Ο Πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Χαλκιδικής, Γιώργος Αρχοντόπουλος, ανέφερε τα παρακάτω:
"Για μια ακόμη φορά αποτελεί μεγάλη τιμή η πρόσκληση μας στον Αγιασμό άλλης μιας Υπηρεσίας αυτή τη φορά του Α. Τ. Αρναίας.
Παράλληλα μας διακατέχουν συναισθήματα χαράς και ικανοποίησης όταν ευδοκιμούν οι αγώνες της Ένωσής μας για ενίσχυση με έμψυχο δυναμικό, σε έναν Τμήμα που οι συνάδελφοι πάρα τα πολλά προβλήματα διαχρονικά, κυρίως στο κομμάτι της στελέχωσης, κρατούν το επίπεδο Ασφάλειας για την περιοχή πολύ ψηλά!!!
Καλή δύναμη σε όλους, με Υγεία τόσο σε προσωπικό όσο και οικογενειακό επίπεδο" !!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου