Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2021

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ενημερώνει...

Νέος κύκλος e – σεμιναρίων για τα μέλη του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής στα πλαίσια της προσπάθειας συνεχούς κατάρτισης και εκπαίδευσης των μελών του, εναρμονισμένο πλήρως με τη νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργήσει η πανδημία του COVID-19, διοργανώνει ΔΩΡΕΑΝ διαδικτυακά εκπαιδευτικά σεμινάρια _ online conference,  με την καταξιωμένη εταιρία Συμβούλων Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants με πολυετή εμπειρία στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και  της επαγγελματικής εκπαίδευσης . 

Τα e – σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν:

  • Την Τρίτη 09 Φεβρουαρίου 2021 και ώρες 18:00 – 21:00 με θέμα «Ηγεσία»

  • Την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021 και ώρες 18:00 – 21:00 με θέμα «Branding & Οργάνωση για μεταποιητικές επιχειρήσεις»

  • Την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021 και ώρες  18:00 – 21:00 με θέμα «Οργάνωση – Βελτίωση & Τεχνικές προμηθειών »

  • Την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021 και ώρες  18:00 – 21:00 με θέμα «Digital Marketing (Διαδικτυακό Marketing»

        Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα διαδικτυακά σεμινάρια δωρεάν μέσω της εφαρμογή της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης, zoom

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να δηλώσουν το e-mail τους, στο οποίο θα τους αποσταλεί ο σχετικός σύνδεσμος για την παρακολούθησή του (link) μέσω του οποίου θα λάβουν μέρος, μέχρι και ώρα 18.00 της προηγούμενης ημέρας πριν τη διοργάνωση του σχετικού σεμιναρίου  . Για τη συμμετοχή σας στα σεμινάρια, παρακαλώ πατήστε ΕΔΩ .

(https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScrefLIG7ZITzGldkyT2S1w337sf9YtqvXDcAI3nGUQFyB7Kg/viewform)

Μετά την ολοκλήρωση του κύκλου των σεμιναρίων θα δοθούν στους συμμετέχοντες ηλεκτρονικές βεβαιώσεις συμμετοχής.


Για περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής: 2371024200 & 2371024300, e-mail: info@epichal.gr, υπεύθυνος κος Μήντος Δημήτριος. 


  • Τα νέα μέτρα που ισχύουν από το Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2021 έως και τη Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021 

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 341/Β/29-1-2021 η ΚΥΑ Δ1α/Γ.Π.οικ.: 6877/2021 - Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 κ.λπ., με την οποία επαναφέρθηκε ο Χάρτης Υγειονομικής Ασφάλειας και Προστασίας από τη λοίμωξη covid-19, με δυο Επίπεδα Μέτρων Επιδημιολογικού Συναγερμού και με στοχευμένα τοπικά μέτρα για την ασφαλή και ομαλή συνέχιση της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Στο επίπεδο αυξημένου κινδύνου ( Επίπεδο Β'- Κόκκινο) εντάσσεται  και η Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής  (ΦΕΚ 346/Β/31.01.2021 _ΚΥΑ Αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 6882)  . Η λειτουργία καταστημάτων γίνεται με την μέθοδο click away και ειδικά τα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης, καθώς και τα κομμωτήρια, τα καταστήματα περιποίησης και τα βιβλιοπωλεία λειτουργούν με τη διαδικασία του προκαθορισμένου ραντεβού (click in a shop). Ειδικότερα για τα καταστήματα τροφίμων (π.χ. σούπερ Μάρκετ , μίνι μάρκετ , φούρνοι , κρεοπωλεία, ζαχαροπλαστεία) φαρμακεία , συνεργεία αυτοκινήτων ορίζεται ως προαιρετικό (διευρυμένο) ωράριο λειτουργίας από τις 7.00 έως τις 17.30 , καθώς και με την εξαίρεση , ως προς τα καταστήματα τροφίμων , της λειτουργίας υπηρεσιών διανομής προϊόντων (delivery) , η οποία επιτρέπεται να λειτουργεί σε κάθε περίπτωση έως τη 1.00 . Περισσότερες λεπτομέρειες για το ΦΕΚ στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στο link : https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/FEK341V_29_F23619.01.2021EKTAKTAMETRASTINEPIKRATEIAAPO30.01EOS08.02.2021.pdf


  • Απαγορεύεται η παραμονή των πελατών που περιμένουν για take away μέσα ή έξω από την επιχείρηση 

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 363/Β/01.02.2021 νέα ΚΥΑ Αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ.7062/01.02.2021 με την οποία τροποποιείται η απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ.6877/29.1.2021 κοινής υπουργικής απόφασης «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από το Σάββατο, 30 Ιανουαρίου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 6:00» (Β' 341). Σύμφωνα με την νέα ΚΥΑ, τροποποιείται το σημείο 17 του πίνακα της παρ. 1Β του άρθρου 1, με την προσθήκη ότι  απαγορεύεται από την  2η Φεβρουαρίου η παραμονή των πελατών, που περιμένουν για take away μέσα ή έξω από την επιχείρηση «για την ανάγκη αποφυγής συγχρωτισμού πέριξ χώρων εστίασης που παρέχουν υπηρεσίες παροχής προϊόντων σε πακέτο από το κατάστημα (take away) και επιβολής αντίστοιχων κυρώσεων». Πρόστιμο 300 ευρώ θα πληρώνουν όσοι καταναλωτές παραμένουν στον εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο ευθύνης των επιχειρήσεων που παρέχουν υπηρεσίες παροχής προϊόντων σε πακέτο από το κατάστημα (take away), ενώ το πρόστιμο στην περίπτωση της επιχείρησης θα φθάνει τις 3.000 ευρώ. Όπως αναφέρεται στην ΚΥΑ, οι υπηρεσίες παροχής προϊόντων σε πακέτο από το κατάστημα (take away), διανομής προϊόντων (delivery) και καθοδόν εξυπηρέτησης (drive-through) επιτρέπονται μόνο στο πλαίσιο των λόγων μετακίνησης των πολιτών, χωρίς πάντως την παραμονή πελατών στον εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο ευθύνης των επιχειρήσεων αυτών. 


  • Προκήρυξη Δράσης “Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Εστίασης για την προμήθεια Θερμαντικών Σωμάτων Εξωτερικού Χώρου”

Με απόφαση που υπέγραψε ο υφ. Ανάπτυξης Γιάννης Τσακίρης, Αρ. Πρωτ: 7141 / 1576 /Α3 _30.12.2020 «κλείδωσε» η επιχορήγηση των επιχειρήσεων εστίασης για την προμήθεια θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου, μέσω του ΕΣΠΑ 2014-2020. Η δράση προβλέπει την ενίσχυση όλων των επιχειρήσεων εστίασης για την αγορά μίας θερμαντικής συσκευής ανά 10 τετραγωνικά μέτρα νόμιμα αδειοδοτημένου εξωτερικού χώρου και έως 100 ευρώ εκάστη (χωρίς ΦΠΑ). Το μέγιστο ποσό επιχορήγησης, ανά χώρο εστίασης, δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 5.000 ευρώ. Δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα έχουν οι επιχειρήσεις εστίασης, ανεξαρτήτως της νομικής τους μορφής, που δραστηριοποιούνται σε έναν τουλάχιστον από τους ακόλουθους ΚΑΔ:

• 56.10: Δραστηριότητες υπηρεσιών εστιατορίων και κινητών μονάδων εστίασης (Περιλαμβάνονται και όλοι οι ΚΑΔ της υποκατηγορίας 56.10),

• 56.29.20: Υπηρεσίες καντίνας (Περιλαμβάνονται και όλοι οι ΚΑΔ της υποκατηγορίας 56.29.20),

• 56.30: Δραστηριότητες παροχής ποτών (Περιλαμβάνονται και όλοι οι ΚΑΔ της υποκατηγορίας 56.30).

Επισημαίνεται ότι η ενίσχυση έχει αναδρομική ισχύ, δηλαδή καλύπτεται από τη σχετική πρόσκληση η προμήθεια θερμαντικών σωμάτων που πραγματοποιήθηκε από την 1η Φεβρουαρίου 2020 και πριν από την υποβολή της αίτησης χρηματοδότησης, υπό την προϋπόθεση ότι ο λήπτης της ενίσχυσης διέθετε τουλάχιστον έναν ενεργό επιλέξιμο ΚΑΔ κατά την ημερομηνία αγοράς.

Η δημόσια χρηματοδότηση καλύπτει τις δαπάνες για την αγορά θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου οποιουδήποτε τύπου (π.χ. υγραερίου, ηλεκτρικών, φυσικού αερίου, πάνελ υπερύθρων, αλογόνου κ.ά.), αυτόνομων ή μέρους κινητού εξοπλισμού, τα οποία ήταν καινούργια και αμεταχείριστα κατά την αγορά τους. 

Ως ημερομηνία έναρξης για την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων ορίζεται η 4η Ιανουαρίου 2021 και ώρα 15:00 και λήξης η 4η Μαρτίου 2021 και ώρα 17:00, στον διαδικτυακό τόπο https://heating-devices.mindev.gov.gr. Υπογραμμίζεται ότι, πριν από την υποβολή της αίτησης, ο λήπτης της ενίσχυσης πρέπει να έχει ήδη προχωρήσει στην προμήθεια και την αποπληρωμή των θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου, καθώς και στη σχετική εγγραφή στα λογιστικά βιβλία της επιχείρησης. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση χρηματοδότησης μόνο μία φορά ανά ΑΦΜ. Το ποσό με το οποίο επιχορηγείται η επιχείρηση, στο πλαίσιο της δράσης, είναι ακατάσχετο, αφορολόγητο, δεν υπόκειται σε παρακράτηση και δεν συμψηφίζεται με οποιαδήποτε οφειλή. Η αξιολόγηση των αιτήσεων χρηματοδότησης θα είναι άμεση και το ποσό θα καταβάλλεται στους δικαιούχους σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη νέα δράση του ΕΣΠΑ, τη διαδικασία υποβολής και έγκρισης της αίτησης χρηματοδότησης, καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, μπορείτε να επισκεφθείτε τις παρακάτω σελίδες:

• http://www.antagonistikotita.gr/epanek/prokirixeis.asp?id=72&cs

• https://www.efepae.gr/frontend/articles.php?cid=684&t=Perigrafi-Drasis

• https://www.espa.gr


  • Προδημοσίευση της νέας Δράσης του ΕΠΑνΕΚ: «e-λιανικό» (e – shop)

Η νέα Δράση του ΕΠΑνΕΚ «e-λιανικό» έχει στόχο την επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων για την δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας κορωνοϊού (COVID-19), να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού αυτών, να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους και να διασφαλιστεί η συνέχεια της οικονομικής δραστηριότητας τους.

Επιδοτούνται αιτήσεις μέχρι 5.000 ευρώ για κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ.

Ο προϋπολογισμός της Δράσης είναι 80.000.000 ευρώ.

Η Δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.

Δικαιούχοι της Δράσης  Μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου (ΚΑΔ 47 και Αναλυτικοί αυτού με την εξαίρεση του τομέα της αλιείας και της εμπορίας καπνού και προϊόντων καπνού), διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

  • Υφιστάμενες, οι οποίες έχουν συσταθεί έως και την 30.09.2019

  • Νεοσύστατες, οι οποίες έχουν συσταθεί από 01/10/2019 και μετά, μέχρι τις 07/11/2020.

Η Δράση αναμένεται να προκηρυχθεί εντός του μηνός Ιανουαρίου 2021 και η περίοδος υποβολής θα ανακοινωθεί στην Πρόσκληση και θα έχει διάρκεια τουλάχιστον τριάντα (30) ημέρες.

Ηλεκτρονική Υποβολή

Για τη χρηματοδότηση από την παρούσα Δράση, απαιτείται η υποβολή Αίτησης Χρηματοδότησης σε ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα ανακοινωθεί με τη δημοσίευση της Αναλυτικής Πρόσκλησης της Δράσης, στην οποία θα επισυνάπτονται, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω:

  • Κατάσταση ενεργών δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) της επιχείρησης μέσω της ιστοσελίδας gsis.gr

  • Παραστατικά προμήθειας εξοπλισμού και υπηρεσιών για την δημιουργία ή την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης

  • Αποδεικτικά στοιχεία της δημιουργίας/αναβάθμισης του ηλεκτρονικού καταστήματος (πχ ηλεκτρονική διεύθυνση)

  • Φωτογραφίες του φυσικού καταστήματος με εμφανή τα στοιχεία ταυτοποίησης και χωροθέτησης αυτού.

 Η προδημοσίευση της Δράσης  είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στο link : https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/Prodimosiefsie-lianiko_F23403.pdf

 Για κάθε πρόσθετη πληροφορία σχετικά με τη Δράση μπορείτε να απευθυνθείτε στο:

Γραφείο Πληροφόρησης ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ: Δραγατσανίου 8, πλατεία Κλαυθμώνος, Αθήνα.

Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 10.00 π.μ. έως τις 2.00 μ.μ. (κατόπιν ραντεβού)

Τηλεφωνική ενημέρωση: στο 801 11 36 300 από σταθερό τηλέφωνο με αστική χρέωση από τις 9.00 π.μ έως τις 4.30 μ.μ.

Εmailinfoepan@mou.gr

Ιστοσελίδεςwww.antagonistikotita.gr , www.espa.gr

Σημεία Πληροφόρησης ΕΦΕΠΑΕ & των Περιφερειακών Μονάδων τουςwww.efepae.gr

Για τις Περιφέρειες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας αρμόδιος Εταίρος-Περιφερειακή Μονάδα του ΕΦΕΠΑΕ είναι η ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ (τηλ. 2310-480.000, info@e-kepa.gr, www.kepa-anem.gr, Yπεύθυνος : κ. Δημήτρης Γιαλόγλου). 

Επιπρόσθετα οι επιχειρήσεις της Δυτικής Μακεδονίας, μπορούν να απευθύνονται και στην ΑΝΚΟ (Παράρτημα της ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ, τηλ. 24610-24022, anko@anko.gr, www.anko.gr).

  • ΟΑΕΔ: Νέο πρόγραμμα επιδότησης της εργασίας για 7.000 ανέργους 30 ετών και άνω στις Περιφέρειες Ανατ.Μακεδονίας και Θράκης, Δυτ. Ελλάδας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Κεντρ.Μακεδονίας

Στο πλαίσιο των ενισχυμένων ενεργητικών πολιτικών απασχόλησης του Οργανισμού, την Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου ξεκινούν οι αιτήσεις για το νέο πρόγραμμα δημιουργίας 7.000 νέων θέσεων εργασίας για ανέργους 30 ετών και άνω στις Λιγότερο Ανεπτυγμένες Περιφέρειες της χώρας (Αν. Μακεδονίας και Θράκης, Δυτικής Ελλάδας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Κεντρικής Μακεδονίας), με έμφαση σε μακροχρόνια ανέργους και ανέργους 50 ετών και άνω.  Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, η διάρκεια της επιδότησης είναι 12 μήνες και τα ποσά της μηνιαίας επιχορήγησης μισθού και ασφαλιστικών εισφορών για την πρόσληψη ανέργων σε νέες θέσεις πλήρους απασχόλησης έχουν ως εξής: 

· 473 € για τους ανέργους ηλικίας έως και 49 ετών

· 568 € για τους ανέργους ηλικίας 50 ετών και άνω

· 615 € για τους μακροχρόνια ανέργους

· 710 € για τους μακροχρόνια ανέργους 50 ετών και άνω

Σκοπός της δράσης είναι η προώθηση της απασχόλησης, ιδιαίτερα για τους μακροχρόνια ανέργους και τους ανέργους μεγαλύτερων ηλικιών των οποίων η διαρκής ανεργία δυσχεραίνει την επανένταξή τους στην αγορά εργασίας. Ο πρώτος κύκλος του προγράμματος αφορά σε 5.000 θέσεις εργασίας και ο επόμενος κύκλος θα προκηρυχτεί 4 μήνες μετά την ημερομηνία λήξης υποβολής των αιτήσεων του πρώτου κύκλου, μέχρι να εξαντληθεί ο συνολικός προϋπολογισμός που ανέρχεται στα 44.000.000 € και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, μέσω του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».  Επισημαίνεται ότι δεν υπάρχει δέσμευση απασχόλησης μετά το τέλος του προγράμματος και προβλέπονται απλουστευμένες και ταχύτερες διαδικασίες ένταξης και αποπληρωμής. Στην επιχορήγηση του μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους συμπεριλαμβάνονται και τα αντίστοιχα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα και επιδόματα αδείας.  Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ www.oaed.gr .

  • Έκδοση του 2ου Ενημερωτικού για το πρόγραμμα Smart Farming 4All που συμμετέχει ως εταίρος και το Επιμελητήριο Χαλκιδικής 


Ολοκληρώθηκε και δημοσιοποιήθηκε το 2ο Ενημερωτικό έντυπο (newsletter) του προγράμματος “Smart Farming 4 All” που συμμετέχει και το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ως εταίρος . Το ενημερωτικό είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στο Link : https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/SF4ANewsletter2-GR_F24256.pdf

Σχετικά με το πρόγραμμα,  οι έξι εταίροι του έργου (2 Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρος, Τουρκία, Ελλάδα) θα συνεργαστούν προκειμένου να διεξάγουν έρευνες απευθυνόμενες σε ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερομένων και επαγγελματιών του χώρου της γεωργίας και της τεχνολογίας, να δημιουργήσουν ένα εγχειρίδιο έξυπνης γεωργίας και να το προωθήσουν σε όλους και να αναπτύξουν συγκεκριμένα προγράμματα σπουδών που θα χρησιμοποιηθούν για την κατάρτιση ενδιαφερόμενων από τους συμμετέχοντες οργανισμούς ως «φορείς» καινοτομίας, ώστε να είναι σε θέση να διαδώσουν και να ενσωματώσουν αυτή τη νέα μέθοδο πίσω στις περιφέρειες τους.

Λαμβάνοντας υπόψη την Ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών για την Αειφόρο Ανάπτυξη 2030, η υλοποίηση του έργου θα παράσχει ένα κοινό σύνολο εργαλείων που θα μοιραστούν σε όλους όσους ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με την έξυπνη γεωργία, υδροπονία, ενυδρειοπονία και αυτοματοποιημένα συστήματα: νέοι και ενήλικοι σπουδαστές, επιχειρηματίες και συνεργάτες, ακαδημαϊκοί, εκπαιδευτές και ακόμη και οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής θα παρουσιαστούν με τα αποτελέσματα του έργου και την ικανότητά τους να τα αξιοποιήσουν, με τον καθένα για τους αντίστοιχους σκοπούς τους, αλλά πάντα με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη.


  • Πρόσκληση για συμμετοχή σε διαδικτυακά εργαστήρια με θέμα «Σχεδιασμός και εξειδίκευση δράσεων αξόνων καινοτομίας για την επόμενη Προγραμματική περίοδο (ΠΕΠ ΕΣΠΑ 2021-2027), στο πλαίσιο του Α΄ κύκλου επιχειρηματικής ανακάλυψης»

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Αυτοτελής Δ/νση Υποστήριξης Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας, σας προσκαλούν στον πρώτο κύκλο Θεματικών Εργαστηρίων, με σκοπό τη διερεύνηση και καταγραφή των προσδοκιών του οικοσυστήματος καινοτομίας της περιοχής, αλλά και των προτάσεών του για την ενίσχυση της θέσης της περιφερειακής οικονομίας ως προς τις
επιδόσεις της καινοτομίας, παραγωγικότητας και εξωστρέφειας. Τα εργαστήρια θα υλοποιηθούν μέσω τηλεδιάσκεψης το ερχόμενο διάστημα 28.01.2021 έως 25.02.2021 και ώρα 12.30 μ.μ., στις προτεινόμενες θεματικές περιοχές: Διατροφή 2030, Τεχνολογικός Μετασχηματισμός της Βιομηχανίας, Κυκλική Οικονομία, Υγεία, Δημιουργικό-Καινοτόμο Marketing & Branding.  

Τα πέντε εργαστήρια αποτελούν μέρος της διαδικασίας σχεδιασμού των δράσεων για τους άξονες καινοτομίας της προγραμματικής περιόδου 2021–2027 και αποτελούν συνέχεια της ευρείας και ανοικτής συμμετοχικής διαδικασίας, που ενεργοποίησε η ΠΚΜ από το 2013 και εφαρμόζει σε διαρκή βάση. Μέσω των Εργαστηρίων Επιχειρηματικής Ανακάλυψης (EDP), κατέστη δυνατή η αποτύπωση των θέσεων και προτάσεων των συμμέτοχων φορέων της επιχειρηματικής, καθώς και της επιστημονικής κοινότητας, που αποτυπώθηκαν στην περιφερειακή Στρατηγική της Καινοτομίας (Έξυπνη Εξειδίκευση – RIS3 2014-2020), ενώ το ίδιο  προσδοκάται και μέσω του νέου κύκλου για τη νέα Προγραμματική Περίοδο 2021-2027.

Οι ημέρες διεξαγωγής των Θεματικών Εργαστηρίων θα είναι οι ακόλουθες: 

Διατροφή 2030                                                                     28.01.2021
Τεχνολογικός Μετασχηματισμός της Βιομηχανίας               04.02.2021
Κυκλική Οικονομία                                                               11.02.2021

Υγεία (Ευεξία, Γήρανση, πρόληψη, Βιοεπιστήμες, κ.α.)      18.02.2021
Δημιουργικό – Καινοτόμο Marketing & Branding                 25.02.2021

Το συνολικό πλήθος ατόμων θα είναι μέχρι 40 ανά Θεματικό Εργαστήριο, για την επίτευξη του διαδραστικού χαρακτήρα του. Σε περίπτωση μεγάλης προσέλευσης σε κάποιο από αυτά, το εργαστήριο θα επαναληφθεί.

Δηλώσεις συμμετοχής για τα 5 εργαστήρια μπορείτε να κάνετε στους εξής συνδέσμους:
1ο Workshop: Διατροφή 2030, https://cutt.ly/IjInvcP
2ο Workshop: Τεχνολογικός Μετασχηματισμός της Βιομηχανίας, https://cutt.ly/pjInmm7
3ο Workshop: Κυκλική Οικονομία, https://cutt.ly/HjInW4Y
4ο Workshop: Υγεία (Ευεξία, Γήρανση, Πρόληψη, Βιοεπιστήμες, κ.α.), https://cutt.ly/1jInYfC
5ο Workshop: Δημιουργικό – Καινοτόμο Marketing & Branding, https://cutt.ly/rjInOc1

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις σχετικά με την εκδήλωση μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Μαντζανάκη Σταύρο, υπεύθυνο της ομάδας έργου του «Μηχανισμού Υποστήριξης Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας», τηλ: 2313319668 και 6944850960, email: info@ris3rcm.eu

  • Στα 28,4 δις ευρώ τα δάνεια σε αναστολή στο τέλος του 2020

Στα 28,4 δισ. ευρώ ανήλθε το ποσό των δανείων στα οποία έχει δοθεί η δυνατότητα αναστολής πληρωμής από τα μέσα Μαρτίου 2020 έως και τα τέλη Δεκεμβρίου 2020, τα οποία αντιστοιχούν σε 405.473 δάνεια. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ειδικής Γραμματείας Ιδιωτικού Χρέους, από τον Ιούλιο 2019 έως και τα τέλη Δεκεμβρίου 2020 ρυθμίστηκαν επιτυχώς 396.621 δάνεια (στεγαστικά, καταναλωτικά και επιχειρηματικά), συνολικού ύψους 21,17 δισ. ευρώ. Όσον αφορά στη χορήγηση κρατικής επιδότησης δανείων, υποβλήθηκαν 7.005 αιτήσεις, όπου μόνο στις μισές (56% - 3.945) οι τράπεζες υπέβαλαν προτάσεις ρύθμισης. Και από αυτές αποδεκτές από τους δανειολήπτες δεκτές έγιναν 2.780. Επιδοτήθηκαν 2.761 (39%) δικαιούχοι, μέχρι το τέλος Ιανουαρίου 2021. Το συνολικό ποσό της κρατικής επιδότησης που έχει καταβληθεί στους δικαιούχους του προγράμματος ανέρχεται σε 1,2 εκατ. ευρώ.

  • Μείωση ασφαλιστικών εισφορών απασχολούμενων στον ιδιωτικό τομέα από 01/01/2021 έως 31/12/2021

Με την εγκύκλιο 9 του e-ΕΦΚΑ κοινοποιούνται οι διατάξεις του άρθρου 31 του N. 4756/2020 με τις οποίες προβλέπεται για την περίοδο, από 01.01.2021 έως 31.12.2021, μείωση κατά τρείς (3) ποσοστιαίες μονάδες των ασφαλιστικών εισφορών εργοδότη – εργαζόμενου και παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή τους. Η εν λόγω μείωση των ασφαλιστικών εισφορών ισχύει για το έτος 2021 αποκλειστικά για τους απασχολούμενους (πλήρους, μειωμένης ή εκ περιτροπής απασχόλησης) στον ιδιωτικό τομέα.

Το τακτικό και έκτακτο (Ι.Δ.Α.Χ. και Ι.Δ.Ο.Χ.) προσωπικό των δημόσιων υπηρεσιών, αποκεντρωμένων διοικήσεων, Ο.Τ.Α. (α΄ και β΄ βαθμού) και νομικών προσώπων αυτών, Ν.Π.Δ.Δ., καθώς και Ν.Π.Ι.Δ. εντός Γενικής Κυβέρνησης, εξαιρείται ρητά από τη σχετική ρύθμιση.


  • Ενιαίο Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας - Νέα διαδικτυακή υπηρεσία e-ΕΦΚΑ

Κοινοποιήθηκε το Γενικό Έγγραφο 39588/2-2-2021 του e-ΕΦΚΑ σχετικά με τη διαδικτυακή Υπηρεσία Έκδοσης ενιαίου Αποδεικτικού Ασφαλιστικής Ενημερότητας (Α.Α.Ε.). Με τις διατάξεις του άρθρου 6 της υπ' αριθμ. οικ.17535/Δ1.6002/6.5.2020 ΚΥΑ με θέμα «Ηλεκτρονικές Συναλλαγές Ασφαλισμένων του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης - e-Ε.Φ.Κ.Α.» ορίζεται ότι:

«1. Το Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας εκδίδεται μέσω χρήσης ηλεκτρονικής υπηρεσίας, στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), με βάση τα διαθέσιμα δεδομένα στα πληροφοριακά συστήματα του e-ΕΦΚΑ.

2. Οι χρήστες εισέρχονται στην υπηρεσία έκδοσης Αποδεικτικού Ασφαλιστικής Ενημερότητας αφού προηγουμένως αυθεντικοποιηθούν με τη χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet) και καταχωρίσουν τον ΑΜΚΑ τους. Για την είσοδο στην ηλεκτρονική υπηρεσία Εργοδοτών χρησιμοποιούνται οι κωδικοί πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ.

10. Με την ίδια διαδικασία εκδίδεται και το Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας σε περίπτωση Αναπόγραφου Εργοδότη. Κατ' εξαίρεση Αποδεικτικά Ασφαλιστικής Ενημερότητας εκδίδονται μετά από αίτηση των ενδιαφερόμενων στις Οργανικές Μονάδες του e-ΕΦΚΑ, εφόσον δεν είναι εφικτή η χορήγηση μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr).»


  • ΑΑΔΕ: Διόρθωση παλαιότερων δηλώσεων του Ε9 χωρίς την επιβολή προστίμου 

Ανοιχτή βρίσκεται η ηλεκτρονική πύλη για την υποβολή δηλώσεων Ε9, με τους  ιδιοκτήτες να έχουν το δικαίωμα που τους δίνει η Εφορία να κλείσουν τυχόν εκκρεμότητες μέσω της πλατφόρμας της ΑΑΔΕ. Η Εφορία δίνει το δικαίωμα στους ιδιοκτήτες να κλείσουν τυχόν εκκρεμότητες έναντι του φοροελεγκτικού μηχανισμού για την περιουσιακή κατάσταση παρελθόντων ετών, από το 2010 έως και το 2020. Μέσω της εφαρμογής Ε9 μπορούν να υποβάλουν αρχική δήλωση Ε9 για τυχόν αγορά ή πώληση ακινήτου, γονική παροχή και κληρονομιά. Παράλληλα, για τυχόν λάθη ή παραλείψεις που έχουν παρατηρηθεί κατά τη συμπλήρωση ενός ή περισσότερων από τα έντυπα Ε9 που έχουν υποβληθεί τα έτη 2010-2020, ο φορολογούμενος έχει το δικαίωμα να εισέλθει στην ηλεκτρονική εφαρμογή και να επιλέξει το έτος για το οποίο θέλει να υποβάλει τη νέα, διορθωτική δήλωση.

Για την εκπρόθεσμη υποβολή της δήλωσης Ε9   δεν επιβάλλεται το πρόστιμο των 100 ευρώ.


  • Νέα παράταση για την καταχώρηση των Διακριτικών Τίτλων των Ενοικιαζόμενων Επιπλωμένων Δωματίων και Διαμερισμάτων έως 31-03-2021 στο ΓΕΜΗ 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 133 του ν. 4764/2020 «Ρυθμίσεις για την προστασία της δημόσιας υγείας από τις συνέπειες της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19, την ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς, την επιτάχυνση της απονομής των συντάξεων, τη ρύθμιση οφειλών προς τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις» (ΦΕΚ 256Α/23-12-2020), δόθηκε παράταση για την καταχώρηση των Διακριτικών Τίτλων έως την 31-03-2021. Επομένως η παρ. 1 του άρθρου 75 του Ν. 4582/2018(ΦΕΚ208Ά) τροποποιείται ως ακολούθως: Κάθε επιχείρηση Ενοικιαζόμενων Επιπλωμένων Δωματίων και Διαμερισμάτων υποχρεούται να δηλώσει το διακριτικό τίτλο της στις Υπηρεσίες Μιας Στάσης (ΥΜΣ) ή τις Υπηρεσίες ΓΕΜΗ, κατά περίπτωση, έως τις 31-03-2021.

  • Επιστρεπτέα προκαταβολή 5 – Νέα παράταση έως της 08/02/2021 η υποβολή αίτησης

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΓΔΟΥ 38/2021 με την οποία  τροποποιείται η  ΓΔΟΥ 19/25-1-2021 σχετικά με την επιστρεπτέα προκαταβολή 5. Με τις τροποποιήσεις της απόφασης δίνεται παράταση στις αιτήσεις έως 8.2.2021 και δίνεται επίσης η δυνατότητα -όπως είχε ανακοινωθεί από τον υπουργό-  ειδικά για επιχειρήσεις που έχουν πραγματοποιήσει έναρξη εργασιών από την 1η Νοεμβρίου 2019 έως και την 29η Φεβρουαρίου 2020, καθώς και από την 1η Αυγούστου 2020 έως και την 31η Οκτωβρίου 2020, και οι οποίες ανήκουν σε κλάδους που πλήττονταν άμεσα την περίοδο Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2020 (λιανεμπόριο, εστίαση, τουρισμός, πολιτισμός, αθλητισμός, μεταφορές και άλλοι κλάδοι που ήταν κλειστοί με κρατική εντολή την εν λόγω περίοδο), να είναι επιλέξιμες στον 5ο κύκλο της Επιστρεπτέας Προκαταβολής, ανεξαρτήτως του κύκλου εργασιών τους ή των ακαθάριστων εσόδων τους.

  • Π. ΣΤΑΜΠΟΥΛΙΔΗΣ: Οι επιχειρήσεις διασφαλίζουν για τους καταναλωτές δωρεάν με ένα κλικ τις αγορές και τις μετακινήσεις τους 

Δωρεάν μπορούν να καθορίζουν τα ραντεβού με τους πελάτες τους οι επιχειρήσεις, χρησιμοποιώντας την ψηφιακή πλατφόρμα e-καταναλωτής  (https://e-katanalotis.gov.gr/).  Αυτό υπενθυμίζει με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης. Συγκεκριμένα αναφέρει ο γενικός γραμματέας ότι: «Οι επιχειρήσεις μπορούν να καθορίζουν δωρεάν ραντεβού με τους πελάτες χρησιμοποιώντας την ψηφιακή πλατφόρμα e-καταναλωτής της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Οι καταναλωτές διασφαλίζουν με ένα κλικ τις αγορές και τις μετακινήσεις τους».


  • Οριστικά αποτελέσματα για 166 επενδυτικά σχέδια της «ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ» του Αναπτυξιακού Νόμου 4399/2016

Ανακοινώθηκε, από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ο οριστικός πίνακας κατάταξης των 166 επενδυτικών σχεδίων που υπήχθησαν στο καθεστώς «Γενική Επιχειρηματικότητα» του αναπτυξιακού νόμου 4399/2016 για το έτος 2018 (3ος κύκλος).  Το συνολικό ποσό της επιχορήγησης, της επιδότησης χρηματοδοτικής μίσθωσης και της επιδότησης του κόστους της δημιουργούμενης απασχόλησης ανέρχεται στο ύψος των 149.762.868,26 ευρώ και το συνολικό ποσό της ενίσχυσης με τη μορφή της φορολογικής απαλλαγής ανέρχεται στο ποσό των 245.573.360,26 ευρώ. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν τον πίνακα κατάταξης αναρτημένο στην ιστοσελίδα ependyseis.gr.


  • Υποχρέωση υποβολής αποδεικτικού φορολογικής δήλωσης στο Γ.Ε.ΜΗ. από τις μη κεφαλαιουχικές εταιρείες 

Όλοι οι υπόχρεοι εγγραφής στο Γ.Ε.ΜΗ. που δεν είναι κεφαλαιουχικές εταιρίες, δηλαδή όλοι εκτός από Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ι.Κ.Ε., και πιο συγκεκριμένα οι Ο.Ε. , Ε.Ε., Συν ΠΕ,. ΑΤΟΜΙΚΕΣ, ΑΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ κλπ, έχουν υποχρέωση καταχώρισης στο Γ.Ε.ΜΗ. του αποδεικτικού υποβολής φορολογικής τους δήλωσης, σύμφωνα με το άρθρο 5 της Υ.Α. 79760/31-12-2014 (ΦΕΚ Β’ 3623). Η καταχώριση πρέπει να γίνει εντός δύο μηνών από την υποβολή της φορολογικής δήλωσης, με ηλεκτρονικό τρόπο από την ιστοσελίδα https://services.businessportal.gr. 


  • Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής προστατεύει τα μέλη του

Συμφωνία με εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο των Συμβούλων Επιχειρήσεων υπέγραψε το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, για την παροχή εμπορικών και οικονομικών πληροφοριών στα μέλη του, που σχετίζονται με την συναλλακτική συμπεριφορά (π.χ. ακάλυπτες επιταγές, συναλλαγματικές, διαταγές πληρωμής, κατασχέσεις). Στην ανωτέρω συμφωνία προχώρησε το Επιμελητήριο, στα πλαίσια της συνεχούς ενημέρωσης των μελών του και στην προσπάθειά του να προστατέψει και να προασπίσει τις επιχειρήσεις – μέλη του από κινδύνους εμπορικού ρίσκου.

Τα οικονομικά ενήμερα μέλη του Επιμελητηρίου θα μπορούν εντελώς δωρεάν, συμπληρώνοντας μια φόρμα εντύπου, να ζητάνε πληροφορίες αναγράφοντας την επωνυμία, τη διεύθυνση και το Α.Φ.Μ. του υποψήφιου πελάτη τους. Το συμπληρωμένο  έντυπο θα το μεταβιβάζουν στη συνέχεια στο Επιμελητήριο μέσω fax ή e mail , και το Επιμελητήριο, από τη στιγμή που θα μεταβιβάσει το αίτημά του μέλους του στην εταιρία, θα απαντάει σε αυτά, άμεσα, με fax ή με e mail. Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι πληροφορίες που θα  λαμβάνουν τα μέλη από το Επιμελητήριο, είναι εμπιστευτικές και θα χρησιμοποιούνται μόνο για ενδοεπιχειρησιακή χρήση. Το έντυπο (Εντολή Ζήτησης) είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου στο παρακάτω link : 

https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/entoli_zitisis_meGDPO2020_F3552.pdf .

  • ΝΕΕΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις έχει αναβαθμίσει τις ψηφιακές του υπηρεσίες με σύγχρονες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που τις παρέχει δωρεάν σε όλα τα μέλη του, για την αύξηση της εξωστρέφειας και των πωλήσεων των τοπικών επιχειρήσεων.  Συνολικά προσφέρονται 4 νέες υπηρεσίες:  1. Ιστοσελίδα προβολής των Τουριστικών Επιχειρήσεων Χαλκιδικής σε Πανελλαδική Τουριστική Πύλη (www.filoxeno.com) που υποστηρίζεται από τα Ελληνικά Επιμελητήρια, αλλά και στην Τοπική Τουριστική Πύλη που ετοιμάζεται. Αφορά καταλύματα ή ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ, επιχειρήσεις διασκέδασης, τουριστικά γραφεία, επιχειρήσεις δραστηριοτήτων, τοπικών προϊόντων κ.ά.  Ειδικά στις Επιχειρήσεις Διαμονής προσφέρεται δωρεάν πλήρες και αυτοδιαχειριζόμενο σύγχρονο Σύστημα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (e-booking) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης, αλλά μπορεί να δέχεται και κατευθείαν κρατήσεις από την Τουριστική πύλη. 2. Ηλεκτρονικό Κατάστημα (e-shop) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης με ταυτόχρονη προβολή προϊόντων και στην Πανελλαδική Επιμελητηριακή Αγορά Προϊόντων: www.directmarket.gr . 3. Υπηρεσία Online Συμβούλου με ενημερωμένο περιεχόμενο που συνοδεύεται και από Υπηρεσία Online Συμβουλευτικής, όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να θέτουν ερωτήματα και να λάβουν εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες για φορολογικά, χρηματοδοτικά, εργασιακά και άλλα επιχειρηματικά θέματα δωρεάν.  4. Ιστοσελίδα προβολής της επιχείρησης στον Πανελλήνιο Ηλεκτρονικό Επιχειρηματικό Οδηγό που συμμετέχει και το Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σε δύο γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά και σε έκδοση για mobile, tablet με ταυτόχρονη απεικόνιση των επιχειρήσεων βάση γεωγραφικής θέσης του χρήστη και πολλά ακόμη σύγχρονα χαρακτηριστικά. Όλες οι εφαρμογές είναι πλήρως αυτοδιαχειριζόμενες αποκλειστικά από τις επιχειρήσεις. Για να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας συμπληρώστε απλά την παρακάτω φόρμα: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpv67i80cLDycq21aBSzV3aTMefjOvf3C_RoUbXzVxt2XNkQ/viewform

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, τηλ.: 2371024200 – 24300, e-mail: info@epichal.gr .   


  • Προκήρυξη Ηλεκτρονικού Διεθνή Ανοικτού Διαγωνισμού, για την προμήθεια «ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΠΟΤΩΝ, ΚΑΠΝΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΕΙΔΗ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟΥ», για την κάλυψη των αναγκών του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκιδικής

        Το Γενικό Νοσοκομείο Χαλκιδικής  ΕΠΑΝΑΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ Ανοικτό Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό προμήθεια ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ « ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΠΟΤΩΝ, ΚΑΠΝΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ  - ΕΙΔΗ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟΥ» (CPV :15811000-7)» του Γ.Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, προϋπολογισθείσας δαπάνης 13.669,89 € με ΦΠΑ, χρονικής διάρκειας ενός (1) έτους. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος. Ο συστημικός αριθμός του διαγωνισμού στο ΕΣΗΔΗΣ είναι 104850 . Ημερομηνία καταληκτικής λήξης προσφορών έχει οριστεί η  05.02.2021 ημέρα Παρασκευή και ώρα 14.00 μμ.

 Η Διακήρυξη καταχωρήθηκε στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκιδικής διεύθυνση (URL) :  http://chalkidiki.ismart.gr/enimerosi/promitheies-diagonismoi/, στο «Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ) στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.eprocurement.gov.gr , καθώς και στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης-Πρόγραμμα Διαύγεια http://et.diavgeia.gov.gr   . Για περισσότερες πληροφορίες, στο Γραφείο Προμηθειών του Γ.Ν. Χαλκιδικής, Ιπποκράτους 5 - Πολύγυρος, όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στο τηλέφωνο 2371350363, fax: 2371350410.   

  • Συνοπτικός διαγωνισμός σε ευρώ για την επιλογή αναδόχων για την προμήθεια (αγορά)διάφορων προϊόντων για το Παντοπωλείο και τα Κυλικεία του Αγροτικού Καταστήματος Κράτησης Κασσάνδρας για τις ανάγκες των κρατουμένων για το χρονικό διάστημα από 1-3-2021 έως 28-2-2022 με δικές τους δαπάνες.

Κριτήριο κατακύρωσης: Η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής. Επισημαίνεται ότι για τα παγωτά προκύπτει από το μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης επί τοις εκατό (%) (επί των εργοστασιακών τιμών χονδρικής πριν τον Φ.Π.Α., βάσει του επίσημου πρωτότυπου τιμοκαταλόγου της εταιρείας παραγωγής).Ημερομηνία –τόπος διενέργειας διαγωνισμού:  5/2/2021 ημέρα Παρασκευή και ώρα 10 π.μ. στο γραφείο του Δ/ντη του Αγροτικού Κ.Κ. Κασσάνδρας. Εγγύηση συμμετοχής και καλής εκτέλεσης δεν απαιτούνται. Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχουν: α) Όλα τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα, β) Συνεταιρισμοί και γ) Ενώσεις προμηθευτών που υποβάλλουν κοινή προσφορά. Ο συνολικός ενδεικτικός προϋπολογισμός της προμήθειας ανέρχεται στις εξήντα χιλιάδες Ευρώ χωρίς ΦΠΑ(60.000,00€) και αναφέρεται στο χρονικό διάστημα από 1-3-2021 έως 28-2-2022. Προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι να παραλάβουν τη διακήρυξη καθώς και σχετικές πληροφορίες, μπορούν να απευθύνονται στην ανωτέρω διεύθυνση και τηλέφωνο, όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 08.00-14.00. Για την παραλαβή της διακήρυξη δεν προβλέπεται κόστος. Επίσης στην ιστοσελίδα του προγράμματος «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» (https://et.diavgeia.gov.gr/f/agkkkassandras) διατίθεται ηλεκτρονικά η παρούσα διακήρυξη (ΑΔΑ : 6ΙΣΗ46ΨΧ0Ρ-4Β). Πληροφορίες στα τηλ 2374098721 κος Σαμαράς Νικόλαος,  Email : kat.kas.log@gmail.com .

  • Ενημέρωση για τη λειτουργία των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19

Η διοίκηση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σας ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το ΦΕΚ 341/Β/29.01.2021, η εξυπηρέτηση κοινού στο Επιμελητήριο γίνεται αυστηρά μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά και, κατόπιν συνεννόησης, να αποστείλουν με e-mail τα απαραίτητα έγγραφα για τη διεκπεραίωση της υπόθεσης τους, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των μελών μας.

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

e-mail : gemi@epichal.gr, συναλλαγή για ΑΕ - ΟΕ – ΕΕ – ΕΠΕ – ΙΚΕ – Πιστοποιητικά ΓΕΜΗ – ΥΜΣ 

e-mail : mitroo@epichal.gr, συναλλαγή για Ατομικές Επιχειρήσεις, Πιστοποιητικά Επιμελητηρίου, Συνδρομές

e-mail: info@epichal.gr , για οποιαδήποτε άλλη υπόθεση & συναλλαγή

Τηλ. :2371024200, 2371024300           

Fax: 2371021355

Θα είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.


*Η απόφαση ισχύει έως και 08/02/2021

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου