Β' Παιδικού Σταθμού, ευχαριστεί τους
γονείς των παιδιών αλλά και τους πολίτες
του Δήμου Πολυγύρου που ανταποκρίθηκαν
στη...
συγκέντρωση τροφίμων και ειδών
πρώτης ανάγκης για το ορφανοτροφείο.
Ο Δήμος Πολυγύρου βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού
-
Ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του
κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν
ομπ...
Πριν από 2 ημέρες



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου