Αριθμός ρεκόρ συμμετεχόντων (+ 9% συνολικά και + 15% οι ξένες συμμετοχές, σε σχέση με το 2023) για την 61η έκδοση της TTG Travel Experience και τη δεύτερη Inout | The Contract Community, που διοργανώθηκε από τον Ιταλικό Εκθεσιακό Όμιλο (IEG) και ολοκληρώθηκε στο Εκθεσιακό Κέντρο του Ρίμινι.
Μια αύξηση που επιβεβαιώνει τις ζυμώσεις του τουριστικού τομέα, οι οποίες τοποθέτησαν την έκθεση στο επίκεντρο της προσοχής των θεσμικών οργάνων, των διεθνών αγοραστών, των εταιρειών του τουρισμού και των μέσων ενημέρωσης. Το σημαντικότερο b2b γεγονός σε εθνικό επίπεδο για την τουριστική βιομηχανία έφερε στο Ρίμινι 2.700 εμπορικά σήματα εκθετών, 1.000 αγοραστές από όλο τον κόσμο, 55 νεοφυείς επιχειρήσεις και 683 δημοσιογράφους από την Ιταλία και το εξωτερικό. Υπήρξε επίσης....
αριθμός ρεκόρ επιχειρηματικών συναντήσεων, οι οποίες ανήλθαν σε 18.000 κατά τη διάρκεια τριών ημερών.Επιτεύχθηκαν οι στόχοι της 61ης διοργάνωσης της μεγαλύτερης τουριστικής αγοράς, η οποία κατέγραψε επίσης αύξηση 15% στην προσέλευση ξένων επισκεπτών.
Το κεντρικό θέμα της έκθεσης ήταν “The year of Veritas” (Η χρονιά της αλήθειας), το οποίο αναλύθηκε από 250 ομιλητές στις 200 εκδηλώσεις που περιλάμβαναν εκτός από ομιλίες, σεμινάρια και συνέδρια στις 9 αρένες του εκθεσιακού κέντρου.
Σε δικό της περίπτερο προβολής συμμετείχε η Χαλκιδική σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αναδεικνύοντας τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα.
Η Χαλκιδική έχει διεισδύσει για τα καλά στην ιταλική αγορά και τα τελευταία χρόνια είναι το επίκεντρο του ενδιαφέροντος από πλευράς Tour Operator, τουριστικών γραφείων, αεροπορικών εταιρειών και δημοσιογράφων.
Πιο συγκεκριμένα στο Ρίμινι :
Επικυρώθηκε η συμφωνία - συνεργασία του ΤΟΧ με την Περιφέρεια Τοσκάνης & Toscana Promozione Turistica αυτή τη φορά με ανταλλαγή εκπαιδευτικών σεμιναρίων στον τουριστικό τομέα.
Η έκδοση του ανανεωμένου οδηγού Touring Club για την Ελλάδα (Μάιος 2024), με ειδική αναφορά και εκτεταμένο ρεπορτάζ για τη Χαλκιδική είναι ένας ακόμη στόχος που επιτεύχθηκε από τον ΤΟΧ στην ιταλική αγορά.
Μάλιστα ο Οδηγός δίνει 4 αστέρια στη Χαλκιδική σαν ποιοτικό προορισμό κι αυτό ανοίγει τις "πόρτες" μιας νέας συνεργασίας με παρουσιάσεις της Χαλκιδικής στα γραφεία Touring Club σε όλη την Ιταλία.
Στο Ρίμινι ο Διευθυντής του ΤΟΧ Γιώργος Μπρουτζάς μαζί με την υπεύθυνη Μάρκετινγκ & PR του ΤΟΧ στην Ιταλία Ελένη Σαρικώστα, είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν με τον υπεύθυνο της έκδοσης δημοσιογράφο Patrick Colgan και την δημοσιογράφο Letizia Gamberini.
Στο περιθώριο της έκθεσης επικυρώθηκε η συνεργασία του ΤΟΧ με την Rai για μία παραγωγή του Ιταλικού καναλιού για την προβολή της Χαλκιδικής.
Η στρατηγική μάρκετινγκ του ΤΟΧ για τη Χαλκιδική συνεχίζεται σε Ιταλία και Ελβετία για το 2024-2025 με την συμμετοχή του ΤΟΧ στην BIT MILANO BORSA DEL TURI
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου