"ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΓΙΣΕΙ"

powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Πρόσκληση και ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ για Εκδήλωση: "Γυναικεία Ηγεσία - Επένδυση για το Μέλλον"


ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΙΑΓΜΕ – ΤΜΗΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Με σημαντικούς ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, πραγματοποιεί το Τμήμα Μακεδονίας του Τομέα Ανάπτυξης Γυναικών Μάνατζερ Επιχειρηματιών (ΙΑΓΜΕ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), στη Θεσσαλονίκη στη 1 Μαρτίου 2011, ώρα 17:30 στο THE MET HOTEL, την πρώτη εκδήλωσή του, με κεντρικό θέμα:
Γ ΥΝΑΙΚΕΙΑ ΗΓΕΣΙΑ: ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Στόχος της εκδήλωσης, να διερευνήσει τη γυναικεία παρουσία στην ηγεσία και στις θέσεις ευθύνης και να αναδείξει εκείνα τα στοιχεία που την καθιστούν μοναδικό μοχλό ενίσχυσης και ανταγωνιστικότητας της επιχείρησης και της διοίκησης, αλλά και αμυντικό πλεονέκτημα  σε καιρούς ύφεσης και..... κρίσης, όπως .αυτή που διανύουμε το τελευταίο διάστημα.
Ο Συγγραφέας και Βουλευτής κ. Μίμης Ανδρουλάκης, ο Συγγραφέας και Καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών κ. Δημήτρης Μπουραντάς, η Country HR Manager της Coca Cola 3E κ. Βίκυ Μπουζούκη, η Πρόεδρος της Focus Bari SA κ. Ξένια Κούρτογλου, ο Πρόεδρος της HYPHEN SA κ. Γιάννης Στεργής, ο δημοσιογράφος κ. Πάσχος Μανδραβέλης αλλά και ο Αγγλος Καθηγητής του Leeds University Business School Mr Nick Wilson είναι οι επιφανείς Εισηγητές της Εκδήλωσης, οι οποίοι θα απαντήσουν σε ερωτήματα, όπως:
  • Ποια είναι η σημερινή κατάσταση σε ό,τι αφορά τη θέση και τη συμμετοχή της “γυναίκας επιστήμονος - επαγγελματία – επιχειρηματία” σε θέσεις κλειδιά;
  • Πώς επωφελούνται από την ενδυνάμωση της γυναικείας συμμετοχής μεγάλες και δυναμικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα;
  • Τί προκύπτει από διεθνείς έρευνες για την αξιοποίηση του γυναικείου στελεχιακού δυναμικού σε σχέση με την πορεία της εταιρίας και την ενίσχυση της άμυνάς τους κατά της χρεοκοπίας σε περιόδους κρίσης;
  • Ποια είναι τα απαιτούμενα του 21ου αιώνα και πώς πρέπει να προσαρμοστούν οι επιχειρήσεις, οι εταιρείες, η κοινωνία, ώστε να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα;
  • Υπάρχουν στοιχεία θηλυκότητας που προσιδιάζουν στη νέα αυτή εποχή και που δίνουν πλεονέκτημα στην αξιοποίηση των γυναικών σε νέους ρόλους, σε νέες θέσεις, σε νέες συνεργασίες;
  • Πώς τελικά αυτό το γυναικείο δυναμικό της επιστήμης και του επαγγέλματος θα αποτελέσει τη νέα οικονομική αναπτυσσόμενη δύναμη;
Σημαντικό στοιχείο της εκδήλωσης είναι και η παρουσίαση αποτελεσμάτων σχετικών με το θέμα ερευνών, από την Ελλάδα και την Αγγλία.
«Ξεκινώντας τη νέα πορεία του Τομέα ΙΑΓΜΕ στη Μακεδονία, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα της γυναίκας που γιορτάζεται σε λίγες μέρες (8 Μαρτίου), οργανώνουμε την πρώτη μας εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, με την οποία στοχεύουμε όχι μόνο να θέσουμε το πρόβλημα της πολύ χαμηλής γυναικείας συμμετοχής στις θέσεις ευθύνης και στα κέντρα λήψης αποφάσεων στην Ελλάδα, αλλά κυρίως να εστιάσουμε την προσοχή όλων στις ευκαιρίες που δίνει η αξιοποίηση ενός πολύ καταρτισμένου και ικανού επιστημονικού και επαγγελματικού δυναμικού, του γυναικείου δυναμικού των επιχειρήσεων και της διοίκησης», δήλωσε η κα Λιάνα Γούτα, Πρόεδρος της Ο.Δ. του Τμήματος Μακεδονίας του Τομέα Ανάπτυξης Γυναικών Μάνατζερ και Επιχειρηματιών. «Η αξιοποίηση αυτού του γυναικείου δυναμικού αποτελεί όχι μόνο ευκαιρία αλλά και επιτακτική ανάγκη για την δοκιμαζόμενη οικονομία της χώρας μας, αλλά και για την κοινωνία όλη. Και αυτό είναι κάτι που πρέπει να το αναδείξουμε και να το καταλάβουμε όλοι, ανεξαρτήτως φύλου, γιατί το όφελος αφορά όλους!», κατέληξε η κα Γούτα.
Χορηγοί της εκδήλωσης οι εταιρείες : DIOR, EUROBANK, HYPHEN, ALICO, SCAN, BRITISH AIRWAYS, IBERIA,ARTION,PODIMATAS,ASTORIA
Χορηγοί επικοινωνίας : ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ, ΚΕΡΔΟΣ, TV ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Λίγα λόγια για το ΙΑΓΜΕ
Αποστολή του Τομέα Ανάπτυξης Γυναικών Μάνατζερ και Επιχειρηματιών του Τμήματος Μακεδονίας της ΕΕΔΕ είναι να συμβάλλει έμπρακτα στην προώθηση, ανάδειξη και καθιέρωση στην Ελλάδα όσο το δυνατό περισσότερων γυναικών, που είναι επιχειρηματίες και υψηλόβαθμα στελέχη στο δημόσιο και σε επιχειρήσεις και οργανισμούς του ευρύτερου δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
Στους στόχους του Τομέα περιλαμβάνονται, η προώθηση των Γυναικών Μάνατζερ και Επιχειρηματιών στο οικονομικό περιβάλλον με ίσους όρους, η ανάλογη ενημέρωση του επιχειρηματικού κόσμου, η ανάπτυξη της συνεργασίας και η ενθάρρυνση των Γυναικών στην ανάληψη πρωτοβουλιών, η αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν από το δύσκολο ρόλο της γυναίκας ως επαγγελματία και μητέρας και η ανάπτυξη διεθνών συνεργασιών με συναφείς ελληνικούς και διεθνείς οργανισμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: