Η Χαλκιδική έχοντας το πλεονέκτημα να έχει πρόσβαση και
αεροπορική και οδική, την τελευταία δεκαετία προσέλκυσε το ενδιαφέρον
Ρουμάνων, Βουλγάρων και Σέρβων ενώ οι ξενοδοχειακές υποδομές της
δελεάζουν όλο και περισσότερους επισκέπτες από τη Ρωσία. Οι Γερμανοί
τουρίστες είναι κλασική αξία, διατηρώντας την πρώτη θέση στις εθνικότητες επισκεπτών της Χαλκιδικής.
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής με τις συνέργειες και τις
συνεργασίες του τελευταίου χρόνου, προωθείται στο εξωτερικό με τη...
βοήθεια γραφείων δημοσίων σχέσεων.
Με αυτές οι συνεργασίες εκπρόσωποι του Οργανισμού και επιχειρηματίες της Χαλκιδικής συμμετείχαν σε workshop με τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν που έφερε στη Θεσσαλονίκη η Turkish Airlines και επισκέφθηκαν τη Ραιδεστό Τουρκίας για να συνομιλήσουν με τουριστικούς παράγοντες της περιοχής στην προσπάθειά τους να αναπτύξουν τον οδικό τουρισμό από τη γείτονα χώρα.
Ανταποκρινόμενος στην πρόσκληση του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου Τουρισμού (H.A.C.T.), ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε με εκπρόσωπό του στο workshop που διοργανώθηκε τον Απρίλιο στη Θεσσαλονίκη. 20 τουριστικοί πράκτορες από τις Η.Π.Α. άκουσαν για πρώτη φορά έναν προορισμό στην Ελλάδα με μαγευτικές παραλίες και άμεση πρόσβαση από Διεθνές Αεροδρόμιο. Η επικοινωνία με τους Αμερικανούς πράκτορες συνεχίζεται με σκοπό να διοργανωθεί ταξίδι γνωριμίας με τη Χαλκιδική το 2014, εφόσον η αγορά των Η.Π.Α. αποτελεί τον επόμενο μακροπρόθεσμο στόχο της.
Στην Ιταλία, η επικοινωνία με τους τουριστικούς πράκτορες πραγματοποιείται με μια σειρά εκδηλώσεων κατά τη διάρκεια των οποίων η Χαλκιδική παρουσιάζεται σε γραφεία και δημοσιογράφους, προσηλωμένη σε αγορές ειδικού ενδιαφέροντος. Στις 22 Απριλίου, πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο εκδήλωση παρουσίασης προγράμματος του Ιταλικού τουριστικού γραφείου Nessi Viaggi, με επίκεντρο τη Χαλκιδική. Στην εκδήλωση παρευρέθησαν Ιταλοί τουριστικοί πράκτορες, δημοσιογράφοι, η νέα διευθύντρια του Ε.Ο.Τ. Ιταλίας κα Κυριακή Μπουλασίδου, η προϊσταμένη οικονομικού τμήματος του Ελληνικού Προξενείου στο Μιλάνο κα Σοφία Πουγούνια, η εκπρόσωπος της Aegean Airlines κα Maria Terranova και εκπρόσωποι ξενοδοχείων της Χαλκιδικής.
Οι Η.Π.Α, η Τουρκία και η Ιταλία είναι κάποιες από τις αγορές που ήδη άρχισαν να δείχνουν τη δυναμική τους στον προορισμό Χαλκιδική, μετά από επιθετικές τακτικές του προορισμού που στηρίζονται κυρίως σε απευθείας πληροφόρηση, άμεση ανταπόκριση και επικοινωνία.
voria.gr
βοήθεια γραφείων δημοσίων σχέσεων.
Με αυτές οι συνεργασίες εκπρόσωποι του Οργανισμού και επιχειρηματίες της Χαλκιδικής συμμετείχαν σε workshop με τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν που έφερε στη Θεσσαλονίκη η Turkish Airlines και επισκέφθηκαν τη Ραιδεστό Τουρκίας για να συνομιλήσουν με τουριστικούς παράγοντες της περιοχής στην προσπάθειά τους να αναπτύξουν τον οδικό τουρισμό από τη γείτονα χώρα.
Ανταποκρινόμενος στην πρόσκληση του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου Τουρισμού (H.A.C.T.), ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε με εκπρόσωπό του στο workshop που διοργανώθηκε τον Απρίλιο στη Θεσσαλονίκη. 20 τουριστικοί πράκτορες από τις Η.Π.Α. άκουσαν για πρώτη φορά έναν προορισμό στην Ελλάδα με μαγευτικές παραλίες και άμεση πρόσβαση από Διεθνές Αεροδρόμιο. Η επικοινωνία με τους Αμερικανούς πράκτορες συνεχίζεται με σκοπό να διοργανωθεί ταξίδι γνωριμίας με τη Χαλκιδική το 2014, εφόσον η αγορά των Η.Π.Α. αποτελεί τον επόμενο μακροπρόθεσμο στόχο της.
Στην Ιταλία, η επικοινωνία με τους τουριστικούς πράκτορες πραγματοποιείται με μια σειρά εκδηλώσεων κατά τη διάρκεια των οποίων η Χαλκιδική παρουσιάζεται σε γραφεία και δημοσιογράφους, προσηλωμένη σε αγορές ειδικού ενδιαφέροντος. Στις 22 Απριλίου, πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο εκδήλωση παρουσίασης προγράμματος του Ιταλικού τουριστικού γραφείου Nessi Viaggi, με επίκεντρο τη Χαλκιδική. Στην εκδήλωση παρευρέθησαν Ιταλοί τουριστικοί πράκτορες, δημοσιογράφοι, η νέα διευθύντρια του Ε.Ο.Τ. Ιταλίας κα Κυριακή Μπουλασίδου, η προϊσταμένη οικονομικού τμήματος του Ελληνικού Προξενείου στο Μιλάνο κα Σοφία Πουγούνια, η εκπρόσωπος της Aegean Airlines κα Maria Terranova και εκπρόσωποι ξενοδοχείων της Χαλκιδικής.
Οι Η.Π.Α, η Τουρκία και η Ιταλία είναι κάποιες από τις αγορές που ήδη άρχισαν να δείχνουν τη δυναμική τους στον προορισμό Χαλκιδική, μετά από επιθετικές τακτικές του προορισμού που στηρίζονται κυρίως σε απευθείας πληροφόρηση, άμεση ανταπόκριση και επικοινωνία.
voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου