"ΟΥΔΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ "

powered by Agones.gr - livescore

Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Βρασταμνός Γεώργιος, Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δ.Ε. Ζερβοχωρίων



Ονομάζομαι Γεώργιος Βρασταμνός του Ιωάννη. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Παλαιόχωρα Χαλκιδικής. Σπούδασα Αγρονόμος και Τοπογράφος Μηχανικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης από το οποίο αποφοίτησα το 2013. Έκτοτε μέχρι και σήμερα δραστηριοποιούμαι ως ελεύθερος επαγγελματίας σε συνεργασία με διάφορες τεχνικές εταιρείες της Θεσσαλονίκης, αλλά και στην Παλαιόχωρα όπου διατηρώ γραφείο. Με τη συμμετοχή μου στη "Συνεργασία Πολιτών Δήμου Πολυγύρου" επιδιώκω να σας εκπροσωπήσω στο Δημοτικό Συμβούλιο, με πίστη στις αξίες της δημοκρατίας και της ισοπολιτείας. Σκοπός μου είναι η βελτίωση της εικόνας του τόπου μας, με βασική μου αρχή τον ειλικρινή σεβασμό στον κάθε πολίτη, δημιουργώντας συνθήκες ασφάλειας και προόδου. Σκοπός μου είναι η άρση των διακρίσεων μεταξύ ανεπτυγμένων και "ξεχασμένων" χωριών ώστε ο τόπος μας να είναι ελκυστικός ως μόνιμος τόπος εγκατάστασης, αλλά εξίσου ελκυστικός και για τον Θεσσαλονικέα, τόσο, ώστε να μην αφήνει Σαββατοκύριακο που να μην τον επισκέπτεται. Με τον κύριο Κυργιαφίνη Δημήτριο και όλους τους συνυποψηφίους μου, είμαστε ικανοί να διαμορφώσουμε μια δημοτική αρχή προσιτή σε όλους, με σθένος και σύνεση. Δώστε μου τη δύναμη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: