τριτέκνων στη βόρεια Ελλάδα και κατακτώντας την θέση του Γενικού Γραμματέα της Ομοσπονδίας Πολυμελών Οικογενειών Ελλάδος και μέλος της Πανελλήνιας Επιτροπής Αγώνα Τριτέκνων καταφέραμε πολλές ενισχύσεις για τις Τρίτεκνες οικογένειες του Νομού μας.
Από το 2006 συμμετέχω στις αυτοδιοικητικές εκλογές και από το 2008 είμαι Αντιδήμαρχος στο Δήμο Πολυγύρου (πάνε κιόλας 15 χρόνια!).
Η αγάπη μου για τον τόπο της Χαλκιδικής είναι δεδομένη και η πίστη μου ό,τι αποτελεί ευλογημένο έδαφος με μεγάλη πολιτιστική, εδαφική και επιχειρηματική αξία αδιαμφισβήτητη.
Θα ήθελα να είμαστε όλοι μαζί σ' αυτό «τον αγώνα» και να στηρίξετε την υποψηφιότητα μου, ώστε με γνώση και ήθος να κάνουμε τη Χαλκιδική μας ένα καλύτερο τόπο για τα παιδιά μας!
Μη διστάζετε να επικοινωνήσετε μαζί μου οποτεδήποτε θέλετε και θα χαρώ πολύ να σας ακούσω και να κουβεντιάσουμε ό,τι σας απασχολεί για τον τόπο μας.
Ακολουθήστε και τη σελίδα μου για να μπορούμε να επικοινωνούμε περισσότεροι Χρήστος Βορδός / Christos Vordos
Με σεβασμό,

Χρήστος Βορδός 


Δεν υπάρχουν σχόλια: