"ΟΥΔΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ "

powered by Agones.gr - livescore

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Κυβέρνηση εξαπτέρυγων

Άρχισαν και οι ντομάτες. Προς το παρόν τις πετάνε στο στο festival La Tomatina στο Bunol της Ισπανίας.
Απο Σεπτέμβρη το σπορ θα μεταφερθεί εδώ.
Με σημερινές  δηλώσεις του ο Γιώργος Καρατζαφέρης επανέλαβε την πρότασή του για σύσταση “οικουμενικής κυβέρνησης”.
“Κυβέρνηση εξαπτέρυγων” θα ήταν καλύτερα να την λέει, επειδή εκτός απο αυτόν και τη Ντόρα δεν βλέπω κανέναν άλλον πρόθυμο να συμμετάσχει.
Υποστήριξε επίσης ότι «είναι σαφής η απογοήτευση του Πρωθυπουργού της χώρας, του Γιώργου Παπανδρέου, από την κυβέρνησή του» και ότι επειδή ο ΓΑΠ “δεν έχει εμπιστοσύνη στο δυναμικό που διαθέτει, γι’ αυτό δημιουργεί και μια παρακυβέρνηση στο Μαξίμου με 20 συμβούλους“........
Ομολογουμένως, τέτοια στήριξη ούτε ο Πεταλωτής δεν προσφέρει στον ΓΑΠ.
Λέτε να κάνει πρόβες ο Καρατζαφέρης για κυβερνητικός εκπρόσωπος, να μην μπερδεύεται και το πόπολο με τους ρόλους;
«Ποιος θα με διώξει εμένα από τη ΝΔ; Η ΝΔ είμαι και εγώ», έλεγε σήμερα η Έλσα Παπαδημητρίου.
Σας θυμίζω ότι αυτά ακριβώς έλεγε και ο Μαρκογιαννάκης, γι αυτό και ακόμα να καταλάβει από που του ήρθε.
Σε δηλώσεις του ο βουλευτής της ΝΔ Κώστας Τζαβάρας ανέφερε πως κάποιος έξω από τη ΝΔ κινεί με τηλεκοντρόλ στρατιωτάκια.
Λάθος, εξαπτερυγάκια είναι
Οριστικοποιήθηκε χθες και η υποψηφιότητα του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη  για τον δήμο της Γλυφάδας.
Τώρα γιατί εγώ έχω την εντύπωση ότι ο Σαμαράς ξεμπερδεύει με τα τζάκια στέλνοντας τα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο
Με 0,9 μέσο όρο εισήχθη υποψήφιος σε ΤΕΙ. Κρίμα ρε παιδί μου. Μια μονάδα να έγραφε ακόμα θα έμπαινε πανεπιστήμιο.
Δεν κάνω πλάκα. Γράφοντας περίπου όσο η τιμή της αμόλυβδης μπαίνεις άνετα σε κάποια ΑΕΙ.
Μπετόν-αρμέ δηλώνουν στο ΛΑΟΣ. Όχι κυρία μου σε ότι αφορά στο περιεχόμενο του κεφαλιού τους. Για τις εκλογές του Νοεμβρίου μιλάνε.
«Θεωρούμε ότι έχουμε τη συναίνεση του λαού στη μεγάλη προσπάθεια που κάνουμε», δήλωσε σήμερα ο κ. Πεταλωτής.
Ναι υπουργέ μου, κι εγώ το βράδυ έχω ραντεβού με την Μέγκαν
Το ελληνικό κράτος θα εγγυηθεί για τις τράπεζες με άλλα 25 δις. Άντε μπράβο γιατί θα έβγαιναν σε λίγο να ζητιανεύουν οι μέτοχοι.
Αφού κάθε φορά που πήγαινα να πληρώσω το δάνειο άφηνα και ένα δύο ευρώ για τον πρόεδρο του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος.
Τα κακό με την Διαμαντοπούλου δεν είναι ότι έκανε την πατάτα με τη βάση του 10 αλλά ότι προσπαθεί να την παρουσιάσει ως σουφλέ με μανιτάρι τρούφα.
Αν κατά την διάρκεια των εξετάσεων παρέδιδε κόλα, μαζί με το κουλούρι, ο υπεύθυνος του κυλικείου, θα ήταν τώρα σπουδαστής ΤΕΙ.
Και δεν υποτιμώ τα παιδιά που δεν έγραψαν καλά και πέρασαν. Υποτιμώ τη λαϊκίστικη λογική του να καλυφθούν τα κενά για να μην υπάρχει πολιτικό κόστος.
Το ανέκδοτο της ημέρας: Ντόρα, “δεν ήρθα για να διασπάσω, αλλά για να ενώσω”
 antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: