"ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΓΙΣΕΙ"

powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2019

Δήμος Αριστοτέλη: Ορισμός Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων

Ο Δήμαρχος Αριστοτέλη , Στέλιος Βαλιάνος, με τη 1212/02-09-2019 απόφασή του ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Αριστοτέλη, με θητεία από 02-09-2019 μέχρι 31-08-2021, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής: 


1. τον κ. Νικόλαο Αυγερινό καθ' ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: 

1. Οικονομικών θεμάτων και ιδίως


i. Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: 
Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων. 

ii. Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.

 2. Διοικητικών θεμάτων και ιδίως: 

- την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης. 
- την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού 
- τη χορήγηση αδειών του προσωπικού, πλην των κανονικών αδειών , οι οποίες θα χορηγούνται με ευθύνη του αρμόδιου Προϊσταμένου 
- την τέλεση πολιτικών γάμων - την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών - τη λειτουργία των ΚΕΠ, 
- τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, 
- τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια 
- τη λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και μεταναστών 
- την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες. 

3. Αδειοδοτήσεων και ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων (Καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου) 
-τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος, 
- την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος. 
- την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα. 
- τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος 
- την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή 
- τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών 
- τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης. 
- την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001) 
- γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. 

 4. Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Παιδικού Σταθμού Αρναίας.

5. Διαχείρισης των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης. 

6. Προώθησης της απασχόλησης και της κοινωνικής ενσωμάτωσης. 

7. Προώθησης και ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας. 

8. Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης, συντονισμού και εποπτείας των κοινωνικών υπηρεσιών και των κοινωφελών δομών και ανάπτυξης συνεργειών. 

9. Θεμάτων υγείας 

Επίσης, δύναται να εκδίδει και να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, τα έγγραφα και δικαιολογητικά που σχετίζονται με τις ανωτέρω ανατιθέμενες αρμοδιότητες παράλληλα και διαζευκτικά με τους κατά τόπους Αντιδημάρχους και εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους και να υπογράφει τις άδειες του προσωπικού των αντίστοιχων οργανικών μονάδων. 


2. τον κ. Αλέξιο Αντωνίου και του μεταβιβάζει: 

α) καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες: 

1. Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, της Ανακύκλωσης και του Περιβάλλοντος 
- την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο. 
- την εποπτεία και ευθύνη της αντίστοιχης οργανικής μονάδας του Δήμου και συγκεκριμένα του Τμήματος Περιβάλλοντος και Καθαριότητας. 
- την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος και Πρασίνου. 
- την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας. 

2. Τα θέματα πρωτογενούς τομέα Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας και Αλιείας. 
- την διαχείριση και εκμετάλλευση δημοτικών και κοινοτικών δασών και λατομείων, 
- την ευθύνη δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, 
- τη διάδοση στον αγροτικό κόσμο, μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων, γνώσεων για την εφαρμογή βελτιωμένων μεθόδων καλλιέργειας. - την καλύτερη οργάνωση των γεωργικών εκμεταλλεύσεων στο πλαίσιο σχεδίων βελτίωσης.

 3. Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα 
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

β. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα ΣταγείρωνΑκάνθου: 

α) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα. 
β) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας. 
γ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας. 
δ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους. 
ε) Την ευθύνη για την τέλεση πολιτικών γάμων της Δημοτικής Ενότητας. 
στ) Την εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας, υλικών και περιουσιακών στοιχείων. 
ζ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας για τα εξής αντικείμενα: 
- τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων. 
- του ηλεκτροφωτισμού κοινοχρήστων χώρων, 
- την εποπτεία των κοιμητηρίων της Δημοτικής Ενότητας, 
- την εποπτεία του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες στα ανωτέρω αντικείμενα, 
- την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων, 
η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο, με τα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα: 
- των δράσεων πολιτικής προστασίας 

3. τον κ. Γεώργιο Θαλασσινό και του μεταβιβάζει: 

α) καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες: 

1. Την ευθύνη της Πολιτικής Προστασίας και ιδίως το συντονισµό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας (όπως πλημμύρες, χιονοπτώσεις, πυρκαγιές κ.λπ.),

2. Την ευθύνη για τους χώρους του κτιρίου της πρώην Μαθητικής Εστίας και του Παιδικού Σταθμού Αρναίας, 

3. Την ευθύνη συντήρησης και λειτουργίας των δηµοτικών κοιµητηρίων της Κοινότητας Αρναίας. 

4. Την εποπτεία των ∆ιαδηµοτικών Σφαγείων. 

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. 

β. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Αρναίας: 

α) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα. 
β) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας. 
γ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας. 
δ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους. 
ε) Την ευθύνη για την τέλεση πολιτικών γάμων της Δημοτικής Ενότητας. 
στ) Την εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας, υλικών και περιουσιακών στοιχείων. 
ζ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας για τα εξής αντικείμενα: 
- τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων. 
- του ηλεκτροφωτισμού κοινοχρήστων χώρων, 
- την εποπτεία των κοιμητηρίων της Δημοτικής Ενότητας, 
- την εποπτεία του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες στα ανωτέρω αντικείμενα, 
- την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων, 
η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο, με τα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα: 
- της καθαριότητας των κοινόχρηστων χώρων, της αποκομιδής και διαχείρισης αποβλήτων, 
 των δράσεων για τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς, 

4. τον κ. Γεώργιο Κούκο και του μεταβιβάζει: 

α) καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες: 

1. Τεχνικών Έργων και Υπηρεσιών και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας και του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης - Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών - Επίβλεψης έργων. 

2.Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού.

3. Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου (Τμήματος Πολεοδομίας) και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου - Γραμματείας. 

4. Της Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, του πολιτισμού, του αθλητισµού και της νεολαίας όπως περιγράφονται στο άρθρο 75 περίπτωση στ΄ του ν. 3463/06 (Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων). Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. 

β. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Παναγίας: 

α) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα. 
β) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας. 
γ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας. 
δ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους. 
ε) Την ευθύνη για την τέλεση πολιτικών γάμων της Δημοτικής Ενότητας. 
στ) Την εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας, υλικών και περιουσιακών στοιχείων. 
ζ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας για τα εξής αντικείμενα: 
- τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων. 
- του ηλεκτροφωτισμού κοινοχρήστων χώρων, 
- την εποπτεία των κοιμητηρίων της Δημοτικής Ενότητας, 
- την εποπτεία του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες στα ανωτέρω αντικείμενα, 
- την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων, 
η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο, με τα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα: 
- των δράσεων πολιτικής προστασίας 
- της καθαριότητας των κοινόχρηστων χώρων, της αποκοµιδής και διαχείρισης αποβλήτων, 
 των δράσεων για τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς, 

Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. 

Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του. 

Δ. α. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Νικολάου Αυγερινού που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γεώργιος Κούκος, 
β. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αλέξιου Αντωνίου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γεώργιος Θαλασσινός, 
γ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Γεωργίου Θαλασσινού που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Νικόλαος Αυγερινός, 
δ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Γεωργίου Κούκου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Νικόλαος Αυγερινός. 

Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Νικόλαος Αυγερινός, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Γεώργιο Κούκο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: