«Ευχαριστώ
θερμά τους χιλιάδες φίλους που
ενδιαφέρθηκαν για την υγεία μου.
Γεώργιος
Βαγιωνάς
Βουλευτής
Ν. Χαλκιδικής
Νωρίτερα στη Βουλή ένιωσε...δυσφορία μετά την ομιλία του για τη νομιμοποίηση της φαρμακευτικής κάνναβης . Ο βουλευτής της ΝΔ ολοκλήρωσε με δυσκολία την ομιλία του και αμέσως μετά μεταφέρθηκε στο ιατρείο της Βουλής.
Δείτε το βίντεο με την ομιλία του Γιώργου Βαγιωνά:


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου