Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2021

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ενημερώνει...

Νέος κύκλος e – σεμιναρίων για τα μέλη του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής στα πλαίσια της προσπάθειας συνεχούς κατάρτισης και εκπαίδευσης των μελών του, εναρμονισμένο πλήρως με τη νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργήσει η πανδημία του COVID-19, διοργανώνει ΔΩΡΕΑΝ διαδικτυακά εκπαιδευτικά σεμινάρια _ online conference,  με την καταξιωμένη εταιρία Συμβούλων Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants με πολυετή εμπειρία στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και της επαγγελματικής εκπαίδευσης . 

Τα e – σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν:

  • Την Τρίτη 09 Φεβρουαρίου 2021 και ώρες 18:00 – 21:00 με θέμα «Ηγεσία» (Ολοκληρώθηκε)

  • Την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021 και ώρες 18:00 – 21:00 με θέμα «Branding & Οργάνωση για μεταποιητικές επιχειρήσεις»

  • Την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021 και ώρες  18:00 – 21:00 με θέμα «Οργάνωση – Βελτίωση & Τεχνικές προμηθειών »

  • Την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021 και ώρες  18:00 – 21:00 με θέμα «Digital Marketing (Διαδικτυακό Marketing»

        Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα διαδικτυακά σεμινάρια δωρεάν μέσω της εφαρμογή της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης, zoom

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να δηλώσουν το e-mail τους, στο οποίο θα τους αποσταλεί ο σχετικός σύνδεσμος για την παρακολούθησή του (link) μέσω του οποίου θα λάβουν μέρος, μέχρι και ώρα 18.00 της προηγούμενης ημέρας πριν τη διοργάνωση του σχετικού σεμιναρίου  . Για τη συμμετοχή σας στα σεμινάρια, παρακαλώ πατήστε ΕΔΩ .


(https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScrefLIG7ZITzGldkyT2S1w337sf9YtqvXDcAI3nGUQFyB7Kg/viewform)

Μετά την ολοκλήρωση του κύκλου των σεμιναρίων θα δοθούν στους συμμετέχοντες ηλεκτρονικές βεβαιώσεις συμμετοχής.


Για περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής: 2371024200 & 2371024300, e-mail: info@epichal.gr, υπεύθυνος κος Μήντος Δημήτριος. 


  • Δημοσιεύτηκαν στο ΦΕΚ τα  μέτρα που ισχύουν από 6 Φεβρουαρίου έως και 15 Φεβρουαρίου 2021

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 454/Β/5-2-2021 η απόφαση Δ1α/Γ·Π.οικ. 8378/2021 με τα έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID–19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από το Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 6:00. Άλλαξαν και πάλι τα Επίπεδα επιδημιολογικής επιβάρυνσης με τα Μέτρα Επιδημιολογικού Συναγερμού από δύο που ίσχυαν την προηγούμενη εβδομάδα, σε τέσσερα. Ειδικότερα έχουμε το Επίπεδο επιτήρησης, αυξημένου κινδύνου, πολύ αυξημένου κινδύνου και μητροπολιτικών περιοχών. Στο νομό Χαλκιδικής που εντάσσεται στην κατηγορία των μητροπολιτικών Δήμων, ορίστηκε προαιρετικό (διευρυμένο)  ωράριο λειτουργίας αγοράς από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 07.00 έως 17.00 . Ο περιορισμός της κυκλοφορίας ισχύει από τις 5:00 έως τις 18:00. 

Κομμωτήρια, κουρεία, κέντρα αισθητικής, μονάδες φροντίδας σώματος, διαιτολογικά κέντρα θα λειτουργούν από Δευτέρα έως Παρασκευή με το προαναφερθέν ωράριο (07.00 έως 17.00). Το Σάββατο οι εν λόγω υπηρεσίες θα μένουν κλειστές.

Τα εμπορικά καταστήματα θα λειτουργούν μόνο με παράδοση εκτός (click away), όπως ίσχυε τον Δεκέμβριο. Το Σάββατο θα είναι κλειστά . Θα επιτρέπεται στα καταστήματα τροφίμων η παράδοση η υπηρεσία διανομής προϊόντων (delivery) έως ώρα 01:00. Το Σάββατο θα είναι ανοιχτά μόνο σούπερ μάρκετ, φαρμακεία, φούρνοι, βενζινάδικα και καταστήματα τροφίμων με ωράριο 07.00 έως 17.00. Τα καταστήματα που θα λειτουργούν το Σάββατο (παρ. 22 του ΦΕΚ,) όπως καταστήματα τροφίμων (πχ σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ, φούρνοι, κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία, ζαχαροπλαστεία), φαρμακεία , πρατήρια υγρών καυσίμων , καθαριστήρια, καταστήματα πώλησης καπνικών/ατμιστικών προϊόντων, θα μπορούν να λειτουργούν και την ημέρα της Κυριακής , εφόσον επιτρέπεται η λειτουργία τους βάσει άλλων διατάξεων που ισχύουν για την περιοχή, πλην των σούπερ μάρκετ που θα παραμένουν κλειστά, όπως ορίζεται ρητώς στο εν λόγω άρθρο του ΦΕΚ. Τα περίπτερα δύνανται να λειτουργούν είκοσι τέσσερις ώρες. 

Επιπλέον από το επόμενο σαββατοκύριακο (13-14 Φεβρουαρίου) σταματούν να λειτουργούν και οι λαϊκές αγορές.

 Πέρα από τα καταστήματα, η ΓΓ Πολιτικής Προστασίας εξέδωσε διευκρινίσεις για τα φαρμακεία, τα βενζινάδικα και τις μετακινήσεις εντός νομού. Στην οδηγία αναφέρεται:

«Προς διευκόλυνση των επιχειρήσεων και των πολιτών γνωρίζουμε ότι, το ωράριο λειτουργίας των φαρμακείων και πρατήριων καυσίμων ισχύει όπως προβλέπεται από τις ειδικότερες διατάξεις που ρυθμίζουν τη λειτουργία τους και δεν επηρεάζεται από την απαγόρευση κυκλοφορίας όπως ισχύει ανά περιοχή» (ΦΕΚ 454Β, παραγρ 22).

Αναλυτικά το ΦΕΚ στο link : http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEzH9d6xfVpRXdtvSoClrL89Nkq0pWjxLp5MXD0LzQTLf7MGgcO23N88knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIuWGgxrOFyudBQaUNN5aihBsYI22-JIeied-KZRr5ajtJ

Σχετικά με τη λειτουργία των ανθοπωλείων , σύμφωνα με σημερινή πρωινή ενημέρωση από τον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου, Παναγιώτη Σταμπουλίδη, το Σαββατοκύριακο 13 και 14 Φεβρουαρίου θα λειτουργήσουν τα ανθοπωλεία μόνο με ραντεβού, και στο ωράριο 9:00-17:00.


  • Νόμος 4772/2021 - Δημοσιεύθηκε ο νόμος με τη μείωση των ενοικίων τη ρύθμιση για τις επιταγές και άλλες φορολογικές διατάξεις


Δημοσιεύθηκε ο νόμος 4772/2021 (ΦΕΚ 17Α_05.02.2021) "Διενέργεια Γενικών Απογραφών έτους 2021 από την Ελληνική Στατιστική Αρχή, επείγουσες ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19, επείγουσες δημοσιονομικές και φορολογικές ρυθμίσεις και άλλες διατάξεις. ". Μεταξύ άλλων στο Β’ Μέρος ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19, το άρθρο 26 αναφέρεται στην  «Επέκταση της μείωσης μισθώματος επαγγελματικών μισθώσεων», στο άρθρο 27 στην «Στήριξη των εκμισθωτών από τη μη είσπραξη μισθωμάτων - Τροποποίηση της παρ. 42 του άρθρου 72 του ν. 4172/2013 και της παρ. 2 του άρθρου 13 του ν. 4690/2020», στο άρθρο 28 στην «Αναστολή προθεσμιών λήξης, εμφάνισης και πληρωμής αξιογράφων, ρυθμίσεις για την παροχή ευεργετήματος μη καταχώρησης αξιογράφων σε αρχεία δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς και αναστολή
έκδοσης διαταγών πληρωμής», στο άρθρο 29 στο «Προσωρινό μέτρο κρατικής ενίσχυσης επιχειρήσεων με τη μορφή επιδότησης παγίων δαπανών». Ειδικά για τις προϋποθέσεις για την υπαγωγή στην αναστολή αξιογράφων  οφειλόμενων από τις επιχειρήσεις δημοσιεύτηκαν οι ΚΑΔ στην απόφαση  Α.1022/2021 «Καθορισμός των Κωδικών Αριθμών Δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) των επιχειρήσεων για την εφαρμογή της περ. α' της παρ. 1 του άρθρου 28 του ν. 4772/2021 «Διενέργεια Γενικών Απογραφών έτους 2021 από την Ελληνική Στατιστική Αρχή, επείγουσες ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19, επείγουσες δημοσιονομικές και φορολογικές ρυθμίσεις και άλλες διατάξεις (Α' 17).»


  • Μέτρα στήριξης ανακοινώνει ο Υπουργός Οικονομικών κος Σταϊκούρας

Στην εξειδίκευση των μέτρων στήριξης που εξήγγειλε την περασμένη Παρασκευή ο πρωθυπουργός, προχώρησε ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταικούρας.  Σύμφωνα με τον υπουργό, το συνολικό πακέτο μέτρων στήριξης ανήλθε πέρυσι σε 24 δισ. ευρώ, ενώ για το 2021 έχουν έως σήμερα υπολογιστεί 7,5 δισ. ευρώ. Ο ΥΠΟΙΚ ανακοίνωσε νέους κύκλους επιστρεπτέας προκαταβολής 6 και 7. Η επιστρεπτέα 6 θα είναι ύψους 500 εκατ. ευρώ. ενώ η επιστρεπτέα 7 θα είναι ύψους 1 δισ. ευρώ. Ταυτόχρονα όμως η κυβέρνηση προετοιμάζεται για το ενδεχόμενο παράτασης της υγειονομικής κρίσης και της ανάγκης στήριξης νοικοκυριών και επιχειρήσεων.

Στα άμεσα νέα μέτρα περιλαμβάνονται:  

  • Απαλλαγή 100% από ενοίκια για επιπλέον ένα μήνα τουλάχιστον, δηλαδή και τον Μάρτιο, για κλάδους που επλήγησαν ιδιαίτερα και ειδικά όσους είναι κλειστοί σήμερα με κρατική εντολή. Εκτός από την Εστίαση, περιλαμβάνεται επίσης το Λιανεμπόριο, Μεταφορές, Τουρισμός, Πολιτισμός και Αθλητισμός.

  • Ταυτόχρονα θα δοθεί αφορολόγητη αποζημίωση 80% στους εκμισθωτές από το κράτος (ή 60% για τα νομικά πρόσωπα). Οι υπόλοιποι πληρώνουν 60% ενοίκιο και το κράτος καλύπτει στους ιδιοκτήτες το 30% της ζημίας.

  • Ολοκλήρωση πληρωμών της Επιστρεπτέας 5 άμεσα, νέα Επιστρεπτέα Προκαταβολή 6 τον Φεβρουάριο και νέα Επιστρεπτέα 7 τον Μάρτιο.

  • Παράταση έως Σεπτέμβριο του χαμηλού ΦΠΑ13% σε καφέ και μη αλκοολούχα ποτά.

  • ΦΠΑ 13% και σε μεταφορές, θέατρα, σινεμά και το τουριστικό πακέτο, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου

  • Συνέχιση του προγράμματος ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ για τους πληττόμενους.

  • Νέο πρόγραμμα επιδότησης πάγιων δαπανών των επιχειρήσεων, που μόλις ψηφίστηκε.

  • Επιπλέον επιδότηση 10 ευρώ ανά θέση για θέατρα, σινεμά, χώρους συναυλιών.

  • Καταβολή έκτακτης ενίσχυσης 400 ευρώ σε ελ. επαγγελματίες επιστήμονες.

  • Επιστρεπτέα προκαταβολή 6

Άμεσα ξεκινά ο 6ος κύκλος της Επιστρεπτέας Προκαταβολής μέσω του οποίου θα διατεθούν 500 εκατ. ευρώ.  Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην στήριξη της εστίασης και των κλάδων που παρέμειναν κλειστοί στα τέλη Ιανουαρίου. Μέχρι τη Δευτέρα αναμένεται να ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ “myBusinessSupport” προκειμένου να υποβληθούν οι αιτήσεις από επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Βασικά χαρακτηριστικά της Επιστρεπτέας Προκαταβολής 6 είναι ότι : (α)  Θα ληφθεί υπόψη η μείωση του τζίρου που καταγράφηκε τον Ιανουάριο, (β) Το κατώτατο όριο ενίσχυσης για τους κλάδους που δεν παραμένουν κλειστοί θα είναι 500 ευρώ και ανώτατο οι 50.000 ευρώ, (γ) Οι ελεύθεροι επαγγελματίες χωρίς εργαζόμενους θα λάβουν από 500 έως 1.000 ευρώ ανάλογα με την πτώση των εσόδων που κατέγραψαν τον Ιανουάριο.

Ειδικά για την εστίαση κι άλλους κλάδους της οικονομίας που παρέμειναν κλειστοί τον Ιανουάριο όπως γυμναστήρια, θέατρα, κινηματογράφοι κ.α., το κατώτατο ύψος της ενίσχυσης που μπορούν να λάβουν οι δικαιούχοι μέσω της Επιστρεπτέας Προκαταβολής 6 διαμορφώνεται ως εξής:

·         1.000 ευρώ για επιχειρήσεις χωρίς εργαζόμενους

·         2.000 ευρώ για επιχειρήσεις με 1 έως 5 εργαζόμενους

·         4.000 ευρώ για επιχειρήσεις με 6 έως 20 εργαζόμενους

·         8.000 ευρώ για επιχειρήσεις με περισσότερους από 20 εργαζόμενους.

Όπως στον 4ο και στον 5ο κύκλο της Επιστρεπτέας Προκαταβολής, το 50% της ενίσχυσης θα είναι μη επιστρεπτέο. Δεδομένου ότι ένας από τους βασικούς στόχους της Επιστρεπτέας Προκαταβολής είναι εκτός από την παροχή ρευστότητας και η διατήρηση των θέσεων εργασίας, όσοι λάβουν χρήματα μέσω του 6ου κύκλου θα πρέπει να διατηρήσουν τις θέσεις εργασίας έως και τις 31 Ιουλίου 2021. Τα ποσά στους δικαιούχους αναμένεται να καταβληθούν στις αρχές Μαρτίου.

  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: 7η τροποποίηση της Δράσης & έναρξη υποβολής αιτήματος ελέγχου

Έχει δημοσιευτεί η υπ. αριθμ. Α.Π.: 565/02-02-2021   (ΑΔΑ:Ω02Η7ΛΛ-2ΝΑ) Έβδομη (7η) τροποποίηση της εν θέματι πρόσκλησης. Περιληπτικά οι κύριες αλλαγές που επέρχονται με την τροποποίηση είναι οι κάτωθι:

  1. Το συνολικό αίτημα ελέγχου υποβάλλεται κατ’ επιλογή των δικαιούχων στο διάστημα από 01/02/2021 έως 31/07/2021.

  2. Το Αίτημα Καταβολής (Επαλήθευσης – Πιστοποίησης) υποβάλλεται από το δικαιούχο μόνο ηλεκτρονικά στο ΠΣΚΕ και επισυνάπτονται σε αυτό όλα τα προβλεπόμενα στα παραρτήματα VII & VIII δικαιολογητικά.

  3. Τροποποιούνται τα δικαιολογητικά των παραρτημάτων VII & VIII (παραδοτέα ελέγχου και καταβολής επιχορήγησης).

Σε περίπτωση που δεν επικυρωθεί ο υπολογισμός διατήρησης προσωπικού της τελευταίας ημέρας, το αίτημα απορρίπτεται και η επιχείρηση δύναται να επανέλθει με νέο αίτημα σε χρόνο που η παραπάνω υποχρέωση τηρείται.

Την σχετική Απόφαση μπορείτε να την βρείτε στην ιστοσελίδα του ΚΕΠΑ - ΑΝΕΜ https://kepa-anem.gr/ wp-content/uploads/sites/2/2020/09/7η-τροποποίηση-Covid-19-PKM.pdf, στην ιστοσελίδα του ΕΦΕΠΑΕ www.efepae.gr, καθώς και στο διαδικτυακό τόπο ΔΙΑΥΓΕΙΑ, http://et.diavgeia.gov.gr  με τους προαναφερθέντες Αριθμούς Διαδικτυακής Ανάρτησης (ΑΔΑ).

Η ενέργεια του Αιτήματος Καταβολής Ενίσχυσης (Ελέγχου) στο ΠΣΚΕ είναι διαθέσιμη από Τετάρτη 03 Φεβρουαρίου 2021. Προκειμένου να υποβάλετε το Αίτημα Καταβολής Ενίσχυσης (Ελέγχου),  εισέρχεστε με τους κωδικούς σας στο ΠΣΚΕ (username και password της Υποβολής) επιλέγετε αριστερά το μενού της Δράσης και στη συνέχεια την ενέργεια «Αίτημα Καταβολής Ενίσχυσης (Ελέγχου)». Στη συνέχεια ακολουθείτε τις οδηγίες που εμφανίζονται σε κάθε καρτέλα για την συμπλήρωση του αιτήματος. Επισημαίνουμε την ανάγκη επισύναψης όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών στο βήμα 7 [ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΑΡΧΕΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ (ΕΛΕΓΧΟΥ)] του ΠΣΚΕ, τα οποία θα πρέπει να είναι ευκρινή προκειμένου να αποφευχθούν καθυστερήσεις οι οποίες θα οφείλονται στην εκ νέου προσκόμιση των δικαιολογητικών.

Σύμφωνα  με τα αναφερόμενα στην Αναλυτική Πρόσκληση της Δράσης (Κεφ. 12.1), οι Δικαιούχοι  των οποίων επενδύσεις θα υπαχθούν στη Δράση “Eνίσχυση μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πανδημία Covid-19 στην Κεντρική Μακεδονία” θα πρέπει στη διάρκεια υλοποίησης του έργου τους να λαμβάνουν όλα τα μέτρα πληροφόρησης που προβλέπονται στο Παράρτημα XII του Κανονισμού 1303/2013. Οι Υποχρεώσεις Δημοσιότητας  - Πληροφόρησης κατά την υλοποίηση της πράξης περιγράφονται στο παρακάτω link : https://kepa-anem.gr/2020/09/03/%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%87%CF%81%CE%B5%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%84-11/

  • Πρώτη (1η) τροποποίηση της πρόσκλησης για την Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Εστίασης για την προμήθεια Θερμαντικών Σωμάτων Εξωτερικού Χώρου. Και σε ξενοδοχεία , τουριστικά καταλύματα η επιδότηση για θερμαντικά σώματα

Η υπ’ αριθ.7141/1576/Α3/30-12-2020 (ΑΔΑ: Ω8ΡΘ46ΜΤΛΡ-ΦΥΣ) απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων με θέμα: «Πρόσκληση για την Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Εστίασης για την προμήθεια Θερμαντικών Σωμάτων Εξωτερικού Χώρου του Ε.Π. «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ)», ΕΣΠΑ 2014 –2020», τροποποιείται ως εξής:

1.Η παράγραφος 5 αντικαθίσταται ως εξής:

 Λήπτες της ενίσχυσης, ήτοι επιχειρήσεις που δύνανται να τύχουν δημόσιας χρηματοδότησης στο πλαίσιο της παρούσας Δράσης, είναι οι Μικρομεσαίες και Μεγάλες Επιχειρήσεις: 

i. εστίασης και

ii. παροχής καταλυμάτων(ξενοδοχεία και παρόμοια καταλύματα) που διαθέτουν εξωτερικό χώρο παροχής υπηρεσιών εστίασης ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή, που νομίμως λειτουργούν στη χώρα, και των οποίων οι ΚΑΔ περιλαμβάνονται στην Αναλυτική Πρόσκληση.

2.Η παράγραφος 6 αντικαθίσταται ως εξής: 

Η επιχορήγηση των επιχειρήσεων, των επιλέξιμων ΚΑΔ, καλύπτει την προμήθεια ενός (1) θερμαντικού σώματος ανά 10 τετραγωνικά μέτρα νόμιμα αδειοδοτημένου εξωτερικού χώρου εστίασης και μέχρι 100 € ανά θερμαντικό σώμα, χωρίς το ΦΠΑ


  • Προκήρυξη Δράσης “Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Εστίασης για την προμήθεια Θερμαντικών Σωμάτων Εξωτερικού Χώρου”

Με απόφαση που υπέγραψε ο υφ. Ανάπτυξης Γιάννης Τσακίρης, Αρ. Πρωτ: 7141 / 1576 /Α3 _30.12.2020 «κλείδωσε» η επιχορήγηση των επιχειρήσεων εστίασης για την προμήθεια θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου, μέσω του ΕΣΠΑ 2014-2020. Η δράση προβλέπει την ενίσχυση όλων των επιχειρήσεων εστίασης για την αγορά μίας θερμαντικής συσκευής ανά 10 τετραγωνικά μέτρα νόμιμα αδειοδοτημένου εξωτερικού χώρου και έως 100 ευρώ εκάστη (χωρίς ΦΠΑ). 

1. Οι επιλέξιμοι ΚΑΔ στους οποίους πρέπει να δραστηριοποιείται η προς ενίσχυση επιχείρηση, μετά την 1η τροποποίηση είναι οι :

  56.10 : Δραστηριότητες υπηρεσιών εστιατορίων και κινητών μονάδων εστίασης Περιλαμβάνονται και όλοι οι ΚΑΔ της υποκατηγορίας 56.10

56.29.20 : Υπηρεσίες καντίνας Περιλαμβάνονται και όλοι οι ΚΑΔ της υποκατηγορίας 56.29.20 

56.30 : Δραστηριότητες παροχής ποτών Περιλαμβάνονται και όλοι οι ΚΑΔ της υποκατηγορίας 56.30 

55.10 :Ξενοδοχεία και παρόμοια καταλύματα Περιλαμβάνονται και όλοι οι ΚΑΔ της υποκατηγορίας 55.10 

55.20 :Καταλύματα διακοπών και άλλα καταλύματα σύντομης διαμονής Περιλαμβάνονται και όλοι οι ΚΑΔ της υποκατηγορίας 55.20 εκτός των ΚΑΔ 55.20.12 (Υπηρεσίες παροχής δωματίου ή μονάδας καταλύματος για επισκέπτες σε ιδιοκτησίες χρονομεριστικής μίσθωσης) και 55.20.19 (Άλλες υπηρεσίες παροχής δωματίου ή μονάδας καταλύματος για επισκέπτες, χωρίς καθημερινή καθαριότητα).

Σε περίπτωση τετραψήφιου ΚΑΔ συμπεριλαμβάνονται όλες οι υποκατηγορίες πενταψήφιων, εξαψήφιων και οκταψήφιων. Σε περίπτωση πενταψήφιου συμπεριλαμβάνονται όλες οι κατηγορίες εξαψήφιων και οκταψήφιων. Σε περίπτωση εξαψήφιου συμπεριλαμβάνονται όλες οι κατηγορίες οκταψήφιων».

Επισημαίνεται ότι η ενίσχυση έχει αναδρομική ισχύ, δηλαδή καλύπτεται από τη σχετική πρόσκληση η προμήθεια θερμαντικών σωμάτων που πραγματοποιήθηκε από την 1η Φεβρουαρίου 2020 και πριν από την υποβολή της αίτησης χρηματοδότησης, υπό την προϋπόθεση ότι ο λήπτης της ενίσχυσης διέθετε τουλάχιστον έναν ενεργό επιλέξιμο ΚΑΔ κατά την ημερομηνία αγοράς.

Η δημόσια χρηματοδότηση καλύπτει τις δαπάνες για την αγορά θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου οποιουδήποτε τύπου (π.χ. υγραερίου, ηλεκτρικών, φυσικού αερίου, πάνελ υπερύθρων, αλογόνου κ.ά.), αυτόνομων ή μέρους κινητού εξοπλισμού, τα οποία ήταν καινούργια και αμεταχείριστα κατά την αγορά τους. 

Το μέγιστο ποσό ενίσχυσης που μπορεί να λάβει μια επιχείρηση για ένα χώρο εστίασης ανέρχεται σε πέντε χιλιάδες ευρώ (5.000€). Σε περιπτώσεις εστίασης σε ξενοδοχεία / τουριστικά καταλύματα που σε έναν τόπο εγκατάστασης του ξενοδοχείου υπάρχουν περισσότεροι από έναν εξωτερικοί χώροι παροχής υπηρεσιών εστίασης, αυτό οι χώροι λαμβάνονται υπόψη ως ένας εξωτερικός χώρος παροχής υπηρεσιών εστίασης.

Ως ημερομηνία έναρξης για την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων ορίζεται η 4η Ιανουαρίου 2021 και ώρα 15:00 και λήξης η 4η Μαρτίου 2021 και ώρα 17:00, στον διαδικτυακό τόπο https://heating-devices.mindev.gov.gr. Υπογραμμίζεται ότι, πριν από την υποβολή της αίτησης, ο λήπτης της ενίσχυσης πρέπει να έχει ήδη προχωρήσει στην προμήθεια και την αποπληρωμή των θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου, καθώς και στη σχετική εγγραφή στα λογιστικά βιβλία της επιχείρησης

Ο δυνητικός λήπτης υποβάλλει μία Αίτηση Χρηματοδότησης ανά ΑΦΜ, για το σύνολο εγκαταστάσεων εστίασης ή και των τουριστικών καταλυμάτων που διαθέτουν εξωτερικούς χώρους παροχής υπηρεσιών εστίασης, που βρίσκονται στην κυριότητά του και για τις οποίες προμηθεύεται θερμαντικά σώματα εξωτερικού χώρου. Το ποσό με το οποίο επιχορηγείται η επιχείρηση, στο πλαίσιο της δράσης, είναι ακατάσχετο, αφορολόγητο, δεν υπόκειται σε παρακράτηση και δεν συμψηφίζεται με οποιαδήποτε οφειλή. Η αξιολόγηση των αιτήσεων χρηματοδότησης θα είναι άμεση και το ποσό θα καταβάλλεται στους δικαιούχους σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη νέα δράση του ΕΣΠΑ, τη διαδικασία υποβολής και έγκρισης της αίτησης χρηματοδότησης, καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, μπορείτε να επισκεφθείτε τις παρακάτω σελίδες:

• http://www.antagonistikotita.gr/epanek/prokirixeis.asp?id=72&cs

• https://www.efepae.gr/frontend/articles.php?cid=684&t=Perigrafi-Drasis

• https://www.espa.gr


  • Προδημοσίευση της νέας Δράσης του ΕΠΑνΕΚ: «e-λιανικό» (e – shop)

Η νέα Δράση του ΕΠΑνΕΚ «e-λιανικό» έχει στόχο την επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων για την δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας κορωνοϊού (COVID-19), να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού αυτών, να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους και να διασφαλιστεί η συνέχεια της οικονομικής δραστηριότητας τους.

Επιδοτούνται αιτήσεις μέχρι 5.000 ευρώ για κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ.

Ο προϋπολογισμός της Δράσης είναι 80.000.000 ευρώ.

Η Δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.

Δικαιούχοι της Δράσης  Μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου (ΚΑΔ 47 και Αναλυτικοί αυτού με την εξαίρεση του τομέα της αλιείας και της εμπορίας καπνού και προϊόντων καπνού), διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

  • Υφιστάμενες, οι οποίες έχουν συσταθεί έως και την 30.09.2019

  • Νεοσύστατες, οι οποίες έχουν συσταθεί από 01/10/2019 και μετά, μέχρι τις 07/11/2020.

Η Δράση αναμένεται να προκηρυχθεί εντός του μηνός Ιανουαρίου 2021 και η περίοδος υποβολής θα ανακοινωθεί στην Πρόσκληση και θα έχει διάρκεια τουλάχιστον τριάντα (30) ημέρες.

Ηλεκτρονική Υποβολή

Για τη χρηματοδότηση από την παρούσα Δράση, απαιτείται η υποβολή Αίτησης Χρηματοδότησης σε ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα ανακοινωθεί με τη δημοσίευση της Αναλυτικής Πρόσκλησης της Δράσης, στην οποία θα επισυνάπτονται, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω:

  • Κατάσταση ενεργών δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) της επιχείρησης μέσω της ιστοσελίδας gsis.gr

  • Παραστατικά προμήθειας εξοπλισμού και υπηρεσιών για την δημιουργία ή την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης

  • Αποδεικτικά στοιχεία της δημιουργίας/αναβάθμισης του ηλεκτρονικού καταστήματος (πχ ηλεκτρονική διεύθυνση)

  • Φωτογραφίες του φυσικού καταστήματος με εμφανή τα στοιχεία ταυτοποίησης και χωροθέτησης αυτού.

 Η προδημοσίευση της Δράσης  είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στο link : https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/Prodimosiefsie-lianiko_F23403.pdf

 Για κάθε πρόσθετη πληροφορία σχετικά με τη Δράση μπορείτε να απευθυνθείτε στο:

Γραφείο Πληροφόρησης ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ: Δραγατσανίου 8, πλατεία Κλαυθμώνος, Αθήνα.

Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 10.00 π.μ. έως τις 2.00 μ.μ. (κατόπιν ραντεβού)

Τηλεφωνική ενημέρωση: στο 801 11 36 300 από σταθερό τηλέφωνο με αστική χρέωση από τις 9.00 π.μ έως τις 4.30 μ.μ.

Εmailinfoepan@mou.gr

Ιστοσελίδεςwww.antagonistikotita.gr , www.espa.gr

Σημεία Πληροφόρησης ΕΦΕΠΑΕ & των Περιφερειακών Μονάδων τουςwww.efepae.gr

Για τις Περιφέρειες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας αρμόδιος Εταίρος-Περιφερειακή Μονάδα του ΕΦΕΠΑΕ είναι η ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ (τηλ. 2310-480.000, info@e-kepa.gr, www.kepa-anem.gr, Yπεύθυνος : κ. Δημήτρης Γιαλόγλου). 

Επιπρόσθετα οι επιχειρήσεις της Δυτικής Μακεδονίας, μπορούν να απευθύνονται και στην ΑΝΚΟ (Παράρτημα της ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ, τηλ. 24610-24022, anko@anko.gr, www.anko.gr).

  • Άνοιξε η πλατφόρμα για την έκτακτη ενίσχυση των 400 ευρώ σε αυτοαπασχολούμενους επιστήμονες 

Άνοιξε  η πλατφόρμα του Πληροφοριακού Συστήματος «ΕΡΓΑΝΗ» (https://supportemployees.services.gov.gr) για την υποβολή δηλώσεων για την καταβολή έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης, ύψους 400 ευρώ. Το ΦΕΚ 450Β_05.02.2021 _ ΚΥΑ Αριθμ. οικ.5629/22,  καθορίζει τις προϋποθέσεις, τα κριτήρια και τη διαδικασία χορήγησης της ενίσχυσης στους ασφαλισμένους του τέως ΕΤΑΑ και τους οικονομολόγους και γεωτεχνικούς που ασφαλίζονται στον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-EΦKA) που επλήγησαν από την πανδημία του κορονοϊού κατά το 2020. Η υποβολή αιτήσεων για χορήγηση της οικονομικής ενίσχυσης για τις κάτωθει οικονομικές δραστηριότητες στην πλατφόρμα του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ είναι από την 5η Φεβρουαρίου έως και την 15η Φεβρουαρίου 2021.

Στον τετραψήφιο ΚΑΔ, συμπεριλαμβάνονται όλες οι υποκατηγορίες πενταψήφιων, εξαψήφιων και οκταψήφιων:

6910 Νομικές δραστηριότητες, 7111 Δραστηριότητες αρχιτεκτόνων, 7112 Δραστηριότητες μηχανικών και συναφείς δραστηριότητες παροχής τεχνικών συμβουλών, 8621 Δραστηριότητες άσκησης γενικών ιατρικών επαγγελμάτων, 8622 Δραστηριότητες άσκησης ειδικών ιατρικών επαγγελμάτων, 8623 Δραστηριότητες άσκησης οδοντιατρικών επαγγελμάτων, 7500 Κτηνιατρικές δραστηριότητες, 6920 Δραστηριότητες λογιστικής, τήρησης βιβλίων και λογιστικού ελέγχου· παροχή φορολογικών συμβουλών, 7022 Δραστηριότητες παροχής επιχειρηματικών συμβουλών και άλλων συμβουλών διαχείρισης.

Tο επίδομα των 400 ευρώ θα δοθεί μέχρι τις αρχές Μαρτίου, καθώς θα πρέπει να προηγηθεί η επεξεργασία και η διασταύρωση των στοιχείων που θα παρέχουν οι ενδιαφερόμενοι με τις υπεύθυνες δηλώσεις. Tα κριτήρια για το επίδομα για όσους ελεύθερους επαγγελματίες επιστήμονες έκαναν έναρξη επαγγέλματος έως τις 31 Δεκεμβρίου του 2016 είναι (α) να έχουν μείωση τζίρου εσόδων της τάξης του 20% για το 2020, για το διάστημα Απρίλιος-Δεκέμβριος, (β) το οικογενειακό τους εισόδημα δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 30.000 ευρώ. Σε ό,τι αφορά τους νέους επαγγελματίες που έκαναν έναρξη μετά τον Ιανουάριο του 2017, ισχύει μόνο το εισοδηματικό κριτήριο των 30.000 ευρώ, ενώ για τους ασκούμενους δικηγόρους που έχουν ασφαλιστεί μετά 1/1/2017 δεν ισχύει ούτε το εισοδηματικό κριτήριο.

  • Ενίσχυση επιχειρήσεων θεάτρων, μουσικών σκηνών, χοροθεάτρων, συναυλιακών χώρων & χώρων παραστάσεων 

Οικονομική ενίσχυση ύψους 14 εκατ. ευρώ θα λάβουν οι επιχειρήσεις θεάτρων, μουσικών σκηνών, χοροθεάτρων, συναυλιακών χώρων και χώρων παραστάσεων, στο πλαίσιο αντιμετώπισης των συνεπειών της πανδημίας. Η στήριξη των επιχειρήσεων του πολιτισμού θα έχει την μορφή οικονομικής κάλυψης θέσεων θεατή/εισιτηρίου. Στο πλαίσιο αυτό, θα καταβληθεί από τον κρατικό προϋπολογισμό σταθερό ποσό 10 ευρώ ανεξαρτήτως της τιμής του εισιτηρίου που εφαρμόζει η επιχείρηση ανά θέση θεατή/εισιτήριο, ανά παράσταση, για τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο 2020 και για συνολικό μέγιστο αριθμό 24 παραστάσεων ανά μήνα. Αναλυτικότερα στο ΦΕΚ 457/Β/06.02.2021 Αριθμ Αποφ 5774/203/5-2-2021 «Ενίσχυση επιχειρήσεων θεάτρων, μουσικών σκηνών, χοροθεάτρων, συναυλιακών χώρων και χώρων παραστάσεων, στο πλαίσιο αντιμετώπισης των συνεπειών του COVID-19».


  • Με πέντε νέα κριτήρια το "Εξοικονομώ – Αυτονομώ"

Σύμφωνα με πληροφορίες το νέο πρόγραμμα θα περιλαμβάνει πιο εστιασμένα κριτήρια τα οποία ήδη εξετάζονται και αναμένεται να οριστικοποιηθούν σε συνεργασία με το Τεχνικό Επιμελητήριο της Ελλάδος. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι έχουν ήδη οριστικοποιηθεί 5 αλλαγές και συγκεκριμένα: 

- Πρώτον οι επιδοτήσεις στο πρόγραμμα θα διαφοροποιούνται ανάλογα με την ενεργειακή κλάση του ωφελούμενου κτιρίου 

- Δεύτερον θα λαμβάνονται υπόψη οι κλιματολογικές – περιβαλλοντικές συνθήκες της κάθε περιοχής 

- Τρίτον θα εισαχθεί κριτήριο για τις λεγόμενες μειονεκτικές περιοχές (ορεινές περιοχές, περιοχές της απολιγνιτοποίησης κλπ) 

- Τέταρτον θα υπάρχουν κριτήρια στο πρόγραμμα ανάλογα με την παλαιότητα των ωφελούμενων κτιρίων 

- Πέμπτον θα εξειδικευτούν περαιτέρω τα εισοδηματικά κριτήρια με στόχο την καταπολέμηση της ενεργειακής φτώχειας 

Σημειώνεται ότι στο τρέχον πρόγραμμα οι επιδοτήσεις φτάνουν έως και το 85% των δαπανών για την υλοποίηση οικιακών παρεμβάσεων μείωσης της ενεργειακής κατανάλωσης και κατά συνέπεια του ενεργειακού κόστους των νοικοκυριών. Τα εισοδηματικά κριτήρια που ισχύουν αφορούν σε 5 κατηγορίες, ξεκινώντας από κάτω από 10 χιλιάδες ευρώ ατομικό εισόδημα και 20 χιλιάδες οικογενειακό και φτάνουν μέχρι τις 90 χιλιάδες ατομικό και τις 120 χιλιάδες οικογενειακό εισόδημα.  Αλλαγές αναμένεται να υπάρξουν και στη διαδικασία ένταξης και την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων, με στόχο να ικανοποιηθούν περισσότεροι ωφελούμενοι και να μην επαναληφθεί το φαινόμενο της υποβολής πολλαπλών αιτήσεων από τεχνικά γραφεία και μηχανικούς. 

  • Πρόσκληση για συμμετοχή σε διαδικτυακά εργαστήρια με θέμα «Σχεδιασμός και εξειδίκευση δράσεων αξόνων καινοτομίας για την επόμενη Προγραμματική περίοδο (ΠΕΠ ΕΣΠΑ 2021-2027), στο πλαίσιο του Α΄ κύκλου επιχειρηματικής ανακάλυψης»

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Αυτοτελής Δ/νση Υποστήριξης Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας, σας προσκαλούν στον πρώτο κύκλο Θεματικών Εργαστηρίων, με σκοπό τη διερεύνηση και καταγραφή των προσδοκιών του οικοσυστήματος καινοτομίας της περιοχής, αλλά και των προτάσεών του για την ενίσχυση της θέσης της περιφερειακής οικονομίας ως προς τις
επιδόσεις της καινοτομίας, παραγωγικότητας και εξωστρέφειας. Τα εργαστήρια θα υλοποιηθούν μέσω τηλεδιάσκεψης το ερχόμενο διάστημα 28.01.2021 έως 25.02.2021 και ώρα 12.30 μ.μ., στις προτεινόμενες θεματικές περιοχές: Διατροφή 2030, Τεχνολογικός Μετασχηματισμός της Βιομηχανίας, Κυκλική Οικονομία, Υγεία, Δημιουργικό-Καινοτόμο Marketing & Branding.  

Τα πέντε εργαστήρια αποτελούν μέρος της διαδικασίας σχεδιασμού των δράσεων για τους άξονες καινοτομίας της προγραμματικής περιόδου 2021–2027 και αποτελούν συνέχεια της ευρείας και ανοικτής συμμετοχικής διαδικασίας, που ενεργοποίησε η ΠΚΜ από το 2013 και εφαρμόζει σε διαρκή βάση. Μέσω των Εργαστηρίων Επιχειρηματικής Ανακάλυψης (EDP), κατέστη δυνατή η αποτύπωση των θέσεων και προτάσεων των συμμέτοχων φορέων της επιχειρηματικής, καθώς και της επιστημονικής κοινότητας, που αποτυπώθηκαν στην περιφερειακή Στρατηγική της Καινοτομίας (Έξυπνη Εξειδίκευση – RIS3 2014-2020), ενώ το ίδιο  προσδοκάται και μέσω του νέου κύκλου για τη νέα Προγραμματική Περίοδο 2021-2027.

Οι ημέρες διεξαγωγής των Θεματικών Εργαστηρίων θα είναι οι ακόλουθες: 

Διατροφή 2030                                                                     28.01.2021
Τεχνολογικός Μετασχηματισμός της Βιομηχανίας               04.02.2021
Κυκλική Οικονομία                                                               11.02.2021

Υγεία (Ευεξία, Γήρανση, πρόληψη, Βιοεπιστήμες, κ.α.)      18.02.2021
Δημιουργικό – Καινοτόμο Marketing & Branding                 25.02.2021

Το συνολικό πλήθος ατόμων θα είναι μέχρι 40 ανά Θεματικό Εργαστήριο, για την επίτευξη του διαδραστικού χαρακτήρα του. Σε περίπτωση μεγάλης προσέλευσης σε κάποιο από αυτά, το εργαστήριο θα επαναληφθεί.

Δηλώσεις συμμετοχής για τα 5 εργαστήρια μπορείτε να κάνετε στους εξής συνδέσμους:
1ο Workshop: Διατροφή 2030, https://cutt.ly/IjInvcP
2ο Workshop: Τεχνολογικός Μετασχηματισμός της Βιομηχανίας, https://cutt.ly/pjInmm7
3ο Workshop: Κυκλική Οικονομία, https://cutt.ly/HjInW4Y
4ο Workshop: Υγεία (Ευεξία, Γήρανση, Πρόληψη, Βιοεπιστήμες, κ.α.), https://cutt.ly/1jInYfC
5ο Workshop: Δημιουργικό – Καινοτόμο Marketing & Branding, https://cutt.ly/rjInOc1

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις σχετικά με την εκδήλωση μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Μαντζανάκη Σταύρο, υπεύθυνο της ομάδας έργου του «Μηχανισμού Υποστήριξης Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας», τηλ: 2313319668 και 6944850960, email: info@ris3rcm.eu

  • Υποχρέωση υποβολής αποδεικτικού φορολογικής δήλωσης στο Γ.Ε.ΜΗ. από τις μη κεφαλαιουχικές εταιρείες 

Όλοι οι υπόχρεοι εγγραφής στο Γ.Ε.ΜΗ. που δεν είναι κεφαλαιουχικές εταιρίες, δηλαδή όλοι εκτός από Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ι.Κ.Ε., και πιο συγκεκριμένα οι Ο.Ε. , Ε.Ε., Συν ΠΕ,. ΑΤΟΜΙΚΕΣ, ΑΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ κλπ, έχουν υποχρέωση καταχώρισης στο Γ.Ε.ΜΗ. του αποδεικτικού υποβολής φορολογικής τους δήλωσης, σύμφωνα με το άρθρο 5 της Υ.Α. 79760/31-12-2014 (ΦΕΚ Β’ 3623). Η καταχώριση πρέπει να γίνει εντός δύο μηνών από την υποβολή της φορολογικής δήλωσης, με ηλεκτρονικό τρόπο από την ιστοσελίδα https://services.businessportal.gr. 


  • Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής προστατεύει τα μέλη του

Συμφωνία με εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο των Συμβούλων Επιχειρήσεων υπέγραψε το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, για την παροχή εμπορικών και οικονομικών πληροφοριών στα μέλη του, που σχετίζονται με την συναλλακτική συμπεριφορά (π.χ. ακάλυπτες επιταγές, συναλλαγματικές, διαταγές πληρωμής, κατασχέσεις). Στην ανωτέρω συμφωνία προχώρησε το Επιμελητήριο, στα πλαίσια της συνεχούς ενημέρωσης των μελών του και στην προσπάθειά του να προστατέψει και να προασπίσει τις επιχειρήσεις – μέλη του από κινδύνους εμπορικού ρίσκου.

Τα οικονομικά ενήμερα μέλη του Επιμελητηρίου θα μπορούν εντελώς δωρεάν, συμπληρώνοντας μια φόρμα εντύπου, να ζητάνε πληροφορίες αναγράφοντας την επωνυμία, τη διεύθυνση και το Α.Φ.Μ. του υποψήφιου πελάτη τους. Το συμπληρωμένο  έντυπο θα το μεταβιβάζουν στη συνέχεια στο Επιμελητήριο μέσω fax ή e mail , και το Επιμελητήριο, από τη στιγμή που θα μεταβιβάσει το αίτημά του μέλους του στην εταιρία, θα απαντάει σε αυτά, άμεσα, με fax ή με e mail. Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι πληροφορίες που θα  λαμβάνουν τα μέλη από το Επιμελητήριο, είναι εμπιστευτικές και θα χρησιμοποιούνται μόνο για ενδοεπιχειρησιακή χρήση. Το έντυπο (Εντολή Ζήτησης) είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου στο παρακάτω link : 

https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/entoli_zitisis_meGDPO2020_F3552.pdf .

  • ΝΕΕΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις έχει αναβαθμίσει τις ψηφιακές του υπηρεσίες με σύγχρονες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που τις παρέχει δωρεάν σε όλα τα μέλη του, για την αύξηση της εξωστρέφειας και των πωλήσεων των τοπικών επιχειρήσεων.  Συνολικά προσφέρονται 4 νέες υπηρεσίες:  1. Ιστοσελίδα προβολής των Τουριστικών Επιχειρήσεων Χαλκιδικής σε Πανελλαδική Τουριστική Πύλη (www.filoxeno.com) που υποστηρίζεται από τα Ελληνικά Επιμελητήρια, αλλά και στην Τοπική Τουριστική Πύλη που ετοιμάζεται. Αφορά καταλύματα ή ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ, επιχειρήσεις διασκέδασης, τουριστικά γραφεία, επιχειρήσεις δραστηριοτήτων, τοπικών προϊόντων κ.ά.  Ειδικά στις Επιχειρήσεις Διαμονής προσφέρεται δωρεάν πλήρες και αυτοδιαχειριζόμενο σύγχρονο Σύστημα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (e-booking) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης, αλλά μπορεί να δέχεται και κατευθείαν κρατήσεις από την Τουριστική πύλη. 2. Ηλεκτρονικό Κατάστημα (e-shop) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης με ταυτόχρονη προβολή προϊόντων και στην Πανελλαδική Επιμελητηριακή Αγορά Προϊόντων: www.directmarket.gr . 3. Υπηρεσία Online Συμβούλου με ενημερωμένο περιεχόμενο που συνοδεύεται και από Υπηρεσία Online Συμβουλευτικής, όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να θέτουν ερωτήματα και να λάβουν εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες για φορολογικά, χρηματοδοτικά, εργασιακά και άλλα επιχειρηματικά θέματα δωρεάν.  4. Ιστοσελίδα προβολής της επιχείρησης στον Πανελλήνιο Ηλεκτρονικό Επιχειρηματικό Οδηγό που συμμετέχει και το Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σε δύο γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά και σε έκδοση για mobile, tablet με ταυτόχρονη απεικόνιση των επιχειρήσεων βάση γεωγραφικής θέσης του χρήστη και πολλά ακόμη σύγχρονα χαρακτηριστικά. Όλες οι εφαρμογές είναι πλήρως αυτοδιαχειριζόμενες αποκλειστικά από τις επιχειρήσεις. Για να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας συμπληρώστε απλά την παρακάτω φόρμα: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpv67i80cLDycq21aBSzV3aTMefjOvf3C_RoUbXzVxt2XNkQ/viewform

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, τηλ.: 2371024200 – 24300, e-mail: info@epichal.gr .   


  • Ενημέρωση για τη λειτουργία των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19

Η διοίκηση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σας ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το ΦΕΚ 454/Β/05.02.2021, η εξυπηρέτηση κοινού στο Επιμελητήριο γίνεται αυστηρά μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά και, κατόπιν συνεννόησης, να αποστείλουν με e-mail τα απαραίτητα έγγραφα για τη διεκπεραίωση της υπόθεσης τους, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των μελών μας.

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

e-mail : gemi@epichal.gr, συναλλαγή για ΑΕ - ΟΕ – ΕΕ – ΕΠΕ – ΙΚΕ – Πιστοποιητικά ΓΕΜΗ – ΥΜΣ 

e-mail : mitroo@epichal.gr, συναλλαγή για Ατομικές Επιχειρήσεις, Πιστοποιητικά Επιμελητηρίου, Συνδρομές

e-mail: info@epichal.gr , για οποιαδήποτε άλλη υπόθεση & συναλλαγή

Τηλ. :2371024200, 2371024300           

Fax: 2371021355

Θα είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.


*Η απόφαση ισχύει έως και 15/02/2021

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου