Με νέα ΚΥΑ, από το Σάββατο, θα εφαρμοστούν επιπλέον τα παρακάτω μέτρα προσαρμογής όπως τα παρουσίασε ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης:
- Υποχρέωση για δύο τεστ (rapid ή μοριακό) σε όλους τους ανεμβολίαστους για την προσέλευση στη δουλειά, τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα, σε όποια θέση βρίσκονται, περιλαμβανομένων και των κληρικών στις εκκλησίες.
- Η πρόσβαση σε δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες, σε όλους τους μεικτούς χώρους διασκέδασης, στα εμπορικά καταστήματα και σε άλλες δραστηριότητες (πχ κομμωτήρια) που δεν θεωρούνται αναγκαίες, θα γίνεται υποχρεωτικά με...
PCR μοριακό τεστ. Δεν θα χρειάζεται να υπάρχει διαγνωστικός έλεγχος στους ανεμβολίαστους για την επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ, φαρμακεία και για την άσκηση του θρησκευτικού τους καθήκοντος.- Αναβαθμίζονται και διπλασιάζονται οι ποινές. Πρόστιμο που ξεκινά από 5.000 ευρώ και 10 μέρες αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων. Οι έλεγχοι θα εντατικοποιηθούν, καμία ανοχή σε αυτούς τους λίγους που δεν τηρούν τα μέτρα. Θα αναρτάται λίστα με καταστήματα που έχουν παραβιάσει τα μέτρα.
- Θα υπάρξει ποινή στις αθλητικές ομάδες που θα συνδυάζεται με την παρουσία φιλάθλων σε επόμενα παιχνίδια αν δεν τηρείται το μέτρο χρήσης της μάσκας και άλλων προβλέψεων.
Υγειονομικός έλεγχος εργαζομένων: Οι υποχρεώσεις των εργοδοτών και τα πρόστιμα
Τις υποχρεώσεις των εργοδοτών σχετικά με τον υγειονομικό έλεγχο (PCR, rapid test) των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα, αλλά και τις κυρώσεις σε περίπτωση παραπτώματος, έχει δρομολογήσει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Ειδικότερα, με το ΦΕΚ 4766Β/16.10.2021 απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ.64232, γίνεται αναφορά για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορονοϊό COVID-19 στους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, θεσπίζοντας συγκεκριμένες υποχρεώσεις στους εργοδότες. Αναλυτικότερα στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στο link : https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/FEK4766V_16_F10255.10.2021YPOCHREOTIKARAPIDTESTSTONIDIOTIKOTOMEAGIAFYSIKIPAROUSIA.pdf
Κατάσταση Ιατρών & Μικροβιολογικών Εργαστηρίων στη Χαλκιδική που θα διενεργούν Rapid test SARS-CoV-2
Μας έχει αποσταλεί από τον Ιατρικό Σύλλογο Χαλκιδικής και έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, κατάσταση με τους Ιατρούς και τα Μικροβιολογικά εργαστήρια του νομού μας όπου διενεργούν διαγνωστικό έλεγχο με Rapid test για SARS – CoV 2 . Την κατάσταση θα την βρείτε στο Link : https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/LISTAIATRONMIKROVIOLOGIKONERGASTIRIONPOUDIENERGOUNRAPIDTESTSTICHALKIDIKI17_F19191.09.2021.pdf
Νέα Δράση «Ενίσχυση ανέργων για αυτοαπασχόληση και ίδρυση νέων επιχειρήσεων που θα δραστηριοποιηθούν στους τομείς προτεραιότητας της RIS3 στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας»
Η Δράση «Ενίσχυση ανέργων για αυτοαπασχόληση και ίδρυση νέων επιχειρήσεων που θα δραστηριοποιηθούν στους τομείς προτεραιότητας της RIS3 στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (ΕΠ) της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 8: «Προώθηση της βιώσιμης απασχόλησης υψηλής ποιότητας και υποστήριξη της κινητικότητας των εργαζομένων».
Σκοπός της δράσης είναι η υποστήριξη επιχειρηματικών ιδεών για αυτοαπασχόληση και ίδρυση πολύ μικρών επιχειρήσεων στις περιοχές Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΣΒΑΑ) της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και στις υπόλοιπες περιοχές της Περιφερειακής Ενότητας Κεντρικής Μακεδονίας. Η υποστήριξη της αυτοαπασχόλησης και της επιχειρηματικότητας θα αφορά αποκλειστικά τους τομείς προτεραιότητας της RIS3 στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας:
Αγροδιατροφικός Τομέας
Τουρισμός
Υλικά και Κατασκευές
Ένδυση – Κλωστοϋφαντουργία
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Τεχνολογίες Ενέργειας
Τεχνολογίες Περιβάλλοντος
Μεταφορές και εφοδιαστική αλυσίδα
Ο Συνολικός Προϋπολογισμός της Δημόσιας Δαπάνης ανέρχεται σε 2.960.000,00€. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν άνεργοι που επιθυμούν να συστήσουν πολύ μικρές επιχειρήσεις που θα δραστηριοποιηθούν στους παραγωγικούς τομείς προτεραιότητας της RIS3 στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (π.χ. άνεργοι, πρώην ελεύθεροι επαγγελματίες και πρώην ιδιοκτήτες πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων σε παραγωγικούς τομείς της RIS3 για την ΠΚΜ, άνεργοι νέοι επιστήμονες με ειδικότητες που σχετίζονται με τους παραγωγικούς τομείς της RIS3 για την ΠΚΜ) με αντικείμενα συναφή με τους επιλέξιμους τομείς δραστηριότητας που ορίζονται στην Αναλυτική Πρόσκληση της Δράσης.
Στο πλαίσιο της Δράσης ενισχύονται-επιχορηγούνται σε ποσοστό 100%, επιχειρηματικά σχέδια κατ’ αποκοπή επιχορηγούμενου ποσού ύψους 14.800 €.
Ως ημερομηνία έναρξης επιλεξιμότητας δαπανών ορίζεται η ημερομηνία έναρξης δραστηριότητας στην αρμόδια Δ.Ο.Υ., αυστηρά υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην παρούσα Πρόσκληση. Ως επιλέξιμες δαπάνες ενδεικτικά, είναι:
ενοίκια επαγγελματικού χώρου,
δαπάνες ενέργειας, σταθερής και κινητής επαγγελματικής τηλεφωνίας, ύδρευσης, θέρμανσης, κλπ,
δαπάνες για αμοιβές τρίτων (νομική, συμβουλευτική, λογιστική υποστήριξη, κλπ.),
δαπάνες προβολής και δικτύωσης (σχεδιασμός και εκτύπωση διαφημιστικών εντύπων, αφισών, διαφημιστικές καταχωρήσεις, έξοδα συμμετοχής σε επαγγελματικές εκθέσεις, εταιρική ιστοσελίδα, κλπ.),
δαπάνες προμήθειας αναλώσιμων υλικών,
αποσβέσεις παγίου εξοπλισμού (ενσώματου και άυλου),
ασφαλιστικές εισφορές δικαιούχου,
μισθολογικό κόστος προσωπικού της επιχείρησης.
Η χρηματοδότηση των εγκεκριμένων επιχειρηματικών σχεδίων θα είναι διάρκειας δώδεκα (12) μηνών από την ημερομηνία έναρξης εργασιών της δικαιούχου επιχείρησης στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. ή από την ημερομηνία έναρξης της επιλεξιμότητας δαπανών για τις επιχειρήσεις που η ημερομηνία έναρξης της επιλεξιμότητας ορίζεται διαφορετική από αυτή της έναρξης εργασιών.
Η αίτηση χρηματοδότησης υποβάλλεται από τους υποψήφιους Δυνητικούς Δικαιούχους υποχρεωτικά ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) (www.ependyseis.gr/mis).
Υποβολή αιτήσεων
Ημερομηνία Έναρξης : 6-9-2021 και ώρα 13:00
Ημερομηνία Λήξης υποβολής 15-11-2021 και ώρα 15:00
Όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με τη δράση στο Link :
Παράταση ημερομηνίας υποβολής νέας αίτησης χρηματοδότησης για τις επιχειρήσεις που απορρίπτονται από τη Δράση «Επιχορήγηση Υφιστάμενων Επιχειρήσεων Γυμναστηρίων, Παιδότοπων»
Δημοσιεύθηκε η πέμπτη (5η) τροποποίηση της Πρόσκλησης της Δράσης «Επιχορήγηση Υφιστάμενων Επιχειρήσεων Γυμναστηρίων, Παιδότοπων» του ΕΠΑνΕΚ, σύμφωνα με την οποία ωφελούμενοι, των οποίων η αίτηση χρηματοδότησης υποβλήθηκε έως την καταληκτική ημερομηνία της Δράσης έχει απορριφθεί, έχουν τη δυνατότητα, μετά την έκδοση της σχετικής απορριπτικής Απόφασης, να υποβάλουν νέα αίτηση χρηματοδότησης υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχουν προχωρήσει σε υποβολή ένστασης. Η ημερομηνία υποβολής της νέας αίτησης παρατείνεται μέχρι και την Παρασκευή 19.11.2021 και ώρα 14:00, αντί για την Παρασκευή 29/10/2021 και ώρα 15:00. Το δικαίωμα νέας υποβολής παύει να υφίσταται σε περίπτωση που η επιχείρηση αυτή ενταχθεί στη Δράση.
Παράταση ημερομηνίας υποβολής νέας αίτησης χρηματοδότησης για τις επιχειρήσεις που απορρίπτονται από τη Δράση «ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΕΣΤΙΑΣΗΣ»
Δημοσιεύθηκε η πέμπτη (5η) τροποποίηση της Πρόσκλησης της Δράσης «Επιδότηση Κεφαλαίου Κίνησης σε Επιχειρήσεις Εστίασης για Προμήθεια Πρώτων Υλών - ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΕΣΤΙΑΣΗΣ» του ΕΠΑνΕΚ, σύμφωνα με την οποία επιχειρήσεις, των οποίων η αίτηση χρηματοδότησης υποβλήθηκε έως την καταληκτική ημερομηνία της Δράσης έχει απορριφθεί, έχουν τη δυνατότητα, μετά την έκδοση της σχετικής απορριπτικής Απόφασης, να υποβάλουν νέα αίτηση χρηματοδότησης. Η ημερομηνία υποβολής της νέας αίτησης παρατείνεται μέχρι και την Παρασκευή 19/11/2021 και ώρα 15:00, αντί για την Παρασκευή 29/10/2021 και ώρα 17:00. Το δικαίωμα νέας υποβολής παύει να υφίσταται σε περίπτωση που η επιχείρηση αυτή ενταχθεί στη Δράση.
Παράταση ημερομηνίας υποβολής νέας αίτησης χρηματοδότησης για τις επιχειρήσεις που απορρίπτονται από τη Δράση «ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ»
Δημοσιεύθηκε η τρίτη (3η) τροποποίηση της Πρόσκλησης της Δράσης «Επιδότηση Κεφαλαίου Κίνησης Πληττόμενων από την Πανδημία Τουριστικών Επιχειρήσεων Φιλοξενίας - ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ» του ΕΠΑνΕΚ, σύμφωνα με την οποία επιχειρήσεις, των οποίων η αίτηση χρηματοδότησης υποβλήθηκε έως την καταληκτική ημερομηνία της Δράσης έχει απορριφθεί, έχουν τη δυνατότητα, μετά την έκδοση της σχετικής απορριπτικής Απόφασης, να υποβάλουν νέα αίτηση χρηματοδότησης. Η ημερομηνία υποβολής της νέας αίτησης παρατείνεται μέχρι και την Παρασκευή 19/11/2021 και ώρα 17:00, αντί για την Παρασκευή 29/10/2021 και ώρα 17:00. Το δικαίωμα νέας υποβολής παύει να υφίσταται σε περίπτωση που η επιχείρηση αυτή ενταχθεί στη Δράση.
Νέα Παράταση υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης στο Πρόγραμμα του ΕΠΑνΕΚ, ΕΣΠΑ 2014-2020 "Ενίσχυση Επιχειρήσεων Εστίασης για την Προμήθεια Θερμαντικών Σωμάτων Εξωτερικού Χώρου"
Σας ενημερώνουμε ότι με απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Ιωάννη Τσακίρη στις 22-4-2021 παρατείνεται εκ νέου η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων χρηματοδότησης στη Δράση "Επιχορήγηση των Επιχειρήσεων Εστίασης για την προμήθεια θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου" του ΕΠΑνΕΚ, ΕΣΠΑ 2014-2020. Νέα καταληκτική προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται η 31/12/2021.
ΟΕΕ: Πρόγραμμα κατάρτισης και πιστοποίησης για 3.500 εργαζομένους
Μια σημαντική πρωτοβουλία έχει αναλάβει το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος, με στόχο – όπως πάντα – την περαιτέρω κατάρτιση και εξειδίκευση εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος, «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014 - 2020», έχει αναλάβει ως Δικαιούχος, την υλοποίηση της Πράξης, «Συμβουλευτική καθοδήγηση, κατάρτιση και πιστοποίηση των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα της οικονομίας, για τη συμμετοχή τους στη διαρθρωτική αλλαγή της οικονομίας», με κωδικό ΟΠΣ 5047758.
Αντικείμενο είναι η παροχή υπηρεσιών εξατομικευμένης συμβουλευτικής, εκπαίδευσης και πιστοποίησης 3.500 εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα όλων των παραγωγικών κλάδων της οικονομίας, για την απόκτηση νέων γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων (σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024 ή ισοδύναμο ή τον ΕΟΠΠΕΠ). Με αυτό τον τρόπο, θα ενισχύσουν ουσιωδώς τη δυνατότητα για την απασχόλησή τους, την προοπτική βελτίωσης των όρων απασχόλησής τους και την επαγγελματική τους κινητικότητα, ώστε να εξασφαλίσουν προσφορότερους εργασιακούς όρους για την προσαρμογή τους στις διαρθρωτικές αλλαγές του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και της οικονομίας εν γένει.
Πού απευθύνεται
Το έργο απευθύνεται σε εργαζόμενους όλων των περιφερειών της Ελλάδας – Αττική, Νότιο Αιγαίο, Ανατολική Μακεδονία – Θράκη, Κεντρική Μακεδονία, Ήπειρος, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα, Δυτική Μακεδονία, Ιόνια Νησιά, Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη, Στερεά Ελλάδα και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο - EKT) και από εθνικούς πόρους μέσω του ΠΔΕ.
Τα αντικείμενα κατάρτισης
1. Ειδικός συστημάτων ηλεκτρονικής προώθησης εταιρικής παρουσίας - Social media Marketing.
2. Ειδικός συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου (e-Commerce).
3. Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας στον Τουριστικό Τομέα.
4. Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος Επιχειρήσεων.
5. Οικονομικός Αναλυτής.
6. Στέλεχος διοίκησης και διαχείρισης έργου.
7. Στέλεχος Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
Η υποβολή της αίτησης
Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι ωφελούμενοι μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους από Δευτέρα, 1 Νοεμβρίου 2021, μέχρι την Παρασκευή, 31 Δεκεμβρίου 2021, και ώρα 9.00 μ.μ.. Για το κείμενο της πρόσκλησης, πληροφορίες για το έργο και την υποβολή της αίτησης, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του ΟΕΕ στο link : https://121.oe-e.gr/
Ενημέρωση για την Πρόσκληση της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος ΟΒΕ για πρόγραμμα εργαζόμενων
Σας ενημερώνουμε ότι η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος (Ο.Β.Ε.) υλοποιεί δύο προγράμματα κατάρτισης 80 ωρών έκαστο, που αφορούν : 1)Στέλεχος Πωλητής Λιανικής 2)Στέλεχος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης και Ασφαλούς Διακίνησης Καυσίμων.
Σ' αυτά τα εκπαιδευτικά προγράμματα μπορούν να συμμετάσχουν 1.280 εργαζόμενοι συνολικά (αθροιστικά και για τα δύο) από όλες τις διοικητικές περιφέρειες της χώρας (με σχέση εξαρτημένης εργασίας) ή εποχικά εργαζόμενοι σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, ανεξάρτητα από τον κλάδο ή την επιχείρηση που απασχολούνται και ο καθένας εξ αυτών μπορεί να επιλέξει να συμμετάσχει σε ένα εκ των δύο. Το εκπαιδευτικό επίδομα είναι 400 ευρώ (μείον τις νόμιμες κρατήσεις).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πρόσκληση και την υποβολή της αίτησης συμμετοχής στις παραπάνω δράσεις, όπως επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας: https://www.katartisi.obe.gr/ ή να επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 210 3820860 (Αρμόδιος υπάλληλος: κα ΓΡΟΥΖΗ ΤΖΟΓΙΑ) και στο e-mail: obekatartisi@gmail.com
Ενημέρωση των μελών των Επιμελητηρίων ως προς την υποχρέωση εγγραφής τους στα Συστήματα Εναλλακτικής
Διαχείρισης (ΣΕΔ)
Ο Ελληνικός Οργανισμός Ανακύκλωσης (ΕΟΑΝ) με το Αρ. Πρωτ.: 5231/26/10/2021 έγγραφό του με ΘΕΜΑ: «Ενημέρωση των
μελών σας ως προς την υποχρέωση εγγραφής τους στα ΣΕΔ» που στάλθηκε στα Επιμελητήρια της χώρας αναφέρει τα εξής :
«Αξιότιμοι/ες, Με την παρούσα σας καθιστούμε γνωστό πως στα πλαίσια του ελεγκτικού ρόλου του Οργανισμού μας, θα προβούμε
στην επιβολή των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων σύμφωνα με το άρθρο 69 παρ. 1 του Νόμου 4819/2021 (ΦΕΚ 129Α) : «...1. Στον υπόχρεο που παραβαίνει την παρ. 1 του άρθρου 11 επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ίσο με τις ελάχιστες χρηματικές εισφορές της περ. β’ της παρ. 3 του άρθρου 13, που ισχύουν κατά τη διαπίστωση της παράβασης, τις οποίες θα κατέβαλε σε ΣΣΕΔ για το χρονικό διάστημα των τελευταίων πέντε (5) ετών. Σε περίπτωση που ο παραγωγός συμμορφώνεται αυτοβούλως με την υποχρέωση της παρ. 1 του άρθρου 11 εντός έξι (6) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος, το χρηματικό πρόστιμο περιορίζεται στο ποσό που αντιστοιχεί στις χρηματικές εισφορές του τελευταίου ημερολογιακού έτους....» στους υποχρέους μέλη σας που δε συμμορφώνονται με τα διαλαμβανόμενα στο Νόμο. Ως εκ τούτου παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες προς έγκαιρη ενημέρωση των μελών σας.
Δείτε το Νόμο 4819/2021 (ΦΕΚ 129Α) «Ολοκληρωμένο πλαίσιο για τη διαχείριση των αποβλήτων -Ενσωμάτωση των Οδηγιών
2018/851 και 2018/852 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ής Μαΐου 2018 για την τροποποίηση της Οδηγίας
2008/98/ΕΚ περί αποβλήτων και της Οδηγίας 94/62/ΕΚ περί συσκευασιών και απορριμμάτων συσκευασιών, πλαίσιο οργάνωσης του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης, διατάξεις για τα πλαστικά προϊόντα και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, χωροταξικές - πολεοδομικές, ενεργειακές και συναφείς επείγουσες ρυθμίσεις» στο link https://www.veth.gov.gr/images/site/100/851745591_n_4819-2019_oloklhrvmeno_plaisio_gia_th_diaxeirish_apoblhtvn.pdf . Περισσότερες πληροφορίες : Τηλ.: 210 8647420, www.eoan.gr, info@eoan.gr .
ΕΣΠΑ 2021-2027: Υπεβλήθησαν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή τα Τομεακά Προγράμματα
Σε συνέχεια της επίσημης υποβολής και έγκρισης του «Εταιρικού Συμφώνου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΣΠΑ) 2021-2027» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις 29.07.2021 συνολικού π/υ 26,2 δις Ευρώ, ολοκληρώθηκε η επίσημη υποβολή του συνόλου των νέων Τομεακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ 2021-2027. Στο διάστημα που προηγήθηκε, πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση με το σύνολο των κοινωνικών και οικονομικών φορέων καθώς και τακτική συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τις Διαχειριστικές Αρχές και τα συναρμόδια Υπουργεία, προκειμένου να οριστικοποιηθεί το περιεχόμενο, οι προτεραιότητες και η κατανομή των πόρων ανά τομέα πολιτικής.
Συγκεκριμένα, υπεβλήθησαν τα παρακάτω Προγράμματα:
• Ανταγωνιστικότητα (π/υ 3.885,09 εκατ. Ευρώ)
• Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή (π/υ 4.161,59 εκατ. Ευρώ)
• Ψηφιακός Μετασχηματισμός (π/υ 943,00 εκατ. Ευρώ)
• Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή (π/υ 3.606,85 εκατ. Ευρώ)
• Μεταφορές (π/υ 2.224,09 εκατ. Ευρώ)
• Πολιτική Προστασία (π/υ 713,76 εκατ. Ευρώ)
• Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση (π/υ 1.629,19 εκατ. Ευρώ)
• Αλιεία, Υδατοκαλλιέργεια και Θάλασσα (π/υ 519,64 εκατ. Ευρώ)
Τα νέα Προγράμματα αποτυπώνουν τις κατευθύνσεις της Επιτροπής και τις νέες αναπτυξιακές προτεραιότητες της Χώρας. Η έγκαιρη έγκριση των νέων Προγραμμάτων τους επόμενους μήνες, θα επιτρέψει την απρόσκοπτη χρηματοδότηση των συγχρηματοδοτούμενων δράσεων χωρίς το παραμικρό κενό ανάμεσα στις δυο προγραμματικές περιόδους προκειμένου να στηριχθεί η ελληνική οικονομία ιδιαίτερη σε αυτή τη οικονομική συγκυρία.
Υποχρεωτικά από 1η Νοεμβρίου για όλους, επιχειρήσεις κι επαγγελματίες, τα ηλεκτρονικά βιβλία
Υποχρεωτικά για όλους, επιχειρήσεις, ελεύθερους επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενους, είναι από 1η Νοεμβρίου, τα ηλεκτρονικά βιβλία. Στο εξής, μέσω της πλατφόρμας myDATA, εκατοντάδες χιλιάδες υπόχρεοι θα πρέπει να διαβιβάζουν τα τιμολόγια τους στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Η ΑΑΔΕ για να διευκολύνει τους ελεύθερους επαγγελματίες και τις πολύ μικρές επιχειρήσεις ενεργοποίησε την εφαρμογή timologio της ΑΑΔΕ, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα έκδοσης παραστατικών ψηφιακά με ταυτόχρονη διαβίβαση στο myDATA.
Παράταση δυνατότητας συνεδριάσεων συλλογικών οργάνων ΝΠ με τηλεδιάσκεψη - Παράταση θητείας αιρετών μελών και διοικήσεων
Τροπολογία κατατέθηκε στο νομοσχέδιο «Οδηγώντας με ασφάλεια: Εκσυγχρονισμός πλαισίου εκπαίδευσης και εξέτασης υποψήφιων οδηγών και οδηγών για τη χορήγηση αδειών οδήγησης οχημάτων, διατάξεις σχετικά με την οδήγηση ατόμων με αναπηρία, ρυθμίσεις για την ταξινόμηση και την κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος και λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών». Μεταξύ άλλων ορίζεται ότι :
2. Παρατείνεται, επίσης, έως την 31η.12.2021, αντί της, κατά περίπτωση, ισχύουσας ημερομηνίας λήξης:
- η δυνατότητα συνεδρίασης και η λήψη αποφάσεων με τηλεδιάσκεψη συλλογικού οργάνου οποιουδήποτε νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου ή οποιοσδήποτε νομικής οντότητας,
- η θητεία των:
i) οριζόμενων διοικητικών συμβουλίων και των λοιπών καταστατικών οργάνων των πολιτιστικών, αθλητικών, φιλανθρωπικών και άλλων σωματείων και συλλόγων, αθλητικών ενώσεων και επαγγελματικών οργανώσεων,
ii) Διοικητικών και Πειθαρχικών Συμβουλίων, των Εξελεγκτικών Επιτροπών και των εκπροσώπων των τοπικών Οδοντιατρικών Συλλόγων της χώρας στην Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία (Ε.Ο.Ο.),
- η θητεία και το χρονικό διάστημα για ηλεκτρονική εξ αποστάσεως διεξαγωγή συνεδριάσεων και αρχαιρεσιών των αναφερόμενων διοικητικών οργάνων των συνδικαλιστικών κ.λπ. οργανώσεων,
- η ημερομηνία σύγκλησης της τακτικής Γενικής Συνέλευσης των αστικών συνεταιρισμών και η θητεία των διοικητικών και εποπτικών συμβουλίων αστικών συνεταιρισμών, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα.
Παράταση υποβολής του εντύπου Ε4 (πίνακας προσωπικού)
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 5024/29.10.2021, η απόφαση 84096/2021 σχετικά με την παράταση της προθεσμίας της παρ. 5.16 του άρθρου 5 για την υποβολή του εντύπου της παρ. 2.2 του άρθρου 2 (Ε4: Πίνακας προσωπικού) της υπό στοιχεία 40331/Δ1.13521/13-9-2019 απόφασης του Υπουργού Εργασίας, και Κοινωνικών Υποθέσεων «Επανακαθορισμός όρων ηλεκτρονικής υποβολής εντύπων αρμοδιότητας Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) και Οργανισμού Απασχολήσεως Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)» (Β' 3520), για το έτος 2021.
Η απόφαση ορίζει :
Παρατείνεται για το έτος 2021, η προθεσμία της παρ. 5.16 του άρθρου 5 για την ηλεκτρονική υποβολή του εντύπου Ε4 (Ετήσιος/Ετήσιος Συμπληρωματικός) της υπό στοιχεία οικ. 40331/Δ1. 13521/13-9-2019 (Β' 3520) απόφασης του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων «Επανακαθορισμός όρων ηλεκτρονικής υποβολής εντύπων αρμοδιότητας Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) και Οργανισμού Απασχολήσεως Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)», (Β' 3520) έως και την 30η Νοεμβρίου 2021.
Έρχεται το δορυφορικό ίντερνετ στην Ελλάδα
Ένα σημαντικό βήμα στην κατεύθυνση της ανάπτυξης του δορυφορικού ίντερνετ στην Ελλάδα πραγματοποίησαν τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Συγκεκριμένα, ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Θοδωρής Λιβάνιος και ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νίκος Ταγαράς συνυπέγραψαν την ΚΥΑ με την οποία ανοίγει ο δρόμος για τη λειτουργία του δορυφορικού ίντερνετ ευρείας χρήσεως στην Ελλάδα. Για το ζήτημα είχε προηγηθεί εισήγηση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Ειδικότερα, η υπ’ αρ.57/ΦΕΚ Β’ 4938/25-10-2021 Κοινή Υπουργική Απόφαση:
• επικαιροποιεί την ειδική διαδικασία για την αδειοδότηση της εγκατάστασης τυποποιημένων κατασκευών κεραιών και
• θεσπίζει νέο κανονιστικό πλαίσιο για την τοποθέτηση των τυποποιημένων κεραιών που πληρούν συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές ασφαλείας. Οι κεραίες που περιγράφονται παραπάνω θα χρησιμοποιούνται από τις εταιρείες προκειμένου να παρέχουν στους καταναλωτές υπηρεσίες Ίντερνετ μέσω δορυφόρου, εξασφαλίζοντας σταθερή σύνδεση σε υψηλές ταχύτητες και χαμηλό χρόνο απόκρισης.
Πρόσκληση με θέμα : «Επέκταση των τοπικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην ενιαία αγορά»
Από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Απλούστευσης Διαδικασιών μας ενημέρωσαν τα κάτωθι : Οι ψηφιακές τεχνολογίες επηρεάζουν σε βάθος την καθημερινότητά μας, τον τρόπο που εργαζόμαστε και δραστηριοποιούμαστε επαγγελματικά, τον τρόπο που ταξιδεύουμε, επικοινωνούμε και σχετιζόμαστε μεταξύ μας. Στην Ευρώπη, ωστόσο, πολλές δημόσιες υπηρεσίες βασίζονται ακόμη στη χρήση εγγράφων σε έντυπη μορφή ή περιλαμβάνουν χρονοβόρες και δαπανηρές διαδικασίες. Με στόχο τη δημιουργία μιας γνήσιας ενιαίας ψηφιακής αγοράς, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει στενή συνεργασία με τα κράτη μέλη της, προκειμένου να βελτιστοποιήσει την παροχή πρακτικών πληροφοριών, σχετικά με τα διοικητικά δικαιώματα, τους κανόνες και τις διαδικασίες μέσα από μία ψηφιακή πύλη το youreurope.eu.
Σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Αγοράς, Βιομηχανίας, Επιχειρηματικότητας και ΜΜΕ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σας προσκαλούμε στην εκδήλωση “Επέκταση των τοπικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην ενιαία αγορά” την Πέμπτη 04 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 10.00-11.00 μέσω του συνδέσμου: https://europa.eu/youreurope/sdg/#/el/events/your-europe-has-the-answers-greece
Στη διάρκεια αυτής της ψηφιακής εκδήλωσης, θα ανακαλύψετε την ενημερωμένη πύλη Your Europe και τις νέες διαδραστικές λειτουργίες της, που έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τους πολίτες και τις επιχειρήσεις να μετακινηθούν, να εργαστούν, να ζήσουν ή να δραστηριοποιηθούν επιχειρηματικά οπουδήποτε στην ΕΕ. Κατά τη διάρκεια των εργασιών των επιμέρους υποομάδων, ειδικοί της ΕΕ και των κρατών μελών μαζί με οργανισμούς υποστήριξης, θα απαντούν στις ερωτήσεις των συμμετεχόντων και θα συζητούν τα επόμενα βήματα. Ανυπομονούμε για μια ενδιαφέρουσα ανταλλαγή απόψεων.
FactSheet: YOUR EUROPE: ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ (https://mcusercontent.com/e1bb33f7e1a69178b9d781b78/files/59debdb7-37ce-894f-a45f-b4ce5f4caecc/YourEurope_Factsheet_Companies_EL.pdf0
ΕΚΘΕΣΗ PROGETTO FUOCO (23-26.02.2022) ΣΤΗ ΒΕΡΟΝΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ
Σας ενημερώνουμε ότι, το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο της Θεσσαλονίκης σε συνέχεια της μεγάλης συμμετοχής εκθετών στην προηγούμενη έκδοση της διετούς εκθέσεως Progetto Fuoco 2020, θα συνεχίσει και το 2022 να είναι συντονιστής των ελληνικών συμμετοχών
(Progetto Fuoco 23-26.02.2022, Βερόνα Ιταλία https://www.progettofuoco.com/).
Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες θα πρέπει να επισκεπτούν το εν λόγω site και να κάνουν εγγραφή στην αρχική επίσημη ιστοσελίδα της Progetto Fuoco 2022 κάνοντας κλικ στο πλαίσιο ΒECOME AN EXHIBITOR και στη συνέχεια πατώντας REGISTER όπου θα συμπληρώσουν τα στοιχεία της εταιρείας τους για να μπορέσουν να έχουν πρόσβαση σε όλα τα απαραίτητα έγγραφα για την συμμετοχή τους ώς εκθέτες.
Η εν λόγω έκθεση αποτελεί ένα μεγάλο σημείο συνάντησης των εταιρειών που ασχολούνται με συστήματα και εξοπλισμό για την παραγωγή θερμότητας και ενέργειας από την καύση του ξύλου. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε με την κα Μπέττυ Μακρή, e-mail: betty@italchamber.gr, τηλ. 2310.947744, 947844 – Φαξ:2310.951542
Φεστιβάλ "Ελλάδος Γεύσεις και Τουρισμός"
Στα πλαίσια των δράσεων για το 2021 του Φεστιβάλ «Ελλάδος Γεύσεις και Τουρισμός», φιλοδοξούμε με την αρωγή σας να προχωρήσουμε στην διοργάνωση του:
«ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ»
Αθήνα, Πλατεία Αγίου Θωμά, Γουδί
4 έως και 12 Δεκεμβρίου 2021
Ο στόχος της συγκεκριμένης εκδήλωσης, εκτός από την προβολή του ελληνικού και μεσογειακού τουριστικού προϊόντος μέσα από την εγχώρια παραγωγή με την ανάδειξη του γαστρονομικού τουρισμού ενόψει και της τουριστικής περιόδου της νέας χρονιάς,έγκειται και στο να προτείνουμε στο Αθηναϊκό καταναλωτικό κοινό ποιοτικά ελληνικά προϊόντα μικρών παραγωγών σε προσιτές τιμές την περίοδο των Χριστουγέννων, αναβαθμίζοντας μέσα από ένα γαστρονομικό φεστιβάλ την ποιότητα ζωής σε γειτονιές της Αθήνας.
Παράλληλα μέσα από τα καθημερινά events, θέλουμε να δώσουμε έναν τόνο εορταστικής ζωντάνιας σε μια από τις ιστορικότερες και ομορφότερες Πλατείες της Πρωτεύουσας.
Στο Φεστιβάλ στο οποίο θα προβλέπεται και η άμεση πώληση η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη σε όλες τις σχεδιαζόμενες δράσεις.
Στα πλαίσια της προβολής του «Ελλάδος Γεύσεις καιΤουρισμός» σχεδιάζουμε την διεξαγωγή προ-φεστιβαλικών εκδηλώσεων στις οποίες εντάσσονται συνεντεύξεις μέσω των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Τύπου, αλλά και γευσιγνωσία προϊόντων , όπως ζυθογνωσία και οινογνωσία σε διάφορα γνωστά Αθηναϊκά «στέκια» με στόχο την προβολή μέσω του Ελληνικού ποιοτικού τροφίμου και ποτού, αυτού του ιδίου του Φεστιβάλ.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΕΛΙΕΣ- ΛΑΔΙ- ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΟΣΠΡΙΑ- ΡΥΖΙ
ΜΕΛΙ- ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ- ΣΑΛΤΣΕΣ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΡΕΑΣ-ΨΑΡΙ
ΚΡΑΣΙ- ΜΠΥΡΑ-ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΒΟΤΑΝΑ- ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ
ΛΙΚΕΡ- ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑΤΩΔΗ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΦΡΟΥΤΑ
ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ- ΧΥΜΟΙ- ΝΕΡΟ ΑΦΕΨΗΜΑΤΑ
ΑΥΓΑ-ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ- ΓΛΥΚΑ
ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΣΚΕΥΗ
ΤΥΡΙ- ΑΛΛΑΝΤΙΚΑ STREETFOOD ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ
ΟΣΠΡΙΑ- ΑΡΤΟΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ
Το Φεστιβάλ, θα στεγαστεί σε καλαίσθητα υπαίθρια περίπτερα, τύπου Παγόδας διαστάσεων 3,60 Χ2,00, θα υπάρχουν καθημερινές προσφορές σε συγκεκριμένα προϊόντα, κληρώσεις με δώρα για τους επισκέπτες (δράσεις που θα προβάλλονται μέσω των Μ.Μ.Ε.).
Με βάση τα παραπάνω σας προτείνουμε να στηρίξετε την προσπάθεια μας συμμετέχοντας ως εκθέτης προβάλλοντας το προϊόν σας τοπικής παραγωγής σε μία δράση γαστρονομικού τουρισμού.
Ευελπιστούμε θα αγκαλιάσετε την προσπάθεια μας στην οποία σας καλούμε να δώσετε δυναμικά το παρόν με την συμμετοχή σας.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω ενημέρωση: τιμοκατάλογο, καταληκτικές ημερομηνίες συμμετοχής, κράτηση θέσεων, μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κο Γιώργο Γιαννακόπουλο. (Καπιδάκη 6, Κάτω Πατήσια 10445, τηλ 6941499273, 2108312462, e mail: ggprovoli@gmail.com)
ZERO WASTE HORECA- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ HORECA
Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το πρόγραμμα Zero Waste HoReCa, το δίκτυο του οποίου αριθμεί ήδη 200 μέλη, και στοχεύει στη δωρεάν υποστήριξη των επιχειρήσεων του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας (HoReCa), με στόχο τη μείωση των απορριμμάτων τους και τη σταδιακή προσαρμογή τους στις νέες νομοθετικές απαιτήσεις σε σχέση με την ανακύκλωση και την κυκλική οικονομία.
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται στο πλαίσιο της κοινωνικής πλατφόρμας Zero Waste Future, που αποσκοπεί στην προώθηση της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας, υλοποιείται με την οικονομική υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ).
Επικοινωνούμε μαζί σας, προκειμένου να ενημερώσετε τις επιχειρήσεις και άλλα μέλη σας, ώστε να γίνουν μια από τις επιχειρήσεις HoReCa που θα ενταχθούν στο πρόγραμμα Zero Waste HoReCa για την περίοδο Σεπτέμβριος 2021 έως Ιούλιος 2022 και να επωφεληθούν από τα δωρεάν εργαλεία και την εξειδικευμένη υποστήριξη που παρέχονται, με στόχο την υιοθέτηση της ανακύκλωσης και άλλων «zero waste» πρακτικών, ώστε να μπουν σε πορεία μηδενικών απορριμμάτων.
Τα δωρεάν εργαλεία του προγράμματος περιλαμβάνουν:
Διαδικτυακά σεμινάρια για όλα τα θέματα ανακύκλωσης, διαχείρισης απορριμμάτων και zero waste πρακτικών. Περιλαμβάνεται ενημέρωση για το πώς μπορούν οι επιχειρήσεις HoReCa να ανταποκριθούν στις νέες νομοθετικές απαιτήσεις, πώς μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις δραστηριότητές τους με στόχο τα μηδενικά απορρίμματα, καθώς και ποια οφέλη (οικονομικά, περιβαλλοντικά, προβολής-κύρους) μπορούν να αποκομίσουν.
Την εξατομικευμένη καθοδήγηση και υποστήριξη για θέματα που αφορούν τις ιδιαίτερες συνθήκες της επιχείρησης.
Την παροχή Οδηγών Zero Waste Future (σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή) με βέλτιστες πρακτικές ανακύκλωσης, πρόληψης και διαχείρισης απορριμμάτων για την επιχείρηση.
Την παροχή κάδου COVID-19 για τοποθέτηση των υγειονομικών αποβλήτων (π.χ. χρησιμοποιημένων μασκών κ.λπ.).
Την παροχή κάδου για τα οργανικά απορρίμματα της κουζίνας (εφόσον στον οικείο Δήμο πραγματοποιείται ανακύκλωση οργανικών απορριμμάτων).
Την εγγραφή σε διαδικτυακή πλατφόρμα για την εφαρμογή και πιστοποίηση των zero waste πρακτικών της επιχείρησης, που θα παρέχει: α) την προβολή της επιχείρησης, β) συστηματική καθοδήγηση και συμβουλευτική ως προς την εφαρμογή των πρακτικών zero waste, γ) την πιστοποίηση και αναγνώριση της επιχείρησης σε πορεία zero waste από ανεξάρτητο φορέα.
Εφόσον οι επιχειρήσεις ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στη δράση Zero Waste HoReCa, και δεν ανήκουν στις επιχειρήσεις HoReCa που συμμετείχαν στην αντίστοιχη δράση κατά το διάστημα 8/2020- 7/2021, παρακαλούνται να συμπληρώσουν τη σχετική αίτηση στο link που ακολουθεί (https://docs.google.com/forms/d/1LOO5yVwc5xJFX2UUTHKMABYjq02szo3dQdop_jkb3vo/viewform?edit_requested=true) ή/και για περισσότερες πληροφορίες να επικοινωνήσουν με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης: Υπεύθυνη Προγράμματος κα Κ. Πελεκάση, τηλ. 6974049363 ή 2108224481, email: zwhoreca@ecorec.gr
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση και ευελπιστούμε στη θετική σας ανταπόκριση, ώστε μαζί να συμβάλλουμε στην υποστήριξη του κλάδου HoReCa και στη δημιουργία ενός περιβαλλοντικά υπεύθυνου δικτύου επιχειρήσεων που θα λειτουργεί με υποδειγματικά βιώσιμο τρόπο.
Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής προστατεύει τα μέλη του
Συμφωνία με εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο των Συμβούλων Επιχειρήσεων υπέγραψε το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, για την παροχή εμπορικών και οικονομικών πληροφοριών στα μέλη του, που σχετίζονται με την συναλλακτική συμπεριφορά (π.χ. ακάλυπτες επιταγές, συναλλαγματικές, διαταγές πληρωμής, κατασχέσεις). Στην ανωτέρω συμφωνία προχώρησε το Επιμελητήριο, στα πλαίσια της συνεχούς ενημέρωσης των μελών του και στην προσπάθειά του να προστατέψει και να προασπίσει τις επιχειρήσεις – μέλη του από κινδύνους εμπορικού ρίσκου.
Τα οικονομικά ενήμερα μέλη του Επιμελητηρίου θα μπορούν εντελώς δωρεάν, συμπληρώνοντας μια φόρμα εντύπου, να ζητάνε πληροφορίες αναγράφοντας την επωνυμία, τη διεύθυνση και το Α.Φ.Μ. του υποψήφιου πελάτη τους. Το συμπληρωμένο έντυπο θα το μεταβιβάζουν στη συνέχεια στο Επιμελητήριο μέσω fax ή e mail , και το Επιμελητήριο, από τη στιγμή που θα μεταβιβάσει το αίτημά του μέλους του στην εταιρία, θα απαντάει σε αυτά, άμεσα, με fax ή με e mail. Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι πληροφορίες που θα λαμβάνουν τα μέλη από το Επιμελητήριο, είναι εμπιστευτικές και θα χρησιμοποιούνται μόνο για ενδοεπιχειρησιακή χρήση. Το έντυπο (Εντολή Ζήτησης) είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου στο παρακάτω link :
https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/entoli_zitisis_meGDPO2020_F3552.pdf .
Η επίσημη σελίδα του Επιμελητηρίου στα social media
Σας ενημερώνουμε ότι από εδώ και πέρα το Επιμελητήριο Χαλκιδικής θα βρίσκεται κοντά σας στο Facebook μόνο μέσα από την επίσημη σελίδα του. Για να παρακολουθείτε πιο άμεσα τα νέα και τις ενημερώσεις μας, μπορείτε να κάνετε like. 👍
https://www.facebook.com/halkidikichamber
🆕 Επίσης, θα μας βρείτε πλέον και στις σελίδες μας σε Instagram & LinkedIn.
https://www.instagram.com/halkidikichamber/
https://www.linkedin.com/company/chamber-of-halkidiki/
Ενημέρωση για τη λειτουργία των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19
Η διοίκηση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σας ενημερώνει ότι, η εξυπηρέτηση κοινού στο Επιμελητήριο γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά και, κατόπιν συνεννόησης, να αποστείλουν με e-mail τα απαραίτητα έγγραφα για τη διεκπεραίωση της υπόθεσης τους, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των μελών μας.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
e-mail : gemi@epichal.gr, συναλλαγή για ΑΕ - ΟΕ – ΕΕ – ΕΠΕ – ΙΚΕ – Πιστοποιητικά ΓΕΜΗ – ΥΜΣ
e-mail : mitroo@epichal.gr, συναλλαγή για Ατομικές Επιχειρήσεις, Πιστοποιητικά Επιμελητηρίου, Συνδρομές
e-mail: info@epichal.gr , για οποιαδήποτε άλλη υπόθεση & συναλλαγή
Τηλ. :2371024200, 2371024300
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου