"ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΓΙΣΕΙ"

powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2020

Ενημέρωση από το Επιμελητήριο Χαλκιδικής

  • Κορωνοϊός, νέα μέτρα: Υποχρεωτική η χρήση μάσκας από κοινό & εργαζομένους σε συγκεκριμένες κατηγορίες από Τετάρτη 29 Ιουλίου
Την επέκταση της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας από Τετάρτη 29 Ιουλίου, ως μέτρο προστασίας από τον κορωνοϊό, ανακοίνωσε χθες ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκος Χαρδαλιάς, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου. Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε ο κ. Χαρδαλιάς, είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας για όλους (εργαζομένους και κοινό/πελάτες) στα εξής:

  • καταστήματα λιανικής
  • γραφεία/υπηρεσίες που έχουν επαφή με το κοινό, ΔΕΚΟ, τράπεζες,
  • ιατρεία,
  • δημοτικά καταστήματα,
  • καταστήματα τροφίμων (φούρνους, κρεοπωλεία, ζαχαροπλαστεία κ.ά.),
  • κομμωτήρια και κέντρα αισθητικής
Εξακολουθεί να ισχύει η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε:
  • Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
  • ταξί για επιβάτες και οδηγούς
  • σούπερ μάρκετ,
  • ασανσέρ,
  • όπως επίσης και για εργαζόμενους στα καταστήματα εστίασης.
Οι εκκλησίες προς το παρών δεν βρίσκονται στη λίστα με τα σημεία που η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική. Στους παραβάτες θα επιβάλλεται πρόστιμο 150 ευρώ.

  • Ποιές επιχειρήσεις παραμένουν κλειστές μέχρι 31.8.2020
Με την ΚΥΑ Δ1α/ΓΠ.οικ.47419/25.7.2020 η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ παρατείνεται η ισχύς της Δ1α/ΓΠ.οικ.44074/11.7.2020 μέχρι την 31.8.2020. Συνεπώς μέχρι τέλος Αυγούστου απαγορεύεται η λειτουργία στο σύνολο της Επικράτειας των ιδιωτικών επιχειρήσεων σε ό,τι αφορά τις ακόλουθες δραστηριότητες:
1. Υπηρεσίες που παρέχονται από Κέντρα Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων (ΚΑΠΗ), με εξαίρεση:
α) τις υπηρεσίες κοινωνικής μέριμνας χωρίς παροχή καταλύματος για ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία (ΚΑΔ 88.10.10) και
β) τις υπηρεσίες επίσκεψης και παροχής υποστήριξης σε ηλικιωμένους (ΚΑΔ 88.10.11),
γ) τις υπηρεσίες επαγγελματικής αποκατάστασης για άτομα με αναπηρίες (ΚΑΔ 88.10.13),
δ) τις υπηρεσίες επίσκεψης και παροχής υποστήριξης για άτομα με αναπηρίες (ΚΑΔ 88.10.14) και
ε) τις υπηρεσίες που παρέχονται σε εγκαταστάσεις ορφανοτροφείων [ΚΑΔ 8810].
2. Υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών τραπεζιού (ΚΑΔ 92.00.11.00).
3. Υπηρεσίες χαρτοπαικτικής λέσχης (ΚΑΔ 92.00.11.02).
4. Υπηρεσίες ντισκοτέκ (χωρίς προσφορά ποτού η φαγητού) (ΚΑΔ 93.29.19.04).

  • Κανόνες τήρησης αποστάσεων σε ιδιωτικές επιχειρήσεις
Δημοσιεύθηκε η απόφαση Αριθμ. . Δ1α/ΓΠ.οικ. 47421 «Κανόνες τήρησης αποστάσεων σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, δημόσιες υπηρεσίες και άλλους χώρους συνάθροισης κοινού στο σύνολο της Επικράτειας, προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.» (ΦΕΚ 3099Β_26.07.2020) με την οποία εκτός των άλλων προσδιορίζονται:
- Κανόνες λειτουργίας ιδιωτικών επιχειρήσεων
- Κανόνες λειτουργίας των υπαίθριων αγορών της περ. 9 του άρθρου 2 του ν. 4497/2017, των Κυριακάτικων Αγορών, των Αγορών Ρακοσυλλεκτών και των Εμποροπανηγύρεων
- Παραβάσεις κανόνων λειτουργίας ιδιωτικών επιχειρήσεων – κυρώσεις
- Μέτρα προστασίας στα μέσα μαζικής μεταφοράς
- Μέτρα προστασίας σε επιβατηγά οχήματα, δημόσιας χρήσης και ιδιωτικής χρήσης με οδηγό
- Μέτρα προστασίας σε επιβατηγά ιδιωτικής χρήσης οχήματα
- Μέγιστος αριθμός επιβατών στις μετακινήσεις με λεωφορεία δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, καθώς και στις σιδηροδρομικές μετακινήσεις
- Ειδικά μέτρα προστασίας κατά τη μετακίνηση των μαθητών
- Μέτρα προστασίας κατά τις αεροπορικές μετακινήσεις
- Μέτρα προστασίας στα επιβατηγά και επιβατηγά -οχηματαγωγά πλοία που εκτελούν θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Μέτρα προστασίας στα κρουαζιερόπλοια
  • Από 1η Αυγούστου «ανοίγει» η κρουαζιέρα για έξι ελληνικά λιμάνια
Από τα λιμάνια του Πειραιά, της Ρόδου, του Ηρακλείου, του Βόλου, της Κέρκυρας και του Κατάκολου θα κάνει ποδαρικό η κρουαζιέρα στη χώρα μας καθώς η φετινή περίοδος ξεκινάει 1η Αυγούστου. Το άνοιγμα της Ελλάδας στην κρουαζιέρα επιβεβαίωσε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης με ενημερωτική επιστολή του προς τη Διεθνή Ένωση Κρουαζιέρας (CLIA) και τις τρεις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου, MSC Cruises, Costa και TUI Cruises, οι οποίες δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.  Αναλυτικότερα, ο υπουργός Τουρισμού ανακοίνωσε επίσημα ότι από 01/08/2020 επιτρέπεται στα κρουαζιερόπλοια να επισκέπτονται τα 6 λιμάνια όταν εισέρχονται στην Ελλάδα. Μετά από τον πρώτο ελλιμενισμό τους τα κρουαζιερόπλοια θα έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν οποιοδήποτε άλλο ελληνικό λιμάνι συμπεριλαμβάνεται στο δρομολόγιό τους. Ο κ. Θεοχάρης διευκρίνισε ότι το καθεστώς αυτό θα αλλάξει μόνο σε περίπτωση που υπάρξουν νέες επιδημιολογικές συνθήκες.
  • Κορωνοϊός: Μόνο με αρνητικό τεστ στην Ελλάδα οι ταξιδιώτες από Ρουμανία-Βουλγαρία
Μόνο με αρνητικό τεστ κορωνοϊού θα εισέρχονται στην χώρα οι ταξιδιώτες από την Ρουμανία και την Βουλγαρία από τις 18 Ιουλίου σύμφωνα με απόφαση της ΓΓΠΠ. Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας: «Με βάση την ανάλυση των επιδημιολογικών δεδομένων αποφασίστηκε ότι όσοι εισέρχονται στην Ελλάδα, μέσω αεροπορικών συνδέσεων, από τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, από το πρωί της Τρίτης, 28 Ιουλίου, μέχρι τις 4 Αυγούστου, υποχρεούνται να επιδεικνύουν αρνητικό αποτέλεσμα μοριακού ελέγχου (PCR) για τον κορονοϊό, που να έχει διενεργηθεί μέχρι 72 ώρες πριν την άφιξή τους στην Ελλάδα. Εξαιρούνται οι Έλληνες πολίτες, οι κάτοχοι άδειας παραμονής και όσοι ταξιδεύουν για ουσιώδεις λόγους.
Ταυτόχρονα, παραμένει σε ισχύ η υποχρέωση συμπλήρωσης του Passenger Locator Form (PLF) τουλάχιστον 24 ώρες πριν την άφιξη στην Ελλάδα.
  • Οδηγίες από το Υπουργείο Υγείας για τη διαχείριση επιβεβαιωμένων κρουσμάτων και μεταφοράς αυτών σε χώρους φιλοξενίας
Οδηγίες διαχείρισης για τους τουρίστες με κοροναϊό απέστειλε προς όλους τους Διοικητές των Υγειονομικών Περιφερειών της χωράς της χώρας, ο υφυπουργός Υγείας κος Βασίλειος Κοντοζαμάνης. Δίνονται με αυτήν την οδηγία με αριθμ. Πρωτ. 705/08.07.2020, όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για τη διαδικασία μεταφοράς του επιβεβαιωμένου πλέον κρούσματος σε χώρους φιλοξενίας (καταλύματα απομόνωσης). Η οδηγία είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στο link : https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/ODIGIAFp_F9329.YGEIASGIAKROUSMATOSCOVID-METAFORA.pdf

  • Ο παγκόσμιος τουρισμός απώλεσε $320 δισ. από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο
Η πανδημία της Covid-19 στοίχισε 320 δισεκατομμύρια δολάρια σε απολεσθέντα έσοδα για τον τουριστικό τομέα παγκοσμίως, από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο, όπως εκτιμά ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού. Το ποσό αυτό είναι υπερτριπλάσιο των απωλειών που κατέγραψε ο διεθνής τουρισμός κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης του 2009, ανέφερε ο Οργανισμός αυτός που υπάγεται στον ΟΗΕ και εδρεύει στη Μαδρίτη. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο, ο αριθμός των διεθνών τουριστών μειώθηκε κατά 56% (σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019), ποσοστό που αντιστοιχεί σε 300 εκατομμύρια επισκέπτες.
Παρά την αργή ανάκαμψη του τουρισμού, ιδίως στο βόρειο ημισφαίριο, "ο δείκτης εμπιστοσύνης που έχει καθιερώσει ο ΠΟΤ βρίσκεται σε ιστορικά χαμηλό σημείο", πρόσθεσε. Μεταξύ των κινδύνων που αντιμετωπίζει ο τομέας, ο ΠΟΤ αναφέρει "την αναζωπύρωση της ασθένειας" και την εκ νέου επιβολή καραντίνας, ενώ για την κατάσταση στην Κίνα και τις ΗΠΑ σημειώνει ότι είναι "σε νεκρό σημείο". Και αυτό προκαλεί ανησυχία, δεδομένου ότι αυτές οι δύο χώρες είναι οι μεγάλοι "προμηθευτές" τουριστών. Στις αρχές Μαΐου ο ΠΟΤ προέβλεπε ότι για τη φετινή χρονιά ο αριθμός των διεθνών τουριστών θα καταγράψει πτώση 60-80% και οι απώλειες για τον τομέα θα μπορούσαν να φτάσουν τα 910 δισεκ. έως 1,2 τρισεκ. δολάρια. Ο Οργανισμός εκφράζει επίσης τον φόβο ότι κινδυνεύουν 100-120 εκατομμύρια θέσεις εργασίας που εξαρτώνται άμεσα από τον τουρισμό.
  • Στα 6,1 δις ευρώ το έλλειμμα του προϋπολογισμού λόγω της πανδημίας
Έλλειμμα ύψους 6,101 δισ. ευρώ καταγράφηκε στον προϋπολογισμό το α' εξάμηνο εφέτος, έναντι στόχου για πρωτογενές πλεόνασμα 313 εκατ. ευρώ και πρωτογενούς πλεονάσματος 381 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο το 2019. Κύριες αιτίες, είναι αφ' ενός η μείωση των εσόδων λόγω της πτώσης της οικονομικής δραστηριότητας από την πανδημία, και αφ' ετέρου οι αυξημένες δαπάνες για την αντιμετώπιση της κρίσης.

  • Παράταση έως τις 31 Οκτωβρίου για την απόσυρση ταμειακών μηχανών
Σύμφωνα με Δελτίο Τύπου που εξέδωσε το απόγευμα της Τρίτης 21 Ιουλίου 2020 η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) , «Παρατείνεται μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2020 η προθεσμία για την απόσυρση των ταμειακών μηχανών, που δεν μπορούν να συνδεθούν online με την ΑΑΔΕ, καθώς και η προθεσμία για την αναβάθμιση των τεχνικών προδιαγραφών των ΦΗΜ. Η παράταση των προθεσμιών, που προβλέπεται σε αποφάσεις, τις οποίες υπέγραψε σήμερα ο Διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργος Πιτσιλής, κρίθηκε απαραίτητη, λόγω τόσο των συνθηκών της πανδημίας, όσο και για να δοθεί ικανός χρόνος για την ανάπτυξη των υπηρεσιών των παρόχων ηλεκτρονικής τιμολόγησης στη λιανική, ως εναλλακτική επιλογή για τις επιχειρήσεις με ταμειακές μηχανές, που πρέπει να αντικατασταθούν».

  • Τροπολογία για την παράταση προθεσμίας των φορολογικών δηλώσεων
Παράταση στην υποβολή των φορολογικών δηλώσεων φυσικών και νομικών προσώπων έως 28 Αυγούστου 2020 θα προβλέπει τροπολογία που καταθέτει η κυβέρνηση, όπως ανακοίνωσε ο υφυπουργός Οικονομικών Απόστολος Βεσυρόπουλος, κατά τη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου με τις φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας. Η νέα παράταση κρίθηκε απαραίτητη προκειμένου να διευκολυνθούν πολίτες και επιχειρήσεις να υποβάλουν τη φορολογική τους δήλωση. Παράλληλα διευκολύνονται οι φοροτεχνικοί να αντεπεξέλθουν στο μεγάλο όγκο που καλούνται να αντιμετωπίσουν λόγω των εκτάκτων συνθηκών της πανδημίας. Οι δόσεις παραμένουν οκτώ.

  • ΕΝΦΙΑ: Πότε θα αναρτηθούν τα εκκαθαριστικά
Στα μέσα Σεπτεμβρίου αντί στα τέλη Αυγούστου αναμένεται να αναρτηθούν τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ. Η παράταση της προθεσμίας υποβολής των φορολογικών δηλώσεων έως τις 28 Αυγούστου πάει πίσω την εκκαθάριση του φετινού ΕΝΦΙΑ, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές Σεπτεμβρίου όταν θα έχει ολοκληρωθεί η υποβολή των φετινών φορο-δηλώσεων. Η πληρωμή του φόρου θα αρχίσει στο τέλος Σεπτεμβρίου και θα ολοκληρωθεί έως και τον Φεβρουάριο του 2021, σε έξι δηλαδή δόσεις. Πολλοί φορολογούμενοι θα κληθούν να πληρώσουν το 50% ή και θα έχουν πλήρη απαλλαγή. Για να χορηγηθεί έκπτωση 50% στον ΕΝΦΙΑ, θα πρέπει:
  • Το συνολικό φορολογητέο οικογενειακό εισόδημα του προηγούμενου φορολογικού έτους να μην υπερβαίνει τις 9.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 1.000 ευρώ για τον ή τη σύζυγο και κάθε εξαρτώμενο μέλος.
  • Το σύνολο της επιφάνειας των κτισμάτων δεν υπερβαίνει τα 150 τετραγωνικά και η αξία της ακίνητης περιουσίας δεν υπερβαίνει τα 85.000 ευρώ για τον άγαμο, 150.000 ευρώ για τον έγγαμο με ένα εξαρτώμενο τέκνο και 200.000 ευρώ για τον έγγαμο με δύο εξαρτώμενα τέκνα.
  • Πλήρης απαλλαγή χορηγείται στις οικογένειες που είναι τρίτεκνες ή πολύτεκνες ή περιλαμβάνουν ανάπηρα άτομα κατά ποσοστά 80% υπό προϋποθέσεις.
Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) θα προχωρήσει στη διασταύρωση των στοιχείων της ακίνητης περιουσίας των φορολογούμενων με τις φορολογικές δηλώσεις που υπέβαλαν προκειμένου να εντοπιστούν όσοι πληρούν τα εισοδηματικά και περιουσιακά στοιχεία για να πληρώσουν φέτος μισό ΕΝΦΙΑ ή να έχουν πλήρη απαλλαγή. Απαραίτητη προϋπόθεση για να κερδίσουν τις εκπτώσεις στον ΕΝΦΙΑ είναι οι ιδιοκτήτες ακινήτων να έχουν υποβάλει εμπρόθεσμα τις φορολογικές τους δηλώσεις αλλά και τις δηλώσεις Ε9.
  • Ηλεκτρονικό Μητρώο Περιφερειακού και Τοπικού Τύπου
Το Ηλεκτρονικό Μητρώο Περιφερειακού και Τοπικού Τύπου συμβάλλει στην αντικειμενική και διαφανή διαδικασία καθορισμού των εφημερίδων που μπορούν να καταχωρούν κρατικές δημοσιεύσεις. Την Πέμπτη 23 Ιουλίου 2020, εκδόθηκε σύμφωνα με το άρθρο 2 του ν.3548/2007, όπως τροποποιήθηκε με τον ν. 4487/2017 και ισχύει, η απόφαση καταχώρισης περιφερειακών και τοπικών εφημερίδων στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Περιφερειακού και Τοπικού Τύπου για το έτος 2020 (ΑΔΑ: ΨΓΝ846ΜΓΨ7-8ΤΒ , Α.Π.:Ε/287_23.07.2020).
Πρόκειται για 224 εφημερίδες, από τις οποίες οι 110 είναι ημερήσιες (102 περιφερειακές και 8 τοπικές) και οι 114 είναι εβδομαδιαίες (100 περιφερειακές και 14 τοπικές). Η σχετική απόφαση έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, όπως και στην πλατφόρμα e-efimeris.
  • ΟΑΕΔ : Προγράμματα απασχόλησης νέων
Από την Τετάρτη 22 Ιουλίου 2020 ξεκίνησαν οι αιτήσεις επιχειρήσεων για δύο προγράμματα απασχόλησης του ΟΑΕΔ με συνολικά 11.500 νέες θέσεις εργασίας και επιδότηση 75% του μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους. Συγκεκριμένα:
  • Το νέο Πρόγραμμα Πτυχιούχων Ανέργων 22-29 ετών αφορά σε 3.500 νέες θέσεις εργασίας σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, διάρκειας 10 μηνών. Η επιδότηση ανέρχεται στο 75% του μηνιαίου μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους με ανώτατο όριο τα 750 € μηνιαία.
  • Το βελτιωμένο και ενισχυμένο Πρόγραμμα Απασχόλησης Ανέργων 18-29 ετών, οποιασδήποτε εκπαιδευτικής βαθμίδας, αφορά σε 8.000 νέες θέσεις εργασίας σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα. Η διάρκεια του προγράμματος είναι 12 μήνες, αλλά αυξάνεται σε 15 μήνες για τους μακροχρόνια ανέργους και τους δικαιούχους του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος. Αυξάνεται η επιδότηση από το 50% στο 75% του μηνιαίου μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους και του ανώτατου ορίου από τα 500 € στα 750 € μηνιαία.
Στην επιχορήγηση του μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους συμπεριλαμβάνονται και τα αντίστοιχα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα και του επιδόματος αδείας. Επισημαίνεται ότι δεν υπάρχουν δεσμεύσεις απασχόλησης μετά το τέλος των προγραμμάτων, απλουστεύονται οι προϋποθέσεις συμμετοχής και επιταχύνονται οι διαδικασίες ένταξης και πρόσληψης. Ο προϋπολογισμός των προγραμμάτων ανέρχεται στα 92.000.000 € και καλύπτεται από πόρους του ΟΑΕΔ.Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ www.oaed.gr .

  • Νέα Δράση ΕΠΑνΕΚ: «Περιβαλλοντικές Υποδομές: Ενίσχυση Εγκαταστάσεων Διαχείρισης Αποβλήτων»
Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ανακοινώνει την προκήρυξη της Δράσης του ΕΠΑνΕΚ (ΕΣΠΑ 2014-2020) «Περιβαλλοντικές Υποδομές: Ενίσχυση Εγκαταστάσεων Διαχείρισης Αποβλήτων», με προϋπολογισμό 40 εκατ. ευρώ. H Δράση στοχεύει στην ενίσχυση υφιστάμενων και νέων Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων που θα δραστηριοποιηθούν στον τομέα της ανακύκλωσης αποβλήτων και θα προβαίνουν σε εργασίες επεξεργασίας, ανάκτησης και αξιοποίησης αποβλήτων.
Επιλέξιμες είναι οι δραστηριότητες διαχείρισης αποβλήτων, στις οποίες δύναται να αποδειχτεί ότι εκτελούνται εργασίες αξιοποίησης υγρών και στερεών αποβλήτων, προκειμένου τα απόβλητα ύστερα από επεξεργασία να μπορούν να επανεισαχθούν στον κύκλο παραγωγής και να επαναχρησιμοποιηθούν ως πρώτες ύλες, υλικά ή ουσίες με σκοπό να εξυπηρετήσουν και πάλι είτε την αρχική τους χρήση είτε άλλες χρήσεις.
Επιλέξιμες Δαπάνες
1. Κτίρια, εγκαταστάσεις και περιβάλλων χώρος
2. Μηχανήματα – Εξοπλισμός
3. Μεταφορικά μέσα
4. Πιστοποίηση συστημάτων και Δαπάνες εργαστηριακών δοκιμών
5. Απόκτηση, επικύρωση & προστασία διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας
6. Συμμετοχή σε εμπορικές Εκθέσεις
7. Εξειδικευμένα Λογισμικά και Υπηρεσίες Λογισμικού
8. Τεχνική/ Συμβουλευτική Υποστήριξη
Υποβάλλονται επενδυτικά σχέδια από 400.000 € έως 3.000.000 € με επιδότηση 20-55% ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης, την κατηγορία περιφερειών και την κατηγορία επιλέξιμων δαπανών των επενδυτικών σχεδίων.
Η υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών: 
- Γίνεται ηλεκτρονικά στο https://www.ependyseis.gr  
- Διαρκεί από 29/07/2020 και ώρα 17:00 μέχρι 30/09/2020 και ώρα 17:00 
Η επένδυση θα πρέπει να ολοκληρωθεί σε δεκαοκτώ (18) μήνες από την ένταξη του επενδυτικού σχεδίου. Η Δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.
Περισσότερες πληροφορίες για την προκήρυξη και για την πρόσκληση του νέου προγράμματος, τις προϋποθέσεις και τις επιλέξιμες δραστηριότητες (ΚΑΔ) στο link : http://epan2.antagonistikotita.gr/uploads/Prosklhsh_perivallontikes_ypodomes.pdf
Για κάθε πρόσθετη πληροφορία σχετικά με τη Δράση μπορείτε να απευθυνθείτε ή να ανατρέξετε:
· στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  epiteliki@gge.gr της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης και Εφαρμογής τομέων Βιομηχανίας, Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή (ΕΥΔΕ ΒΕΚ)
· στο Γραφείο Πληροφόρησης ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ: Δραγατσανίου 8, πλατεία Κλαυθμώνος, Αθήνα. Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 10.00 π.μ. εως τις 2.00 μ.μ.
·  στο 801 11 36 300 (από σταθερό, με αστική χρέωση από τις 9.00 π.μ έως τις 4.30 μ.μ.
·   στην ιστοσελίδα www.espa.gr.  
  • Ζητήσεις Ελληνικών προϊόντων από το Ισραήλ
Η ισραηλινή υπεραγορά λιανικής, Shufersal θέλει να εντάξει στα προϊόντα που προωθεί μέσω των 420 καταστημάτων που διατηρεί στο Ισραήλ και ελληνικά προϊόντα. Αυτό γνωστοποιήθηκε με επιστολή του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της πρεσβείας μας στο Τελ Αβίβ προς τα ελληνικά επιμελητήρια. Υπάρχει ήδη συνεργασία με την εν λόγω αλυσίδα και το τελευταίο πεντάμηνο έχει εντάξει ορισμένα ελληνικά προϊόντα στα ράφια της, κυρίως μπισκότα. Με την επιστολή δηλώνεται η πρόθεση να εντάξει, άμεσα, νέα και κυρίως καινοτόμα προϊόντα από τους κλάδους διατροφής, καλλυντικών και υγιεινής. «Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστέλουν τις συνοπτικές παρουσιάσεις των προϊόντων τους, οπωσδήποτε στην αγγλική γλώσσα, απευθείας στην υπεύθυνη του πολυκαταστήματος Ronit Hazan, IntsourcingShufersal@shufersal.co.il.», όπως αναφέρεται στην επιστολή.
Επίσης , περιήλθε αίτημα στα Γραφεία ΟΕΥ της Πρεσβείας της Ελλάδος στο Τελ Αβίβ , από τον κ. Gaby Bronfman, ιδιοκτήτη της εταιρείας Bronfman Group, η οποία ασχολείται με την εισαγωγή φρούτων στο Ισραήλ από την Κεντρική και Νότια Αμερική. Με το συγκεκριμένο αίτημα η εν λόγω εταιρεία επιθυμεί την εισαγωγή ανανά από τη Δομινικανή Δημοκρατία στο Ισραήλ μέσω Ελλάδος. Συγκεκριμένα η εν λόγω εταιρεία μετά από σχετική έρευνα διαπίστωση ότι δεν μπορεί να ει΄σαγει απευθείας από την Δομινικανή Δημοκρατία το συγκεκριμένο φρούτο και εκτιμά ότι τούτο μπορεί να γίνει από την Ελλάδα αφού γίνει εκεί η επεξεργασία και συσκευασία του προϊόντος. Παράλληλα ο κος Bronfman επιθυμεί να εισάγει και άλλα φρούτα από Ελλάδα. Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι τα εξής :
Όνομα : BRONFMAN GROUP, Mr Gabby Bronfman
Τηλ Επικοιν. Κινητό : +9720544937086
Διαδικτυακός τόπος : www.bronfmangroup.com
Διεύθυνση : 22 Nachmani str, Tel Aviv 6579436 , Israel .


  • ΟΠΕΚΑ: Καταβολή επιδομάτων και παροχών την Παρασκευή 31 Ιουλίου 2020
Την Παρασκευή 31 Ιουλίου 2020 καταβάλλονται από τον Οργανισμό τα παρακάτω επιδόματα και παροχές: Επίδομα Παιδιού, Επίδομα Γέννησης, Προνοιακά Αναπηρικά και Διατροφικό Επίδομα, Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα (πρώην ΚΕΑ), Επίδομα Στέγασης, Στεγαστική Συνδρομή, Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ανασφαλίστων Υπερηλίκων, Σύνταξη Υπερηλίκων, Επίδομα Ομογενών, «Συνεισφορά δημοσίου του ν.4605/2019». Ειδικότερα για το Επίδομα Παιδιού, πρόκειται για την τρίτη διμηνιαία δόση του 2020 και αφορά τους μήνες Μάιο και Ιούνιο. Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής, η ηλεκτρονική πλατφόρμα «Επίδομα Παιδιού» θα ενεργοποιηθεί και πάλι για την υποβολή νέων αιτήσεων. Το Επίδομα Παιδιού υπολογίζεται με βάση τα εξαρτώμενα τέκνα τα οποία έχουν δηλωθεί στο Α21 του 2020 και σύμφωνα με την τελευταία εκκαθαριστική φορολογική δήλωση.
  • ΟΟΣΑ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ: ΣΥΝΙΣΤΑ ΜΕΙΩΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ
Ένα πακέτο μεταρρυθμίσεων που θα αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας κατά 1% ετησίως έως το 2030, προτείνει ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης σε έκθεσή του για την ελληνική οικονομία (OECD Economic Surveys, Greece), την πορεία ανάκαμψης της οποίας ανέκοψε η πανδημία του κορονοϊού. Το πακέτο που προτείνει ο ΟΟΣΑ προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη μείωση του μη μισθολογικού κόστους  κατά 7 ποσοστιαίες μονάδες, την αύξηση των δημόσιων επενδύσεων στο 4% του ΑΕΠ από 3% το 2021, την ενίσχυση των πολιτικών κοινωνικής προστασίας για τη μείωση των ανισοτήτων, τη βελτίωση της αποδοτικότητας της δημόσιας διοίκησης και της δικαιοσύνης και την αύξηση των δαπανών για ενεργητικές πολιτικές απασχόλησης.  Ενώ, η επιτάχυνση της μείωσης των μη εξυπηρετούμενων δανείων των τραπεζών αποτελεί προαπαιτούμενο για μια βιώσιμη ανάκαμψη των επενδύσεων.
  • ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜμΕ ΣΕ ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΥ INSULEUR ΜΕ ΘΕΜΑ «ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΡΙΤΩΝ»
Το Δίκτυο Νησιωτικών Επιμελητηρίων Ευρωπαϊκής Ένωσης (INSULEUR), σας προσκαλεί να παρακολουθήσετε ΔΩΡΕΑΝ το διαδικτυακό σεμινάριο που διοργανώνει με θέμα: «ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΡΙΤΩΝ» την Τετάρτη 29 Ιουλίου 2020 και ώρα 17:00 -  19:00, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα “ZOOM”. Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη Γαλάζια Οικονομία και διοργανώνεται στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου BLUE CROWDFUNDING του προγράμματος Interreg Mediterranean.  Εισηγητές του θα είναι οι:
  • Γεώργιος Καραμανώλης Συνιδρυτής της εταιρείας CrowdPolicy και
  • Δημήτριος Κουτσουπάκης Διδάκτωρ του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών,
οι οποίοι θα αναπτύξουν τις βασικές αρχές της συμμετοχικής χρηματοδότησης, Διεθνείς πρακτικές, ειδικά θέματα συμμετοχικής χρηματοδότησης μέσω τρίτων στην Ελλάδα, τρόπους υιοθέτησης από τη Γαλάζια Οικονομία και πρόσφατες εξελίξεις (crypto p2p crowdfunding). Το σεμινάριο θα συντονίσει το μέλος του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης Αναστασία Μανώλα. Oι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή πατώντας εδώ: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSex6-r5hqJHiQwEqxa7-qGOznD_IkMmqakhNSgPjlU_wg6p5A/viewform?vc=0&c=0&w=1
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ERDF)
  • Ερωτηματολόγιο του Ο.Α.Ε.Π. για τις ανάγκες των εξαγωγικών επιχειρήσεων
Ο Οργανισμός Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων (Ο.Α.Ε.Π.), στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης και του εκσυγχρονισμού των δομών, προϊόντων και του μοντέλου λειτουργίας του, διεξάγει μία έρευνα όσον αφορά τις ανάγκες των Ελληνικών επιχειρήσεων για την υποστήριξη των εξαγωγικών τους δραστηριοτήτων.  Ανάδοχος του έργου της αναδιοργάνωσης και του εκσυγχρονισμού του Οργανισμού ανακηρύχθηκε ο SACE, ο ομόλογος Ιταλικός κρατικός Οργανισμός Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων με πάνω από σαράντα χρόνια εμπειρίας στις εξαγωγικές δραστηριότητες. Σκοπός του έργου της αναδιοργάνωσης και του εκσυγχρονισμού του Οργανισμού είναι να καταστήσει τον ΟΑΕΠ έναν πιο αποτελεσματικό και υποστηρικτικό θεσμό για τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, με στόχο τον καλύτερο προσδιορισμό των αναγκών των ελληνικών επιχειρήσεων, ο SACE εκπόνησε μία έρευνα με συγκεκριμένα ερωτήματα σχετικά με τις τρέχουσες πρακτικές των Ελληνικών επιχειρήσεων, καθώς και τις απαιτήσεις τους σε εξαγωγικές και διεθνής δραστηριότητες. Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η συλλογή του μεγαλύτερου δυνατού αριθμού απαντήσεων από τις ελληνικές εταιρείες, ώστε να υπάρξει η βέλτιστη κατανόηση των κενών της αγοράς που πρέπει να καλυφθούν. Το ερωτηματολόγιο έχει ήδη αποσταλεί σε ένα ευρύ δείγμα των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων. Παρακαλούμε να συμμετάσχετε στην προαναφερθείσα έρευνα, διαθέσιμη στον παρακάτω σύνδεσμο, τυχόν δεν έχουν λάβει ή/και δεν έχουν συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο. 
  • Έρευνα για την πορεία της Στρατηγικής Καινοτομίας της ΠΚΜ
Ο Μηχανισμός Υποστήριξης του Οικοσυστήματος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας - One Stop Liaison Office, σας καλεί να συμμετέχετε στην Έρευνα για την πορεία της Στρατηγικής Καινοτομίας της ΠΚΜ, μέσω του παρόντος ερωτηματολογίου.  Τα στοιχεία που θα συλλεχθούν αποτελούν απαραίτητες πληροφορίες  για την εκτίμηση της μέχρι σήμερα πορείας της Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης (RIS3) της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το διάστημα 2014-2020, στο πλαίσιο αξιολόγησης και επικαιροποίησής της. Το ερωτηματολόγιο απευθύνεται αποκλειστικά σε επιχειρήσεις και ερευνητές. Παρακαλούμε να το προωθήσετε στα μέλη τα οποία δραστηριοποιούνται στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου επισκεφτείτε το link : https://info442995.typeform.com/to/Eq76xd 
  • Διοργάνωση επιδοτούμενων εκπαιδευτικών σεμιναρίων από τον ΣΕΒΕ
Ο ΣΕΒΕ -Σύνδεσμος Εξαγωγέων, ο μεγαλύτερος ιδιωτικός εξαγωγικός φορέας της χώρας, έχει αναλάβει την υλοποίηση δύο προγραμμάτων κατάρτισης και πιστοποίησης στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014-2020», Άξονας Προτεραιότητας 02 «Προσαρμογή εργαζομένων, επιχειρήσεων και επιχειρηματικού περιβάλλοντος στις νέες αναπτυξιακές απαιτήσεις». Πιο συγκεκριμένα, τα προγράμματα τα οποία χρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από εθνικούς πόρους, απευθύνονται σε απασχολούμενους στον Ιδιωτικό Τομέα της Οικονομίας με σχέση εξαρτημένης εργασίας, συμπεριλαμβανομένων των εποχικά εργαζομένων, Λυκειακής τουλάχιστον εκπαίδευσης. Ειδικότερα, τα αντικείμενα κατάρτισης και πιστοποίησης αφορούν στον τομέα της Ανάπτυξης Εξαγωγικών Μονάδων στον κλάδο της Αγροδιατροφής –Βιομηχανίας Τροφίμων και στον τομέα της Ανάπτυξης Εξαγωγικών μονάδων στον κλάδο των Υλικών/Kaτασκευών. Είναι διάρκειας 120 ωρών το καθένα και θα πραγματοποιηθούν, εκτός ωραρίου εργασίας, μέσω τηλεδιάσκεψης. Ο αριθμός των συμμετεχόντων ανέρχεται σε 871 εργαζόμενους οι οποίοι θα προέρχονται και από τις 13 Περιφέρειες της χώρας. Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να αναβαθμίσουν τις γνώσεις και την εξειδίκευσή τους, ενώ η επιτυχής ολοκλήρωση των προγραμμάτων θα παρέχει στους ωφελούμενους επίσημη Πιστοποίηση προσόντων / δεξιοτήτων αλλά και εκπαιδευτικό επίδομα συνολικού ύψους 600,00€. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο διαδικτυακό τόπο https://seve.training/.
  • Υποχρέωση υποβολής αποδεικτικού φορολογικής δήλωσης στο Γ.Ε.ΜΗ. από τις μη κεφαλαιουχικές εταιρείες
Όλοι οι υπόχρεοι εγγραφής στο Γ.Ε.ΜΗ. που δεν είναι κεφαλαιουχικές εταιρίες, δηλαδή όλοι εκτός από Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ι.Κ.Ε., και πιο συγκεκριμένα οι Ο.Ε. , Ε.Ε., Συν ΠΕ,. ΑΤΟΜΙΚΕΣ, ΑΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ κλπ, έχουν υποχρέωση καταχώρισης στο Γ.Ε.ΜΗ. του αποδεικτικού υποβολής φορολογικής τους δήλωσης, σύμφωνα με το άρθρο 5 της Υ.Α. 79760/31-12-2014 (ΦΕΚ Β’ 3623). Η καταχώριση πρέπει να γίνει εντός δύο μηνών από την υποβολή της φορολογικής δήλωσης, με ηλεκτρονικό τρόπο από την ιστοσελίδα https://services.businessportal.gr.

  • Έργο ΚΕΕ με τίτλο «Ενέργειες Συμβουλευτικής, Κατάρτισης και Πιστοποίησης Ψηφιακών Δεξιοτήτων Εργαζομένων στον Ιδιωτικό Τομέα»
H Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (Κ.Ε.Ε.Ε.), στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014 - 2020», έχει αναλάβει ως Δικαιούχος την υλοποίηση της Πράξης: «Αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα» με κωδικό ΟΠΣ 5034827, σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ 7557/2553/A3/20-11-2018 (ΑΔΑ:ΨΗΛ0465ΧΙ8-Φ52) όπως τροποποιήθηκε  και ισχύει με την αριθμ.  1062/Β3/212/21-2-2019 (ΑΔΑ: 6ΟΙΑ465ΧΙ8-ΘΤ1) όμοια Απόφαση Ένταξης.  Αντικείμενο της Πράξης είναι η παροχή υπηρεσιών εξατομικευμένης συμβουλευτικής, κατάρτισης και πιστοποίησης 15.000 εργαζομένων  του ιδιωτικού τομέα όλων των παραγωγικών κλάδων της οικονομίας, (αποκλείονται οι αυτοαπασχολούμενοι οποιασδήποτε μορφής, άνεργοι ή/και λαμβάνουν επίδομα τακτικής ανεργίας από τον ΟΑΕΔ).  Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από εθνικούς πόρους. Το έργο απευθύνεται σε 15.000 εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα όλων των παραγωγικών κλάδων της οικονομίας, για την απόκτηση νέων γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων που θα ενισχύσουν ουσιωδώς τη δυνατότητα για την απασχόλησή τους, την προοπτική βελτίωσης των όρων απασχόλησής τους και την επαγγελματική τους κινητικότητα για την εξασφάλιση των προσφορότερων εργασιακών όρων και την προσαρμογή τους στις αλλαγές του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Βασικός στόχος της πράξης είναι η ενίσχυση των επαγγελματικών προσόντων των ωφελούμενων μέσω της συμβουλευτικής, κατάρτισης, και πιστοποίησης σε όλες τις περιφέρειες (13) της Ελλάδας: Αττική, Νότιο Αιγαίο, Ανατολική Μακεδονία – Θράκη, Κεντρική Μακεδονία, Ήπειρος, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα, Δυτική Μακεδονία, Ιόνια Νησιά, Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη, Στερεά Ελλάδα. 
Τα προγράμματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης θα έχουν συνολική διάρκεια 100 ώρες, θα υλοποιηθούν από πιστοποιημένους φορείς κατάρτισης και θα αφορούν τα εξής αντικείμενα:
1
Βασικές Δεξιότητες χρήσης ΤΠΕ
2
Ειδικός σχεδιασμού ιστοσελίδων και εφαρμογών Κινητών Συσκευών
3
Τεχνικός Εφαρμογών Λογισμικού
4
Προγραμματιστής Βάσεων Δεδομένων
5
Τεχνικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Δικτύων
6
Τεχνικός Ασφάλειας Συστημάτων Πληροφορικής
7
Ειδικός στη χρήση τεχνικών και εργαλείων social media marketing
8
Ειδικός Συστημάτων Ηλεκτρονικού Εμπορίου(E-COMMERCE)
Τα Εκπαιδευτικά Επιδόματα καταβάλλονται εφόσον οι ωφελούμενοι έχουν ολοκληρώσει τις Συνεδρίες Συμβουλευτικής, τη Θεωρητική Κατάρτιση και έχουν συμμετάσχει στη διαδικασία Πιστοποίησης. Η διαδικασία πιστοποίησης είναι χωρίς κόστος για τους καταρτιζόμενους (εξέταση και επανεξέταση εφ’ όσον απαιτηθεί).  
Το Εκπαιδευτικό Επίδομα για κάθε ώρα κατάρτισης (θεωρίας και πρακτικής) ανέρχεται στο ποσό των πέντε ευρώ (5,00 €/ ώρα), συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων. Συνολική Αξία Εκπαιδευτικού Επιδόματος: 100 Ώρες Κατάρτισης χ 5,00 € = 500,00 €. 
Κάθε ενδιαφερόμενος/η έχει δικαίωμα να υποβάλλει αίτηση συμμετοχής σε μία μόνο Περιφέρεια. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά αναρτώνται ψηφιακά, στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής αίτησης των δυνητικά ωφελούμενων, στην ειδικά διαμορφωμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα http://109.uhc.gr, από τις 12 Μαΐου 2020 και ώρα 12:00:00 μέχρι συμπλήρωσης του πλήθους των 15.000 ωφελούμενων και το αργότερο μέχρι τη συμπλήρωση 12 μηνών από την αρχική δημοσίευσή της.


  • Διακήρυξη διενέργειας επαναληπτικού ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την προμήθεια ελαστικών των οχημάτων της Π.Ε.Χ.
Η Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής προκηρύσσει επαναληπτικό ηλεκτρονικό μειοδοτικό Διαγωνισμό , κάτω των Κοινοτικών ορίων, με σφραγισμένες προφορές και με τη διαδικασία της Συμφωνίας – Πλαισίου , για την εξυπηρέτηση των αναγκών που προκύπτουν από τη χρήση των οχημάτων [Επιβατικών, Φορτηγών <3 2020="" 2022="" :="" amp="" font="">A) για την προμήθεια (και δωρεάν τοποθέτηση) ελαστικών για το σύνολο των 54 οχημάτων της Π.Ε.Χ., και Β) για την προμήθεια ειδών συντήρησης και επισκευής (συμπεριλαμβανομένων των ελαστικών) για την παροχή υπηρεσιών συντήρησης και επισκευής, μόνον για τα φορτηγά > 3,5 τόνων, τα Μηχανήματα Έργου & τα Τρακτέρ. Ο εκτιμώμενος συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται σε μέχρι ογδόντα εννέα χιλιάδες εννιακόσια ενενήντα πέντε ευρώ & τριάντα δύο λεπτά (89.995, 32 €) συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Κριτήριο κατακύρωσης είναι η χαμηλότερη τιμή ανά συνολική Ομάδα προμήθειας ή παροχής υπηρεσίας, και υπάρχει η δυνατότητα κατακύρωσης είτε για το σύνολο των υπό ανάθεση προμηθειών ή υπηρεσιών είτε τμηματικής κατακύρωσης ανά συνολική Ομάδα προμηθειών ή υπηρεσιών. Χρόνος υποβολής εγγράφων μετά τον οποίο οι προσφορές αποκλείονται αυτεπαγγέλτως ως εκπρόθεσμες και επιστρέφονται χωρίς να αποσφραγισθούν : 3 εργάσιμες ημέρες , από 30-07-2020 μέχρι 3-8-2020 (ώρες κατάθεσης 08.00 – 15.00) , ή ταχυδρομική αποστολή , η οποία θα παραληφθεί εντός της τριήμερης προθεσμίας. Χρόνος διενέργειας Διαγωνισμού (ηλεκτρονικής αποσφράγισης δικαιολογητικών συμμετοχής και τεχνικών προσφορών , καθώς και ελέγχου των αντίστοιχων εγγράφων) : 4-8-2020, ημέρα Τρίτη και ώρα 10.00. Διαδικτυακός τόπος υποβολής προσφοράς : Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr του ΕΣΗΔΗΣ. Για περισσότερες πληροφορίες στο Διοικητήριο Πολυγύρου κο Νεκτ. Μαυρομουστάκη, τηλ 23713 51483, fax 23713 51292, e mail: od10@halkidiki.gov.gr .
  • Διακήρυξη Δημοπρασιών από τη Δ/νση Δασών Χαλκιδικής
-Ο Αναπληρωτής Δασάρχης Αρναίας , προκηρύσσει συνοπτικό διαγωνισμό σύμφωνα με το άρθρο 117 του Ν. 4412/2016 για την ανάδειξη αναδόχου για την «Μίσθωση με ωρομίσθιο δύο (2) μηχανημάτων (διαμορφωτών – ισοπεδωτών γαιών με ιπποδύναμη 180 ΗΡ και άνω ) για την εκτέλεση εργασιών συντήρησης βατότητας του δασικού οδικού δικτύου και έργων αντιπυρικής προστασίας, περιοχής ευθύνης Δασαρχείου Αρναίας έτους 2020» προϋπολογισμού με ΦΠΑ 14.999,04 ευρώ. Κριτήριο για την ανάθεση της σύμβασης η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής . Ο διαγωνισμός θα γίνει στα γραφεία του Δασαρχείου Αρναίας ενώπιον της αρμόδιας επιτροπής του διαγωνισμού που ορίσθηκε στις 30 Ιουλίου 2020 ημέρα Πέμπτη και ώρα 10.00 πμ (λήξη επίδοσης προσφορών) . Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται στα γραφεία του Δασαρχείου Αρναίας στο Δασικό κτίριο και στα τηλέφωνα 2372021203 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
- Ο Αναπληρωτής Δασάρχης Αρναίας , προκηρύσσει συνοπτικό διαγωνισμό σύμφωνα με το άρθρο 117 του Ν. 4412/2016 για την ανάδειξη αναδόχου για την «Μίσθωση με ωρομίσθιο ενός (1) μηχανήματος (διαμορφωτή – ισοπεδωτή γαιών με ιπποδύναμη 180 ΗΡ και άνω ) για την εκτέλεση εργασιών συντήρησης βατότητας του δασικού οδικού δικτύου και έργων αντιπυρικής προστασίας, περιοχής ευθύνης Δασαρχείου Αρναίας έτους 2020» προϋπολογισμού με ΦΠΑ 7.999,49 ευρώ. Κριτήριο για την ανάθεση της σύμβασης η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής . Ο διαγωνισμός θα γίνει στα γραφεία του Δασαρχείου Αρναίας ενώπιον της αρμόδιας επιτροπής του διαγωνισμού που ορίσθηκε στις 28 Ιουλίου 2020 ημέρα Τρίτη και ώρα 10.00 πμ (λήξη επίδοσης προσφορών) . Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται στα γραφεία του Δασαρχείου Αρναίας στο Δασικό κτίριο και στα τηλέφωνα 2372021203 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
-Ο Αναπληρωτής Δασάρχης Αρναίας , προκηρύσσει συνοπτικό διαγωνισμό σύμφωνα με το άρθρο 117 του Ν. 4412/2016 για την ανάδειξη αναδόχου για την «Μίσθωση με ωρομίσθιο ενός (1) μηχανήματος (προωθητή γαιών D7, D8, D9 με ιπποδύναμη 180 ΗΡ και άνω ) για την εκτέλεση εργασιών συντήρησης βατότητας του δασικού οδικού δικτύου και έργων αντιπυρικής προστασίας, περιοχής ευθύνης Δασαρχείου Αρναίας έτους 2020» προϋπολογισμού με ΦΠΑ 14.999,91 ευρώ. Κριτήριο για την ανάθεση της σύμβασης η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής . Ο διαγωνισμός θα γίνει στα γραφεία του Δασαρχείου Αρναίας ενώπιον της αρμόδιας επιτροπής του διαγωνισμού που ορίσθηκε στις 28 Ιουλίου 2020 ημέρα Τρίτη και ώρα 10.00 πμ (λήξη επίδοσης προσφορών) . Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται στα γραφεία του Δασαρχείου Αρναίας στο Δασικό κτίριο και στα τηλέφωνα 2372021203 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
  • Διοργάνωση Εσπερίδας με θέμα : Γεωργία μαζί ή χωρίς τις μέλισσες
Ο Δήμος Νέας Προποντίδας και ο ΕΛΓΟ «Δήμητρα» μέσω του BeePathNet- Μελισσοδιαδρομές διοργανώνουν εσπερίδα με τίτλο «Γεωργία μαζί ή χωρίς τις μέλισσες», η οποία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 30/7/2020, στις 20:30 στον προαύλιο χώρο του Κέντρου «Δήμητρα» στον Άγιο Μάμα. Για την εκδήλωση θα παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα που προβλέπει ο ΕΟΔΥ, με σκοπό την αποτροπή εξάπλωσης του Covid-19.

  • Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής προστατεύει τα μέλη του
Συμφωνία με εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο των Συμβούλων Επιχειρήσεων υπέγραψε το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, για την παροχή εμπορικών και οικονομικών πληροφοριών στα μέλη του, που σχετίζονται με την συναλλακτική συμπεριφορά (π.χ. ακάλυπτες επιταγές, συναλλαγματικές, διαταγές πληρωμής, κατασχέσεις). Στην ανωτέρω συμφωνία προχώρησε το Επιμελητήριο, στα πλαίσια της συνεχούς ενημέρωσης των μελών του και στην προσπάθειά του να προστατέψει και να προασπίσει τις επιχειρήσεις – μέλη του από κινδύνους εμπορικού ρίσκου.
Τα οικονομικά ενήμερα μέλη του Επιμελητηρίου θα μπορούν εντελώς δωρεάν, συμπληρώνοντας μια φόρμα εντύπου, να ζητάνε πληροφορίες αναγράφοντας την επωνυμία, τη διεύθυνση και το Α.Φ.Μ. του υποψήφιου πελάτη τους. Το συμπληρωμένο έντυπο θα το μεταβιβάζουν στη συνέχεια στο Επιμελητήριο μέσω fax ή e mail , και το Επιμελητήριο, από τη στιγμή που θα μεταβιβάσει το αίτημά του μέλους του στην εταιρία, θα απαντάει σε αυτά, άμεσα, με fax ή με e mail. Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι πληροφορίες που θα λαμβάνουν τα μέλη από το Επιμελητήριο, είναι εμπιστευτικές και θα χρησιμοποιούνται μόνο για ενδοεπιχειρησιακή χρήση. Το έντυπο (Εντολή Ζήτησης) είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου στο παρακάτω link :

Δεν υπάρχουν σχόλια: