"ΟΥΔΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ "

powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Η Χαλκιδική «επιστρέφει» στις δυτικές αγορές

Η εμπόλεμη κατάσταση στην Ουκρανία, η υποτίμηση του νομίσματος στη Ρωσία καθώς και τα αλλεπάλληλα «κανόνια» από μεγάλους ταξιδιωτικούς οργανισμούς της ρωσικής αγοράς οδηγούν αναμφίβολα τον τουριστικό κόσμο της Χαλκιδικής στην ανάγκη να επιστρέψει στις δυτικές αγορές.
Η φετινή τουριστική σεζόν στη Χαλκιδική, όπως όλα δείχνουν, φαίνεται να «κλείνει» με μονοψήφια αύξηση, της τάξης του + 5% - 7%, το δε ποσοστό, όπως έχει δηλώσει πρόσφατα...
στον «Α» ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων του νομού, Γρηγόρης Τάσιος, θα ήταν υψηλότερο εάν δεν υπήρχε η απώλεια των Ουκρανών που υπολογίζεται σε 30.000 αφίξεις.
Τόσο όμως η απώλεια των Ουκρανών όσο και η μείωση των Ρώσων τουριστών δημιουργούν επιτακτική ανάγκη για επιστροφή στις δυτικές παραδοσιακές αγορές και όπως αναφέρουν εμπλεκόμενοι του τουριστικού κλάδου «είναι ζήτημα χρόνου και στρατηγικής».
Οπως δήλωσε στον «Α» ο κ. Τάσιος, «ο Σεπτέμβριος και ο Οκτώβριος – μέχρι τα μέσα του μήνα- κινήθηκαν θετικά, κυρίως με τουρίστες από την κεντροδυτική Ευρώπη, και λίγους Ρώσους».
Σύμφωνα με τον ίδιο, με τη λήξη της τουριστικής σεζόν θα συνεχίσουν να λειτουργούν 10 ξενοδοχειακές μονάδες στο νομό, «όπως επίσης και οι ξενώνες που λειτουργούν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους στην ορεινή Χαλκιδική».
Με το βλέμμα στη Βρετανία
Μια από τις παραδοσιακές δυτικές αγορές στις οποίες επικεντρώνονται οι τουριστικές επιχειρήσεις της Χαλκιδικής είναι και η βρετανική, η οποία, μεταξύ άλλων, προωθεί το μοντέλο «μαζικά εξατομικευμένου» πακέτου.
Σύμφωνα με στοιχεία του αεροδρομίου «Μακεδονία» για το χρονικό διάστημα Μάιος – Αύγουστος του 2014 υπήρξε αύξηση 32% από τη Μεγ. Βρετανία, σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2013.
«Οι 73.700 αφίξεις από τα αεροδρόμια της Αγγλίας είναι σαφώς ένα νούμερο που χρήζει αξιολόγησης», αναφέρει ο Οργανισμός Τουρισμού Χαλκιδικής.
Ο σύγχρονος επισκέπτης δεν επηρεάζεται από brands, δεν ταξιδεύει με μεγάλα γκρουπ, δεν ενδιαφέρεται για γεωγραφικά όρια. Αντιθέτως, οργανώνει μόνος του το πρόγραμμά του και ψάχνει κάτι κατάλληλο για τον ίδιο ανεξάρτητα από την αναγνωρισιμότητα του προορισμού ή του καταλύματος.
Με βάση τα παραπάνω στοιχεία, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής έχει ξεκινήσει, εδώ και ένα χρόνο, το πρόγραμμα προώθησης της περιοχής, στη συγκεκριμένη αγορά.
Δύο νέα στοιχεία τα οποία επαναπροσδιόρισαν τον προορισμό είναι:
α. η παρουσίαση προγράμματος που περιλαμβάνει διακοπές-city break-πολιτισμό στο τρίπτυχο Χαλκιδική – Θεσσαλονίκη - Ημαθία και
β. η παρουσίαση καταλυμάτων της Χαλκιδικής που ανήκουν σε όλες τις κατηγορίες, από ενοικιαζόμενα διαμερίσματα μέχρι μπουτίκ hotels και resorts.
Βρετανοί τουριστικοί πράκτορες
Στο πλαίσιο προώθησης της περιοχής και στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος από Βρετανία, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με τη Μητροπολιτική Αναπτυξιακή του δήμου Θεσσαλονίκης, το ξενοδοχείο «CAPSIS» και το τμήμα τουρισμού της Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας, διοργάνωσε στις αρχές Οκτωβρίου ταξίδι εξοικείωσης για 15 τουριστικούς πράκτορες. Ηταν το δεύτερο ταξίδι εξοικείωσης, αφού προηγήθηκε το Μάιο με τη συμμετοχή 20 Βρετανών τουριστικών πρακτόρων.
«Συνεχίζουμε δυναμικά με τη συμμετοχή μας στην παγκόσμια έκθεση τουρισμού στο Λονδίνο, την World Travel Market, αρχές Νοεμβρίου, όπου και θα οριστικοποιηθούν οι συνεργασίες για την επόμενη σεζόν», είπε στον «Α» ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και πρόεδρος της ΕΞΧ, Γρηγόρης Τάσιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: