"ΟΥΔΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ "

powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Ευχαριστήριο Γ. Βαγιωνά


«Ευχαριστώ θερμά τους χιλιάδες φίλους που ενδιαφέρθηκαν για την υγεία μου.
Είμαι καλά, δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας και συνεχίζω κανονικά το πρόγραμμα μου».


Γεώργιος Βαγιωνάς
Βουλευτής Ν. Χαλκιδικής

Νωρίτερα στη Βουλή ένιωσε...
δυσφορία μετά την ομιλία του για τη νομιμοποίηση της φαρμακευτικής κάνναβης . Ο βουλευτής της ΝΔ ολοκλήρωσε με δυσκολία την ομιλία του και αμέσως μετά μεταφέρθηκε στο ιατρείο της Βουλής. 

Δείτε το βίντεο με την ομιλία του Γιώργου Βαγιωνά: 

Δεν υπάρχουν σχόλια: