«Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει»

powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ


 C:\Users\Owner\Desktop\21175665_1847273115289241_194636430_n.jpg

Μετά και την οριστικοποίηση των ημερομηνιών για τις επερχόμενες εκλογές του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής (1-2-3 Δεκεμβρίου 2017) έχω την χαρά και την τιμή να ανακοινώσω την υποψηφιότητά μου για την θέση του Προέδρου του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.
Με αίσθημα ευθύνης, την εμπειρία της προηγούμενης θητείας μου και την φρεσκάδα των νέων ανθρώπων, οι συνεργάτες μου και εγώ δεσμευόμαστε...
για μία τίμια, παραγωγική και πρωτοπόρα διοίκηση του Επιμελητηρίου.
Σε λίγες μέρες θα ανακοινώσουμε τις βασικές θέσεις του συνδυασμού μας οι οποίες και θα οριστικοποιηθούν με τον ανοιχτό διάλογο που θα γίνει το επόμενο διάστημα με τον επιχειρηματικό κόσμο του νομού, γιατί μέσα από τον διάλογο με όλους μπορούμε να πάρουμε τις κατάλληλες αποφάσεις για ένα καλύτερο μέλλον για τον δοκιμασμένο και ταλαιπωρημένο ελεύθερο επαγγελματία.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΦΙΔΗΣ

ΥΠ. ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: