"ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΓΙΣΕΙ"

powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Α.Ο.Πολυγύρου ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΕΝΟΡΓΑΝΗΣ & ΤΡΑΜΠΟΛΙΝΟΥ


Άλλη μια μεγαλη διάκριση πρόσθεσε στο ενεργητικό της η ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΙΑΝΝΑΚΑ η οποία κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο σύνθετο ατομικό σε Διεθνές meeting ενόργανης γυμναστικής στο Μπλαγκόεγκραντ της γειτονικής Βουλγαρίας.  Η πρωταθλήτρια του Α.Ο.Πολυγύρου  ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ αγωνίστηκε με αθλήτριες από  Ελλαδα,Σερβια,Ρουμανια,Τουρκια και Τσεχία για λίγο έχασε το χρυσό μετάλλιο λόγω της πτώσης στη δοκό ισορροπίας .
   « Ακόμα και τώρα δεν έχω συνειδητοποιήσει τι εχω καταφέρει.  Ειμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό που εχω καταφέρει!Ήμουν βεβαία ότι εάν εκτελούσα  σωστά το πρόγραμμα μου θα τερμάτιζα ψηλά .Ενόψη της ερχόμενης χρονιάς στόχος μου θα είναι  να δώσω τον καλύτερο μου εαυτο στο παννελήνιο πρωτάθλημα » δήλωσε η 12χρονη Αγγελικη.
Το Δ.Σ. του Α.Ο.Πολυγύρου ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΕΝΟΡΓΑΝΗΣ & ΤΡΑΜΠΟΛΙΝΟΥ
Συγχαίρει την Αγγελικη και της εύχεται παντα επιτυχίες,αλλα και  τους προπονητές Γιώργο Μάτσακα και Γιάννα Παπαπαναγιώτου καθως επίσης και τους γονείς της Αγγελικης για τις προσπάθειες τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: